10 سازنده برتر منطقه 22 تهران در 1402

content
خلاصه محتوا:
5/5
منطقه 22 تهران یکی از مناطقی است که بیشتر میزان ساخت و ساز را به خود اختصاص داده است. همین امر باعث ایجاد رقابت خیلی شدید میان سازدنده‌ها در این منطقه شده است. شرکت‌هایی که درمقاله ما نام آنها آورده می‌شود با توجه به عملکردشان در سال اخیر می‌باشد. از همین رو در صورتی که نام سازنده یا تعاونی در این لیست نباشد به منزله معتبر نبودن آن نمی‌باشد.ما در این مقاله به معرفی بهترین سازنده‌ها در این منطقه پرداخته‌ایم تا شما عزیزان با مطالعه این مقاله با این سازنده‌ها که 10 سازنده برتر منطقه22 هستند هرچه بیشتر آشنا بشوید.

فرتاک Wiki

زمان مطالعه: 10 دقیقه

زمان مطالعه: 10 دقیقه

امروزه با توجه به رشد ساخت‌و‌ساز‌ها در منطقه 22، پیش‌خرید و پیش‌فروش انواع ملک در این ناحیه از تهران به اوج خود رسیده است. از همین رو شرکت‌های بسیاری اقدام به ساختمان‌سازی کرده و تعاونی‌های مختلفی آغاز به عضوگیری جهت پیش‌فروش و پیش‌خرید ملک در منطقه 22 آنها نموده‌اند.

در این مطلب قصد داریم به معرفی 10 سازنده برتر منطقه 22 تهران در سال 1402 بپردازیم. در ابتدای همین مقاله لازم به ذکر این نکته هستیم، شرکت‌هایی که در ادامه نام آنها آورده می‌شود با توجه به عملکردشان در سال اخیر می‌باشد. از همین رو در صورتی که نام سازنده یا تعاونی در این لیست نباشد به منزله معتبر نبودن آن نمی‌باشد.

ما در این صفحه تلاش کرده‌ایم تا با ارائه اطلاعات کافی و مناسب بتوانید بهترین انتخاب را جهت سازندگی در منطقه 22 داشته باشید.

 

ویژگی‌های بهترین و معتبرترین سازندگان در منطقه 22 تهران

یک سازنده خوب باید از یک تیم اجرایی متخصص و فعال برخوردار باشد. به عبارت دیگر یک سازنده خوب و کاربلد، با داشتن تیمی از مهندسین معمار، تیم پشتیبانی و طراح دکوراسیون و .. می‌تواند باکیفیت‌ترین ساخت‌وساز را در عین صرفه‌جویی هزینه‌ها به انجام برساند. در ادامه مطالب با ما همراه باشید تا به بررسی برخی دیگر از ویژگی‌های یک سازنده خوب در منطقه 22 تهران بپردازیم. برخی دیگر از ویژگی‌های یک سازنده فعال و معتبر، قابل تایید کارشناسان مسکن عبارت است از:

داشتن جدول زمانبندی برای اتمام پروژه‌ها

دارا بودن رزومه موفق و پروژه‌های شاخص

فعال بودن پروژه و امکان پیگیری 

تعهد در اخذ سند پروژه

دارا بودن مجوز فعالیت

 همه موارد ذکر شده در بالا از ویژگی‌های یک سازنده خوب و معتبر است. متاسفانه در سال‌های اخیر با افزایش قیمت ملک، افرادی سودجو از طریق شرکت‌های صوری کلاه بر سر مردم می‌گذارند. شما می‌توانید بادقت به این ویژگی‌های ذکر شده سازنده مناسبی را انتخاب نمایید و از چنین جرمی پیشگیری کنید.

10 سازنده برتر در منطقه 22 تهران در سال 1402

در زیر به معرفی سازندگان برتر منطقه 22 تهران در سال 1402 پرداخته شده است و برخی از بهترین تعاونی‌های این منطقه به ترتیب از شماره 10 تا 1 معرفی شده‌اند. تعاونی‌ها عبارت‌اند از:

10. تعاونی عرش گستر همت

تعانی عرش گستر همت

شرکت مورد نظر از سال 1398 و با ثبت شماره 548976 آغاز به کار کرد. پذیره نویسی پروژه مسکونی پزشکان 1 و 2 در مروارید شهر از طرح‌های خوب عمرانی این شرکت محسوب می‌شود.

9. تعاونی نوین‌ساز ابنیه آکام

تعاونی نوین ساز ابنیه آکام

این شرکت با شروع پذیره‌نویسی تحت عنوان نارنجستان در سال 1397 واقع در منطقه 22 تهران آغاز به کار کرد. این تعاونی در فاصله زمانی کوتاهی، طی چند سال اخیر توانست با انجام پروژه‌های موفق نام خود را به لیست شرکت‌های برتر سازه اضافه نماید.

تعاونی ابنیه آکام پس از اتمام پروژه نارنجستان با پشتکار بالا توانستند طرح نارنجستان 2 را نیز با موفقیت به پایان برسانند. در پی اتمام این دو برنامه، شرکت آکام، احداث پروژه‌های نارنجستان 3 و 4 را به طور همزمان در دست ساخت دارد.

 بر اساس منابع خبری معتبر در آینده‌ای نزدیک شاهد پذیره‌نویسی در منطقه 22 پروژه نارنجستان 5 از همین شرکت خواهیم بود و متقاضیان گرامی می‌توانند جهت پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22 اقدام نمایند.

8. شرکت نامی اریکه پارسیان

شرکت نامی اریکه پارسیان

این شرکت نسبتا از قدمت بیشتری برخوردار است. شرکت سازه نامی اریکه پارسیان در سال 1389 با شماره ثبت 383880 تأسیس گردیده است.

 این تعاونی به عنوان یکی از بهترین سازنده‌های فعال در مروارید شهر منطقه 22 تهران شناخته می‌شود. همچنین شرکت نامی اریکه پارسیان با ساخت پروژه مروارید بقیه اله 1 ( برج افرا) توانسته است خود را به عنوان مطرح‌ترین سازندگان در منطقه 22 تهران بشناساند.

قبل از اتمام بقیه اله 1، همزمان با آن  ساخت پروژه دوم مروارید بقیه اله 2 نیز توسط همین شرکت آغاز شد. در عین حال این شرکت با وجود پروژه بقیه اله 2 به طور همزمان مشغول به ساخت پروژه میلان (مروارید بقیه اله 3) می‌باشد.

طرح میلان در تقاطع اردستانی- بزرگراه حکیم قرار دارد. پروژه مسکونی فردیس کرج  نیز یکی دیگر از طرح‌های عمرانی است که این شرکت در دست ساخت دارد.

7. تعاونی مسکن شمیم رحمت

تعاونی مسکن شمیم رحمت

 این شرکت دارای شماره ثبت 458302 با شماره ملی 14004292340 است. تعاونی مسکن شمیم رحمت کار خود را در سال 1393 شروع کرد. این شرکت متعلق به هوا فضایی سپاه است. پروژه‌های شمیم رحمت فاز1 ، شمیم رحمت فاز 2 و 3 را در حال ساخت دارد. برای سرمایه‌گذاری در ملک افراد واجد شرایط می‌توانند ثبت‌نام نمایند.

6. تعاونی فراگستر امید یاران 27

تعاونی فراگستر امید یاران 27

این تعاونی با شماره ثبت 86102 در سال 1370 تأسیس شد. این شرکت در ساخت پروژه‌های  شهرک آسمان – ضلع شمال دریاچه چیتگر و شهرک شهید خرازی – بلوار اردستانی مشارکت اشته است. پروژه مسکونی شهید همدانی و شهید سلیمانی از جمله طرح‌های در دست ساخت این شرکت محسوب می‌شوند.

5. تعاونی شهید همت

تعاونی شهید همت

این شرکت با شماره ثبت 86404 و شناسه ملی 10101308464 در سال 1370 مشغول به فعالیت شد. این شرکت با پروژه‌هایی مانند آرتمیس، برج سرو و پروژه مسکونی – تجاری پاسارگاد 1 به عنوان یک تعاونی موفق شناخته شد.

 پروژه پاسارگارد 2 در شهرک گلستان از طرح‌های در حال ساخت این شرکت می‌باشد.

4. بنیاد تعاون سپاه

بنیاد تعاون سپاه

بنیاد تعاون سپاه با شماره ثبت 3198 در سال 65 شروع به کار کرد. این شرکت پروژه‌هایی مانند شهرک مسکونی زیتون (یاس 3)، شهرک مسکونی آسمان و شهرک مسکونی شهید خرازی را تحت عنوان بهترین طرح‌های این شرکت به پایان رسانیده است.

3. تعاونی بنیاد تعاون ارتش

تعاونی بنیاد تعاون ارتش

بنیاد تعاون ارتش یکی دیگر از پرکارترین سازندگان در منطقه 22 به شمار می‌آید. این شرکت شماره خود را با ارقام 7868 به ثبت رسانده است. شهرک مسکونی چیتگر متعلق به تعاونی‌های زیر مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده و در چند پهنه پروژه‌هایی را در دست ساخت دارد.

2. شرکت توسعه ابنیه همت

شرکت توسعه ابنیه همت

این شرکت به عنوان یک شرکت تعاونی عمرانی تأسیس شد و فعالیت خود را در سال 1391 آغاز کرد. این تعاونی شماره ثبت خود را با ارقام 424074 در اداره ثبت شرکت‌های تهران به ثبت رسانیده است. این شرکت به عنوان یکی از قدیمی‌ترین سازندگان منطقه 22 شناخته می‌شود.

این شرکت در طی سالیان متمادی پروژه‌‌های موفقی همچون برج مسکونی فرزانگان، برج مسکونی آسمان آبی، برج تجاری- اداری لکسون به عنوان پروژه‌های به اتمام رسیده در کارنامه خود دارد.

 علاوه بر این طرح البرز، الوند و زاگرس از جمله پروژه‌های در حال ساخت این شرکت محسوب می‌شوند. این تعاونی یکی از معتبرترین سازندگان ساختمانی در منطقه چیتگر به شمار می‌آید.

1. تعاونی کاشانه ساز فرتاک

تعاونی کاشانه ساز فرتاک

شرکت تاو سازه فرتاک با شماره ثبت 433160 با استفاده از خبره‌ترین کارشناسان در عرصه ساخت‌و‌ساز و تولید مسکن و همچنین ارائه خدمات فنی و  اجرایی در حوزه ساختمان مشغول به فعالیت است.

فرتاک پروژه‌های ساخت برج‌ها و مجتمع‌ها، طراحی انواع ساخت‌ و سازهای عمرانی و طراحی ساختمان‌های اداری را با بهره‌گیری از مهندسان متخصص و کارکنان حرفه‌ای نیز به انجام می‌رساند.

برج‌های تجای مسکونی پدافند هوای ارتش، تجاری اداری مسکونی افرا، تجاری اداری یاس ٣، تجاری مسکونی فرتاک و… پروژه‌های موفقی هستند که طی سال‌های اخیر توسط این شرکت معتبر و به نام ساخته شده و  به پایان رسیده‌اند. پروژه‌های عظیمی نظیر مجتمع تجاری_ اداری المپیا سنتر، طرح‌‌های در حال انجام این شرکت نیز می‌باشند.

این شرکت با استفاده از تعاونی کاشانه سازه فرتاک با شماره ثبت 572933 امور مربوط به عضوگیری و ارائه خدمت تعاونی را انجام می‌دهد.

شما از طریق تعاونی ما می‌توانید در بهترین پروژه‌های تعاونی ساز در منطقه 22 تهران سرمایه‌گذاری کنید. همچنین می‌توانید از طریق وبسایت به آدرس اینترنتی «fartak-company.com» از پیش‌خرید و پیش فروش ملک و آپارتمان در منطقه 22 مطلع و روند پیشرفت پروژه‌ها پیگیری کنید.

مزایا و معایب بهترین سازندگان منطقه 22 تهران

همانطور که می‌دانید هر تعاونی علاوه‌بر مزایایی که دارد معایبی نیز دارد. در جدول زیر به مزایا و معایب هرکدام از تعاونی‌ها برای آشنایی بیشتر شما عزیزان پرداخته ایم.

سازندگان برتر منطقه 22

مزایا تعاونی

معایب تعاونی

تعاونی فرتاک

استفاده از مرغوب‌ترین مصالح در ساخت پروژه‌ها، تحویل به موقع پروژه‌ها، تعیین حق امتیاز منصفانه

رزرو سریع حق امتیازات، امکان بروز هزینه های جانبی به واسطه نوسانات قیمت بازار

شرکت نوین سازه ابنیه آکام

داشتن سرعت بالا در ساخت پروژه‌ها، ساخت پروژه در موقعیت‌های مکانی خوب

عدم توضیح کامل درباره پروژه‌ها، محدودیت در ارائه خدمات

شرکت نیکان سازه سدید

داشتن کیفت و سرعت بالا در اجرا پروژه‌ها، داشتن سابقه کار طولانی در زمینه ساخت و ساز

در دسترس نبودن اطلاعات دقیق از پروژه ها و رونود پیشرفت آنها

تعاونی مسکن شمیم رحمت

اعطای وام و تسهیلات بانکی به خریداران، ساخت پروژه‌هایی با امکانات نسبتا بالا

هزینه پیش خرید نسبتا بالا، سطحی کیفی خدمات نسبتا پایین

تعاونی فراگستر امید یاران 27

داشتن چند ده سابقه کار در زمینه ساخت و ساز، داشتن سرعت بالا در فروش پروژه‌ها

نبود راه های ارتباطی کافی، داشتن سرعت نسبتا پایین در ساخت پروژه‌ها

شرکت توسعه ابنیه همت

استفاده از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های مدرن، داشتن رزومه و سابق بلندبالا در ساخت پروژه‌های لوکس و مدرن

دارای فقط سه پروژه فعال، محدود بودن راه‌های ارتباطی و ارتباط ضعیف با سرمایه گذار

تعاونی شهید همت

داشتن سابقه بالا در زمینه ساخت و ساز مسکن

نبود نظم در پروسه ساخت پروژه‌ها، راه های ارتباطی ضعیف و محدودیت ارتباط

تعاونی عرش گستر همت

ساخت پروژه‌هایی با تراکم واحدی بالا

سابقه فعالیت و تجربه کم در زمینه ساخت وساز، نبود گزارش دهی دوره ای و روزانه از پروژه ها

بنیاد تعاون سپاه

داشتن سابقه بالا در زمینه ساخت و ساز

حق امتیاز بالا ، عدم گزارش دهی از روند پیشرفت پروژه‌ها

شرکت نامی اریکه پارسیان

استفاده از نیرو های متخصص و جوان ، استفاده از فناوری های روز حوضه ساخت و ساز

عدم فعال بودن تمام پروژه‌ها، اتمام پذیره نویسی برای سرمایه داران جدید

 

بهترین پروژه‌ها در منطقه 22 تهران جهت سرمایه‌گذاری

منطقه 22 تهران به‌دلیل موقعیت مکانی و آب‌وهوای مناسب، مورد علاقه اکثر مردم قرار گرفته است. همچنین این محدوده به‌دلیل وجود پروژه‌های بسیاری مورد توجه سرمایه‌گذاران می‎‌باشد. برخی از پروژه‌های این منطقه عبارت‌اند از:

پروژه برج افق فرتاک

Ofogh Fartak

1.

پروژه برج افق فرتاک

این برج دارای مساحت 2500 متر مربع است، واحدهای آن در 2 برج مجزا قرار دارد که تعداد طبقات هر برج 21 طبقه می‌باشد. از امکانات این پروژه می‌توان به 3 لاین آسانسور، پارکینگ، انباری، پارکینگ مهمان، سالن ورزشی و سالن بازی کودکان و.. اشاره کرده. این برج توسط تعاونی فرتاک ساخته شده و به واسطه آزاد بودن خرید حق امتیاز در پیش خرید، استفاده از مصالح مرغوب و باکیفیت و وجود امکانات رفاهی و تفریحی مناسب می‌تواند از بهترین‌ تعاونی ها برای سرمایه گذاری باشد.

Faraz Tower

2.

پروژه فراز

این پروژه در 24 طبقه و 19 واحد مسکونی در حال ساخت است. برج فراز از امکانات بسیاری مانند لابی مجلل در طبقه همکف،آسانسور، سالن‌های ورزشی و پارکینگ برخوردار است.این پروژه کلا در 160 واحد مسکونی با متراژهای مختلفی قابل ارائه است که سازنده آن تعاونی فرتاک می‌باشد.

3.

پروژه برج لبخند

این پروژه از متراژهای 128 متری  تا 174 متری می‌باشد. برج لبخند شامل یک لابی بزرگ، تراس 7 متری و منظره‌ ابدی می‌باشد. پروژه برج لبخند از امکاناتی مانند فضای سبز، نگهبان شبانه روزی، مغازه‌های تجاری و … برخوردار است.

این پروژه دارای 20 طبقه می‌باشد؛ که 14 طبقه مسکونی، 4 طبقه پارکینگ، 1 طبقه لابی و 1 طبقه رستوران است.

4.

پروژه برج آسمان

این برج از 22 بلوک که از 21 تا 24 طبقه تشکیل و ساخته شده‌اند. متراژ واحدهای برج آسمان از 98 تا 116 متر متغیر است. این برج از امکاناتی مانند اسانسور، پارکینگ و انباری، سیستم گرمایشی و سرمایشی و همچنین دوربین مداربسته و .. برخوردار است.

5.

پروژه برج المپیاسنتر

این پروژه در ضلع شمالی منطقه 22 تهران قرار گرفته است و دسترسی مستقیم به مجموعه تفریحی مانند بوستان جوانمردان، استادیوم آزادی و .. دارد. درکل این پروژه 17 طبقه می‌باشد که شامل 5 طبقه زیرزمین و 2 طبقه همکف و 10 طبقه بر روی همکف است.

مزایا همکاری با سازندگان برتر منطقه 22 تهران

هرنوع معامله‌ای دارای یک سری فواید می‌باشد به همین دلیل قرارداد بستن با سازندگان ملک، مورد توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران قرار گرفته است. برخی از مزایاهای این نوع همکاری عبارت است از:

  • ارائه چند متراژ مختلف جهت سرمایه‌گذاری و پیش‌فروش
  • برخورداری از تعرفه‌های گوناگون برای سرمایه‌گذاران
  • تحویل به‌موقع و سریع پروژه
  • موقعیت عالی پروژه در منطقه
  • قسط‌‌‌بندی به‌صرفه

تعاونی فرتاک همانند سازندگان دیگر از این مزایا برخوردار است و تیمی بسیار حرفه‌ای و فعال دارد که به‌صورت مداوم فعالیت می‌کنند و شما پیشرفت پروژه خود را مشاهده می‌‎نمایید.

معایب همکاری با سازندگان برتر منطقه 22 تهران

همانطور که هر معامله‌ای از مزایای بسیاری برخوردار است، معایبی هم دارد برخی از معایب این متد سرمایه‌گذاری عبارت‌اند از:

  • نیاز به نقدینگی بالا
  • قدیمی شدن نقشه‌ها و مدل‌ها
  • مستهلک شدن ساختمان
  • هزینه‌ها و پیگیری‌های اداری

فرتاک یکی از سازندگان برتر منطقه 22 تهران است که بسیاری از معایب‌های ذکر شده در آن صدق نمی‌کند چون از تیمی حرفه‌ای  و فعال تشکیل شده است که با همکاری این تیم، از ریسک کمتری برخوردار می‌شوید.

نقش سازندگان در منطقه 22 تهران

 در عصر سرمایه‌گذاران سازندگان مسکن نقش به‌سزایی در فعالیت‌هایی اقتصادی دارند. همچنین در ارتقای سرمایه‌های انسانی جامعه نقش دارند. علاوه‌بر این موارد مهم‌ترین تاثیراتی که بر منطقه 22 می‌گذارند عبارت است از:

  • ایجاد و توسعه فعالیت‌ها و مشاغل درآمدزا برای اکثر مردم
  • توسعه و پیشرفت ظرفیت‌های منابع انسانی
  • پیشرفت تجارت و مبادله بین بخش‌ها و گروه‌های مختلف اقتصاد در منطقه 22
  • تقویت قدرت رقابت و دسترسی به بازارها
  • افزایش پس‌انداز و سرمایه‌گذاری در جامعه
  • کمک به توزیع عادلانه‌تر درآمد در بین مردم

باتوجه به اثراتی که این سازندگان بر منطقه 22 می‌گذارند. سازندگانی مانند تعاونی فرتاک می‌تواند حمایتی برای مردم باشد.

سوالات پرتکرار درباره سازندگان منطقه 22

در این بخش می‌توانید برخی از سوالات پرتکراری را که مشتریان و مراجعان از کارشناسان تعاونی پرسیده‌اند را مشاهده کنید که متداول‌ترین آنها را در زیر به همراه پاسخ برای شما قرار داده‌ایم:

 براساس سابقه فعالیت، تعداد پروژه‌های موفق، تعداد سرمایه‌داران فعال و پروژه‌های در دست اجرایی که دارند، می‌توان بهترین سازنده مسکن را انتخاب کرد.  ارائه قیمت مناسب برای پیش خرید و پیش فروش پروژه‌ها نیز از موارد مهم در انتخاب یک تعاونی است.

تحویل پروژه به چند عامل بستگی دارد؛ اول اینکه باید روند پرداختی اقساط منظم باشد. به این دلیل که تعاونی‌ها با گردش مالی که دارند فعالیت می‌کنند. با پرداخت اقساط به شیوه اصولی و برگذاری جلسات پیشبرد اهداف تعاونی‌های مسکن می‌توانند در زمان تعیین شده پروژه را تحویل پیش خریدار دهند. در غیر اینصورت سرمایه‌داران می‌توانند پیگیری قانونی انجام دهند.

قیمت پروژه‌های فرتاک باتوجه به توان مالی سرمایه‌دار و متناسب با وضعیت بازار تعیین می‌شود تا اقشار مختلف جامعه بتوانند با پیش‌خرید خانه انجام دهند. نحوه پیش‌خرید ملک بدین صورت است که خریدار حدود 10 درصد از قیمت کل مسکن را پرداخت کرده و مبلغ باقی مانده را در قسط‌ هایی که بر اسای شرایط وی تعیین می‌شود پرداخت می‌نماید.

امتیاز کاربران:

5/5

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس‌های ما

از ساعت 8:00 الی 18:00
روز سال ۲۴*۳۶۰ ساعت روز در
  • 021-46127729
  • 021-46147943
  • 021-46147967
  • 021-46147907
  • 021-46147885
همیشه در دسترس