قیمت ملک در شهرک مروارید شهر

content
خلاصه محتوا:
5/5
علاوه بر عوامل رایج و تاثیرگذار بر قیمت املاک، موقعیت و منطقه‌ای که ملک در آن قرار دارد نیز بسیار مهم است. شهرک مروارید شهر واقع در منطقه 22 تهران از محله‌های رو به رشد و تازه سازی است که سرمایه‌گذاری در آن بسیار سودده و عالی است. در این مقاله به بررسی قیمت ملک در شهرک مروارید شهر پرداخته‌ایم و نقاط مثبت و پتانسیل منطقه را مورد ارزیابی قرار داده‌ایم، در ادامه با ما همراه باشید.

فرتاک Wiki

زمان مطالعه: 9 دقیقه

زمان مطالعه: 9 دقیقه

خرید و فروش ملک و پیش‌خرید از معاملات سودآور است. این روزها به دلیل تورم، بسیاری از مردم توانایی خرید نقدی مسکن را از دست داده‌اند به همین دلیل به پیش‌خرید ملک روی آورده‌اند.

شهرک مرواریدشهر، از محله‌های منطقه 22 تهران است که دارای شرایطی خاص و عالی جهت خرید ملک می‌باشد. قیمت ملک در این شهرک معمولا به متراژ، شرایط و مکان دقیق ملک، امکانات آن و… بستگی دارد.

منطقه 22 تهران، دارای نقات قوت و پتانسیل زیادی است به همین دلیل سرمایه‌گذاران به دلیل سودآوری بالا، پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22 را انتخاب می‌کنند.

برای پیش‌خرید ملک در منطقه 22  با قیمتی مناسب می‌توانید، با تعاونی‌های معتبر همانند فرتاک در ارتباط باشید تا بتوانید بهترین معامله را انجام دهید.

در این مقاله با ما همراه باشید تا تمام جزئیات درباره پیش‌فروش ملک در شهرک مرواریدشهر را برای شما شرح دهیم.

میانگین قیمت پیش‌فروش ملک در شهرک مرواریدشهر

میانگین قیمت پیش‌فروش ملک در شهرک مرواریدشهر

در شهرک مرواریدشهر که یکی از بهترین محله‌های منطقه22 تهران است، روزانه ملک‌های زیادی خرید و فروش می‌شوند. قیمت ملک در هر بخش مرواریدشهر باتوجه به متراژ، امکانات و … متغیر است.

قیمت ملک در صورتی که بخواهید از طریق پیش‌خرید آن را خریداری نمایید، متغیر است. به‌طور کلی، میانگین قیمت پیش‌فروش ملک در شهرک مرواریدشهر باتوجه به دسترسی و امکانات آن در (سال 1402) متری، بین 80 الی98 میلیون تومان می‌باشد.

نمودار میانگین رشد قیمت ملک در شهرک مرواریدشهر

خرید ملک در مرواریدشهر، یک سرمایه گذاری عالی

No Data Found

همانطور که مشاهده نمودید، در این وضع تورم، قیمت ملک صعودی بوده و گه‌گداری نزولی است. جهت بررسی بیشتر چگونگی روند قیمت مسکن می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

پیش‌فروش ملک در مرواریدشهر با تعاونی فرتاک

جهت پیش‌خرید ملک در مرواریدشهر و اطلاع دقیق از قیمت ملک در بخش 3 منطقه 22 و خریدی راحت، می‌‌توانید از طریق یک تعاونی معتبر همانند: فرتاک اقدام نمایید. این تعاونی از جمله موفق‌ترین شرکت‌های تعاونی، در حوزه ساخت‌وساز ملک و مسکن می‌باشد.

تعاونی فرتاک در سال 1399 به شماره ثبت 572933، با مدیریت مهندس امیرمهدی کاویانی تاسیس شد. همچنین این تعاونی دارای جدول برنامه زمان‌بندی برای اتمام پروژه‌های خود می‌باشد. از پروژه‌های موفق این مجموعه می‌توان: پروژه افق فرتاک، پروژه برج دوقلو و پروژه ویو فراز را نام برد.

شما می‌توانید با هماهنگی این تعاونی، از قیمت دقیق ملک در شهرک مرواریدشهر، نحوه پیش‌خرید پروژه‌های فعال مرواریدشهر و … مطلع شوید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

تعاونی‌های پیش‌فروش ملک در مروارید شهر و منطقه 22

تعاونی‌های بسیاری در منطقه 22 و شهرک‌ مرواریدشهر وجود دارند که به ساخت‌وساز مشغول هستند.

این تعاونی‌ها با درنظر گرفتن توانایی مالی افراد و شرایط اقتصادی جامعه، بسیاری از واحدهای خود را در قیمتی مناسب پیش‌فروش می‌کنند.

جهت بررسی لیست تعاونی‌های معتبر و فعال منطقه 22 و شهرک مرواریدشهر می‌توانید، بر روی کادر زیر کلیک کنید.

معرفی شهرک مروارید شهر

 

معرفی شهرک مرواریدشهر

مرواریدشهر، شهرکی مسکونی و مدرن در منطقه 22 تهران است. این شهرک از نظر آب‌و‌هوا دارای شرایطی عالی و مناسب‌تری نسبت به دیگر مناطق می‌باشد. این شهرک، براساس اصول شهرسازی مدرن درحال ساخت می‌باشد و در ناحیه 3 منطقه 22 قرار دارد.

این شهرک در نزدیکی الهیه غرب، شهرک دانشگاه شریف، آتی شهر، همراه شهر و شهرک شهید خرازی قرار گرفته است. موقعیت مکانی و لوکیشن این شهرک به صورتی است که در نزدیکی کوه‌های شمال غرب تهران و دریاچه چیتگر قرار گرفته است و کیفیت جوی و هوای آن بسیار عالی است.

 جهت آشنایی بیشتر با شهرک مرواریدشهر می‌توانید، اینجا کلیک نمایید.

بازار بزرگ ایران مال و شهربازی هزارویک شهر از جاذبه‌های تفریحی هستند که در نزدیکی این شهرک قرار دارند و جزو نقاط قوت و پتانسیل آن محسوب می‌شوند.

قیمت ملک در شهرک مرواریدشهر ممکن است که نسبت به نمونه‌های مشابه بیشتر باشد و سرمایه‌گذاران به دلیل سودآوری بیشتر این نقاط، پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22 را انتخاب کنند.

مشاوره پیش‌خرید ملک در شهرک مرواریدشهر

ممکن است، برای برخی از سرمایه‌گذاران و خریداران ملک یک‌سری سوالات در زمینه پیش‌خرید ملک در شهرک مرواریدشهر وجود داشته باشد  که این صفحه می‌تواند، پاسخگوی تمامی سوالات شما باشد.

برای ارائه سوال خود و دریافت پاسخ آن کافی است، فرم تماس زیر را پر نمایید و پس از ثبت سوال، مشاورین مجموعه فرتاک در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهند بود.

برای دریافت مشاوره پیش خرید آپارتمان در شهرک مرواریدشهر، سوال خود را برای ما بفرستید.

پیش‌فروش ملک در شهرک مرواریدشهر

به خرید ملک قبل از اتمام فرآیند ساخت یا بازسازی آن، پیش‌خرید ملک گفته می‌شود. به عبارت دیگر، پیش‌خرید مساوی با دریافت سود چندین برابر در مدت زمانی کوتاه می‌باشد. بهتر است، بدانید که واژه پیش‌فروش و پیش‌خرید به یک مفهوم اشاره دارند.

پروژه‌های زیادی در منطقه 22 و مرواریدشهر، توسط تعاونی‌ها پیش‌فروش می‌شوند. شما می‌توانید از طریق تعاونی‌های معتبر، اقدام به پیش‌خرید ملک در مرواریدشهر کنید.

انواع متد پیش‌فروش ملک در شهرک مرواریدشهر

انواع متد پیش‌فروش ملک در شهرک مرواریدشهر

تعاونی‌ها، روش‌های متعددی را برای پیش‌فروش ملک ارائه می‌دهند. اگر قصد سرمایه‌گذاری یا پیش‌خرید در ملک و مسکن دارید، بهتر است با انواع روش‌های پیش‌‌خرید ملک آشنا شوید.

برای بررسی انواع روش‌های پیش‌خرید ملک در مرواریدشهر می‎‌توانید، بر روی کادر زیر کلیک نمایید.

لیست پروژه‌های پیش‌فروش ملک در شهرک مرواریدشهر

پروژه‌های بسیاری در این منطقه توسط تعاونی‌ها پیش‌فروش می‌شوند که در زیر به معرفی آن‌ها پرداخته شده است.

پروژه فراز: یکی از بهترین پروژه‌های در دست اجرا، پروژه برج فراز است که توسط تعاونی فرتاک درحال ساخت است. این پروژه دارای 112 واحد می‌باشد و در متراژهای 110 متری تا 235 متری، برای پیش‌فروش وجود دارند که از امکانات بالایی برخوردار هستند.

  • پروژه الماس بهداری: این پروژه در 30 طبقه با متراژهای 157 الی 172 طراحی شده‌ است. تعاونی سازنده پروژه الماس بهداری معاونت بهداری سپاه می‌باشد.
  • پروژه ایرانسازه: پروژه ایرانسازه توسط شرکت بزرگ عمرانی ایران سازه درحال ساخت می‌باشد. برج مروارید ایران سازه در قالب 1 بلوک 30 طبقه طراحی شده است.
  • پروژه مروارید 2 یا بقیه‌اله 2: این پروژه در قالب 30 طبقه با متراژهای: 125، 145 و 155 متری توسط تعاونی مسکن درحال ساخت می‌باشد.
  • پروژه k2 کامرانیه: برج کامرانیه K2 دارای 22 طبقه مسکونی است که در متراژهای: 80، 85، 109 و 125 متری توسط تعاونی معتبر و فعال انصار سپاشهر طراحی شده‌ است.
  • پروژه سفیر: این پروژه در قالب 1 برج 25 طبقه با متراژهای: 90، 110 و 120 متری، توسط تعاونی سپاشهر درحال ساخت می‌باشد.
  • پروژه مروارید خیام: پروژه مروارید خیام در 25 طبقه با متراژهای: 93، 97، 100 و 108 متری، توسط تعاونی انبوه‌سازان خیام درحال ساخت است.
  • پروژه رومنس: پروژه رومنس در 8 بلوک که هرکدام 12 طبقه می‌باشد، توسط تعاونی توسعه مسکن همت طراحی شده و درحال ساخت است. متراژهای این پروژه 100، 130 و 150 متری می‌باشد.
  • پروژه تریتیوم 3: این پروژه در 13 طبقه سازه‌ای، با متراژهای: 117، 122 و 126 متری، توسط تعاونی نیکان سازه سدید درحال ساخت می‌باشد.
  • پروژه صدف: این پروژه شامل 2 برج است و توسط شرکت تعاونی مسکن اتوبوسرانی تهران، در متراژهای 90 الی 145 متری درحال ساخت می‌باشد.

با توجه به پروژه‌هایی که در بالا معرفی شد، می‌توانید گزینه مناسب را جهت پیش‌خرید ملک در مرواریدشهر به سادگی بیابید.

قوانین پیش‌خرید ملک در شهرک مرواریدشهر

قوانین پیش‌خرید ملک در شهرک مرواریدشهر

معامله پیش‌خرید مسکن بدین صورت است که پس از صدور پروانه ساختمان توسط شهرداری، تنظیم قرارداد پیش‌فروش، باید در دفتر ثبت اسناد رسمی صورت گیرد. بهتر است، در قرارداد پیش‌خرید ملک در مرواریدشهر یک سری قوانین و نکات رعایت شود. برخی از این نکات و قوانین عبارت‌اند از:

  • ذکر و درج اسم و مشخصات طرفین قرارداد
  • ثبت پلاک و مشخصات نشانی حقوقی
  • درج اوصاف و امکانات واحد ساختمانی همانند: تعداد اتاق‌ها، شماره طبقه و شماره واحد و …
  • بها در قبال تعداد اقساط معوقه و نحوه پرداخت
  • شماره قبوض اقساطی برای بها، تحویل و انتقال قطعی

همچنین علاوه‌بر موارد ذکر شده بهتر است، مشخصات فنی و معماری ساختمان از قبیل: موقعیت، کاربری و مساحت کل و زیر بنا و … در قرارداد ذکر گردد.

محاسن پیش‌خرید ملک در شهرک مرواریدشهر

پیش‌خرید ملک در شهرک مرواریدشهر دارای محاسن متعددی است به همین دلیل افراد بسیاری به پیش‌خرید ملک در این منطقه روی آورده‌اند. از نقاط مثبت و ویژگی‌های قابل تامل پیش‌خرید ملک در شهرک مرواریدشهر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت پیش‌خرید ملک از قیمت خریداری آن ارزان‌تر است.
  • دارای موقعیت مکانی عالی و قرارگیری در کنار جاذبه‌های تفریحی و گردشگری در منطقه 22
  • با دارا بودن طرح تفصیلی، مجوز بلند مرتبه‌سازی را دارد و در حال حاضر نیز شاهد ساخت برج‌های بلند مرتبه هستیم.
  • رعایت اصول شهرسازی مدرن و فضای سبز مناسب، زیرساخت شهری و…در این منطقه
  • برخورداری از تمام امکانات رفاهی همانند: مجموعه ورزشی، خدماتی، تحصیلی، پاساژ و…
  • دارای آب‌‌و‌هوای عالی و مناسب برای سرمایه‌گذاری و سکونت
  • زمین‌های پلاک‌بندی شده، توسط شهرداری و دارای اصالت و سلامت کافی برای ساخت‌و‌ساز
  • ساخت پروژه در این منطقه توسط تعاونی‌های معتبر جهت سرمایه گذاری و مهندسان مجرب

همچنین علاوه‌بر موارد ذکر شده، حفظ شدن ارزش پول یکی دیگر از مزیت‌های پیش‌خرید ملک در مرواریدشهر است.

با توجه به مزایای فوق قیمت ملک در شهرک مرواریدشهر بسیار مناسب است و البته شما در صورت، همکاری با تعاونی‌های معتبر می‌توانید با پرداخت بهایی مناسب، نسبت به خرید ملک اقدام نمایید.

عوامل موثر بر قیمت پیش‌فروش ملک در مرواریدشهر

قیمت یک ملک باتوجه به برخی از عوامل، متغیر است. از عوامل تاثیرگذار بر قیمت پیش‌فروش ملک در مرواریدشهر می‌توان، موارد زیر را نام برد:

  نوع و امکانات ملک

 مساحت و متراژ ملک

موقعیت جغرافیایی و مکانی ملک

زیبایی شناسی

تسهیلات بانک

عملکرد بازار مسکن

افزایش جمعیت

همچنین علاوه‌بر موارد ذکر شده، عرضه و تقاضا هم می‌توانند، بر قیمت ملک تاثیرگذار باشند. بدین صورت که اگر تقاضای بازار بیشتر از عرضه باشد، افزایش قیمت را در پی خواهد داشت.

آیا مرواریدشهر برای سرمایه‌گذاری در ملک مناسب است؟

شهرک مروارید شهر برای سرمایه‌گذاری در ملک مناسب است؟

همانطور که اشاره کردیم، در این شهرک تعاونی‌های زیادی در حال ساخت پروژه‌های فوق‌العاده می‌باشند. این شهرک یکی از نقاط بسیار عالی در منطقه 22 است که می‌توانید، با خیالی آسوده و اطمینان از آینده عالی، در آن اقدام به سرمایه‌گذاری نمایید.

شهرک مرواریدشهر با رعایت برخی از اصول، به آینه تمام نمای منطقه 22 مبدل شده است.

موارد زیر از جمله مواردی هستند که شهرک مرواریدشهر را نسبت به دیگر نقاط متمایز کرده است:

  • شرایط جوی و آب‌وهوایی مناسب
  • موقعیت مکانی عالی
  • امکان دسترسی به امکانات رفاهی و تفریحی متعدد
  • دسترسی به مترو و شاهراه‌های ارتباطی
  • رعایت اصولی شهرسازی
  • ایجاد زیرساخت مناسب
  • دارای قابلیت رشد مضاعف
  • جدید و اصولی بودن

قیمت ملک در شهرک مرواریدشهر برحسب نقاط مختلف، متفاوت است و همچنین دارای واحدهایی می‌باشد که محدوده قیمتی متفاوتی دارند و برای گروه‌های مختلف مناسب می‌باشد.

برای دریافت لحظه‌ای قیمت ملک در شهرک مرواریدشهر می‌توانید، از طریق شماره‌ تماس‌های موجود در صفحه با ما در ارتباط باشید.

نقاط مثبت و پتانسیل شهرک مروارید شهر

نقاط مثبت و پتانسیل شهرک مروارید شهر

شهرک مروارید شهر دارای شرایط بسیار عالی در منطقه است و گزینه‌ای مناسب برای سرمایه‌گذاری می‌باشد. این شهرک در حال پیشرفت است و زیرساخت‌ها و امکانات آن بسیار عالی خواهد بود.

از نقاط مثبت و ویژگی‌های قابل تامل شهرک مروارید شهر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای موقعیت مکانی عالی و جایگیری در کنار جاذبه‌های تفریحی و گردشگری در منطقه 22
  • با دارا بودن طرح تفصیلی، مجوز بلند مرتبه‌سازی را دارد و در حال حاضر نیز شاهد ساخت برج‌های بلند مرتبه هستیم
  • در آن اصول شهرسازی مدرن رعایت شده و دارای فضای سبز مناسب، زیرساخت شهری و… در این شهرک هستیم
  • دارای تمام امکانات رفاهی همانند مجموعه ورزشی، خدماتی، تحصیلی، پاساژ و…
  • آب‌‌و‌هوای عالی و مناسب برای سرمایه‌گذاری  و سکونت
  • زمین‌های پلاک‌بندی شده توسط شهرداری و دارای اصالت و سلامت کافی برای ساخت‌و‌ساز
  • ساخت پروژه در این منطقه توسط تعاونی‌های معتبر جهت سرمایه گذاری و مهندسان مجرب

با توجه به مزایای فوق قیمت ملک در شهرک مروارید شهر بسیار مناسب است و البته شما با همکاری تعاونی‌های معتبر می‌توانید با بهایی مناسب نسبت به خرید ملک اقدام نمایید.

ما در کمپانی فرتاک، با داشتن سال‌ها تجربه و سابقه درخشان، درحال ساخت پروژه‌های بسیار فوق‌العاده در این منطقه هستیم که همه بتوانند از امکانات این شهرک بهره ببرند.

البته پروژه‌های درحال ساخت به صورت پیش‌فروش عرضه می‌شوند و شرایط مناسبی برای خریدار دارد. قیمت پیش‌خرید ملک در شهرک مرواریدشهر، حدودا بین 10 تا 30 درصد کمتر از حالت عادی می‌باشد و این امکان را برای شما پیش می‌آورد که بتوانید نسبت به خرید ملک اقدام نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در زمینه پیش‌فروش ملک در شهرک مرواریدشهر، می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در صفحه و یا آدرس وبسایت «fartak-company.com»  با تیم کارشناسی ما در ارتباط باشید.

امتیاز کاربران:

5/5

فهرست مطالب

یک پاسخ

  1. سلام آیا خود بنیاد واحدی برای پیش فروش دارد؟ شرایط پیش فروش را اعلام فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس‌های ما

از ساعت 8:00 الی 18:00
روز سال ۲۴*۳۶۰ ساعت روز در
  • 021-46127729
  • 021-46147943
  • 021-46147967
  • 021-46147907
  • 021-46147885
همیشه در دسترس