پیش فروش ملک در شهرک چشمه

content
خلاصه محتوا:
5/5
منطقه 22 تهران در سال‌های اخیر به دلیل رشد چشمگیری که در زمینه‌های مختلف داشته است، به قطب سرمایه‌گذاری پایتخت تبدیل شده است. به همین دلیل پیش‌فروش ملک در شهرک چشمه یکی از گزینه‌های عالی جهت سرمایه‌گذاری در این منطقه محسوب می‌شود. در این مقاله به نحوه پیش‌فروش ملک در شهرک چشمه و انواع آن می‌پردازیم.

فرتاک Wiki

زمان مطالعه: 14 دقیقه

زمان مطالعه: 14 دقیقه

امروزه سرمایه‌گذاری در املاک پیش‌فروش شده، شهرک چشمه تب داغی گرفته است. پیش‌فروش ملک در شهرک چشمه با توجه به موقعیت خاص این منطقه و آب‌وهوای مناسب آن، طی سالیان گذشته با استقبال زیادی روبه‌رو شده است.

شهرک چشمه در منطقه 22 تهران واقع شده است و از جمله مناطقی است که توجه بسیاری را به خود معطوف نموده است. با توجه به رشد روز افزون این منطقه و افزایش ساخت‌وساز در آن، سرمایه‌گذاری در این منطقه می‌تواند، سودآوری بسیار بالایی را به همراه داشته باشد.

در ادامه این مقاله به چگونگی پیش‌خرید ملک در شهرک چشمه و انتخاب یک تعاونی مطمئن جهت سرمایه‌گذاری می‌پردازیم، پس با تیم تحریریه فرتاک همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

میانگین قیمت پیش‌فروش ملک در شهرک چشمه

قیمت پیش‌فروش ملک در شهرک چشمه بر اساس فاکتور‌های مختلفی مانند: موقعیت مکانی و امکانات ملک و… متفاوت است.

به‌طور کلی، میانگین قیمت ملک در شهرک چشمه در تاریخ 22 مرداد ماه 1402 به صورت تقریبی برای هر 1 مترمربع حدودا 85 تا 95 میلیون تومان و قیمت تخمینی 1 واحد مسکن تقریبا 15 میلیارد تومان است.

نمودار میانگین رشد قیمت ملک در شهرک چشمه

ملک در شهرک چشمه یعنی حفظ اصالت در جدید ترین منطقه تهران

No Data Found

بررسی روند قیمت ملک و مسکن در شهرک چشمه

شهرک چشمه با دارا بودن آب‌وهوای مناسب، تقاضای زیادی برای سرمایه‌گذاری درحوزه مسکن را به خود اختصاص داده است. با توجه به این افزایش تقاضا، میزان ساخت‌وساز نیز در این منطقه بیشتر شده است. همین امر سبب شده است که قیمت ملک در این منطقه روندی صعودی را طی کند.

برای آشنایی بیشتر با روند قیمت ملک در سال 1402 می‌توانید، بر روی لینک زیر کلیک نمایید و از آخرین تغییرات در این زمینه مطلع شوید.

دلایل انتخاب تعاونی فرتاک برای پیش‌خرید ملک در شهرک چشمه

تعاونی فرتاک: بهترین تعاونی منطقه 22

تعاونی فرتاک یکی از شرکت‌های مهندسی است که در منطقه ۲۲ تهران مشغول به فعالیت و اجرا و طراحی پروژه‌های عمرانی بسیار زیادی است. این تعاونی در زمینه اموری از قبیل: تهیه زمین با کاربری مسکونی، برج، اداری- تجاری و احداث مسکن به‌ صورت انبوه فعالیت می‌کند.

لازم است بدانید که این شرکت این گونه از اقدامات خود را با مجوز قانونی فعالیت از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می‌دهد. این تیم مهندسی دارای کارشناسان و مهندسان با تجربه و خبره‌ای است؛ بنابراین می‌توانید با خیال آسوده پیش‌خرید ملک در شهرک چشمه و منطقه 22 را از طریق این تعاونی انجام دهید.

در این‌ صورت به این اطمینان دست خواهید یافت که پروژه مورد نظر شما به طور دقیق و مطابق با نظرتان طراحی و اجرا خواهد شد.

 از طرف دیگر در این شرکت مهندسی، به رعایت استانداردها و موازین در زمینه طراحی و پیاده‌سازی اصولی پروژه‌های ساخت‌وساز، اهمیت بسیار زیادی داده می‌شود.

لازم به ذکر است که در نظر گرفتن اصول و قواعد مهندسی در زمینه ساخت‌وساز، باعث می‌شود تا پروژه‌های تجاری، اداری و مسکونی مورد نظر شما به بهترین شکل ممکن طراحی و اجرا شوند.

این تعاونی پروژه‌های مختلفی را در کارنامه خود دارد که از آن جمله می‌توان به: برج فراز، برج افق فرتاک، برج‌های مجلل و… اشاره کرد.

پیش‌فروش ملک در شهرک چشمه

پیش‌فروش ملک در شهرک چشمه

پیش‌فروش یا پیش‌خرید در لغت به معنای قبل از فروش رساندن و قبل از خرید کردن می‌باشد.

در زمینه املاک به آن دسته از املاکی که قبل از تکمیل شدن و قابل سکونت بودن به فروش می‌رسند، پیش‌فروش گفته می‌شود. همچنین به املاکی که قبل از تکمیل و قابل سکونت شدن خریداری شوند، پیش‌خرید می‌گویند.

با توجه به تکمیل نشدن ملک، مسلما قیمت پیش‌خرید یک ملک از قیمت همان ملک در حالت آماده تحویل، مقداری ارزانتر است. بعد از تکمیل شدن ملک در صورتی که بازار در شرایط یکسان باشد، خریدار می‌تواند، ملک خریداری شده را گران‌تر بفروشد و سود ببرد.

از زمانی که موضوع پیش‌فروش ملک به صورت جدی رونق پیدا کرده است، همیشه مشکلات و اختلافاتی میان فروشنده و خریدار وجود داشته است که آماده نبودن ملک در زمان تعیین شده، اصلی‌ترین دلیل این اختلاف می‌باشد.

امروزه یکی از راه‌های سرمایه‌گذاری و رسیدن به سود زیاد، پیش‌خرید ملک در شهرک چشمه است. اما پیدا کردن یک شرکت تعاونی معتبر یکی از مهم‌ترین لازمه‌ها برای کسب سود در این مورد است. تا از اختلافات و مشکلاتی که ممکن است در این زمینه با آن مواجه شوید، مصنون بمانید.

شهرک چشمه در محدوده‌ شهرک راه آهن یا گلستان، در منطقه 22 واقع شده است و از قدیمی‌ترین شهرک‌های این منطقه محسوب می‌شود. قرارگیری این شهرک در مسیر بادهای شهریار و نزدیکی آن به کوه‌های کن از سمت شمال و پارک چیتگر از جهت جنوب، موجب شده است که از آب‌وهوایی مطلوب برخوردار باشد.

موقعیت مکانی مطلوب و عالی که این منطقه دارد، در کنار سودآوری بالا، این نقطه از منطقه 22 تهران  را به مکانی مناسب، برای پیش‌فروش و پیش‌خرید ملک کرده است.

انواع روش‌های پیش‌فروش ملک در شهرک چشمه

پیش‌خرید ملک در شهرک چشمه به 3 شیوه انجام می‌شود که در این قسمت برای آشنایی بیشتر شما در انتخاب، به معرفی مختصر این روش‌ها می‌پردازیم.

  • خرید امتیازی

فروش و انتقال حق عضویت از فردی به فرد دیگر را خرید امتیازی می‌گویند. در این روش علاوه بر بهای ملک باید مبلغ اضافه‌تری به مالک به عنوان حق امتیاز اعطا شود.

  • خرید سهامی

در روش خرید سهامی، خریدار سرمایه لازم برای خرید کامل ملک را ندارد؛ پس بخشی از سهام ملک را خریداری می‌کند. در صورتی که تمایل به خرید کامل ملک داشته باشد، لازم است مقدار سهام خریداری شده را افزایش دهد.

  • خرید قطعی

در این روش با پرداخت کامل ارزش ملک، خریدار آن را با قرارداد قطعی و به صورت قطعی خریداری می‌کند.

جهت اطلاعات بیشتر درباره انواع روش‌های پیش‌خرید می‌توانید بر روی لینک قرار داده شده کلیک کنید.

مشاوره پیش‌خرید ملک در شهرک چشمه

چنانچه با وجود مطالعه مقاله ارائه شده، مواردی برای شما مبهم است یا سوالی دارید می‌توانید، با تکمیل فرم زیر و ارسال سوال به تیم پشتیبانی تعاونی، پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

کارشناسان فروش حاضر در سایت، پس از دریافت سوال و آنالیز آن به صورت تخصصی به ارائه راه‌حل می‌پردازند  و در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

برای دریافت مشاوره پیش خرید آپارتمان در شهرک چشمه، سوال خود را برای ما بفرستید.

لیست پروژه‌های پیش‌فروش ملک در شهرک چشمه

شهرک چشمه به دلیل رو به رشد بودن و تقاضای زیاد برای پیش‌خرید ملک مورد توجه سازندگان قرار گرفته است به این واسطه پروژه‌های موفقی در این شهرک در دست اجرا است. از جمله این پروژه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

لیست پروژه‌های پیش‌فروش ملک در شهرک چشمه

  • برج افق فرتاک

پروژه مسکونی افق فرتاک یکی از پروژه‌های موفق واقع در میدان المپیک و فاصله 2 کیلومتری و 5 دقیقه‌ای از شهرک چشمه می‌باشد. این پروژه شامل 2 برج است و هر برج شامل 256 واحد مجزا می‌باشد. هر برج افق دارای 21 طبقه است که به 16 طبقه مسکونی، 1 طبقه لابی، 4 طبقه پارکینگ تقسیم می‌شود.

از جمله امکانات این برج‌ می‌توان به: سیستم مانیتورینگ و لابی من، 3 لاین آسانسور، پارکینگ و انباری، سالن ورزش، هلی پد  و…. اشاره کرد.

برای اطلاع بیشتر از امکانات برج افق می‌توانید اینجا کلیک کنید.

  • برج عقیق

پروژه برج عقیق در شهرک چشمه شامل: 3 طبقه منفی، 1 طبقه لابی، 16 طبقه مسکونی و در مجموع 20 طبقه می‌باشد. این پروژه متعلق به تعاونی مسکن سازمان ملی زمین و مسکن است که توسط شرکت عقیقی سازه گستر در دست ساخت می‌باشد. متراژ واحد‌های این برج از 84 تا 157 متر را شامل می‌شوند.

  • پروژه قدر پایین

یکی دیگر از پروژه‌های شهرک چشمه، پروژه قدر پایین است که در 2 بلوک طراحی شده است و متعلق به تعاونی قدر می‌باشد. از جمله شریان‌های اصلی برای دسترسی به قدر پایین، می‌توان به: بزرگراه آزادگان و همت اشاره کرد. واحد‌های این برج در متراژ‌های 120 تا 130 متری طراحی شده است.

شما می‌توانید، برای اطلاعات بیشتر در رابطه با هر یک از پروژه‌ها، به صفحه موجود برای همان پروژه مراجعه کنید.

لیست تعاونی‌های معتبر پیش‌فروش ملک در شهرک چشمه و منطقه 22

تعاونی‌های مختلفی در شهرک چشمه مشغول به فعالیت هستند؛ اما برای انتخاب تعاونی مناسب لازم است که به مواردی که  ذکر شد، توجه کافی را داشته باشید تا از ضرر احتمالی جلوگیری شود. در ادامه تعدادی از تعاونی‌های معتبر این منطقه را به شما معرفی می‌کنیم.

  • تعاونی فرتاک

این تعاونی فعالیت خود را در سال 1398 در منطقه 22 تهران آغاز کرد و از جمله شرکت‌هایی است که دارای برنامه زمانی معینی است و براساس آن پروژه‌های خود را پیش می‌برد.

از جمله پروژه‌های تحت مدیریت این تعاونی می‌توان به: پروژه فراز، پروژه برج دوقلو و پروژه افق اشاره کرد.

  • تعاونی قدر

شرکت تعاونی قدر از جمله تعاونی‌های آزاد در زمینه ساخت برج‌های بلند در منطقه 22 است. این تعاونی با شماره 4444 ثبت شده است.

  • تعاونی عقیق سازه گستر

شرکت عقیق سازه گستر در سال 1382 تأسیس و فعالیت خود را در زمینه فعالیت در طراحی، ساخت و اجرای پروژه‌های مختلف ساختمانی، انبوه سازی و عمرانی شروع کرده است.

این شرکت در استان سمنان واقع شده است، اما یکی از پروژه‌های آن با مشارکت تعاونی مسکن سازمان ملی زمین و مسکن در شهرک چشمه، منطقه 22 در دست اجرا است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با تعاونی‌های منطقه 22 می‌توانید، اینجا کلیک نمایید و مقاله مربوطه را مطالعه فرمایید.

قوانین پیش‌خرید ملک در شهرک چشمه

امروزه یکی از راه‌های سرمایه‌گذاری در ملک و رسیدن به سود زیاد، پیش‌خرید ملک است. برای جلوگیری از وقوع زیان احتمالی لازم است، پیش از بستن قرارداد به نکات و قوانین پیش‌فروش ملک در شهرک چشمه آشنا باشید. برای تنظیم یک قرار داد اصولی در معاملات پیش‌فروش ملک رعایت نکات زیر لازم و ضروری است.

  • ثبت مشخصات طرفین قرارداد، پلاک و مشخصات ثبتی و نشانی ملک
  • امکانات ملک مورد معامله مانند: مساحت، تعداد اتاق‌ها، شماره طبقه و واحد
  • مشخصات فنی و معماری ملک مانند: موقعیت، زیربنا، نوع مصالح به‌کار رفته و…
  • بها یا عوض در قراردادهای معوض، تعداد اقساط و نحوه پرداخت(ثمن معامله)
  • شماره قبوض اقساطی برای بها، تحویل و انتقال قطعی
  • زمان تحویل واحد ساختمانی پیش‌فروش شده و تنظیم سند رسمی انتقال قطعی
  • تعیین تکلیف راجع به خسارت، تضمین‌ها و قرارداد بیمه‌ای، تغییر قیمت و….

جهت اطلاع کامل از قوانین پیش‌فروش ملک می‌توانید به صفحه در نظر گرفته شده برای این موضوع مراجعه کنید.

مزایای پیش‌خرید ملک در شهرک چشمه

شهرک چشمه از جمله مناطقی است که توجه بسیاری را به خود معطوف کرده است. با توجه به رشد روز افزون این منطقه، سرمایه‌گذاری در آن می‌توان سودآوری بسیار بالایی را به همراه داشته باشد.

مزایای پیش‌خرید ملک در شهرک چشمه

سرمایه‌گذاری در حوزه پیش‌خرید ملک در شهرک چشمه مزایای دیگری نیز دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • با توجه به تکمیل نشدن ملک قیمت کمتری نسبت به املاک آماده دارد.
  • طراحی و اجزای داخلی ملک براساس سلیقه خریدار قابل تغییر است.
  • تمامی مراحل ساخت و کیفیت مصالح توسط خریدار قابل رویت می‌باشد.
  • مناسب برای افرادی که سرمایه لازم برای خرید خانه را ندارند.
  • امکان خرید اقساطی

از دیگر محاسن پیش‌خرید ملک در شهرک چشمه، می‌توان به: قرارگیری آن در منطقه 22 و سودآوری بالای این منطقه در حوزه ساخت‌وساز اشاره کرد.

همچنین این منطقه دسترسی خوبی دارد و دارای امکانات تفریحی فراوانی از جمله: مجموعه ورزشی الغدیر، بوستان المپیک، پارک راه ابریشم و… است.

معایب پیش‌خرید ملک در شهرک چشمه

البته پیش‌خرید ملک نیز همانند، سایر روش‌های سرمایه‌گذاری، در کنار تمامی مزایای آن ممکن است، دارای معایبی نیز باشد که در زیر به چند نمونه از آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

  • امکان عدم تحویل به موقع ملک از جانب سازنده
  • امکان عدم اجرای پروژه طبق قرارداد، توسط سازنده
  • امکان ناتمام ماندن پروژ درهنگام شرایط رکود بازار و بی‌انگیزگی سازنده
  • امکان فروش ملک به چندین نفر
  • امکان کلاهبرداری در خرید خانه توسط شرکت‌های نامعتبر
  • امکان اخذ وام‌های کلان بانکی روی سند مادر و عدم تسویه
  • امکان عدم اخذ مجوز پایان‌کار و عدم پرداخت خلافی به شهرداری

برای جلوگیری از ایجاد چنین مشکلاتی بهتر است که با یک تعاونی معتبر همکاری داشته باشید تا بتوانید با خیال آسوده اقدام به پیش‌خرید ملک در شهرک چشمه نمایید.

تنظیم قرارداد پیش‌خرید ملک در شهرک چشمه

املاک با ارزش‌ترین بخش دارایی اشخاص را تشکیل می دهند. به همین جهت ضروری است در معاملات مربوط به این قبیل اموال، نکات قانونی را مدنظر قرار دهید و از امضاء قرارداد با سهل‌انگاری یا بدون مشورت با افراد متخصص اجتناب شود.

قرارداد پیش‌فروش ساختمان  نیز یکی از قراردادهای مربوط به املاک است که در حال حاضر از رواج بیشتری نسبت به گذشته برخوردار است. این قرارداد به‌طور کلی با ریسک و مخاطره همراه است.

بنابراین لازم است، اشخاصی که قصد پیش‌خرید ملک در شهرک چشمه را دارند، ضمن مشورت با وکیل متخصص، نکات مربوط به تنظیم قرارداد پیش‌فروش ملک را مورد توجه قرار دهند.

مراحل پذیره‌نویسی ملک در شهرک چشمه

مراحل پذیره‌نویسی ملک در شهرک چشمه

برای پیش‌خرید ملک در شهرک چشمه بایستی مراحلی را به صورت قطعی و به ترتیب طی کنید. در این بخش به بررسی این مراحل می‌پردازیم.

  • ارتباط با تعاونی از طریق: وبسایت، اینستاگرام و…
  • کسب اطلاعات درباره پروژه مورد نظر و مشخصات آن از جمله: محل پروژه، جدول نظام پرداخت، نقشه‌های 3 بعدی و…
  • مراجعه به کارگذاری یا شرکت و هماهنگی برای بازدید از پروژه
  • بازدید از پروژه و مشاهده وضعیت پیشرفت و جزئیات آن
  • شرکت در جلسه پرزنت نهایی در تعاونی
  • انجام واریزی یا تحویل چک به عنوان پیش پرداخت
  • ارائه کاردکس پیش ثبت نام ظرف 4 الی 5 روز
  • مراجعه بعد از 10 تا 15 روز به دفتر اسناد رسمی و دادن وکالت از طرف تعاونی به خریدار به عنوان سرمایه گذار

پذیره نویسی در زمان محدود و تعیین شده‌ای از جانب تعاونی انجام می‌شود. افرادی که قصد شرکت در پذیره نویسی برای پیش‌خرید مک در شهرک چشمه را دارند، لازم است به این موضوع توجه داشته باشند و فرصت سرمایه‌گذاری را از دست ندهند.

قیمت پیش‌فروش ملک در شهرک چشمه

این روزها با توجه به نوساناتی که در بازار ملک و مسکن وجود دارد، قیمت پیش‌خرید ملک در شهرک چشمه نیز متغییر و متفاوت می‌باشد.

فاکتورهای متعددی وجود دارند که بر قیمت ملک در این منطقه تاثیرگذار هستند، از جمله این عوامل می‌توان به: متراژ ملک، امکانات، موقعیت مکانی و … اشاره کرد.

با توجه به این موارد قیمت پیش‌فروش ملک در شهرک چشمه ممکن است متفاوت باشد. برای این منظور و انجام یک معامله سودآور و مطمئن بهتر است که از طریق یک تعاونی معتبر اقدام نمایید.

تعاونی فرتاک با داشتن کارنامه کاری درخشان و انجام پروژه‌های موفق متعدد، یکی ازتعاونی‌های خوش‌نام و محبوب در منطقه 22 است که شما می‌توانید جهت پیش‌خرید اقدام کنید.

تعاونی فرتاک

تعاونی بنیاد تعاون ارتش

تعاونی ابنیه همت

تعاونی ابنیه همت

تعاونی ابنیه آکام

تعاونی مسکن آرین سازه

تعاونی مسکن مهرآفرین

تعاونی نامی اریکه پارسیان

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت روز پیش‌فروش ملک در این منطقه می‌توانید،  از طریق شماره تماس‌های  موجود در صفحه با تیم پشتیبانی تعاونی در ارتباط باشید.

روش‌های سرمایه گذاری در املاک

    • خرید ملک‌هایی که قدیمی هستند و اقدام به بازسازی آن‌هابرای به دست آوردن بازدهی

    • سرمایه گذاری محدود و کوتاه مدت در خرید و فروش مسکن

    • سرمایه گذاری طولانی مدت برای مقابله با تورم و حفظ ارزش پول

    • ساخت و ساز

    • سرمایه گذاری در صندوق املاک و مستغلات

    • سرمایه گذاری در اجاره مسکن

    • شرکت در ساخت مسکن

چگونه یک تعاونی سالم و مطمعن را بشناسیم؟

اگر تا به حال قصد پیش خرید یک واحد مسکونی را داشته‌اید صد در صد به این سوال مهم برخورده‌اید که چگونه یک تعاونی سالم و مطمعن را بشناسیم؛ که پس از دو یا سه قسط دادن بتوانم خانه خود را با کیفیت مناسب و سر وقت تحویل بگیریم؟

 جواب این سوال ساده نیست چرا که باید زمان کافی داشته باشید تا بتوانید درباره‌ی تمامی تعاونی‌های موجود تحقیق کنید؛ که کمتر کسی وقت چنین کاری را دارد. ما در زیر به چند روش ساده  برای شناخت یه تعاونی سالم و مطمعن اشاره کرده‌ایم پس در ادامه با ما همراه باشید:

1-فعالیت: اولین و مهم‌ترین خصوصیت یک تعاونی موفق فعال بودن آن است. وقتی شما از محله پروژه دیدن می‌کنید؛ باید در حال کار باشند.

2-رضایت سهامداران و اعضای تعاونی: همیشه سهامداران و اعضای یک تعاونی خوب و موفق از عملکرد تعاونی رضایت دارند و کافی است که از فروشنده سهام بپرسید که چرا قصد فروش سهام خود را دارد، اگر فروش به دلیل نیاز فوری یا نتقل مکان به شهر دیگری باشد پروژه مشکلی ندارد و فروشنده خیلی واضح می‌گوید که از عملکرد تعاونی راضی است؛ اما اگر تعاونی مشکل داشته باشد فروشنده در لابه لای حرفهایش به آن مشکل اشاره می‌کند.

3-بررسی برنامه زمانبدی پروژه: یکی از اصلی‌ترین روش‌های سنجش پیشرفت یک پروژه؛ بررسی زمان بندی پروژه است. معمولا پروژه‌های خوب طبق جدول زمان بندی پیشرفت می‌کنند وآنهایی که از برنامه زمانبندی عقب هستند یعنی عملکرد درستی نداشته است.

انواع پیش فروش ملک در تعاونی فرتاک

انواع پیش فروش ملک در تعاونی فرتاک

تیم فرتاک درزمینه اموری همچون تهیه زمین با کاربری مسکونی، برج، پروژه تجاری و پیش فروش مسکونی فعالیت دارد.

شهرک چشمه کجاست؟

شهرک چشمه در محدوده‌ی شهرک راه آهن یا گلستان، در منطقه 22 شهرداری واقع شده است؛ و از قدیمی ترین شهرک‌های این  منطقه محسوب می‌شود.

قرار داشتن این شهرک در مسیر بادهای شهریارو نزدیکی آن به کوه‌های کن از جهت شمال و پارک چیتگر از جهت جنوب، آن را از آب و هوایی مطلوب برخوردا کرده است.

 اغلب منازل در شهرک چشمه به صورت ویلایی هستند.

دسترسی ها و اماکن رفاهی شهرک چشمه

شهرک چشمه در حدفاصل میدان المپیک تا ابتدای آزادگان است. شهرک از شمال به بزرگراه همت غرب، از شرق به بزرگراه آزادگان شمال، از غرب به میدان ساحل و دریاچه چیتگر و از جنوب به پارک جنگلی چیتگر محدود می‌گردد. همچنین دسترسی از طریق مترو چیتگر، تاکسی و اتوبوس امکان پذیر است.

نوع جدول کشی، خیابان بندی، فضای سبز شهری و… این منطقه را جزو معدود مناطق زیبای تهران از لحاظ ظاهری قرار داده است.

اماکانات تفریحی شهرک چشمه:

    • مجموعه ورزشی الغدیر در ضلع شمالی چشمه

    • بوستان المپیک همراه با زمین والیبال شهرک چشمه

    • زمین پینت بال جنوب واقع در جنوب شهرک

    • گیم نت

    • پارک راه ابریشم

    • ….
پیش فروش ملک در شهرک چشمه d
پیش فروش ملک در شهرک چشمه m

حق امتیاز چیست؟

حق امتیاز در پیش خرید آپارتمان، فروش عضویت در پروژه‌ ایست که به عده‌ای خاص با اولویت‌هایی خاص تعلق می‌گیرد، به کسی که آن اولویت‌ها را نداشته باشد ولی در پی ورود به آن پروژه است.

روش‌های سرمایه گذاری در ملک به چه صورت است؟

  •  

    • سرمایه گذاری در مسکن ابعاد مختلفی دارد. اشتباهات رایجی در این روش سرمایه گذاری میان کاربران وجود دارد. شناخت مفاهیم سرمایه گذاری در مسکن برای کاربران امروز کاملا امری ضروری است.

    •  اشتباه در ورود به این بازار هم سرمایه‌های شما را به خطر می‌اندازد و هم ارزش آن‌ها را نسبت به تورم و سایر پارامترها از بین می‌برد. سرمایه گذاری در ملک به صورت کلی در روش‌های زیر انجام می‌پذیرد:

    • خرید و فروش مسکن برای نرخ رشد محدود در کوتاه مدت

    • خرید املاک قدیمی و بازسازی آن‌ها که منحر به ایجاد ارزش افزوده در آن‌ها می‌شود.

    • خرید مسکن برای بازه‌های زمانی طولانی مدت برای حفظ ارزش پول و کسب سود

    • خرید خانه‌های کلنگی برای ساخت و ساز

    • ساخت و ساز

    • سرمایه گذاری در بخش اجاره مسک

  •  

بهترین مکان پیش فروش ملک در محدوده شهرک چشمه

بهترین منطقه برای ساخت و ساز و سرمایه گذاری در حال حاضر غرب تهران به‌خصوص منطقه 22 است. دلیل اینکه این منطقه برای سرمایه گذاری و پیش فروش مناسب است وجود خیابان‌های عریض، وجود اماکن تفریحی و تجاری، دسترسی راحت به اتوبان‌ها و بافت نوساز این منطقه می‌باشد.

 در حال حاضر تعاونی‌های زیادی در منطقه 22 مشغول به فعالیت هستند که به کار پیش فروش مسکن در منطقه 22 شهرک چشمه اشتغال دارند؛ اما یکی از نکات مهم در چنین موقعیتی انتخاب شرکت تعاونی معتبر منطقه است.

با در نظر گرفتن این عامل  تا حد زیادی خیال خریداران را بابت آپارتمان و یا واحد خریداری شده و کیفیت ساخت و طراحی آن مطمعن خواهید شد. در واقع تعاونی فرتاک  با داشتن یک تیمه خبره و کاربلد جزو بهترین تعاونی‌های موجود در منطقه 22 می‌باشد.

قیمت و ثبت نام پیش فروش ملک در شهرک چشمه

قیمت و ثبت نام پیش فروش ملک در شهرک چشمه

با توجه به نوسانات قیمت در بازار فروش ملک نمی‌توان قیمت دقیقی را به شما ارائه دهیم. برای اطلاع از قیمت و ثبت نام پیش فروش ملک می‌توانید با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید و با مشاورین ما در قسمت پشتیبانی در ارتباط باشید.

 مشاورین تعاونی فرتاک به صورت 24 ساعت آماده پاسخگویی به تمامی سولات شما می‌باشند.

فروش اقساطی پروژه افق فرتاک

خرید اقساطی همواره مورد توجه اکثر افراد بوده است. گروه فرتاک این امکان را برای شما فراهم آورده است که بتوانید به صورت اقساطی و خیلی راحت صاحب خانه شوید.

شما عزیزان می‌توانید برای ثبت نام و اطلاع از قیمت با مشاورین تعاونی فرتاک تماس بگیرید.

سوالات متداول درباره پیش فروش ملک در شهرک چشمه

در این بخش می‌توانید، برخی از سوالات پرتکراری را که مشتریان و مراجعان درباره پیش‌خرید ملک در شهرک چشمه از کارشناسان تعاونی پرسیده‌اند، را مشاهده کنید. متداول‌ترین این سوالات را در این قسمت به همراه پاسخ برای شما قرار داده‌ایم.

حق امتیاز به معنای، فروش حق عضویت در پروژه‌‌ای است که به عده‌ای خاص با اولویت‌هایی خاص تعلق می‌گیرد. کسی که آن اولویت‌ها را نداشته باشد، ولی در پی ورود به پروژه باشد، لازم است، حق امتیاز یکی از مشمولان را خریداری کند.

 

پیش‌خرید ملک در شهرک چشمه یکی از راه های سرمایه‌گذاری در منطقه 22 است. باتوجه به آینده عالی شهرک چشمه، خرید ملک در این منطقه برای بسیاری از افراد سودآور و مفید می‌باشد.

 

بله. با پیش‌خرید ملک می‌توانید به صورت اقساطی هزینه آن را پرداخت کنید و در دراز مدت پس از تکمیل ملک آن را با قیمت چند برابر بفروشید.

 

خیر. تنظیم این قرارداد در دفتر مشاورین املاک ممنوع بوده و غیرقانونی به حساب می‌آید. در صورتی که قصد پیش‌خرید ملکی را دارید، لازم است به تعاونی‌های معتبر مراجعه کنید.

 

بله. یکی از شروط قرارداد، ذکر دقیق و کامل مشخصات فنی ملک است.

امتیاز کاربران:

5/5

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس‌های ما

از ساعت 8:00 الی 18:00
روز سال ۲۴*۳۶۰ ساعت روز در
  • 021-46127729
  • 021-46147943
  • 021-46147967
  • 021-46147907
  • 021-46147885
همیشه در دسترس