تعاونی نیکان سازه سدید

content
خلاصه محتوا:
5/5
در این صفحه به معرفی تعاونی نیکان سازه سدید پرداخته‌ایم و پروژه‌هایی که این تعاونی ارائه می‌دهد را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده‌ایم. برای آگاهی از پروژه‌های تریتیوم 1 و 2 و 3 و 4 و تریتیوم vip که از مهم‌ترین‌های این تعاونی به شمار می‌روند، در ادامه با ما همراه باشید.

فرتاک Wiki

زمان مطالعه: 6 دقیقه

زمان مطالعه: 6 دقیقه

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که تمایل به خرید و پیش‌خرید آپارتمان دارید، توصیه می‌شود با یک تعاونی معتبر همکاری داشته باشید.

به منظور پیدا کردن بهترین تعاونی، باید به برخی مشخصات آن توجه داشته باشید. البته می‌توانید با استعلام تعاونی مسکن نیز یک تعاونی مسکن معتبر جهت سرمایه گذاری انتخاب کنید.

شرکت نیکان سازه سدید یکی از تعاونی‌های معتبر در منطقه 22تهران است که تحت نظارت مهندسین مجرب و افراد متخصص اداره و مدیریت می‌شود.

این تعاونی با داشتن 2 دهه فعالیت در زمینه ساخت‌وساز توانسته است به یکی از بهترین تعاونی‌های منطقه 22 تبدیل شود.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی و معرفی این تعاونی بپردازیم.

اطلاعات تعاونی نیکان سازه سدید

اطلاعات تعاونی نیکان سازه سدید

شرکت نیکان سازه سدید به شماره ثبت 636819 فعالیت‌های عمرانی خود را در سال 1388 شروع کرده است و با انجام پروژه‌های عالی، رزومه بسیار قوی را ساخته است.

تعاونی نیکان سازه سدید در زمینه‌هایی مختلف فعالیت دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به پروژه‌های راه‌سازی همانند: اتوبان، بزرگراه، سیستم حمل‌ونقل، ساختمان‌های بتنی و فلزی، پارکینگ‌ها، جایگاه سوخت و… اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله تحقیق در مورد شرکت های تعاونی را مطالعه نمایید.

با توجه به فعالیت‌ها و رزومه‌ای که این تعاونی دارد، توانسته اعتبار بالایی را کسب نماید. تعاونی نیکان سازه سدید تحت مدیریت مهندس قربان داهیم مدیریت می‌شود. این مجموعه توانسته است، طی سال‌های فعالیت خود اهداف بزرگی را به انجام برساند.

معرفی پروژه‌های تعاونی نیکان سازه سدید

تعاونی نیکان سازه سدید d
تعاونی نیکان سازه سدید m

این تعاونی پروژه‌های زیادی را در کارنامه خود دارد که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پروژه‌های تعاونی نیکان سازه سدید
  1. تریتیوم البرز

این پروژه در گوهردشت کرج قرار گرفته است. گوهردشت جزو مناطق بالا شهر محسوب می‌شود. بیشتر مراکز خرید و جاهای دیدنی شهر کرج در گوهردشت جا‌ی گرفته‌اند که پروژه تریتیوم البرز در بلوار انرژی اتمی قرار دارد.

به جرئت می‌توان گفت، برج دوقلوی تریتیوم البرز یکی از زیبا‌ترین سازه‌های گوهر دشت کرج است. با یک نگاه می‌توان فهمید، در طراحی لوکس این برج از نوین‌ترین طرح‌های مهندسی استفاده شده است.

تریتیوم البرز دارای وسعت و عظمت بسیار زیادی است، به طوری که از نظر فونداسیون و حجم خاک‌برداری، بزرگ‌ترین و بلندترین برج مسکونی این استان می‌باشد.

برج‌های تریتیوم البرز شامل 3 بال در جهت‌های مختلف هستند که سبب ایجاد شرایطی عالی، برای واحدهای این برج‌ها شده‌اند. به این صورت که تمامی واحدها از نور کافی، منظره عالی، عدم مشرفیت و… برخوردار هستند.

هرکدام از این 2 برج شامل 23 طبقه هستند که 18 واحد آن مسکونی، 5 طبقه پارکینگ و 1 طبقه از آن لابی است. هر طبقه شامل 12 واحد می‌باشد و هر برج دارای بیش از 200 واحد مسکونی است که از امکانات عالی برخوردار هستند.

از امکانات این برج می‌توان به: خدمات هتلینگ، استخر و سونا، سالن ورزشی، سالن اجتماعات، روف گاردن، سیستم تهویه مطبوع و… اشاره کرد.

  1. پروژه برج تریتیوم 1

برج تریتیوم 1 از پروژه‌های لوکس و عالی چیتگر است. این برج اولین سازه‌ای است که توسط تعاونی نیکان سازه سدید در منطقه چیتگر تهران ساخته شد. این پروژه یکی از سازه‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری در ملک است.

این پروژه در شهرک گلستان واقع در قسمت غربی دریاچه چیتگر قرار گرفته است و به دلیل موقعیت مکانی و جوی بسیار عالی که دارد، پتانسیل رشد خوبی برای سرمایه‌گذاری و سودآوری را دارا می‌باشد.

پروژه تریتیوم 1 در قالب 2 برج مجزا طراحی شده است که، هرکدام شامل 21 طبقه مسکونی، 1 طبقه همکف و لابی، 4 طبقه منفی پارکینگ و مشاعات می‌باشد. همچنین تعداد واحدهای این برج 158 واحد می‌باشد، به طوری که در هر طبقه 4 واحد قرار گرفته است.

از جمله امکانات این پروژه می‌توان به: سالن ورزشی، سالن اجتماعات چند منظوره، روف گاردن، فضای تجاری مختص برج و… اشاره کرد.

پروژه برج تریتیوم 1

 
  1. پروژه تریتیوم 2

دومین پروژه و سازه‌ای که تعاونی نیکان سازه سدید به همراه تعاونی مسکن کارکنان معاونت حمل‌ونقل و ترافیک درکنار باقی سازندگان منطقه 22 در حال ساخت آن است؛ پروژه تریتیوم 2 می‌باشد.

این سازه به دلیل اعتبار بالای تعاونی نیکان سازه به سبب ساخت تریتیوم 1، با استقبال خوبی از طرف سرمایه‌گذاران رو به رو شده است.

تریتیوم 2 در شمال دریاچه چیتگر و در کرانه بالایی اتوبان خرازی قرار دارد. این برج در بلوار مظفر واقع شده است که هفتاد درصد نمای این ساختمان شیشه‌ای بوده و اسکلت آن فولادی است.

برج تریتیوم 2 در 19 طبقه ساخته شده است که 15 طبقه آن مسکونی، طبقه همکف لابی و مشاعات و 3 طبقه منفی از آن پارکینگ است. هر طبقه مسکونی شامل 8 واحد بوده که در مجموع دارای 120 واحد است. امکانات این پروژه شامل: سالن ورزشی، سالن اجتماعات، مجموعه آبی و… می‌باشد.

  1. پروژه تریتیوم 3

این سازه در منطقه 22 و در شهرک مروارید شهر، قرار گرفته است. مرواریدشهر دارای آب‌و‌هوای مطبوع و به دور از آلودگی‌‌های مرکز تهران قرار گرفته است. زمین این پروژه 1950 مترمربع است که با کیفیت بالا و طراحی فوق‌العاده در حال تکمیل است و انتظار می‌رود تا پایان سال 1402 به اتمام برسد.

مروارید شهر در منطقه 22 دسترسی بسیار خوبی به سایر نقاط دارد و چون جمعیت در اطراف آن کمتر است، ساکنین این شهرک کمتر از ترافیک رنج می‌برند. از مجموعه‌های تفریحی تجاری نزدیک به برج تریتیوم 3 واقع در مروارید شهر می‌توان به دریاچه چیتگر و ایران‌مال اشاره کرد.

این سازه گزینه‌ای بسیار مناسب برای سرمایه‌گذاری در منطقه 22 است و شامل 13 طبقه است که 10 طبقه از آن مسکونی، 1 طبقه همکف لابی و 2 طبقه منفی پارکینگ می‌باشد.

متراژ این واحدها به صورت 133 متری 3 خوابه، 126 متری 2 خوابه، 122 متری 2 خوابه و 117 متری 2 خوابه است. از امکانات این برج می‌توان به: روف گاردن، سالن ورزشی، سالن اجتماعات و… اشاره کرد.

  1. پروژه تریتیوم 4

این برج در قسمت غربی دریاچه چیتگر، بلوار کرمانشاه، شهرک مروارید شهر قرار گرفته است. برج تریتیوم 4 در یک بلوک 23 طبقه درحال ساخت بوده و متراژ کلی آن 8760 متر مربع است. تعاونی نیکان سازه سدید، پیش فروش واحد‌های برج تریتیوم 4 را شروع کرده است.

این برج 152 واحد را در خود جا داده است به گونه‌ای که در هر طبقه 8 واحد قرار دارد. متراژ این واحدها به صورت 132، 138، 142 و 150 متری هستند؛ تمامی واحدها دارای 3 اتاق خواب می‌باشند.

18 طبقه از این برج مسکونی، طبقه همکف آن لابی و یک طبقه منفی نیز پارکینگ می‌باشد. از امکانات رفاهی برج تریتیوم 4 می‌توان به سونا و جکوزی، لابی من 24 ساعته، سالن ورزشی، سالن اجتماعات و تاسیسات مدرن و برند اشاره کرد.

پروژه برج تریتیوم 4

  1. پروژه تریتیوم vip

از پروژه‌های جدید شرکت نیکان سازه سدید در منطقه 22 تهران می‌توان به تریتیوم vip  اشاره کرد. این پروژه اولین برج باغ منطقه 22 است که با مشارکت سازمان امور مالیاتی و دارایی تهران و تعاونی نیکان سازه سدید در حال انجام است.

برج‌های تریتیوم vip در شهرک راه آهن واقع، در منطقه 22 تهران قرار دارد. این برج‌ها در شرق دریاچه چیتگر درحال ساخت هستند و دسترسی بسیار خوبی به 3 بزرگراه همدانی، خرازی و آزادگان دارند.

این پروژه در قالب 9 برج 11 طبقه در دست احداث است. متراژ واحدهای آن به صورت 105، 115، 130 متری 2 خوابه و 130، 140،145، 150، 155، 180 و 190 متری 3 خوابه است که دارای امکانات بسیار زیادی از جمله سالن ورزشی، روف گاردن و… می‌باشد. علاقه‌مندان به این پروژه، می‌توانند آن را از تعاونی نیکان سازه سدید پیش خرید نمایند.

قیمت واحدهای مسکونی در تعاونی نیکان سازه سدید

قیمت واحدهای مسکونی در تعاونی نیکان سازه سدید

معمولا قیمت واحدهای موجود در تعاونی نیکان سازه سدید به عواملی همچون موقعیت مکانی، متراژ، تعداد خواب و… بستگی دارد.

به منظور پیش‌خرید آپارتمان در منطقه22 می‌توانید، با تعاونی نیکان سازه سدید در ارتباط باشید و واحدهای بسیار عالی را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

تعاونی فرتاک مطالب موجود در این مقاله را گردآوری نموده است تا شما متقاضیان گرامی بتوانید به راحتی نسب به خرید خانه و آپارتمان اقدام نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در صفحه و یا آدرس وبسایت «fartak-company.com» با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید

‫0/5 ‫(0 نظر)

امتیاز کاربران:

5/5

فهرست مطالب

یک پاسخ

  1. پیشنهاد همکاری در خصوص تامین مصالح ساختمانی
    با سلام
    شرکت آریوبنا یار با سابقه طولانی در خصوص تامین انواع مصالح ساختمانی مفتخر است بتواند در خصوص تامین مصالح مورد نیاز با شما همکاری نماید.
    *در صورت نیاز مشتری,برای کلیه خریدها ,فاکتور رسمی صادر و در سامانه مودیان ثبت می گردد.
    02144765770
    02144765778
    09123840356

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس‌های ما

از ساعت 8:00 الی 18:00
روز سال ۲۴*۳۶۰ ساعت روز در
  • 021-46127729
  • 021-46147943
  • 021-46147967
  • 021-46147907
  • 021-46147885
همیشه در دسترس