پیش خرید آپارتمان در شهرک مروارید شهر

content
خلاصه محتوا:
5/5
یکی از بهترین بخش‌های منطقه 22 تهران که پیش خرید آپارتمان در آن با سودهی عالی همراه است، شهرک مروارید شهر است. این منقطه را در این مقاله به طور کامل معرفی کرده‌ایم و سودآور بودن پیش خرید آپارتمان در آن را ارزیابی نموده و بهترین تعاونی برای پیش خرید آپارتمان را پیشنهاد داده‌ایم. در ادامه با ما همراه باشید.

فرتاک Wiki

زمان مطالعه: 9 دقیقه

زمان مطالعه: 9 دقیقه

رشد بالای تورم و شرایط اقتصادی بی‌ثبات از یک طرف و سوددهی بالای قراردادهای پیش‌خرید و پیش‌فروش آپارتمان از طرف دیگر منجر به این شده است که سرمایه‌داران بیشتر از قبل به این مدل سرمایه‌گذاری علاقه‌مند شوند.

شهرک مرواریدشهر در منطقه 22 تهران، از مناطق استراتژیک با پتانسیل بالایی می‌باشد که رشد جمعیت و ساخت‌وساز آن به نسبت سال‌های قبل، رشد چشمگیری داشته است.

شرایط بی‌نظیری که این منطقه به لحاظ قرارگیری، آب‌وهوا، دسترسی به امکانات رفاهی، تفریحی و… دارد، سبب شده است که یکی از بهترین مناطق برای پیش‌خرید آپارتمان محسوب ‌شود.

برای سودآور بودن بیشتر، پیش‌خرید آپارتمان در شهرک مرواریدشهر می‌توان از طریق تعاونی‌های معتبر و فعال در منطقه اقدام نمود که اکثرا پروژه‌های در حال ساخت یا در مرحله طراحی اولیه دارند.

تعاونی فرتاک از سایر تعاونی‌ها و سازندگان منطقه22  اندکی تمایز است و این وجه تمایز به دلیل پروژه‌های‌ جدید و تازه‌ای است که در این منطقه در دست ساخت دارد.

جهت پیش‌خرید آپارتمان در شهرک مرواریدشهر، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید و از مزایا، شرایط شرکت در قرارداد، قیمت و قوانین پیش‌خرید به طور کامل مطلع شوید.

میانگین قیمت پیش‌خرید آپارتمان در شهرک مرواریدشهر

میانگین قیمت پیش‌فروش آپارتمان در شهرک مروارید شهر

قیمت پیش خرید هر واحد آپارتمان با توجه به متراژ آن متغیر است. اما به‌طور کلی میانگین قیمت پیش‌خرید آپارتمان در شهرک مرواریدشهر برای یک واحد 120 متری مابین 11 الی 12 میلیارد تومان است که قیمت یک واحد پیش‌خرید شده، قطعا ارزان‌تر از یک واحد آماده است.

نمودار میانگین رشد قیمت آپارتمان در شهرک مروارید شهر

شهرک مروارید شهر،دید وسیع و طراحی هنرمندانه

No Data Found

طبق آمار به دست آمده، در طی چند سال اخیر قیمت آپارتمان روندی صعودی داشته است. جهت بررسی بیشتر چگونگی  می‌توانید،بر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید

پیش فروش آپارتمان در شهرک مروارید شهر
پیش فروش آپارتمان در شهرک مروارید شهر

معرفی شهرک مروارید شهر در منطقه 22

معرفی شهرک مروارید شهر در منطقه 22

شهرک مرواریدشهر در ناحیه ورداورد منطقه 22 تهران واقع شده است که غربی‌ترین منطقه تهران محسوب می‌شود. این منطقه به دلیل آب و هوای مطبوع و مناسب و دور بودن از آلودگی‌‌های تهران، رشد جمعیت بالایی را در بازه زمانی کوتاه داشته است.

شهرک مرواریدشهر در ناحیه 3 منطقه 22 تهران به شکلی اصولی و منطبق با معیارهای شهرسازی در حال پیشرفت است و به نوعی مرز بین تهران و استان البرز به حساب می‌آید. وسعت این شهرک حدود 58 هکتار است که به صورت 59 برج با 9000 واحد طراحی شده است.

شهرک مرواریدشهر در بخش غربی دریاچه چیتگر قرار گرفته است و فاصله زیادی با این مکان تفریحی ندارد. همچنین بازار بزرگ ایران مال و شهربازی هزار و یک شهر، از دیگر جاذبه‌های تفریحی و گردشگری این شهرک می‌باشد و امتیاز مثبتی برای رشد و توسعه هرچه بیشتر منطقه است.

این شهرک به دلیل مجاورت با الهیه غرب، شهرک دانشگاه شریف، آتی شهر، همراه شهر و شهرک حکمت، موقعیت آن به حالتی است که در نزدیکی کوه‌های شمال غرب تهران قرار گرفته است و آب ‌و هوایی بسیار مطبوع و عالی دارد.

پیش خرید ملک در منطقه 22 تهران از روش‌های رایج سرمایه‌گذاری است که میزان سوددهی آن برای بسیاری از افراد به خوبی مشخص است و سالانه به طور  وسیع انجام می‌شود. باتوجه به پتانسیل مناسبی که برای این شهرک رو به رشد نام برده شد، اهمیت سرمایه‌گذاری در آن توجیه منطقی و حرفه‌ای دارد.

در ادامه پیش‌خرید و پیش‌فروش آپارتمان در شهرک مرواریدشهر بررسی شده است و سودآور بودن و شرایط شرکت در آن برای عزیزانی که به دنبال سرمایه‌گذاری در تعاونی مناسب در این منطقه هستند توضیح داده شده است.

انواع روش‌های پیش‌فروش آپارتمان در شهرک مرواریدشهر

روش‌های متعددی برای پیش‌خرید خانه و آپارتمان در مرواریدشهر وجود دارد. شما خریداران محترم برای اینکه بتوانید، در این وضع تورم سرمایه‌گذاری کنید و یا صاحب خانه خود شوید؛ بهتر است با انواع متدهای پیش‌خرید آپارتمان در مرواریدشهر آشنا باشید.

جهت بررسی انواع روش‌های سرمایه گذاری در ملک می‌توانید، بر روی کادر زیر کلیک نمایید.

لیست پروژه‌های پیش‌خرید خانه مرواریدشهر

در شهرک مرواریدشهر، پروژه‌های بسیاری پیش‌فروش می‌شوند که در ادامه به معرفی لیستی از این پروژه‌ها خواهیم پرداخت.

لیست پروژه‌های پیش‌خرید آپارتمان در شهرک مرواریدشهر

پروژه فراز: یکی از بهترین پروژه‌های در دست اجرا، پروژه برج فراز است که توسط تعاونی فرتاک درحال ساخت است. این پروژه دارای 112 واحد می‌باشد و در متراژهای 110 متری تا 235 متری، برای پیش‌فروش وجود دارند که از امکانات بالایی برخوردار هستند.

  • پروژه ساحل 3: این پروژه توسط شرکت ابنیه ساحل، در متراژهای 120 متری درحال ساخت است.
  • پروژه صدف: پروژه صدف در متراژهای 135 تا 150 متری توسط تعاونی بهشت زهرا درحال ساخت است.
  • پروژه مروارید خیام: سازنده این پروژه شخصی است و واحدهای این پروژه در متراژهای 93،97،103 و 108 درحال ساخت می‌باشند که طبقه و واحد آن هنوز مشخص نیست.
  • پروژه لشگر 27: این پروژه توسط تعاونی لشگر 27 درحال ساخت است که برجی 30 طبقه می‌‌باشد. واحدهای این پروژه در متراژهای 110 الی 157 متری پیش‌فروش می‌شوند.
  • پروژه الماس بهداری: پروژه الماس بهداری، توسط سپاه درحال ساخت است که در 2 واحد 137 متری، 4 واحد 172 متری و 2 واحد 157 متری پیش‌فروش می‌شود.
  • پروژه برلیان: سازنده این پروژه، مهرآفرین است که واحدهای خود را در متراژهای: 95، 127 و 131 متری پیش‌فروش می‌کند.
  • پروژه سفیر: پروژه سفیر در متراژهای 145 متری توسط تعاونی مسکن سپاشهر درحال ساخت می‌باشد که زمان تحویل آن 36 ماهه می‌باشد.
  • پروژه الهیه فرشته: این پروژه توسط تعاونی عمران توسعه سپاشهر، در 2 برج 30 طبقه درحال ساخت است که در واحدهای 147 متری پیش‌فروش می‌شوند.
  • پروژه تریتیوم 3: این پروژه شخصی‌ساز است و توسط تعاونی نیکان سازه سدید درحال ساخت می‌باشد. واحدهای این پروژه در متراژهای: 122، 126 و 133 طراحی شده‌اند.

مشاوره پیش‌خرید آپارتمان در شهرک مرواریدشهر

این صفحه می‌تواند، به افرادی که قصد پیش‌خرید آپارتمان در شهرک مرواریدشهر را دارند، کمک بسیاری نماید و پاسخگوی سوالات آن‌ها باشد.

برای ارائه سوال خود و دریافت پاسخ آن می‌توانید، فرم تماس زیر را پر کنید تا تیم پشتیبانی ما در بخش فروش پس از دریافت سوال، در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما باشند.

برای دریافت مشاوره پیش خرید آپارتمان در شهرک مروارید شهر، سوال خود را برای ما بفرستید.

تعاونی معتبر پیش خرید آپارتمان در مرواریدشهر

برای پیش‌خرید خانه در شهرک مرواریدشهر پس از انتخاب واحد موردنظر، انتخاب یک تعاونی مطمئن برای انجام معامله بسیار مهم است.

امروزه تعاونی‌های بسیاری وجود دارند که با کلاهبرداری جیب خود را پر می‌کنند. در ادامه به معرفی برخی از ویژگی‌های یک تعاونی معتبر پرداخته شده است تا از این طریق در دام کلاهبرداران نیافتید.

  • دارا بودن شفافیت در مسائل مالی و حقوقی
  • برخورداری از کادر پشتیبانی فعال و کاربلد
  • فعالیت در مناطق روبه‌رشد
  • تنظیم انواع قراردادهای حرفه‌ای همانند: پیش‌خرید و پیش‌فروش و …
  • برخورداری از برنامه دقیق زمانبندی برای تحویل پروژه‌ها
  • داشتن مجوز رسمی از اداره انبوه‌سازان و شناسنامه ملی

همچنین برخورداری از رزومه و سابقه‌ای درخشان می‌تواند، از ویژگی‌های یک تعاونی خوب و معتبر باشد. علاوه‌بر موارد ذکر شده، یک تعاونی خوب تمامی مراحل نقل‌وانتقال را در دفتر ثبت اسناد رسمی با وکالت دادن به مشتری انجام می‌دهد.

تعاونی فرتاک می‌تواند، گزینه مناسبی برای این منظور باشد. جهت آشنایی بیشتر با این تعاونی می‌توانید، اینجا کلیک نمایید.

آیا شهرک مروارید شهر برای پیش خرید آپارتمان مناسب است؟

همانطور که اشاره شد این شهرک در حال توسعه است و پروژه‌های بسیاری در این منطقه در حال ساخت می‌باشند. همچنین این شهرک یکی از بهترین نقاط منطقه 22 برای سرمایه‌گذاری است.

شهرک مروارید شهر در حال رشد و پیشرفت روزافزون است و امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی که دارد، منجر به افزایش سرمایه‌گذاری در آن شده است.

آیا شهرک مرواریدشهر برای پیش‌خرید آپارتمان مناسب است؟

شهرک مروارید شهر با سبک مدرن و جدید در حال توسعه است و آپارتمان‌های مختلفی در آن در حال ساخت و اجرا است، به همین دلیل سرمایه‌گذاری در ملک و آپارتمان در این شهرک روند افزایشی دارد.

برای بررسی مناسب بودن این منطقه برای پیش خرید و پیش فروش آپارتمان باید به مشخصات منطقه، نرخ رشد پیش خرید آپارتمان، میزان تورم و برخی از فاکتورهای مهم توجه کرد تا در نهایت برای این سوال جواب قانع کننده و درستی پیدا کرد که آیا این مدل سرمایه‌گذاری در مروارید شهر مناسب است یا خیر؛ برخی از این فاکتورها عبارت‌اند از:

  • مرز بودن شهرک مروارید شهر بین تهران و البرز
  • آب‌وهوای مطبوع و به دور از آلودگی
  • دسترسی سریع به امکانات رفاهی ایران مال و سایر مراکز
  • وجود ایستگاه‌های متعدد مترو و اتوبوس
  • احداث شهرک بر اساس اصول و معیار حرفه‌ای شهرسازی
  • زیر ساخت عالی و مناسب شهرک
  • وجود آپارتمان‌های مختلف

موارد بالا تضمین فوق‌العاده و عالی است برای به نتیجه رسیدن از بابت مهم بودن شهرک مروارید شهر برای پیش خرید و پیش فروش آپارتمان؛ به این دلیل می‌توان باتوجه به موارد بالا به این نتیجه رسید که هر محدوده و محله‌ای که خصوصیاتی شبیه به بالا را داشته است، در بازه زمانی بسیار کوتاهی رشد فوق‌العاده و چشمگیری را تجربه کرده است.

برای پیش خرید آپارتمان در این محدوده، کافیست با تعاونی‌های مسکن در شهرک مروارید شهر مانند: تعاونی فرتاک که در حال ارائه پروژه برج فراز است ارتباط گرفته و از طریق پروژه‌های موجودی که دارند، اقدام به سرمایه‌گذاری با سوددهی بالا نمایید.

مزایا پیش‌خرید آپارتمان در شهرک مرواریدشهر

مزایای پیش خرید آپارتمان در شهرک مروارید شهر

برای آگاهی از مزایایی که پیش‌خرید آپارتمان در شهرک مرواریدشهر به سرمایه‌داران می‌دهد، بهتر است به این مورد توجه شود که زمانی پروژه‌های پیش‌خرید و پیش‌فروش دارای سوددهی و بازده نهایی عالی هستند که از طریق تعاونی معتبر و حرفه‌ای ارائه شوند. در غیر این‌صورت ممکن است سرمایه‌داران متضرر شوند.

در این بخش به مزایای پیش‌خرید آپارتمان در شهرک مرواریدشهر پرداخته‌ شده است و این محاسن برای سرمایه‌گذاران ذکر شده است که برخی از مهم‌ترین آنها را می‌توان در لیست زیر خلاصه کرد.

  • سوددهی 40 تا 50 درصدی پروژه‌های پیش‌خرید آپارتمان پس از تکمیل شدن
  • صاحب‌خانه شدن در بازه زمانی کوتاه به شیوه پرداخت اقساطی
  • استفاده از تمامی امکانات رفاهی و تفریحی شهرک مرواریدشهر
  • استفاده از دیگر ایده‌‌ها و موقعیت‌های سرمایه‌گذاری
  • چند برابر شدن ارزش آپارتمان به نبست به ارز

با توجه به مزایایی که در بالا ذکر شد می‌توانید، بدون نگرانی و دغدغه برای پیش‌خرید آپارتمان در این شهرک اقدام نمایید.

در این صورت، نه تنها ارزش این شهرک در آینده کم نمی‌شود، بلکه در چند سال آینده پیش‌بینی می‌شود، مرواریدشهر به منطقه‌ای بسیار ارزشمند به لحاظ سرمایه‌گذاری در ملک تبدیل شود.

شرایط پیش خرید آپارتمان در شهرک مروارید شهر

شرایط پیش‌خرید آپارتمان در شهرک مرواریدشهر

پیش‌فروش آپارتمان به قراردادی گفته می‌شود که خانه قبل از اینکه تکمیل شود به فروش می‌رسد. پیش‌فروشنده و پیش‌خریدار به عنوان 2 طرف این قرارداد حضور دارند و بنا به قوانینی که وجود دارد، معامله را انجام می‌دهند.

در قرارداد پیش‌خرید و پیش‌فروش آپارتمان به این دلیل که واحد مورد نظر در مرحله ساخت است و به طور کامل آماده نیست؛ لازم است در بستن قرارداد نهایت دقت شود تا از هرگونه ایراد یا مشکلات بعدی جلوگیری شود.

پیش‌خرید آپارتمان در شهرک مرواریدشهر، نیاز به شرایط بسیار خاص و ویژه‌ای ندارد، اما برخی مدارک و پیش‌ نیازهای اولیه باید در آن رعایت و تهیه شود که عبارت‌اند از:

  • سند رسمی مالکیت به همراه سند رسمی اجاره و قرارداد رسمی
  • تهیه تمامی مدارک لازم 2 طرف برای رسمی کردن قرارداد (پیش‌فروشنده و پیش‌خریدار)
  • ذکر تمامی جزئیات پروژه اعم از:زمان تحویل، مشخصات طرفین، مشخصات پروژه و
  • تنظیم قرارداد در دفاتر اسناد رسمی
  • پرداخت، مبلغ پیش‌ پرداخت توسط پیش‌خریدار

شرایط پیش‌خرید آپارتمان در شهرک مرواریدشهر برای تمامی عزیزانی که قصد دارند، در این منطقه سرمایه‌گذاری کنند و توانایی پرداخت پیش قسط اولیه و قسط‌های ماهانه را دارند، امکان‌پذیر و شدنی است.

قوانین پیش خرید آپارتمان در شهرک مروارید شهر

قوانین پیش خرید آپارتمان در شهرک مروارید شهر

از مهم‌ترین موضوعات، در قرارداد پیش‌خرید آپارتمان، پرداختن به قیمت و شیوه پرداخت است. نحوه پرداخت اقساط، در قرارداد پیش‌خرید آپارتمان در شهرک مرواریدشهر، باتوجه به تعاونی ارائه دهنده، دارای ویژگی‌های خاصی است که باید مد نظر قرار گیرد.

در این بخش به بررسی قیمت پیش‌خرید آپارتمان در شهرک مرواریدشهر پرداخته‌ایم. تعاونی فرتاک در این منطقه یکی از بهترین پروژه‌های خود، به نام پروژه برج فراز (برج ویو فراز) را برای پیش‌خرید ارائه می‌دهد که در مرحله فونداسیون قرار دارد.

قیمت پیش‌خرید آپارتمان در این تعاونی به این صورت است که پیش‌خریدار باید در مرحله اول نصف هزینه واحد پیش‌خرید شده را پرداخت نماید و مابقی هزینه را به صورت ماهانه باتوجه به تعداد قسط‌بندی، نرخ تورم سالیانه و سایر عوامل موثر بر قیمت محاسبه کند.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت پیش‌خرید آپارتمان در مرواریدشهر

از جمله عواملی که بر قیمت پیش‌خرید آپارتمان در مرواریدشهر تاثیرگذار هستند، می‌توان موارد زیر را نام برد.

  • حق امتیاز در زمان شرکت در پیش‌خرید (منظور از امتیاز در پیش‌خرید آپارتمان)
  • نرخ تورم سالیانه که از سوی سازمان انبوسازی اعلام می‌گردد.
  • تعداد قسط‌های پرداختی
  • هزینه‌های جانبی حین ساخت
  • نرخ تعیین شده برای متراژها در واحد‌های تجاری و اداری

موارد بالا از مهم‌ترین‌ فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت هستند که توجه به آن‌ها و تصمیم‌گیری اصولی براساس شرایط موجود، می‌تواند قراردادی عالی و بدون دغدغه را برای عزیزانی که تمایل به سرمایه‌گذاری دارند، تضمین کند.

عواملی که بر قیمت پیش خرید آپارتمان در مروارید شهر تاثیرگذار هستند عبارت‌اند از:

عوامل تاثیر گذار بر قیمت پیش خرید آپارتمان در مروارید شهر

  • حق امتیاز در زمان شرکت در پیش خرید(منظور از امتیاز در پیش خرید آپارتمان)
  • نرخ تورم سالیانه که از سوی سازمان انبوسازی اعلام می‌گردد
  • تعداد قسط‌های پرداختی
  • هزینه‌های جانبی حین ساخت
  • نرخ تعیین شده برای متراژها در واحد‌های تجاری و اداری

موارد بالا از مهم‌ترین‌های تاثیرگذار بر قیمت است که توجه به آنها و تصمیم‌گیری اصولی بر اساس شرایط موجود، می‌تواند قراردادی عالی و بدون دغدغه را برای عزیزانی که تمایل به سرمایه‌گذاری دارند تضمین کند.

امتیاز کاربران:

5/5

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس‌های ما

از ساعت 8:00 الی 18:00
روز سال ۲۴*۳۶۰ ساعت روز در
  • 021-46127729
  • 021-46147943
  • 021-46147967
  • 021-46147907
  • 021-46147885
همیشه در دسترس