جدیدترین مقالات و نوشته‌ها

سند نسق چیست؟
در گذشته قراردادهایی میان کشاورز و مالک زمین به نام...
وام جعاله بانک ملی
با توجه به نوسانات بازار ملک و افزایش قابل توجه...
وکالت جامع چیست؟
وکالت‌نامه‌ها قراردادهایی هستند که در آن‌ها فردی برای انجام امور...
تعرفه کمیسیون املاک
مشاورین املاک در ازای خدماتی که ارائه می‌دهند مبلغ کمیسیونی...

مقالات مرتبط با سرمایه‌گذاری در ملک

سند نسق چیست؟
تیم تحریریه فرتاک

سند نسق چیست؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه در گذشته قراردادهایی میان کشاورز و مالک زمین به نام سند نسق عقد می‌شد. کشاورزان به واسطه این قرارداد متعهد می‌شدند که در ازای زراعت بر زمین‌های کشاروزی مالکان بخشی

وام جعاله بانک ملی
تیم تحریریه فرتاک

وام جعاله بانک ملی

زمان مطالعه: 5 دقیقه با توجه به نوسانات بازار ملک و افزایش قابل توجه هزینه تعمیرات مسکن، این روزها افراد بسیاری بودجه لازم برای پرداخت این هزینه­ها را ندارند. بنابراین یکی از بهترین راه‌هایی

وکالت جامع چیست؟
تیم تحریریه فرتاک

وکالت جامع چیست؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه وکالت‌نامه‌ها قراردادهایی هستند که در آن‌ها فردی برای انجام امور خود طرف دیگری را نایب خود قرار می‌دهد. قرارداد وکالت‌نامه‌ها تنها در میان افراد و وکلای قانونی منوط نبوده و

تعرفه کمیسیون املاک
تیم تحریریه فرتاک

تعرفه کمیسیون املاک

زمان مطالعه: 3 دقیقه مشاورین املاک در ازای خدماتی که ارائه می‌دهند مبلغ کمیسیونی دریافت می‌کنند که این مبلغ معمولاً برای هرسال متفاوت است و توسط اتحادیه صنف مشاورین املاک مشخص می‌شود. این کمیسیون

پروژه‌های مجموعه فرتاک

پروژه تجاری مسکونی برج فرتاک واقع در گرمدره (160واحدی)

کارفرما:

(خصوصی) فرتاک

آدرس:

گرمدره، خیابان تاج‌بخش، کوچه محسنی

تاریخ:

شروع: 1399

پایان: 1403

کارفرما:

(خصوصی) فرتاک

آدرس:

منطقه 22، شهرک چشمه

تاریخ:

شروع: 1402

پایان: 1405

پروژه برج فراز - گروه مهندسی فرتاک

کارفرما:

(خصوصی) فرتاک

آدرس:

منطقه 22، مروارید شهر، فاصله 10 متری از اتوبان حکیم

تاریخ:

شروع: 1402

پایان: 1405

همکاری در پروژه مجتمع تجاری اداری المپیک، در ضلع شمال غربی میدان المپیک با زیر بنا 8884 متر

کارفرما:

(خصوصی) فرتاک

آدرس:

منطقه 22، شهرک چشمه

تاریخ:

شروع: 1402

پایان: 1405

تیم تحریریه فرتاک متشکل از متخصصین و کارشناسان فروش ملک و آپارتمان، جهت مطالعه و پاسخ‌دهی به سوالات شما عزیزان مقالات متعددی را منتشر کرده و هر روز نیز جدید‌ترین موضوعات حوزه ملک، انبوه‌سازی، پیش فروش و تعاونی‌های مسکن در منطقه 22 تهران مورد پوشش قرار می‌دهد.

معرفی معتبر‌ترین تعاونی‌های منطقه 22

تفاوت پروژه‌های تعاونی ساز و شخصی ساز چیتگر
تیم تحریریه فرتاک

تفاوت پروژه‌های تعاونی ساز و شخصی ساز چیتگر

زمان مطالعه: 5 دقیقه در پروژه‌های تعاونی ساز خیال شما از بابت سازنده و اعتبار آن راحت است. اما اعتماد کردن به یک پروژه شخصی ساز سخت‌تر است. سابقه و رزومه از موارد حائز اهمیت در این زمینه است. در حالت کلی پروژه‌های تعاونی ساز برای متقاضیان دارای قیمت مناسب‌تری است. در این پروژه‌ها سودی از شما گرفته نمی‌شود، اما در مقابل شما حق انتخاب واحد را به صورت مستقیم نخواهید داشت و شماره واحد شما طبق خوش‌حسابی تعیین می‌شود.در نهایت اینکه کدام پروژه را انتخاب نمایید، نیاز به بررسی شرایط و موقعیت دارد.

بازاریابی تعاونی چیست؟
تیم تحریریه فرتاک

بازاریابی تعاونی چیست؟

زمان مطالعه: 6 دقیقه می‌توانیم در توضیح بازاریابی تعاونی بیان کنیم که؛ به پیاده‌سازی روش‌های بازاریابی در سازمان‌های تعاونی گفته می‌شود. در معنای گسترده‌تر به فعالیت‌هایی گفته می‌شود که به منظور جذب مشتریان، تبلیغ و فروش محصولات یا خدمات تعاونی‌ها انجام می‌شود.هدف اصلی این فعالیت جلب رضایت مشتریان و بهبود شرایط اقتصادی اعضای تعاونی از طریق افزایش فروش است.
روش جذب مشتری به شیوه بازاریابی تعاونی، در میان شبکه‌ای از فروشندگان و بازاریابان با همکاری مشترک در فروش و توزیع محصولات انجام می‌‌شود که دارای مزایای قابل توجهی برای فروشندگان و حتی مشتریان است.

استعلام تعاونی‌های مسکن
تیم تحریریه فرتاک

استعلام تعاونی‌های مسکن

زمان مطالعه: 6 دقیقه برای استعلام تعاونی‌‌های مسکن، شما بایستی اطلاعات کاملی در مورد تعاونی‌ها از قبیل؛ شماره ثبت و پیگیری از طریق سامانه‌های الکترونیکی، آدرس، سابقه تعاونی و مواردی از این دست را در اختیار داشته باشید.
بررسی و استعلام تعاونی‌های مسکن به شما این امکان را می‌دهد که با اطمینان خاطر بیشتری نسبت به سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن اقدام نمایید. در ادامه به بررسی روش‌های استعلام تعاونی‌های مسکن پرداخته‌ایم.مواردی ذکر شد که از جمله نکات مهم در زمینه استعلام تعاونی‌های مسکن می‌باشد که بایستی به آنها توجه داشته باشید.

مقالات مرتبط با پیش خرید/فروش آپارتمان

معایب پیش خرید آپارتمان در چیتگر
تیم تحریریه فرتاک

معایب پیش خرید آپارتمان در چیتگر

زمان مطالعه: 6 دقیقه هر نوع معامله‌ای دارای مزایا و معایب مختلفی است. برای کسب نتیجه مطلوب و پیشگیری از ضرر و زیان در معامله لازم است با معایب آن نیز آشنا شوید. هرچند احتمال وقوع این معایب بسیار کم و نادر است، ولی باز هم لازم است راجع به آن‌ها اطلاعات کاملی داشته باشید تا از ضرر و زیان احتمالی جلوگیری شود.در این مقاله به بررسی معایب پیش‌خرید آپارتمان در چیتگر می‌پردازیم تا با دید باز اقدام به انجام معامله نمایید. در زیر نمونه هایی از معایب احتمالی پیش‌خرید آپارتمان در این منطقه ذکر شده اس .برای جلوگیری از تمامی مشکلات و معایب احتمالی، لازم است در انتخاب تعاونی و سازنده پروژه مورد نظر، نهایت دقت و وسواس را به خرج دهید.

پروژه‌های پیش خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران تا سقف 2 میلیارد
تیم تحریریه فرتاک

پروژه‌های پیش خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران تا سقف 2 میلیارد

زمان مطالعه: 4 دقیقه پروژه‌های مسکونی، رفاهی متعددی که در این منطقه در حال ساخت است، افراد را برای پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران، بیش از پیش ترغیب می‌کند.پروژه‌های زیادی در طی این سال‌ها برای پیش‌خرید آپارتمان، توسط شرکت‌های مختلف در منطقه 22 ساخته شده‌اند که برخی از این پروژه‌ها مناسب و موفق بوده‌اند و برخی دیگر در سطح پایینی قرار گرفته‌اند.به دنبال جریان رشد اقتصادی در این منطقه، هرگونه سرمایه‌گذاری به ویژه پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران تا سقف 2 میلیارد تومان سودآور خواهد بود.

پیش فروش ملک در گرمدره
گروه مهندسی فرتاک

پیش فروش ملک در گرمدره

زمان مطالعه: 11 دقیقه گرمدره از جمله مناطق حومه‌ای مهم در تهران به شمار می‌آید که در سال‌های اخیر در زمینه سرمایه‌گذاری ملک رشد بالایی داشته است. ما در این قسمت به بررسی تخصصی پیش‌خرید ملک در محدوده گرمدره می‌پردازیم.

عرف پرداخت در پیش خرید آپارتمان چقدر است؟
تیم تحریریه فرتاک

عرف پرداخت در پیش خرید آپارتمان چقدر است؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه در پیش‌خرید آپارتمان، عرف پرداخت به شیوه‌ای انجام می‌شود که طرفین بر آن توافق داشته باشند. مبلغ بیعانه معمولا 25 تا 35 درصد از مبلغ کل آپارتمان است، اما ممکن است به 40 تا 50 درصد نیز برسد. در گذشته، معاملات اغلب به صورت نقدی یا با استفاده از چک شخصی انجام می‌شد، اما امروزه شیوه‌های امنیتی بیشتری برای پرداخت در پیش‌خرید آپارتمان وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

مراحل پیش خرید آپارتمان
تیم تحریریه فرتاک

مراحل پیش خرید آپارتمان

زمان مطالعه: 5 دقیقه پیش خرید آپارتمان به افراد کمک می‌کند تا با پرداخت اقساط، صاحب خانه شوند. در قرارداد پیش فروش، تمام جزئیات مربوط به آپارتمان باید قید شود تا پس از تحویل مشکلی به وجود نیاید. افراد آگاه برای جلوگیری از ایجاد مشکلات، حین نوشتن قرارداد و تنظیم آن به تمام جزئیات توجه دارند. پس از صدور پروانه ساختمان، پیش فروشنده اقدام به تبلیغات و عرضه می‌نماید. دراین مقاله به بررسی چگونگی پیش خرید آپارتمان، مراحل پیش خرید آپارتمان ونکات مهم برای پیش خرید پرداخته‌ایم.

پروژه های مطمئن چیتگر
تیم تحریریه فرتاک

پروژه‌های پیش خرید آپارتمان مطمئن چیتگر

زمان مطالعه: 6 دقیقه شهرک چیتگر که به شهرک امام رضا نام گذاری شده و در منطقه 22 واقع شده است که به دلیل ساخت و ساز های زیاد به یک منطقه متاسی جهت سکونت -تجارت و تفریح شناخته شده است. این شهرک به دلیل نزدیکی به دریاچه شهدای خلیج فارس که به دریاچه چیتگر نیز معروف است و پارک جنگلی دارای آب و هوای بسیار عالی است.پروژه‌های مطمئن برای سرمایه‌گذاری گزینه‌های بسیار مناسبی هستند. زیرا شخص سرمایه‌گذار خیالش راحت است که سرمایه‌اش از بین نمی‌رود ،ما تیم تحریره فرتاک در این مقاله به معرفی پروژه‌های مطمئن، مزایای سرمایه‌گذاری در آن‌ها، چشم‌انداز آینده سرمایه‌گذاری، روش تشخیص و… می‌پردازیم می‌توانید برای آگاهی یافتن از این موارد تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

در بخش مقالات فرتاک »Wiki« شما می‌توانید به اطلاعات بسیاری در حوزه ملک، مسکن و آپارتمان سازی به دست بیاورید. فعالیت‌های گروه مهندسی فرتاک متمرکز بر منطقه 22 (چیتگر، مروارید شهر، شهرک چشمه) و همچنین استان البرز (گرمدره} است. از همین بابت ما به معرفی کامل این مناطق پرداخته و اطلاعات لازم جهت شناخت، سرمایه گذاری و زندگی در تهران و البرز را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم. معرفی بخش‌های این برگه 1- جدیدترین مقالات و نوشته‌ها: در این اسلایدر 4 جعبه را مشاهده می‌کنید که هرکدام جدیدترین مقالات و یا پروژه و یا تعاونی مسکن ساز یا اطلاعاتی در مورد باار مسکن را ممکن است در اختیار شما عزیزان قراردهد. 2- مقالات مرتبط با سرمایه‌گذاری در ملک: در این بخش شما با مقالات و صفحات کاربردی در حصوص باار ملک و مسکن و سرمایه‌گذاری در آن‌ها آشنا خواهید شد. 3- معرفی معتبر‌ترین تعاونی‌های منطقه 22: در این بخش هر پست شامل اطلاعات و دسترسی های یکک تعاونی و یا پروژه پیش فروش آپارتمان و یا ملک است. و مهمترین اطلاعات لازم را در خصوص انواع تعاونی های مسکن ساز و همچنین پروه های پیش فروش آپارتمان به دست خواهید آورد. 4- مقالات مرتبط با پیش خرید/فروش آپارتمان: در این بخش شما اطلاعات، نمودار قیمت، مایا، معایب و شرایط انواع پیش‌فروش آپارتمان و ملک را در اختیار خواهید داشت. ما سعی کرده‌ایم که مهم‌ترین اطلاعات و توصیه‌ها را به شما عیان ارائه دهیم تا آینده موفق‌تری را با تعاون و همکاری پیش رو داشته باشیم.