منظور از امتیاز در پیش خرید آپارتمان چیست؟

content
خلاصه محتوا:
5/5
وکیل پیش‌فروش آپارتمان از جمله افراد متخصص و حرفه‌ای در جامعه وکلا می‌باشد. این وکلا طی سال‌های اخیر نقش موثر و زیادی را در محاکم قضایی و دادگستری داشته‌اند و پرونده‌ها را در شرایط مناسب و خوبی پیش‌ برده‌اند.وکیل پیش‌فروش آپارتمان وکیلی است که مشکلات زیادی در زمینه خرید و فروش یا دردسرهای حقوقی و قانونی نیز با کارهمراه باشد ممکن است اتفاق بیافتد به شما کمک کند. وکیل‌ها نقش موثری در معاملات پیش‌فروش و پیش‌خرید دارند. همانطور که می‌دانید در زمینه خرید و فروش مشکلات زیادی ممکن است اتفاق بیافتد و یا دردسرهای حقوقی و قانونی نیز با کار همراه باشد. این مسائل و مشکلات را بهتر است به وکیل پیش‌فروش آپارتمان بسپارید.

فرتاک Wiki

زمان مطالعه: 4 دقیقه

زمان مطالعه: 4 دقیقه

خرید امتیاز یکی از روش‌هایی است که افراد زیادی برای خانه‌دار شدن انتخاب می‌کنند. افراد به طرق مختلفی اقدام به سرمایه‌گذاری می‌نمایند که یکی از این راه‌ها، حق امتیاز می‌باشد.

امتیاز در واقع مبلغی است که فروشنده علاوه بر مبلغ واریزی، برای انتقال واحد خود از خریدار می‌گیرد تا حق عضویت خود را به خریدار واگذار کند.

در صورتی که قصد سرمایه‌گذاری یا خرید خانه را دارید، خرید امتیاز گزینه‌ای عالی است که شما می‌توانید نسبت به برآورد اولیه و پرداخت اقساط آن اقدام کنید.

اینکه حق امتیاز چست و چه عواملی بر آن موثر هستند و همچنین امتیاز پیش‌خرید آپارتمان چیست موضوعی است که در ادامه به بررسی آن به طور کامل پرداخته‌ایم، پس با ما همراه باشید.

منظور از امتیاز در پیش‌خرید آپارتمان چیست؟

اینکه امتیاز در پیش‌خرید چیست موضوعی است که در اینجا قصد داریم به توضیح آن بپردازیم.

به فروش عضویت در یک پروژه فروش حق امتیاز گفته می‌شود. فروش امتیاز قانونی بوده و توسط خود تعاونی انجام می‌شود.

این حق امتیاز از طریق بعضی از تعاونی‌ها و یا ادارات و ارگان‌ها به افراد تعلق می‌گیرد. البته این امتیاز قابلیت فروش را دارد.

در واقع همه امتیازها واریزی را در پی دارند و تعاونی‌‌ها برای ساخت مبلغی را دریافت می‌کنند.

اعضای تعاونی چنانچه بخواهند امتیاز خود را بفروشند، بایستی مبلغی علاوه بر آن مبلغی که برای به عنوان حق امتیاز پرداخته‌اند، از خریدار دریافت کنند. تا انتقال امتیاز را انجام دهند.

در واقع اعضای تعاونی؛ حق عضویت و تمامی مبالغ واریزی خود به تعاونی را به عنوان حق امتیاز به فروش می‌رسانند تا خریدار به جای فروشنده عضو تعاونی یا پروژه مورد نظر باشد.

ارزش امتیاز در پیش‌خرید آپارتمان با توجه به مواردی که در زیر به آن اشاره شده است تعیین می‌شود که عبارت‌انداز:

  • اولویت انتخاب
  • تعاونی سازنده
  • مقدار واریزی
  • نداشتن جریمه
  • واریزی به موقع
  • میزان پیشرفت پروژه

در ادامه به بررسی عواملی که بر امتیاز پیش خرید آپارتمان اثر می‌گذارند، پرداخته شده است.

معنی حق امتیاز در پیش فروش خانه
معنی حق امتیاز در پیش فروش خانه

عوامل تاثیرگذار بر امتیاز پیش‌خرید آپارتمان

عوامل متعددی وجود دارند که بر حق امتیاز تاثیرگذار هستند و در واقع این عوامل موجب شده‌اند که تفاوت قیمت حق امتیاز وجود داشته باشد. تا برخی از پروژه‌ها حق امتیاز بیشتری نسبت به پروژه‌های دیگر داشته باشند.

در صورتی که پروژه مورد نظر از موقعیت مکانی مناسب و مطلوبی برخوردار باشد، همچنین از کیفیت ساخت بالاتر و مصالح مورد قبول و مناسبی در ساخت آن بهره‌ برده شده باشد، قطعا سودآوری زیادی را در پی خواهد داشت.

عوامل دیگری همچون؛ دسترسی آسان و سهولت در رفت و آمد، نیز از جمله مواردی هستند که بر روی بالا بودن حق امتیاز پیش‌خرید آپارتمان تاثیرگذار می‌باشند.

امتیاز پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران

امتیاز پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران

خرید امتیاز یکی از روش‌هایی است که افراد برای خرید خانه یا سرمایه گذاری از آن استفاده می‌کنند. زمانی که امتیازی را خریداری می‌کنید، بایستی به جای دارنده قبلی امتیاز برای ساخت پروژه واریز انجام دهید.

حق امتیاز در پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22 گزینه‌ای مناسب جهت سرمایه‌گذاری است. این روش از سرمایه‌گذاری معمولا از سودآوری بالایی برخوردار است به خصوص اگر در منطقه مناسب و روبه ‌رشدی چون منطقه 22 تهران باشد.

این منطقه از جمله مناطقی در تهران است که به دلیل آب و هوای خوب و همچنین نوساز بودن می‌تواند انتخابی عالی برای پیش‌خرید آپارتمان باشد.

پروژه‌های مسکونی و تجاری زیادی در این منطقه در حال ساخت می‌باشند. این پروژه‌ها اکثرا متعلق به تعاونی‌ها، سازمان‌های دولتی و خصوصی خاصی هستند.

نقاط خاصی از منطقه 22 که شامل؛ محدوده دریاچه چیتگر، ایرانمال و .. است به دلیل برخورداری از موقعیت خوب و امکانات رفاهی و تجاری متعدد، جذابیت بالایی برای سرمایه‌گذاری را دارا می‌باشند.

این قسمت‌ها به دلیل منحصربه‌فرد بودن و دسترسی آسان و.. از شرایط خوبی برای واگذاری حق امتیاز و انجام معاملات برخوردار هستند.

افرادی که در این پروژه‌ها دارای حق امتیاز می‌باشند، می‌توانند این حق عضویت را به مبلغی بیشتر از مبلغ پرداختی خود به خریدار بفروشند تا شخص خریدار از این حق امتیاز برخوردار شود.

نحوه محاسبه و ارزیابی قیمت امتیاز پیش‌خرید آپارتمان

نحوه محاسبه و ارزیابی قیمت امتیاز پیش‌خرید آپارتمان

اگر برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که نحوه تعیین قیمت امتیاز با توجه به چه معیارهایی تعیین و مشخص می‌شود. باید گفت که عوامل متعددی در این زمینه دخیل هستند که در ادامه به نحوه محاسبه این قیمت اشاره شده است.

1-تعاونی سازنده: پروژه‌های مربوط به تعاونی‌های که از سابقه بالاتری برخوردار می‌باشند، استقبال بیشتر متقاضیان را دارند و همین امر موجب شده است که امتیاز آنها به سادگی خرید و فروش ‌شود.

2-موقعیت مکانی: موقعیت مکانی پروژه بسیار مهم است. به نحوی که هرچه‌ قدر لوکیشن یا موقعیت مکانی پروژه مناسب‌تر باشد و از امکانات بیشتری برخوردار باشد، حق امتیاز بالاتری به دنبال دارد.

 3-اقساط پروژهدر صورتی که در پروژه‌ها مبلغ اقساط کمتر باشد، حق امتیاز رشد بیشتری دارد. دلیل آن هم این است که در زمان موعد اقساط، فروشندگان کمتری وجود دارند.

4-میزان پیشرفت پروژهاز مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده قیمت امتیاز می‌توان به؛ پیشرفت فیزیکی پروژه اشاره کرد. چراکه با پیشرفت فیزیکی پروژه ارزش افزوده آن بیشتر و بیشتر خواهد شد.

مواردی که در بالا ذکر شد از جمله مواردی هستند که در تعیین قیمت امتیاز نقش بسیار مهمی دارند. در واقع عواملی زیادی هستند که بر نحوه تعیین قیمت امتیاز موثر هستند.

یکی دیگر از عواملی که در تعیین قیمت امتیاز تاثیرگذار است، میزان عرضه و تقاضای بازار می‌باشد. به عنوان مثال؛ در صورتی که پروژه‌ای فروشندگان محدودی داشته باشد، ممکن است به تنهایی قیمت را مشخص کند.

تعاونی فرتاک از جمله تعاونی‌های معتبر و با سابقه در منطقه 22 تهران می‌باشد که پروژه‌های موفق زیادی را در کارنامه کاری خود دارد. بهره‌گیری از تعاونی‌های معتبر و مطمئن در این حوزه به شما این امکان را می‌دهد که به سودآوری بالایی برسید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در زمینه امتیاز در پیش‌خرید آپارتمان می‌توانید، با تیم پشتیبانی این مجموعه در ارتباط باشید.

امتیاز کاربران:

5/5

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس‌های ما

از ساعت 8:00 الی 18:00
روز سال ۲۴*۳۶۰ ساعت روز در
  • 021-46127729
  • 021-46147943
  • 021-46147967
  • 021-46147907
  • 021-46147885
همیشه در دسترس