زمان مطالعه: 13 دقیقه

بهترین تعاونی منطقه ۲۲

لیست برترین تعاونی‌های منطقه ۲۲ تهران

شرکت‌های تعاونی مسکن‌ساز منطقه 22 و خدماتی که ارائه می‌دهند برای کسانی که در حوزه سرمایه‌گذاری در ملک و آپارتمان مشغول به فعالیت هستند شناخته شده‌ هستند.
منطقه 22 تهران یکی از مناطق خوش آب و هوا و تازه ساز پایتخت است که از شرایط و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای برای سرمایه‌گذاری در مسکن برخوردار است. تعاونی‌های مختلفی در این منطقه در حال ساخت و ساز و پیش‌فروش آپارتمان هستند که در ادامه ما لیست بهترین‌ تعاونی‌ها را همراه با برشمردن مزایا و معایب هرکدام بصورت اختصاصی در دسترس شما عزیزان قرار داده‌ایم.

ویژگی‌های بهترین و معتبرترین تعاونی‌ ملک در منطقه 22 تهران

اگر قصد پیش‌خرید آپارتمان ازز تعاونی‌های مسکن را دارید لازم به ذکر است که با توجه به نوع معامله و قرارداد، قبل از هر تصمیم‌گیری برای انتخاب بهترین و معتبرترین تعاونی ملک جهت سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران باید اعتبار سازندگان و تعاونی را با دقت مورد بررسی و ارزیابی قراردهید.
از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که می‌توانید در اعتبار سنجی تعاونی‌های انبوه‌ساز مسکن در منطقه 22 تهران مد نظر قرار دهید می‌توان به:

  • سابقه فعالیت تعاونی
  • بررسی اصالت سازنده
  • پروژه‌های موفق و در دست اجرا
  • نوع قرارداد سازنده با اعضاء
  • وضعیت پروژه در بازار در مقایسه با سایر پروژه ها
  • تناسب اجزا و عناصر پروژه‌ها

اشاره کرد و همچنین قبل از سرمایه گذاری در هر پروژه‌ای مواردی که حتما باید در مورد آن‌ها تحقیق کنید و جزو چک لیست شما باشد شامل:

لیست بهترین تعاونی‌های منطقه 22 تهران

میزان اعتبار تعاونی‌های انبوه ساز مهم‌ترین فاکتور در پیش خرید آپارتمان و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های آن‌ها به شمار می‌رود. جهت بررسی اعتبار تعاونی‌های فعال در منطقه 22 و همچنین میزان سود مشارکت، شما نیازمند زمان‌کافی، ارتباطات مناسب و تجارب متعددی هستید. از همین بابت دریافت مشاوره پیش خرید آپارتمان ایده خوبی به نظر می‌رسد.

تعاونی‌های متعددی در منطقه 22 تهران فعالیت دارند و هر کدام دارای پروژه‌های مشخص و منحصر به فردی هستند. طبق بررسی‌های انجام شده تعاونی فرتاک در حال حاظر  بهترین تعاونی مسکن منطقه 22 شناخته شده است. این تعاونی با مدیریت مهندس امیر مهدی کاویانی برنده لوح مدیر برتر در استفاده از تکنولوزی‌های ساختمان و بهره‌وری تیم هدایت می‌گردد و از این بابت دارای سابقه فعالیت حرفه‌ای، پروژه‌های موفق متعدد با بیشترین میزان سوددهی به اعضا را در کارنامه خود دارد.

ما بصورت تخصصی تعاونی‌های منطقه 22 را مورد تحقیق و ارزیابی‌های متعددی قرار داده‌ایم که نتیجه آن را در قالب معرفی 10 تعاونی برتر منطقه 22 تهران می‌توانید مشاهده کنید:

تعاونی فرتاک: بهترین تعاونی منطقه 22

شرکت تعاونی فرتاک از موفق‌ترین تعاونی‌های منطقه 22 تهران است که دارای سابقه فعالیت حرفه‌‌ای و تیم متخصص و کاربلدی است که تا به حال پروژه‌های مختلفی را تحویل داده است. از جمله مهم‌ترین پروژه‌های این مجموعه می‌توان به مجتمع تجاری اداری فرتاک، پروژه افرا، پروژه یاس 3 و… اشاره کرد.

برترین تعاونی منطقه 22- بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی

یکی دیگر از تعاونی‌های موفق در منطقه، بنیاد تعاون ارتش است که متعلق به ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و پروژه‌های متنوع و مختلفی را تحویل داده است.

 

بهترین تعاونی منطقه 22 - تعاونی عرش گستر همت

تعاونی عرش گستر یکی از مجموعه‌های در این منطقه است که با رزومه مناسب و خوبی که دارد، امکان سرمایه‌گذاری را در اختیار افراد قرار می‌دهد. مجتمع مسکونی پزشکان 1 و 2 از پروژه‌های ارائه شده این تعاونی است.

 

برترین تعاونی منطقه 22- بنیاد تعاونی شمیم رحمت

از تعاونی‌های فعال در منطقه 22 که می‌تواند برای سرمایه‌گذاری گزینه‌ مناسبی باشد، می‌توان به شمیم رحمت اشاره کرد که از پروژه‌های این تعاونی می‌توان به شمیم 3 اشاره کرد.

بهترین تعاونی منطقه 22 - تعاونی بنیاد تعاون سپاه

از تعاونی‌های قدیمی در منطقه 22 که فعالیت در حوزه ساخت پروژه‌های انبوه ساز را در رزومه خود دارد، تعاونی بنیاد تعاون سپاه است. پروژه مسکونی آسمان و شهرک مسکونی شهید خرازی از پروژه‌های موفق این تعاونی است.

بهترین تعاونی منطقه 22 - تعاونی بنیاد تعاونی شهید همت

پروژه آرتمیس، برج سرو، پروژه پاسارگاد 1 در سابقه فعالیت تعاونی شهید همت قرار می‌گیرد. برای همکاری با این تعاونی می‌‌توانید با مجموعه آنها در ارتباط باشید.

بهترین تعاونی منطقه 22 - تعاونی نیکان سازه سدید

تعاونی خوبی که در منطقه 22 سابقه فعالیت و تحویل پروژه دارد، نیکان سازه سدید است که از جمله پروژه‌های این مجموعه می‌توان به تریتیوم 1 تا 4 و تریتیوم vip اشاره کرد.

یکی از تعاونی‌های قدیمی دیگر در منطقه 22 که سابقه فعالیت حرفه‌ای دارد، تعاونی ابنیه همت است که از سال 91 شروع به فعالیت کرده است. از پروژه‌های این تعاونی می‌توان پروژه‌ البرز، الوند و زاگرس را نام برد.

بهترین تعاونی منطقه 22 - تعاونی ابینه اکام

تعاونی که در سال 1397 به بعد در منطقه 22 فعالیت خود را شروع کرده است، تعاونی ابنیه آکام است. مجموعه آکام پروژه‌های نارنجستان1 و 2 را در فعالیت خود دارد و پروژه‌های نارنجستان 3 و 4 را نیز در دست احداث دارد.

 

بهترین تعاونی منطقه 22 - تعاونی اریکه پارسیان

تعاونی موفقی که از سال 1389 شروع به فعالیت کرده است و از انبوه سازان برتر در منطقه 22 به حساب می‌آید، تعاونی اریکه پارسیان است. پروژه برج مسکونی مروارید بقیه الله از پروژه‌های موفق این مجموعه است.

 

در ادامه اگر مایل به انجام تحقیق بیشتر و ارزیابی تعاونی‌های منطقه 22 هستید؛ لیست کامل تعاونی‌های منطقه 22 تهران را به صورت فایل PDF برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم. جهت دانلود لیست کامل اطلاعات تعاونی‌های منطقه 22 بر روی دکمه زیر کلیک کنید:

بهترین پروژه‌های تعاونی فرتاک برای سرمایه‌گذاری در منطقه 22

گروه مهندسی فرتاک با شروع فعالیت حرفه‌ای از سال 1399 تا به امروز در حوزه ملک و سرمایه‌گذاری، از بهترین و معتبرترین تعاونی‌های منطقه 22 تهران است که در این بخش بهترین پروژه‌های این تعاونی معرفی شده‌اند.
در رزومه و سابقه فعالیت تعاونی فرتاک، پروژه‌های موفق و متعددی به چشم می‌خورد که از جمله آنها پروژه برج‌های مسکونی آبشار f2،F3 و f4، برج افرا، برج تجاری- اداری امید و… است. از بهترین پروژه‌های تعاونی عبارت‌‌اند از:

پروژه برج افق فرتاک

Ofogh Fartak

۱.

برج افق فرتاک

پروژه برج افق فرتاک یکی از پیشرفته‌ترین و بهترین فرصت‌های سرمایه گذاری در ملک و پیش‌خرید آپارتمان به شمار می‌رود که در شهرک مروارید‌شهر واقع شده و از بهترین امکانات مانند هلی‌پد بهره می‌برد.

مساحت کل زمین این پروژه 14995 مترمربع می‌باشد که با 256 واحد در 21 طبقه (شامل: 4 طبقه پارکینگ، 16 طبقه واحد مسکونی و 1 طبقه لابی) طرح ریزی و شروع به ساخت کرده است. این پروژه در مقطع فعلی در حال پی‌ریزی بوده و ویدیو‌های روزانه از فعالیت و اخبار پیش‌رفت پروژه را در صفحه اختصاصی آن می‌توانید مشاهده نمایید.

برج فرتاک نمای شب

Fartak Tower

۲.

برج فرتاک

از پروژه‌های موفق در منطقه 22 تهران که در گرمدره واقع شده است، برج دوقلو فرتاک با 2360 مترمربع است. این پروژه دارای 182 واحد، 16 طبقه و لابی 250 متری است که مجتمعی تجاری مسکونی به حساب می‌آید.

دسترسی سریع و بدون ترافیک

به اتوبان تهران-کرج تنها در 6 دقیقه و تا مرکز تهران فقط 40 دقیقه است. پروژه برج دوقلو فرتاک در متراژهای 55 متری، 85 متری و 110 متری ارائه می‌شود که با بودجه‌های مختلف قابل خریداری و پیش خرید و پیش فروش است.

عزیزانی که تمایل به خریداری واحد از این پروژه دارند و یا قصد دارند در پیش خرید و پیش فروش شرکت کنند می‌توانند به دفتر مرکزی مجموعه ما مراجعه نمایند.

برج فراز (پروژه ویو فراز)

Faraz Tower

۳.

برج فراز

پروژه‌ جدید تعاونی فرتاک در محله مروارید شهر منطقه 22 تهران که در مرحله فنداسیون قرار دارد، برج فراز است. این برج دارای 24 طبقه و 112 واحد است. پارکینگ بی‌نهایت، سالن‌ ورزشی، اجتماعات و کنفرانس، سیستم امنیتی قوی، سیستم اتفاء حریق و… از امکانات پروژه فراز فرتاک است.

برج ویو فراز در متراژهای مختلفی عرضه می‌شود که سرمایه‌داران می‌توانند از طریق تعاونی ما و شرکت در پیش خرید و پیش فروش اقدام نمایند.

منطقه 22 تهران و نقش تعاونی‌ها در پیشرفت آن

معرفی منطقه 22 تهران و بررسی نقش تعاونی‌ها در پیشرفت آن

بزرگ‌ترین منطقه تهران که در شمال غربی پایتخت واقع شده است و بخش عمده‌ای از آن را فضای سبز تشکیل میدهد، منطقه 22 است. منطقه ۵ و منطقه ۲۱ از جمله مناطق همجوار و همسایه با این منطقه هستند. این منطقه از نظر گردشگری، اقتصادی و زیست محیطی دارای اهمیت فراوان و قابل توجه‌ای است به نحوی که در چند ساله اخیر اغلب سرمایه‌گذاری‌هایی که در این منطقه انجام شده است به یکی از 3 علت نام برده صورت گرفته است.

به لحاظ گردشگری و تنوع جاذبه‌های گردشگری، منطقه 22 تهران دارای مراکز رفاهی -تفریحی، پارک‌های جنگلی فوق‌العاده و بهترین آب و هوا برای گردشگران و حتی ساکنین منطقه است. در لیست زیر برخی از جاذبه‌های گردشگری منطقه را برای علاقه‌مندان قرارداده‌ایم:

  • پارک جنگلی چیتگر
  • مرکز خرید ایران مال به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه خاورمیانه
  • موزه‌های جذاب و دیدنی در منطقه
  • شهربازی هزار و یک شهر
  • آبشار تهران
  • کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های درجه یک و فعال در منطقه
  • باغ ملی گیاه شناسی
  • دریاچه چیتگر (شهدای خلیج فارس)

علاوه بر مراکز گردشگری و دیدنی، این منطقه به لحاظ رشد و پیشرفت اقتصادی در 1 دهه اخیر روند رو به پیشرفت فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده است و اکنون در وضعیت بسیاری بهتری به نسبت گذشته قرار داد و این به لطف فعالیت فعال تعاونی‌های مسکن در منطقه است.

از مهم‌ترین فاکتورهای اهیمت اقتصادی منطقه 22 تهران که سرمایه‌گذاری در آن را توجیه می‌کند، می‌توان به احداث پروژه‌های تعاونی سازی اشاره کرد که ملک، آپارتمان و برج‌های بی‌نظیری را در قالب قراردادهای پیش خرید و پیش فروش به سرمایه‌داران در بازه زمانی کوتاه تحویل می‌دهند.

علاوه بر تعاونی‌های منطقه که در این مقاله به صورت تخصصی به آنها پرداخته شده است، یکی دیگر از جنبه‌های مهم اقتصادی موقعیت قرارگیری بسیار عالی و خاص منطقه 22 تهران و دسترسی‌های آن است. از دسترسی‌های منطقه به لیست زیر توجه فرمایید:

  • دسترسی به 3 بزرگراه حکیم و آزادگان و همت
  • نزدیکی سریع به اتوبان تهران- کرج
  • مسیر خطوط مترو و دسترسی بسیاری از محله‌های منطقه به آن
  • فاصله نزدیک و بدون ترافیک به تهران و کرج
  • توزیع ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس برای تمامی مسیرهای منطقه

به صورت کلی منطقه 22 تهران یکی از بهترین مناطق تهران محسوب می‌شود که در کنار مراکز تفریحی متعددی که در خود جای داده است، روز به روز به لحاظ  اقتصادی و رشد سرمایه‌گذاری در حال ترقی و پیشرفت است. یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در رشد منطقه 22 که در بالاتر به آن اشاره شد، وجود تعاونی‌های مسکن و فعالیت آنها است. برخی از مهم‌ترین تاثیرات این تعاونی‌ها لیست شده است که عبارت‌اند از:

  • ساختمان سازی و احداث پروژه‌های مسکونی، تجاری و اداری مختلف در منطقه
  • جلب توجه سرمایه‌داران به منطقه و استفاده از پتانسیل‌های بالقوه آن
  • کاهش تورم با اصول حرفه‌ای در بلند مدت از طریق مهار نقدینگی
  • حمایت از قشر متوسط جامعه و کمک به خانه‌دار شدن آنها
  • افزایش جمعیت یک منطقه به واسطه خانه‌سازی و احداث پروژه‌های مسکونی

چنانچه به دنبال سرمایه‌گذاری با سوددهی بالا هستید و یا خانه دار شدن در یکی از بهترین مناطق تهران از اهداف شما است، می‌توانید از طریق یکی از تعاونی‌های فعال در منطقه مانند تعاونی کاشانه سازه فرتاک اقدام کنید و در بازه 2 تا 3 ساله به سوددهی مد نظر رسیده و یا صاحب خانه خود شوید.

روش‌های سرمایه‌گذاری از طریق تعاونی‌های مسکن

تعاونی‌های مسکن در اولین نگاه ممکن است چالش‌های زیادی داشته باشند و یا مبلغ تعیین شده از سوی برخی از آنها به اندازه بالا باشد که عده زیادی توانایی شرکت در آن را نداشته باشند.

تعاونی‌های مسکن که ساختمان و ملک‌های در دست احداثی خود را پیش فروش و پیش خرید می‌کنند، به 2 شیوه این کار را انجام می‌دهند که شامل پیش فروش به صورت قطعی و پیش فروش به شیوه سهامی است. در زیر هر کدام از این روش‌ها نام برده شده و درباره آن توضیحات ضروری ذکر شده است.

1. پیش فروش به شیوه قطعی با حق امتیاز مشخص

در پیش خرید به شیوه قطعی، پیش فروشنده حق امتیاز مشخصی را برای شرکت در پروژه برای افرادی که تمایل به سرمایه‌گذاری دارند تعیین می‌کند. حق امتیاز همان مبلغ اولیه‌ای است که پیش خریدار پرداخت می‌کند تا اجازه شرکت در قرارداد و سرمایه‌گذاری به او تعلق گیرد.(منظور از حق امتیاز در پیش خرید)

حق امتیاز بیشتر پروژه‌ها برابر با نصف هزینه کل است، به طوری که اگر هزینه کل ساختمان 2 میلیارد برآورد شود، مبلغ حق امتیاز برابر با 1 میلیارد خواهد بود و مابقی هزینه‌ به صورت قسط‌بندی از پیش خریدار گرفته می‌شود.

در پیش فروش به شیوه قطعی یا حق امتیاز باید به این مورد توجه شود که حق امتیاز هر تعاونی ممکن است با تعاونی دیگر متفاوت باشد و شیوه قسط‌بندی نیز باتوجه به وضعیت پروژه دستخوش تغییر شود. برای شرکت در قراردادهای قطعی استفاده از مشاوره سرمایه‌گذاری از موارد مهم و ضروری است که سرمایه‌داران عزیز باید به آن توجه کنند و از مشاوره افراد خبره و کاربلد بهره‌مند شده و سپس با اقدام عملی و اصولی سرمایه‌گذاری انجام دهند.

2. پیش فروش به شیوه سهامی

پروژه‌های سرمایه‌گذاری به شیوه سهامی غالبا به دلیل قیمت بالایی که دارند، افراد زیادی نمی‌توانند در آن شرکت کنند به همین دلیل پیش فروش به شیوه سهامی در این پروژه‌ها وجود دارد.

سهامی اشاره به مقدار سهم خریداری شده از سوی هر پیش خریدار دارد و باتوجه به سرمایه‌ متفاوت است. تعاونی فرتاک، پروژه المپیا را به شیوه سهامی به پیش خریداران عرضه می‌کند. در این پروژه برای هر متر تجاری، 2 متر اداری نیز همراه است.

برای شرکت در پروژه‌های عظیم که در آینده به مرکز خرید یا مراکز تفریحی تبدیل می‌شوند، یکی از بهترین شیوه‌های سرمایه‌گذاری، به صورت سهامی است. در این روش نیز قبل از نهایی کردن قرارداد بهترین کار استفاده از مشاوره سرمایه‌گذاری از یک تعاونی معتبر یا موسسات حرفه‌ای است.

سوالات متداول بهترین تعاونی منطقه22تهران

در این بخش می‌توانید برخی از سوالات پرتکراری را که مشتریان و مراجعان از کارشناسان تعاونی پرسیده‌اند را مشاهده کنید که متداول‌ترین آنها را در زیر به همراه پاسخ برای شما قرار داده‌ایم:

بهترین و معتبرترین تعاونی انبوه ساز علاوه بر اینکه پروژه‌های موفق متعددی را در باید در سابقه فعالیت خود داشته باشد؛ نسبت به رضایت سهام داران نیز باید حساس بوده و نیاز سرمایه‌داران را به خوبی شناسایی و برطرف کند. ارائه قیمت مناسب، قسط بندی مشخص و به صرفه، حق امتیاز دقیق و… نیز از مواردی هستند که در انتخاب بهترین تعاونی، سرمایه‌داران بهتر است مد نظر داشته باشند.

سرمایه‌گذاری با تعاونی ملک معتبر در منطقه 22 از چند جهت دارای اهمیت است و منجر به سوددهی و در عین حال آسودگی خاطر می‌شود. سوددهی فوق‌العاده پروژه‌های تعاونی، صاحب خانه شدن در بازده زمانی کوتاه، امکان پرداخت در قسط‌های مختلف و… از مزایای همکاری با تعاونی به شما می‌رود.

قیمت سرمایه‌گذاری در پروژه‌های فرتاک دارای انعطاف بوده و متناسب با توان بسیاری از افراد انتخاب شده است. متراژهای مختلف در پروژه‌ها این امکان را فراهم آورده است تا قشر متوسط به راحتی بتوانند در پروژه‌ها مشارکت داشته باشند. برای سرمایه‌ اولیه لازم است سرمایه‌دار 10% از قیمت کل آپارتمان یا ملک را پرداخت کرده و مابقی را در قسط‌های متعدد و در بازده زمانی مشخص تسویه کند.

برای این‌که بتوانید بهترین تعاونی در منطقه ۲۲ را انتخاب کنید و کار ساخت‌ و ساز پروژه‌های خود را به آن مجموعه، واگذار نمایید لازم است چند معیار را در نظر بگیرید.از جمله این معیارها می‌توان به رزومه و سابقه شرکت تعاونی مورد نظر اشاره کرد و از طرف دیگر تجربه و تخصص اعضای آن را در نظر گرفت.

لازم است بدانید که در نظر گرفتن میزان سابقه یک تعاونی و خوش‌نام بودن آن، می‌تواند کمک بسیار مؤثری در تصمیم‌گیری برای هرگونه سرمایه‌گذاری و یا پیش‌ خرید و مشارکت در ساخت‌ و ساز پروژه‌های مختلف باشد.مجموعه تعاونی فرتاک در سال  99 تاسیس و راه‌اندازی شده‌ است. هدف از تاسیس این مجموعه، ساخت‌ و ساز و تولید مسکن و پروژه های عمرانی بزرگ عنوان‌ شده

از طرف دیگر این شرکت تعاونی و مهندسی، در زمینه ارائه خدمات فنی و اجرایی در حوزه ساختمان و در قالب شرکت پیمانکاری تاوسازه فرتاک  نیز فعالیت‌های وسیعی دارد. تاو سازه فرتاک در سال 1392 تاسیس شده است. مدیر و مؤسس شرکت تعاونی فرتاک  جناب مهندس امیر کاویانی است  که از مهندسین معتبر و خوش نام منطقه می باشند.

در حال‌ حاضر تعاونی‌های بسیار زیادی در منطقه ۲۲ تهران مشغول به فعالیت هستند که به کار پیش‌ فروش مسکن در چیتگر و منطقه ۲۲ اشتغال دارند. لازم به ذکر است که برای پیش‌ خرید ملک و یا آپارتمان در یک منطقه در نظر گرفتن چند نکته اهمیت بسیار حیاتی دارد.

یکی از نکات بسیار مهم در چنین موقعیتی، انتخاب شرکت تعاونی معتبر در هر منطقه است. با در نظر گرفتن این عامل، تا حد زیادی خیال خریداران بابت آپارتمان و یا واحد خریداری‌شده و کیفیت ساخت و طراحی آن مطمئن خواهد شد.

در صورتی که به موارد ذکر شده دقت کافی به عمل آید به این اطمینان دست خواهید یافت که پروژه مورد نظر شما به طور دقیق و مطابق با نظرتان طراحی و اجرا خواهد شد.از طرف دیگر در این شرکت مهندسی، به رعایت استانداردها و موازین موجود در دنیا در زمینه طراحی و پیاده‌سازی پروژه‌های ساخت‌ و ساز، اهمیت بسیار زیادی داده می‌شود.

تعاونی کاشانه ساز فرتاک با سابقه فعالیت نسبتا طولانی، یکی از موفق‌ترین و خوشنام‌ ترین تعاونی‌‌های ملک در منطقه 22 تهران محسوب می‌شود که پروژه‌های مختلفی در رزومه کاری خود ثبت کرده است. در بین تمامی پروژه‌های این تعاونی که شرایط فوق‌العاده‌ای برای پیش خرید و پیش فروش و سرمایه‌گذاری دارند، برج فراز فرتاک، مجتمع تجاری اداری المپیا و پروژه برج دوقلو فرتاک جزو بهترین پروژه‌های تعاونی است.

‫2.2/5 ‏‫(5 نظر)‬