پیش فروش ملک در میدان المپیک

content
خلاصه محتوا:
5/5
منطقه 22 تهران به دلیل داشتن امکانات مناسب به ویژه امکانت ورزشی مورد توجه سرمایه‌گذاران به ویژه سازندگان ملک قرار گرفته است. یکی از محبوب‌ترین مناطق برای ساخت‌ و ساز در منطقه 22 تهران میدان المپیک است. ما در این بخش قصد داریم به بررسی این ناحیه و برخی از اماکن رفاهی همچون دانشگاه علامه طباطبایی، سینما دهکده و...، بعضی از مسائل حقوقی این منطقه، قوانین و مقررات ساختمان، مزایای و معایب پیش فروش در این منطقه، پروژه های مطمئن در این منطقه و چگونگی پیش‌فروش ملک در میدان المپیک بپردازیم.

فرتاک Wiki

زمان مطالعه: 8 دقیقه

زمان مطالعه: 8 دقیقه

میدان المپیک واقع در منطقه 22 تهران است. این منطقه به دلیل امکانات مناسب به‌ ویژه امکانات ورزشی و همچنین نزدیک بودن به مناطقی چون دهکده المپیک و بوستان جوانمردان (یکی از بزرگترین پارک‌های غرب تهران) مورد توجه سرمایه‌داران و سرمایه‌گذاران می‌باشد.

 علاوه بر آن معماری خاص و قدیمی که این منطقه دارد، موجب شده است تا علاقه‌مندان به بافت و معماری کهن را به خود جذب کند. همین عامل باعث شده است تا پیش‌فروش ملک در میدان المپیک به صورت جدی رونق پیدا کند.

در ادامه این مقاله که توسط تیم تحریریه تعاونی فرتاک ارائه شده است به بررسی چگونگی و نحوه پیش‌فروش ملک در میدان المپیک خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

میانگین قیمت پیش‌فروش ملک در میدان المپیک

در حالت کلی قیمت پیش‌فروش ملک مشخص نیست، زیرا به موارد مختلفی بستگی دارد، اما میانگین قیمت ملک در میدان المپیک در تاریخ 28 مرداد ماه سال 1402 مبلغی در حدود 80 میلیون تومان برای هر مترمربع برآورد شده است.

میانگین قیمت پیش‌فروش ملک در میدان المپیک

نمودار میانگین رشد قیمت ملک در میدان المپیک

میدان المپیک محله‌ای مناسب برای سرمایه گذاری

No Data Found

با توجه به روند موجود در بازار ملک و مسکن، تعاونی‌ها اقدام به پیش‌فروش ملک کرده‌اند که این پروسه سودآوری بیشتری دارد.

می‌دانید که طی چندسال اخیر میانگین قیمت‌ها روندی صعودی داشته است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره روند قیمت‌ها می‌توانید به مطالعه مقاله بپردازید.

محدوده میدان المپیک کجاست؟

محدوده میدان المپیک در منطقه 22 شهرداری تهران واقع شده‌ است. بخش شمالی میدان المپیک به اتوبان همت و بخش جنوبی آن به اتوبان رسالت ختم می‌شود. همچنین در ضلع شمالی میدان، بلوار دهکده المپیک و در ضلع جنوبی آن بلوار صدرا  قرار گرفته‌ است.

المان و علامت اختصاصی میدان المپیک نماد، مشعل المپیک است. طراحی این سمبل برگرفته از نماد بازی‌های مختلفی است که در مسابقات المپیک برگزار می‌شود.

میدان المپیک با توجه به اینکه جزو مناطق خوش آب‌وهوای تهران قلمداد می‌شود و همچنین امکانات و موقعیت جغرافیایی مناسبی که دارد، گزینه‌ی مناسبی برای سرمایه‌گذاری است. 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این ناحیه اینجا کلیک کنید.

پیش‌فروش ملک در میدان المپیک

کلمه پیش‌فروش یا پیش‌خرید ملک در لغت به معنای از قبل فروختن است. به عبارت دیگر به املاکی که قبل از شروع ساخت‌وساز و یا قبل از اتمام ساخت و قابل سکونت بودن آن به فروش می‌رسند، پیش‌فروش ملک می‌گویند.

پیش‌فروش‌ملک در میدان المپیک، با توجه به موقعیت جغرافیایی خاصی که این منطقه دارد و سودآوری بالای آن، این روزها با استقبال زیادی از جانب سرمایه‌گذاران روبه‌رو شده است.

همین امر زمینه را برای کلاهبرداری‌ در منطقه 22، مساعد نموده است که برای پیشگیری از این امر و یا اختلافات و مشکلات میان خریدار و فروشنده لازم است که از طریق تعاونی‌های معتبر اقدام نمایید.

آیا تعاونی فرتاک برای پیش‌خرید ملک در میدان المپیک مناسب است؟

برای پیش‌خرید ملک ممکن است، تعاونی‌های زیادی وجود داشته باشند که انتخاب یک تعاونی مناسب و معتبر جهت سرمایه گذاری، بعضا امری دشوار است. تعاونی فرتاک که در زمره تعاونی‌های معتبر منطقه 22 قرار گرفته است، توانسته با برخورداری از رزومه درخشان، جایگاه خاصی را در بین بهترین تعاونی‌ها داشته باشد.

این تعاونی دارای مجوز است و همچنین با وجود زمان کمی که از تاسیس آن می‌گذرد، توانسته با مداومت خود، رضایت اعضا و سهامداران را جلب نماید که همین نیز نکته بسیار مثبتی است.

این تعاونی پروژه‌های مختلفی را در کارنامه خود دارد که از آن جمله می‌توان به: برج فراز، برج افق فرتاک، برج‌های مجلل و… اشاره کرد. شما با پیش‌خرید ملک از طریق این تعاونی، امکان پرداخت قسطی را دارید.

مشاوره پیش‌خرید ملک در میدان المپیک

در صورت وجود هرگونه سوال و ابهامی می‌توانید، از طریق شماره تماس‌های موجود در صفحه با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید. همچنین با پر کردن فرم زیر و درخواست مشاوره، تیم کارشناسی ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند.

برای دریافت مشاوره پیش خرید آپارتمان در میدان المپیک، سوال خود را برای ما بفرستید.

لیست تعاونی‌های معتبر پیش‌فروش ملک در میدان المپیک و منطقه 22

همانطور که می‌دانید، میدان المپیک جزو منطقه 22 شهرداری است و به همین دلیل ما در این بخش برخی از تعاونی‌های معتبر منطقه 22 را به شما معرفی می‌کنیم.

تعاونی فرتاک

تعاونی عرش گستر همت

تعاونی بنیاد تعاون ارتش

تعاونی شمیم رحمت

تعاونی بنیاد تعاون سپاه

تعاونی شهید همت

تعاونی نیکان سازه سدید

تعاونی ابنیه همت

تعاونی ابنیه آکام

تعاونی اریکه پارسیان

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این تعاونی‌ها و آشنایی با آن‌ها می‌توانید، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

آیا پیش‌خرید ملک در منطقه میدان المپیک سودآور است؟

با توجه به اینکه در سال‌های اخیر ساخت‌وسازها بالا گرفته است و سرمایه‌گذاری مسکونی-تجاری رونق زیادی پیدا کرده است، معاملات ملکی نیز در این محدوده، بازار گرمی به خود گرفته‌اند.

پیش‌فروش ملک در تمامی اشکال آن ( آپارتمان، برج و…) در منطقه میدان المپیک به دلیل موقعیت جغرافیایی آن و همجواری با دریاچه چیتگر و… سوددهی مناسبی را به سرمایه‌گذاران خود می‌دهد.

با توجه به اینکه در سال‌های اخیر ساخت‌وسازها بالا گرفته است و سرمایه‌گذاری مسکونی-تجاری رونق زیادی پیدا کرده است، معاملات ملکی نیز در این محدوده، بازار گرمی به خود گرفته‌اند.

پیش‌فروش ملک در تمامی اشکال آن ( آپارتمان، برج و…) در منطقه میدان المپیک به دلیل موقعیت جغرافیایی آن و همجواری با دریاچه چیتگر و… سوددهی مناسبی را به سرمایه‌گذاران خود می‌دهد.

انواع روش‌های پیش‌فروش ملک در میدان المپیک

معمولا شرکت‌های تعاونی مختلف، روش‌هایی را برای پیش‌فروش ملک انجام می‌دهند که در حالت کلی پیش‌فروش به 3 شیوه زیر انجام می‌شود.

  1. قطعی
  2. سهامی
  3. حق امتیاز

با توجه به شرایطی که دارید، می‌توانید، هریک از شیوه‌های فوق را برای پیش‌خرید ملک انتخاب نمایید.

لیست پروژه‌های پیش‌خرید ملک در میدان المپیک

پروژه‌هایی که در میدان المپیک واقع شده‌اند، بسیار زیاد هستند که شما می‌توانید با توجه به امکانات، متراژ، موقعیت دقیق مکانی و… هریک را برای پیش‌خرید انتخاب نمایید. در این بخش برخی از این پروژه‌ها را معرفی می‌کنیم.

پروژه برج افق فرتاک

Ofogh Fartak

۱.

برج افق فرتاک

 پروژه افق در 2 برج 21 طبقه طراحی شده است که 16 طبقه از آن مسکونی می‌باشد و 5 طبقه آن شامل پارکینگ و لابی است. این پروژه دارای 256 واحد است که متراژ آن‌ها بین 55 تا 220 مترمربع می‌باشد.

فرتاگ گارگذاری رسمی پیش فروش پروژه المپیا

olampya center

۲.

پروژه المپیاسنتر

 یکی از مهم‌ترین پروژه‌های تجاری_اداری که در میدان المپیک منطقه 22 واقع شده است، پروژه المپیاسنتر می‌باشد. این پروژه دارای دسترسی مناسبی به بزرگراه‌های همت-خرازی و آزادگان می‌باشد.

pardis olampic

۳.

پروژه پردیس المپیک

این پروژه زیر نظر تعاونی بانک مسکن ساخته شده است. پروژه پردیس شامل 22 طبقه مسکونی، 4 طبقه پارکینگ و 1 طبقه لابی است. متراژ واحدهای این پروژه بین 105 تا 142 مترمربع می‌باشد.

khatam olampic

۴.

پروژه خاتم میدان المپیک

این پروژه تحت مدیریت تعاونی مسکن قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در حال ساخت است که در قالب 2 برج 20 طبقه‌ای طراحی شده‌ است. متراژ واحدهای این پروژه بین 150 تا 270 مترمربع می‌باشد.

قوانین پیش‌فروش ملک در میدان المپیک

امروزه به دلیل افزایش کلاهبرداری‌ها در خرید خانه، اطلاع داشتن از مسائل حقوقی پیش‌فروش ملک امری ضروری است.

با ثبت عبارت «ملک به رؤیت خریدار رسید و وی از کلیه کم وکیف مورد معامله اطلاع دارد» توسط فروشنده، حتی در صورت رویت نکردن ملک به وسیله خریدار، موجب سلب مسئولیت از جانب فروشنده می‌شود.

هنگامی که قرارداد پیش‌فروش ملک نوشته می‌شود، در واقع یا هنوز شروع به ساخت ملک نشده یا به صورت نیمه‌کاره است؛ در این صورت تنظیم قرارداد به شیوه‌ اصولی و صحیح آن لازم و ضروری است.

برای تنظیم یک قرارداد اصولی در معاملات پیش‌فروش ملک، توجه به موارد زیر حائز اهمیت است.

  • قید کامل اسم و مشخصات طرفین معامله
  • نوشتن پلاک و آدرس ملک
  • قید مشخصات ملک همانند: طبقه، واحد، پارکینگ، انباری، اتاق‌ها و…
  • نوشتن کامل مشخصات فنی ملک همانند: لوکیشن، متراژ، نما، سیستم گرمایش و سرمایش و…
  • نحوه و میزان پرداخت اقساط
  • زمان تکمیل و تحویل پروژه

توجه به این موارد در تنظیم یک قرارداد درست و بدون مشکل به شما کمک زیادی می‌کند.

مزایای پیش‌خرید ملک در منطقه میدان المپیک

مزایای پیش‌خرید ملک در منطقه میدان المپیک

پیش‌فروش ملک در میدان المپیک، دارای مزیت‌هایی است که در این بخش به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

  • افزایش قدرت خرید افراد
  • افراد با خریداری ملکی که درحال ساخت است، نسبت به یک واحد آماده و تکمیل شده، پول کمتری پرداخت خواهند کرد.
  • افراد درهنگام پیش‌خرید ملک برخلاف خرید ملک آماده که باید پول آن را یکجا و در مدت کوتاهی پرداخت کنند؛ پول ملک پیش‌فروش شده را به صورت اقساطی پرداخت می‌کنند.
  • در پیش‌فروش ملک افراد می‌توانند، در جریان طراحی داخلی ساختمان و مصالح آن قرار گیرند و در صورت تمایل اجزای داخلی ساختمان را به سلیقه خود تغییر دهند.
  • برخلاف ملک آماده در پیش‌خرید، افراد می‌توانند، در جریان روند ساخت‌وساز باشند و به بررسی کیفیت مصالح به کار گرفته‌شده در ساختمان بپردازند.

علاوه بر محاسن ذکر شده در پیش‌خرید، لازم به بیان موردی دیگر که اهمیت بالایی دارد نیز هستیم؛ با پیش‌خرید ملک در میدان المپیک، اشخاصی که توانایی مالی خرید مسکن آماده را ندارند، می‌توانند به راحتی از امتیازات آن استفاده کنند.

همچنین کسانی که مقداری پول در اختیار دارند و ترجیح می‌دهند آن را در جای مناسبی سرمایه‌گذاری کنند، پیش‌خرید ملک از بهترین گزینه‌ها برای آن‌ها محسوب می‌شود. 

 

معایب پیش‌خرید ملک در میدان المپیک

در کنار مزیت‌هایی که امر پیش‌خرید ملک در میدان المپیک می‌تواند، داشته باشد، معایبی نیز دارد که در صورت نداشتن دقت کافی حین معامله ممکن است، دچار چالش شوید. از جمله این معایب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • امکان عدم تحویل در زمان معین
  • امکان فروش ملک به چند نفر
  • پرداخت نشدن مالیات و عوارض
  • مطابقت نداشتن مشخصات و امکانات ملک با مفاد قرارداد

 برای جلوگیری از ایجاد چنین مشکلاتی بهتر است که با یک تعاونی معتبر همکاری داشته باشید که فرتاک می‌تواند، در این زمینه به شما کمک کند.

مراحل پذیره‌نویسی ملک در میدان المپیک

مراحل پذیره‌نویسی ملک در میدان المپیک

پیش‌خرید ملک در میدان المپیک، معمولا نیازمند طی مراحل خاصی است. افرادی که تمایل به پیش‌خرید ملک در میدان المپیک را دارند بهتر است که به این قسمت توجه نمایند.

  • برای برقراری ارتباط اولیه می‌توانید، از طریق اینستاگرام، وبسایت و… اقدام کنید.
  • پس از ارتباط‌گیری با تعاونی، کارشناسان مشخصات کامل پروژه را برای شما ارسال می‌کنند.
  • پس از مورد قبول واقع شدن اطلاعات اولیه، می‌توانید به صورت حضوری از پروژه دیدن نمایید.
  • پس از آن، در صورت مطابقت داشتن جدول پرداخت با میزان بودجه، می‌توانید در جلسه پرزنت نهایی شرکت کنید.
  • در مرحله بعدی مبلغ پیش‌پرداخت به حساب فروشنده واریز می‌شود.
  • پس از تایید واریزی، کاردکس پیش‌ ثبت‌نام بعد از 4_5 روز به شما تحویل داده می‌شود.
  • در مرحله نهایی نیز بعد از 10_15 روز مشتری به همراه سازنده به دفتر ثبت اسناد برای انتقال سند مراجعه می‌کند.

مواردی که در بالا ذکر شد، مراحل اصلی است که شما در هنگام پذیره نویسی بایستی طی کنید تا بتوانید پیش‌خریدی مطمئن و سودآور را تجربه کنید..

عوامل موثر بر قیمت پیش‌فروش ملک در میدان المپیک

فاکتورهای مختلفی ممکن است، بر قیمت پیش‌فروش ملک در میدان المپیک تاثیر داشته باشند که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • متراژ
  • امکانات
  • نحوه پرداخت
  • موقعیت مکانی

با توجه به مواردی که ذکر کردیم، ممکن است، قیمت پیش‌خرید یک ملک متفاوت باشد. البته بهتر است که از طریق یک تعاونی معتبر اقدام نمایید.

تعاونی فرتاک یکی از معتبرترین تعاونی‌ها است که در منطقه 22 واقع شده است و شما می‌توانید، از طریق پروژه افق که در میدان المپیک قرار دارد، اقدام به پیش‌خرید ملک نمایید.

امتیاز کاربران:

5/5

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس‌های ما

از ساعت 8:00 الی 18:00
روز سال ۲۴*۳۶۰ ساعت روز در
  • 021-46127729
  • 021-46147943
  • 021-46147967
  • 021-46147907
  • 021-46147885
همیشه در دسترس