تعاونی مسکن بانک ملی

content
خلاصه محتوا:
5/5
تعاونی مسکن بانک ملی در سال 1366 در تهران خیابان بهارستان با مدیریت جناب آقای محمد توکلی تاسیس شد.تعاونی مسکن بانک مسکن بانک ملی از جمله تعاونی‌های فعال در منطقه 22 است.سازنده پروژه بانک ملی، تعاونی توسعه عمران سپاه‌شهر است. این تعاونی مسکن در خرید زمین با موقعیت فوق‌العاده خوب و با سودآوری عالی در منطقه زبان‌زد است.در این مقاله به بررسی پروژه‌های در دست اجرای این تعاونی، روش پیش فروش پروژه‌ها، نحوه انتخاب واحد در آن و مواری از قبیل قیمت، آدرس و... پرداخته‌ایم که برای عزیزانی که قصد دارند از این تعاونی اطلاعاتی مناسب و صحیح دریافت کنند، مناسب و کاربردی است. در ادامه با ما همراه باشید.

فرتاک Wiki

زمان مطالعه: 7 دقیقه

زمان مطالعه: 7 دقیقه

تعاونی‌های زیادی برای ارگان‌های مختلف دولتی در حال کار هستند که معمولا هریک از این تعاونی‌ها مربوط به یکی از ادارات می‌باشند. تعاونی مسکن بانک ملی که برای کارکنان این ارگان طراحی شده است، در زمینه ساخت‌وساز فعال است.

این تعاونی شرایط ویژه‌ای را برای کارکنان خود در نظر می‌گیرد که بتوانند صاحب مسکن شوند و در روند خرید خانه به آن‌ها کمک می‌کند. البته بهتر است بدانید که این تعاونی صرفا در زمینه ساخت مسکن فعال است.

این مقاله توسط تعاونی فرتاک گردآوری شده است و در آن به بررسی کامل تعاونی مسکن بانک ملی ایران پرداخته‌‌ایم. در ادامه با ما همراه باشید تا با این تعاونی بیشتر آشنا شوید.

تعاونی مسکن بانک ملی ایران

تعاونی مسکن بانک ملی ایران

تعاونی مسکن بانک ملی به شماره ثبت 66613 و مدیریت آقای محمد توکلی  در سال 1366 تاسیس شده است. این تعاونی در تهران، خیابان بهارستان، خیابان اکباتان پلاک 4 طبقه 4 واقع شده است.

از جمله اهداف این تعاونی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تامین نیاز اعضا به آپارتمان
  2. طر‌ح‌ریزی زیربنایی سازگار با محیط زیست
  3. رواج برنامه‌ریزی و مدیریت پایدار کاربرد زمین

این تعاونی تاثیر بسزایی در رشد و آبادانی منطقه 22 داشته است و همچنین در حال حاضر نیز ساخت پروژه علم و فنون(برج ایران) را پیگیری می‌نماید. مجتمع الماس صفادشت نیز از دیگر پروژه‌های این تعاونی است.

این تعاونی دارای تمامی امکانات لازم  اعم از پارکینگ، انباری، سالن اجتماعات، روف گاردن، سیستم اطفاء حریق و… است.

پروژه‌های تعاونی مسکن بانک ملی

همانطور که اشاره کردیم، این تعاونی نقش مهمی در آبادانی و رشد منطقه 22 ایفا کرده است. پروژه‌هایی را در دست ساخت دارد که در این بخش به شرح یکی از آن‌ها یعنی پروژه مجتمع مسکونی ایران می‌پردازیم.

این پروژه در نوع اسکلت بتنی ساخته شده است که نمای آن ترکیبی از چوب و سنگ با نورپردازی است. همچنین هر واحد به صورت اختصاصی دارای انباری و پارکینگ است. این پروژه به سیستم هوشمند BMS نیز تجهیز شده است.

پروژه دارای: جاروبرقی مرکزی، باربیکیو، استخر، جکوزی، سالن ورزشی، روف گاردن، برق اضطراری، سامانه تهویه مطبوع، چیلر فن کویل و… می‌باشد. همچنین سامانه صاعقه‌گیر الکترونیکی، دوربین مداربسته، اینترنت مرکزی، آنتن مرکزی، سامانه تلفن فیبر نوری و آیفون تصویری از دیگر امکانات این پروژه می‌باشند.

اقساط این پروژه بصورت ماهانه می‌باشد که براساس مرحله مربوطه مبلغ آن دارای تفاوت است. مجتمع مسکونی ایران در شهرک گلستان، بلوار کوهک نسیم 16 پلاک 129 واقع شده است که جزو منطقه 22 تهران می‌باشد.

این تعاونی پروژه‌های خود را با امکانات مناسبی طراحی می‌کند که از جمله این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم گرمایش و سرمایشی
  • سامانه اعلام و اطفاء حریق
  • آسانسور با برند معتبر
  • درب ضدآب درجه برای سرویس بهداشتی
  • پنجره‌های یو پی وی سی
  • گاز رومیزی و هود درجه 1 برای واحدهای لوکس
  • نصب باربیکیو در واحدهای لوکس
  • لوله‌گذاری برای دوربین مداربسته برای هد واحد
  • آنتن مرکزی برای هر واحد
  • ورودی واحدها دیزاین شده با سنگ انتیک و نورپردازی

همچنین از امکانات این پروژه می‌توان به سیستم هوشمند BMS اشاره کرد که به این سیستم مدیریت یکپارچه ساختمان گفته می‌شود و می‌تواند شامل کنترل تهویه مطبوع، اعلام و اطفاء حریق، کنترل تردد، دوربین‌های مدار‌بسته، روشنایی و … باشد. این سیستم، اطلاعات zon یا فضا را در یک سیستم جامع جمع‌آوری می‌کند و در اختیار یک سیستم مانیتورینگ و نظارت جهت مدیریت و کنترل قرار می‌دهد.

تعاونی مسکن ملی ایران، توجه خاصی به اعضای خود دارد و به همین دلیل در انتخاب متریال نهایت دقت را به کار می‌گیرد.

معرفی پروژه‌های تعاونی مسکن بانک ملی

پروژه‌های تعاونی توسعه ابنیه همت

سازنده پروژه بانک ملی، تعاونی توسعه عمران سپاه‌شهر است. این تعاونی مسکن در خرید زمین با موقعیت فوق‌العاده خوب و با سودآوری عالی در منطقه زبان‌زد است.

 تعاونی سپاه‌شهر شروع کار خود را با پروژه سفیر یا s2 مروارید شهر آغاز کرد. پروژه بعدی تعاونی، پروژه k2 کامرانیه می‌باشد. این دو پروژه در منطقه مروارید شهر واقع شده‌اند. پروژه دیپلمات و بانک ملی یا ایران پروژه‌های سوم و چهارم تعاونی توسعه عمران سپاه‌شهر می‌باشند و از نظر موقعیت، دارای لوکیشن استثنایی هستند.

 آخرین پروژه از این تعاونی، پروژه الهیه فرشته می‌باشد که سال 1399 پذیره‌نویسی آن آغاز شده و زمین را با اسکلت از شرکت asp خریداری کرده‌اند.

حال با این پروژه‌ها بیشتر آشنا می‌شویم:

1-پروژه کامرانیه :

پروژه کامرانیه زیر نظر تعاونی انصار سپاه‌شهر در اطراف دریاچه چیتگر در حال ساخت است. این پروژه در قالب یک برج 27 طبقه‌ای بوده و در هر طبقه 8 واحد تعبیه شده است. متراژهایی که برای واحدهای این برج در نظر گرفته شده شامل 85، 88 و 125 متر می‌باشد.

2-پروژه الهیه فرشته :

پروژه الهیه فرشته مانند پروژه ایران بانک ملی زیر نظر تعاونی سپاه‌شهر ساخته شده و  در قالب 2 بلوک که هر کدام از آنها 31 طبقه دارد و در هر طبقه 6 واحد تعبیه شده است، می‌باشد. این پروژه در موقعیت خوبی در اطراف دریاچه خلیج فارس قرار گرفته است.

3-پروژه دیپلمات:

پروژه دیپلمات در قالب یک بلوک 15 طبقه‌ای زیر نظر تعاونی سپاه‌شهر در حال ساخت است. این پروژه که در ضلع شمالی دریاچه چیتگر واقع شده یکی از مدرن‌ترین پروژه‌های منطقه چیتگر تهران خواهد بود. متراژهایی که برای واحدهای این برج در نظر گرفته شده، 82، 115، 127، 140 متری می‌باشد.

4-پروژه برج سفیر :

علاوه بر پروژه ایران بانک ملی، تعاونی سپاه‌شهر پروژه جدید را با نام پروژه سفیر یا s2 آغاز کرده است. این پروژه در منطقه مروارید شهر در منطقه 22 تهران، در قالب یک بلوک 31 طبقه‌ای درحال ساخت می‌باشد. متراژهایی که برای برج در نظر گرفته شده شامل 100، 140 و 155 متر است.

روش‌های پیش‌فروش پروژه‌های تعاونی مسکن بانک ملی

روش‌های پیش‌فروش پروژه‌های تعاونی مسکن بانک ملی

پروژه تعاونی مسکن بانک ملی (برج‌های بانک ملی) به صورت امتیاز و واریزی خرید‌ و ‌فروش می‌شود.

برحسب اولویتی که فروشنده امتیاز دارد و رتبه آن، قیمت امتیاز نیز متفاوت می‌شود. در واقع رتبه مشخص می‌کند که شما در کدام برج قرار می‌گیرید و برحسب واریزی رتبه، جا‌به‌جا می‌شود و در انتها انتخاب واحد برحسب اولویت واریزی می‌باشد.

امتیاز در پیش خرید آپارتمان مبلغی می‌باشد که به فروشنده پرداخت می‌شود بابت اینکه عضویت خود را در تعاونی به شما می‌فروشد.

در واقع امتیاز، سود سرمایه‌گذاری فروشنده از واریزی پرداخت شده به تعاونی مسکن بانک ملی می‌باشد.

همچنین مشارکت اعضای تعاونی در قدرالسهم تجاری پروژه برج‌ بانک ملی سبب بالا رفتن ارزش سهام اعضا شده و می‌تواند برای سرمایه‌گذاران و سودآوری آن‌ها بسیار مهم باشد.

تعاونی مسکن بانک ملی d
تعاونی مسکن بانک ملی m

آدرس و موقعیت مکانی تعاونی مسکن بانک ملی

پروژه تعاونی مسکن بانک ملی (برج‌های بانک ملی) در ضلع شرقی دریاچه و ضلع شمالی پارک جنگلی چیتگر واقع شده است. این پروژه مسکونی در بلوار علوم‌ و ‌فنون می‌باشد که دسترسی‌های راحت و آسانی به بزرگراه شهید همدانی (شهید حکیم) بزرگراه آزادگان و بزرگراه همت دارد.

قیمت واحد‌های مسکونی در تعاونی مسکن بانک ملی

معمولا قیمت واحدهای مسکونی در این تعاونی همانند، دیگر موارد براساس فاکتورهای مختلفی متغیر است. از جمله این فاکتورها می‌توان به متراژ، امکانات، لوکس‌سازی شده یا نشده و… اشاره کرد.

این تعاونی تسهیلات مناسبی را برای کارکنان خود نیز در نظر گرفته است که افراد می‌توانند با استفاده از آن‌ها نسبت به خرید خانه و آپارتمان اقدام نمایند.

به منظور برقراری ارتباط با این تعاونی می‌توانید از طریق وبسایت رسمی آن‌ها اقدام کنید.

وضعیت تعاونی مسکن بانک ملی

در همواره فعال بودن تعاونی مسکن بانک ملی هیچ شکی نیست؛ زیرا این تعاونی در حال ساخت پروژه‌های متعدد در منطقه 22 تهران می‌باشد. مهندسین و تمامی کارکنان این تعاونی، روزانه مشغول فعالیت‌های خود در زمینه ساخت‌وساز می‌باشند. درج اطلاعات لازم فعالیت‌های روزانه در وب‌سایت تعاونی مسکن بانک ملی، می‌تواند مهر تأییدی بر وضعیت فعال آن باشد.

نحوه انتخاب واحد و طبقه در تعاونی مسکن بانک ملی

نحوه انتخاب واحد و طبقه در تعاونی مسکن بانک ملی

خيلی از پیش‌خریداران و سرمایه‌گذاران هستند، پروژه‌ای را که توسط تعاونی مسکن‌های مختلف در حال ساخت است، می‌پسندند و اشتیاق برای خرید آن را پيدا می‌کنند. اشخاصی که از این تعاونی‌ها خرید کرده‌اند و حال زمان آن فرارسیده تا واحد مورد نظرشان را انتخاب کنند، سوالاتی در باب نحوه انتخاب واحد در پروژه را دارند که بعضاً بی‌جواب خواهند ماند.

به همین دلیل در اینجا سعی داریم توضيحاتی را برای شما ارائه دهیم که بتوانيد با اطلاعات کافی و آگاهی بیشتر انتخاب واحد خود را انجام دهید:

1-سیستم تعیین امتیاز :

معمولا دغدغه همه‌ی اشخاصی که اطلاع کافی از سيستم انتخاب واحد تعاونی ندارند اين نگرانی برایشان پیش می‌آید که در صورت خوش‌ حسابی هم طبقه مورد نظر نصیبشان نشود.

خب لازم به توضیح هست که تعاونی‌ها همگی زیر نظر اداره تعاون و وزارت تعاون فعالیت دارند و برای فعالیت خود مؤظف به اخذ مجوزات لازم و تحت نظر بازرسان هستند. مراحل انتخاب واحد به صورت سیستمی و با به شیوه روز، یعنی ريالی انجام می‌شود. در انجام این مراحل جای هیچگونه تخلفی نيست.

2-خوش حسابی :

اگر شما عضو اوليه تعاونی باشید و از روز اول عضویت، اقساط خود را به موقع پرداخت کرده باشید دیگر جای نگرانی نیست.

ولی اگر امتیاز را از شخصی خریداری می‌کنید بايد این را از فروشنده و مشاور املاک خود بخواهید که استعلام مکتوب از رتبه و خوش‌ حسابی و تسویه به ‌روز به شما ارائه کنند. شما بعد از خرید با ادامه‌ی مسیر خوش‌حسابی در پرداخت اقساط می‌توانيد خیال خود را از بابت طبقه و جهت دلخواه راحت کنید.

3-انتخاب واحد :

معمولاً در پروژه‌های تعاونی مسکن زمان انتخاب واحد با شروع عملیات نازک‌کاری مصادف می‌شود. به عبارت دیگر تعاونی‌ها انتخاب واحد و طبقه را به سال آخر ساخت پروژه موکول می‌کنند.

در هر صورت شما در زمان انتخاب‌ واحد بسته به اولویت‌بندی به دفتر تعاونی دعوت می‌شوید و با دیدن نقشه‌ها, پلان چینشی دقیق، اقدام به انتخاب واحد می‌نمایید. در پروژه‌هایی که در مرحله نازک‌کاری هستند این امکان برای شما مهیا است که داخل واحد‌ها شده و با لمس فیزیکی شرایط، انتخاب واحد نمایید.

قیمت خرید خانه در تعاونی مسکن بانک ملی

از عوامل مؤثر بر هزینه ملک در تعاونی مسکن بانک ملی می‌توان به متراژ، موقعیت ملک و… اشاره کرد. در حالت کلی هزینه زمین به عنوان پیش‌پرداخت اولیه دریافت شده و مابقی هزینه به صورت اقساط پرداخت می‌شود.

این مقاله توسط تیم متخصص در کمپانی ما گردآوری شده است. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره رایگان در این زمینه می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در صفحه و یا آدرس وبسایت «fartak-company.com» با تیم پشتیبانی ما در تعاونی فرتاک در ارتباط باشید.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

امتیاز کاربران:

5/5

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس‌های ما

از ساعت 8:00 الی 18:00
روز سال ۲۴*۳۶۰ ساعت روز در
  • 021-46127729
  • 021-46147943
  • 021-46147967
  • 021-46147907
  • 021-46147885
همیشه در دسترس