پیش خرید آپارتمان در شهرک چشمه

content
خلاصه محتوا:
5/5
پیش خرید آپارتمان یکی از روش‌‌های بسیار عالی برای سرمایه‌گذاری با سوددهی بالا است که در شهرک چشمه واقع در منطقه 22 تهران رایج است. در این مقاله به معرفی شهرک چشمه و اهمیت آن برای پیش خرید و پیش فروش، بررسی پیش خرید آپارتمان و مدل‌های مختلف آن و مزایا و معایب پیش خرید آپارتمان در منطقه پرداخته‌ایم، با ما همراه باشید.

فرتاک Wiki

زمان مطالعه: 10 دقیقه

زمان مطالعه: 10 دقیقه

امروزه به دلیل تورم قیمت ملک و آپارتمان افزایش یافته است، به همین سبب افراد زیادی به پیش‌خرید روی آورده‌اند. شهرک چشمه که در منطقه 22 واقع شده است از آب‌وهوایی مناسب برخوردار است و همچنین دارای جاذبه‌های گردشگری و تفریحی بسیاری می‌باشد.

جهت پیش‌خرید آپارتمان در شهرک چشمه می‌توانید از طریق یک تعاونی معتبر جهت سرمایه گذاری همانند فرتاک اقدام نمایید.

 

در ادامه این مطالب که توسط تیم حرفه‌ای فرتاک جمع‌آوری شده است با ما همراه باشید تا با انواع متدهای پیش‌خرید آپارتمان در شهرک چشمه، مزایا و معایب پیش‌خرید آپارتمان در شهرک چشمه و .. بیشتر اشنا شوید.

معرفی شهرک چشمه در منطقه 22

به منظور پیش‌خرید آپارتمان در شهرک چشمه، قبل از هرچیزی بهتر است با شهرک چشمه آشنا شوید. این شهرک در منطقه 22 تهران و در شمال غربی و دامنه ارتفاعات البرز قرار دارد.

شهرک چشمه در مسیر بادهای شهریار قرار گرفته است و با جاذبه‌های طبیعی مانند: دریاچه چیتگر، پارک جنگلی چیتگر، کوه‌های کن که دور و اطراف این منطقه را حصار کشیده‌اند، احاطه شده است.

معرفی شهرک چشمه در منطقه 22

 محله شهرک چشمه در نزدیکی شهرک گلستان (راه آهن) و همچنین شهرک صدرا قرار دارد که بیشتر ساختمان‌های مسکونی آن به صورت ویلایی می‌باشند. جهت آشنایی بیشتر با این شهرک می‌توانید، اینجا کلیک کنید.

پیش‌خرید آپارتمان در شهرک چشمه

در چند سال اخیر ساختمان‌ها و پروژه‌های بسیاری توسط تعاونی‌ها، در شهرک چشمه ساخته شده‌‍اند، به‌همین دلیل قراردادهای پیش‌خرید آپارتمان در این منطقه رونق یافته است.

پیش‌خرید آپارتمان در واقع زمانی اتفاق می‌افتد که یک آپارتمان یا ملک کامل نشده باشد. شما با پیش‌خرید آپارتمان در شهرک چشمه، باعث حفظ سرمایه خود می‌شوید و ارزش آن را بیشتر می‌کنید.

بهترین بخش شهرک چشمه میدان المپیک است که پروژه‌های بسیاری در آن توسط شرکت های تعاونی‌ درحال ساخت‌ هستند.

شما می‌توانید برای پیش‌خرید آپارتمان در منطقه میدان المپیک از طریق تعاونی‌های معتبر در این محدوده اقدام نمایید.

میانگین قیمت پیش‌خرید آپارتمان در شهرک چشمه

اغلب قیمت پیش‌خرید آپارتمان در این ناحیه، براساس برخی فاکتورها متفاوت است که میانگین قیمت پیش‌خرید آپارتمان در تاریخ 29 تیر سال 1402 به صورت حدودی برای هر یک مترمربع تقریبا 95 میلیون تومان تخمین زده شده است.

نمودار میانگین رشد قیمت آپارتمان در شهرک چشمه

شهرک چشمه ،اصالت منطقه22 تهران

No Data Found

همانطور که در نمودار مشاهده فرمودید، قیمت آپارتمان طی چند سال اخیر روندی افزایشی داشته است. البته ممکن است این قیمت‌ها بعضا کاهشی باشند، اما برآیند کلی قیمت پیش‌خرید آپارتمان در شهرک چشمه دارای روندی صعودی است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به مطالعه و بررسی کامل این مقاله در لینک زیر بپردازید.

انواع روش‌های پیش‌فروش آپارتمان در شهرک چشمه

در محدوده شهرک چشمه شما با آپارتمان‌های شخصی‌ساز و تعاونی‌ساز رو به رو خواهید شد. تعاونی کاشانه‌ساز فرتاک از شرکت‌هایی است که شما با خیالی آسوده می‌توانید در آن سرمایه‌گذاری کنید. تعاونی فرتاک این بستر را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا باتوجه به نیاز خود زمین، ‌برج‌، املاک مسکونی و تجاری را در محدوده شهرک چشمه پیش‌خرید کنید.

انواع پیش خرید ملک در شهرک چشمه

پیش‌خرید و پیش‌فروش آپارتمان در 3 نوع صورت می‌گیرد که در ادامه به بررسی هر کدام از آن‌ها خواهیم پرداخت. این 3 روش عبارت‌اند از:

خرید سهام: کسانی که بودجه کافی برای معامله ندارند و تنها به نیت سرمایه‌گذاری می‌خواهد اقدام به پیش‌خرید نماید. بهترین گزینه خریداری سهام می‌باشد. سود آن بدین صورت است که هرچه قیمت پروژه رشد یابد، قطعا سود شما از این پروزه بیشتر است. شمادر این روش تعدادی سهام خریداری می‌کنید و تا پایان رسیدن پروژه، باید میزان سهامتان به حدنصاب برسد تا بتوانید واحد مورد نظر را تحویل بگیرید.

خرید امتیاز: شما برای خرید واحدهای مسکونی می‌توانید از طریق خرید امتیاز اقدام کنید. اگر شما پروژه‌های تعاونی‌ساز در شهرک چشمه را به صورت حق امتیاز پیش‌خرید آپارتمان خریداری نمایید. در این شیوه خریداری معمولا متراژ و نقشه واحد شما چندان مشخص نیست و حتی شماره طبقه براساس اقساط پرداختی شما تعیین می‌گردد.

بهتر است بدانید که برای خرید امتیاز پاسخ سوالات زیر را داشت باشید. این سوالات عبارت‌اند از:

  • واریزی عضو قبلی چقدر بوده است؟
  • آیا تا به حال تمامی اقساط خود را به موقع پرداخت کرده است؟
  • آیا اقساط معوقه و دیرکرد و جریمه دارد؟
  • تا پایان پروژه چند قسط دیگر باید پرداخت کنید؟
  • قیمت تمام شده برای واحد مذکور چقدر است؟
  • و از همه مهمتر حق امتیاز این واحد چقدر است؟

درکل حق امتیاز بدین صورت است که شما دارایی شخص دیگری را پیش‌خرید می‌کنید. جهت آشنایی بیشتر با موضوع می‌توانید اینجا کلیک کنید.

پیش‌خرید قطعی: در این روش پس از پرداخت پیش‌پرداخت و جهت خرید قطعی پس از دریافت سند کل مبلغ را به صورت نقدی پرداخت می‌کنند. همچنین بهتر است برای پیش‌خرید یک آپارتمان خوب در شهرک چشمه از طریق تعاونی‌های معتبری همانند فرتاک اقدام کنید.

باید بدانید که در پیش‌خرید آپارتمان، عواملی همانند پرداخت می‌تواند در پیشرفت فیزیکی پروژه خریداری شده تاثیرگذار باشد.

معرفی تعاونی معتبر برای پیش‌خرید آپارتمان در شهرک چشمه

برای پیش‌خرید آپارتمان در شهرک چشمه بهتر است که یک تعاونی معتبر را شناسایی کنید و از طریق آن اقدام نمایید. تعاونی فرتاک دارای سابقه و رزومه درخشانی می‌باشد و توانسته است، رضایت سهامداران زیادی را به دست آورد.

این تعاونی یکی از تعاونی‌های معتبر و شناخته شده است که در منطقه 22 تهران فعالیت می‌کند. در این بخش به معرفی و بررسی این تعاونی می‌پردازیم تا شما اطلاعات کاملی را در این باره کسب کنید.

تعاونی فرتاک: بهترین تعاونی منطقه 22

این تعاونی در منطقه 22 تهران فعالیت دارد و بیشتر پروژه‌های خود را در این منطقه اجرا نموده و در دسته معتبرترین و برترین تعاونی‌ها قرار دارد.

این تعاونی فعالیت خود را در سال 1399 آغاز نمود و با داشتن برنامه کاری منظم و زمان‌بندی درست توانسته است به یکی از تعاونی‌های محبوب در منطقه 22 بدل شود.

همکاری با این تعاونی دارای مزیت‌های زیادی، از جمله امکان پرداخت اقساطی، وجود متراژهای مختلف آپارتمان، تحویل سریع و… است.

مشاوره پیش‌خرید آپارتمان در شهر چشمه

با توجه به اطلاعاتی که در اختیار شما قرار دادیم، در صورتی که هرگونه سوال و ابهامی وجود داشت، می‌توانید با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید. این تیم تمام جوانب را بررسی نموده و در اولین فرصت پاسخگو خواهد بود.

به منظور دریافت مشاوره برای پیش‌خرید آپارتمان در شهرک چشمه می‌توانید، فرم زیر را پر کنید.

برای دریافت مشاوره پیش خرید آپارتمان در ششهرک چشمه، سوال خود را برای ما بفرستید.

پروژه‌های پیش فروش آپارتمان در شهرک چشمه

 پروژه افق فرتاک: پروژه مجتمع افق فرتاک متعلق به شرکت کاشانه سازه ؛ در زمینی به مساحت ۲۰۰۰۰ متر مربع متشکل ۲ بلوک ۱۲۸ واحدی مجموعا ۲۵۶ واحد در ۲۲ طبقه در احال اجرا و احداث می باشد. این پروژه از دسترسی‌ها و امکانات فوق‌العاده‌ای همانند 3 لاین آسانسور، برخورداری از لابی 250 متری، پارکینگ خصوصی و مهمان و .. برخوردار می‌باشد. 

جهت بررسی بیشتر امکانات و دسترسی‌های پروژه افق فرتاک می‌توانید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

پروژه قدر پایین: پروژه قدر پایین واقع شده در شهرک چشمه، توسط تعاونی مسکن درحال ساخت است. این پروژه در 2 قالب با نام‌های A و B شناخته می‌شوند. از امکانات این پروژه می‌توان به بالکن، آیفون، ایترنت پر سرعت، سیستم اعلان و اطفاء حریق و … اشاره نمود. (تیم مهندسی فرتاک در این پروژه هیچگونه مشارکتی ندارد.)

شهرک چشمه
شهرک چشمه

مزایا پیش‌خرید آپارتمان در شهرک چشمه

پیش‌خرید آپارتمان در شهرک چشمه، دارای یکسری محاسن است که در زیر به صورت کامل برای شما شرح داده‌‍‌ایم.

  • این آپارتمان‌ها قیمت کم‌تری را نسبت به خانه‌های آماده دارند و این میزان بین 10 تا 30 درصد است.
  • کسی که قصد دارد، این خانه‌ها را خریداری کند، می‌تواند قرارداد قسطی ببندد و پول خرید مسکن را به صورت قسطی پرداخت کند. این‌گونه پرداخت برای خریدار بسیار راحت است و بهتر از این است که همه پول را یکجا پرداخت کند.
  • در ساختمان‌های آماده، تنها اجزای روکار ساختمان قابل ‌مشاهده هستند، اما در پیش‌خرید آپارتمان تمام مراحل ساخت و کیفیت مصالح داخلی توسط خریدار قابل‌ مشاهده است.
  • امکان نظارت بر مراحل ساخت و اعمال نظر در آن وجود دارد.

همچنین علاوه‌بر مزیت‌های ذکر شده، شهرک چشمه از امنیت بالایی برای پیش‌خرید آپارتمان برخوردار می‌باشد.

مزایای پیش‌خرید آپارتمان در شهرک چشمه

معایب پیش‌خرید آپارتمان در شهرک چشمه

درست است که برای پیش‌خرید آپارتمان‌ها، مزایای بسیار زیادی وجود دارد، اما بهتر است قبل از این که تصمیمی در مورد پیش‌خرید آپارتمان  بگیرید، با معایب آن نیز آشنا باشید.

  • در خرید آپارتمان‌ها، معمولا خریدار و فروشنده به اختلاف زیادی خواهند رسید.
  • در زمان پیش‌خرید، آپارتمان‌ هنوز به صورت کامل ساخته نشده‌ است و بنابراین همه معایب آن‌ در زمان ساخت به چشم نمی‌آید.
  • ممکن است، در هنگام پایان یافتن زمان ساخت آپارتمان، خریدار نسبت به آن رضایتی نداشته باشد. همچنین این احتمال وجود دارد که خانه آن‌طور که خریدار تصور ‌کرده است، ساخته نشود.
  • شاید فروشنده توانایی این را داشته باشد تا خانه‌ها را به اتمام برساند و به همین دلیل هم همان‌طور آن را رها کند و فرار کند. این مورد بسیار در زمان  پیش‌خرید آپارتمان دیده می‌شود.
 

نکات مهم پیش‌خرید آپارتمان در شهرک چشمه

نکاتی که درمورد قوانین و قرارداد پیش‌خرید‌ آپارتمان در شهرک چشمه را باید مدنظر داشته باشیم عبارت‌اند از:

  • معلوم بودن طرفین معامله و مشخصات کامل آن‌ها
  • متراژ واحد و تعداد اتاق‌ها، نوع کاربری، پارکینگ و انباری
  • سیستم سرمایش و گرمایش، نمای ظاهری و بیرونی ساختمان، مصالح بکار رفته
  • مشخصات ملک از جمله: موقعیت مکانی و یا آدرس دقیق، تعداد طبقات و واحدها
  • مشخصات و جزئیات دکوراسیون داخلی مانند: کابینت؛ زمان تحویل
  • هماهنگی میان نحوه پرداخت اقساط با میزان پیشرفت کار
  • توضیح درمورد اینکه خریدار ظرف یک ماه اقساط خود را پرداخت ننماید مالک می‌تواند قرارداد را فسخ کند.
  • مشخص نمودن زمان تحویل آپارتمان و پرداخت خسارت به خریدار از سوی فروشنده در صورت عدم تحویل به‌موقع آپارتمان
  • هنگام خرید دقت داشته باشید آپارتمان مورد نظر یا فاقد دیوار مشترک یا کمترین دیوار مشترک را داشته باشد
  • همچنین وجود ستون در آپارتمان و واحد مورد نظر جزء موارد منفی به حساب می‌آید
  • چنانچه در هر طبقه چند واحد وجود داشته باشد بهتر است درب‌های ورودی به یکدیگر نزدیک نباشند
  • اگر سازنده ملک، مقیم همان ساختمان باشد این می تواند نشان دهنده مرغوبیت آپارتمان باشد
  • وجود جای پارک مناسب در کوچه نیز می‌تواند جزء امتیازات مثبت به حساب آید .

بهتر است هنگام پیش‌خرید به نکات ذکر شده توجه نمایید تا در دام کلاهبردان موجود در منطقه 22 و شهرک چشمه نیافتید.

نکات مهم پیش‌خرید آپارتمان در شهرک چشمه

 

مراحل پذیره نویسی پیش خرید آپارتمان در شهرک چشمه

مراحل پذیره نویسی در منطقه 22 و شهرک چشمه برای پیش‌خرید آپارتمان در شهرک چشمه با تعاونی فرتاک به صورت زیر می‌باشد:

  1. مشتریان عزیز در قدم اول از درگاه‌هایی همانند سایت، اینستاگرام و .. ورود پیدا می‌کنند
  2. مشتریان از طرق شماره تماس با مشاوریت ارتباط می‌گیرند و از مشخصات و نقشه پروژه و .. اطلاعات به دست می‌آورند
  3. سپس با مراجعه کردن به تعاونی می‌توانند یک بازدید حضوری داشته باشند
  4. درصورت مراجعه به کارگزاری، مشتری با کارگزاری به بازدید واحد می‌روند و درنهایت به تعاونی باز می‌گردند
  5. مشتری پس از بازدید و مورد پسند بودن آپارتمان و همچنین تطابق دادن جدول نظام پرداخت با بودجه خود یک جلسه حضوری برای پریزت نهایی انجام می‌شود
  6. سپس با انجام معامله پیش‌پرداخت واریز می‌شود هم برای متد اقساطی و هم متد سالانه
  7. هنگامی که مشتری با تعاونی در مسئله واریزی به توافق رسیدند،مشتری می‌تواند به بانک مراجعه کند و فیش واریزی بیاورد و یا اینکه همان‌جا چک می‌دهند
  8. پس از پرداخت پیش‌پرداخت به شرکت، ظرف 4 الی 5 روزه کاردکس پیش‌ثبت نام مشتری آماده می‌شود
  9. 10 الی 15 روز پس از تحویل دادن گواهی پیش ثبت‌نام، مشتری و تعاونی به دفتر ثبت اسناد رسمی مراجعه می‌نمایند و تعاونی وکالت می‌دهد که شما به عنوان سرمایه‌گذار وارد این پروژه شده‌اید.

همچنین اگر در مرحله پرزنت بحث اقساطی با مشتری پیش‌آید. تعاونی همان موقع رسیدهای پرداخت را به مشتری می‌دهد، درصورتی که بحث نشود؛ پس از بستن قرارداد کارشناسان تعاونی ما (فرتاک) با مشتری تماس می‌گیرند و رسیدهای پرداخت را به مشتری می‌گویند.

قوانین خرید آپارتمان در شهرک چشمه

آیا پیش‌خرید آپارتمان در شهرک چشمه سودآور است؟

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور بسیاری از مردم به فکر سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مختلف هستند تا ارزش پول و دارایی خود را حفظ نمایند و یا آن را بیشتر کنند.

در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری در خانه و ملک به عنوان بهترین گزینه برای نگهداری از پول و سرمایه به شمار می‌رود، اما یکی از مسائل مهم در این زمینه را می‌توان مکان خرید آپارتمان و مسکن عنوان نمود.

با توجه به آینده عالی شهرک چشمه پیش خرید آپارتمان برای بسیاری از افراد در این منطقه همانند سرمایه‌گذاران بسیار سود آور است؛ همچنین پیش‌خرید آپاتمان در محدوده  شهرک چشمه یک فرصت استثنایی برای افرادی است که سرمایه کافی برای خرید خانه در تهران را ندارند اما مایل‌اند سریع‌تر صاحب خانه شوند.

تنظیم قرارداد خرید آپارتمان در شهرک چشمه

تنظیم قرارداد پیش‌خرید آپارتمان در شهرک چشمه

آپارتمان و مسکن با ارزش‌ترین بخش دارایی اشخاص را تشکیل می دهند. به همین جهت ضروری است در معاملات مربوط به این قبیل ، نکات قانونی را مدنظر قرار گرفته و از امضاء قرارداد با سهل انگاری یا بدون مشورت با افراد متخصص اجتناب شود. 

 قرارداد پیش فروش ساختمان  نیز یکی از قراردادهای مربوط به املاک است که در حال حاضر از رواج بیشتری نسبت به گذشته برخوردار است. این قرارداد به طور کلی با ریسک و مخاطره همراه است.

بنابراین لازم است اشخاصی که قصد پیش خرید یا پیش فروش خانه‌‌ای را دارند، ضمن مشورت با وکیل متخصص، نکات مربوط به تنظیم قرارداد پیش فروش ساختمان را مورد توجه قرار دهند.

قرارداد پیش خرید آپارتمان باید از طریق تنظیم سند در دفاتر اسناد رسمی و نوشته شدن در سند مالکیت و ارسال خلاصه معامله به اداره ثبت انجام شود.

پیش‌فروشنده اگر ضوابط قانونی را رعایت نکرده و خسارتی برای آپارتمان ایجاد شود، مسئول است. در این شرایط پیش‌فروشنده از بیمه استفاده می‌کند. اما اگر مبلغ بیش از بیمه بود چه؟ در این حالت پیش‌فروشنده باید میزان تفاوت را پرداخت کند.

 
قیمت و ثبت نام پیش فروش آپارتمان در شهرک چشمه

قیمت پیش‌خرید آپارتمان در شهرک چشمه

در زمان پیش‌خرید و پیش‌فروش آپارتمان، یکی از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی افراد قیمت و ارزش خانه و مسکن مورد نظر است.  قیمت بالای پیش فروش آپارتمان در بازار و تعاونی‌ها منجر به دلهره و نگرانی برای بسیاری از خریدارن می‌شود. از این رو برای پیش خرید آپارتمان در شهرک چشمه واقع در منطقه 22 تهران می‌توانید با تعاونی کاشانه ساز فرتاک ارتباط بگیرید.

در بازار مسکن قیمت آپارتمان باتوجه به معیارهای متفاوتی تعیین می‌شود و عوامل زیادی بر آن تاثیر دارد که مهم‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر می‌باشد:

  • متراژ و زیر بنای ملک
  • محله و منطقه قرارگیری ملک
  • تراکم واحدهای ساختمان
  • مصالح بکار رفته دربنا
  • امکانات رفاهی ساختمان
  • چشم انداز واحد و ملک مورد نظر

همچنین علاوه‌بر موارد ذکر شده تورم و شرایط اقتصادی کشور هم می‌تواند بر قیمت آپارتمان و مسکن تاثیرگذار باشد.

مجتمع مسکونی افق فرتاک

جهت ثبت نام پیش فروش آپارتمان در شهرک چشمه با شماره‌های موجود در وبسایت ما تماس حاصل فرمایید. مشاورین متخصص ما تمامی اطلاعات لازم را در رابطه با ثبت نام و شرایط عقد قرار داد برای شما عزیزان توضیح خواهند داد.

همچنین می‌توانید به صورت حضوری به شرکت ما مراجعه کنید و از نزدیک با پرسنل و بخش مدیریت  شرکت دیدار داشته باشید.

سوالات پر تکرار درباره پیش خرید آپارتمان در شهرک چشمه

ممکن است برای برخی از خریداران مسکن و خانه یک سری سوالات پیش‌آید. برخی از این سوالات پرتکرار عبارت‌اند از:

بله. با توجه به عدم تکمیل شدن  واحد مسلما قیمت پیش خرید یک آپارتمان از قیمت همان آپارتمان در حالت آماده مقداری ارزان تر است.

بله. در پیش خرید، طراحی و اجزای داخل آپارتمان بر اساس سلیقه خریدار است.

بله. ما به طور کامل قوانین پیش خرید را برای شما در وبسایت شرح داده‌ایم برای آگاهی از قوانین پیش خرید می‌توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

خیر. تنظیم قرارداد پیش خرید باید در یکی از دفاتر اسناد رسمی صورت می‌گیرد.

بله. مشخصات فنی و معماری ساختمانی که واحد در آن احداث می‌شوند؛ مانند موقعیت، تعداد طبقات و کل واحدها، نما و .. بهتر است ذکر شود.

امتیاز کاربران:

5/5

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس‌های ما

از ساعت 8:00 الی 18:00
روز سال ۲۴*۳۶۰ ساعت روز در
  • 021-46127729
  • 021-46147943
  • 021-46147967
  • 021-46147907
  • 021-46147885
همیشه در دسترس