پیش فروش ملک در منطقه چیتگر

content
خلاصه محتوا:
5/5
یکی از بهترین مناطق برای پیش‌خرید ملک و مسکن منطقه چیتگر واقع در منطقه 22 تهران است. پیش ‌خرید ملک در چیتگر سودآور است اما باید به نکاتی مانند: زمان مناسب برای سرمایه گذاری، پیش خرید از تعاونی معتبر و... توجه داشتهب اشید و همچنین آشنایی با مقرراتی که دانستن آنها قبل ازز هر اقدامی ضروری است را در ادامه این مقاله با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. با ما همراه باشید.

فرتاک Wiki

زمان مطالعه: 13 دقیقه

زمان مطالعه: 13 دقیقه

 

خانه دارشدن و داشتن مسکن جزو خواسته‌ها و نیا‌زهای اصلی بشردرتمام دوران‌ها بوده است. امروزه با افزایش جمعیت تغییرات فراوانی در آن ایجاد شده است. درحال حاضر یکی از راه‌های سرمایه گذاری و خانه دارشدن خرید ملک پیش فروش می‌باشد. پیش فروش درواقع فروش خانه قبل از تکمیل شدن و قابلیت سکونت در آن است.

عموما پیش فروش املاک در محدوده چیتگر توسط تعاونی سازها یا به صورت شخصی ساخته می شود و به شما این امکان را می‌دهد که در زمان ساخت و زمانی که هنوزآماده نشده ، آن را خریداری نمایید.

شما برای ورود به این بازار یا خرید پیش فروش ملک در محدوده چیتگر لازم است که اطلاعات کاملی از تمامی قوانین جدید پیش فروش، شرایط بازار و همچنین تغییرات و نوسانات آن داشته باشید. و یا پیشنهاد بهتر این است که برنامه‌ها و شرایط فروش ما را دنبال کنید.

ما در تعاونی فرتاک معمولا پلن‌های متعددی را برای پیش فروش ملک و ساختمان در نظر داریم و برای شما کافی است که برنامه های فروش ما را دنبال کنید تا یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌های زندگی خود را انجام دهید.

در ادامه این مقاله سعی کرده‌ایم تا اطلاعات کاملی به شما در زمینه تمامی نکات و قوانینی که مرتبط با پیش فروش ملک است را در اختیار شما قرار دهیم.

 

میانگین قیمت پیش‌فروش ملک در منطقه چیتگر

منطقه چیتگر به صورت فوق سریع در حال رشد بوده و روزبه‌روز بر ارزش ملک در این منطقه افزوده می‌شود. میانگین قیمت پیش‌فروش ملک در منطقه چیتگر در تاریخ 18 مرداد 1402 به صورت تقریبی برای هر مترمربع، حدودا 80.000.000 تومان و قیمت یک واحد متوسط 7 تا 8 میلیارد می‌باشد.

نمودار میانگین رشد قیمت ملک منطقه ۲۲

خاک چیتگر. سرمایه‌‌ای بهتر از جواهر

No Data Found

با توجه به افزایش تقاضا و علاقه‌مندی افراد به سرمایه‌گذاری در حوزه ملک در منطقه چیتگر، روند قیمت در چند سال اخیر صعودی و رو به بالا بوده است.

در صورت علاقه‌مندی نسبت به بررسی روند حرکت قیمت ملک می‌توانید با کلیک بر روی لینک قرار داده شده در زیر  اطلاعات کامل‌تری را در این زمینه کسب نمایید. 

عوامل موثر بر قیمت پیش‌فروش ملک در چیتگر

به‌طور کلی عوامل مختلفی بر بهای ملک در منطقه چیتگر تأثیرگذار است که قبل از اقدام به پیش خرید باید از آن اطلاع داشته باشید. از جمله فاکتورهای موثر بر قیمت ملک پیش‌فروش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لوکیشن و موقعیت مکانی
  • امکانات ملک
  • تعداد طبقات
  • تعداد واحدها در هر طبقه
  • دسترسی به امکانات و مناطق رفاهی و تفریحی مختلف
  • کیفیت مصالح و متریال استفاده شده

شما می‌توانید با توجه به مقدار سرمایه و نقدینگی که در دست دارید، نسبت به پیش خرید ملک در قیمت‌های مختلف اقدام کنید.

تعاونی فرتاک: بهترین تعاونی منطقه 22

بیشترین میزان کلاهبرداری‌ها در زمینه املاک هنگام پیش‌فروش رخ می‌دهد. در زمان پیش خرید ملک باید توجه داشت که با انتخاب یک تعاونی معتبر و فعال از پیش آمد، هرگونه مشکل و متضرر شدن جلوگیری کرد.

شرکت تعاونی فرتاک در سال 1399 تأسیس و با شماره 572933 به ثبت رسیده است. مهندس امیر مهدی کاویانی مدیریت این مجموعه را بر عهده دارد. این تعاونی جزو  معتبرترین تعاونی‌های منطقه 22 به حساب می‌آید.

تعاونی فرتاک پروژه‌های موفق متعددی را در کارنامه کاری خود دارد که از جمله آن می‌توان به پروژه افق فرتاک، پروژه برج دوقلو فرتاک، پروژه فراز و… را نام برد. جهت کسب اطلاعات بیشتر  از این پروزه‌ها می‌توانید از طریق ارتباط با مشاوران سوالات و ابهامات خود را مطرح کرده و با اطمینان کامل و خیال راحت نسبت به پیش‌خرید اقدام کنید.

مشاوره پیش‌خرید ملک در منطقه چیتگر

در صورتی که پس از مطالعه مقاله هنوز به جواب سوالات خود در زمینه خرید ملک پیش‌فروش شده نرسیده‌اید، می‌توانید با ارسال سوال خود از طریق باکس زوبه‌رو  به جواب صحیح و مناسب دست پیدا کنید.

تیم حرفه‌ای فروش ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما می‌باشد و پس از دریافت سوال از سمت شما و آنالیز تخصصی آن در اسرع وقت شما را راهنمایی می‌کنند.

 

برای دریافت مشاوره پیش خرید آپارتمان در تهران، سوال خود را برای ما بفرستید.

لیست تعاونی‌های معتبر و فعال پیش‌فروش ملک در چیتگر

تعاونی‌های بسیار زیادی در منطقه چیتگر تهران فعال هستند که به ساخت‌وساز خانه، مسکن، ملک و… می‌پردازند. تقریبا 90 درصد فروش املاک در منطقه چیتگر توسط تعاونی‌ها انجام می‌شود. با خرید از تعاونی‌های ساخت‌وساز می‌توانید با توجه به شرایط و وضعیت مالی که دارید، نسبت به پیش خرید ملک اقدام کنید.

برای آشنایی با تعاونی‌های معتبر و فعال در زمینه پیش‌فروش ملک در منطقه چیتگر، می‌توان به لیست زیر مراجعه کنید:

  • تعاونی فرتاک
  • تعاونی بنیاد تعاون ارتش
  • تعاونی ابنیه همت
  • تعاونی ابنیه همت
  • تعاونی ابنیه آکام
  • تعاونی مسکن آرین سازه
  • تعاونی مسکن مهرآفرین
  • تعاونی نامی اریکه پارسیان

جهت کسب اطلاعات بیشتر و بررسی ویژگی‌های تعاونی‌های معتبر و فعال می‌توانید، به لینک زیر مراجعه کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و بررسی ویژگی‌های تعاونی‌های معتبر و فعال در منطقه چیتگر می‌توانید، روی دکمه زیر کلیک نمایید.

پیش فروش ملک در منطقه چیتگر
پیش فروش ملک در منطقه چیتگر

پیش‌فروش ملک در  منطقه چیتگر

امروزه مشکل مسکن جوانان و شرایط سختی که در این زمینه وجود دارد به یکی از معضلات جامعه ما تبدیل شده است. ما در شرکت تعاونی تاو سازه فرتاک با بهره‌گیری از متخصصان مجرب خود، همواره سعی داریم تا با هزینه‌ای کمتر امکان خانه دار شدن شما را فراهم کنیم.

با توجه به رشد قیمت مسکن در سال‌های اخیر و کاهش قدرت خرید مردم، یکی از روش‌های محبوب برای خانه دار شدن، خرید املاک به شیوه پیش‌فروش مسکن است.

پیش‌فروش در زبان ساده به معنی: فروش یک ملک قبل از تکمیل شدن با قیمتی کمتر از قیمت نهایی ملک آماده شده، می‌باشد. پرداخت مرحله به مرحله و قسطی در پیش‌فروش ملک، موجب شده است که این شیوه خانه دار شدن با استقبال زیادی مواجه شود.

بر اساس ماده یک قانون پیش فروش ساختمان که در سال 1389 تصویب شده است. هر قراردادی با هر عنوان که به موجب آن مالک رسمی زمین متعهد به احداث یا تکمیل واحد ساختمانی مشخصی در آن زمین شود. همچنین واحد ساختمانی مذکور با هر نوع کاربری از ابتدا یا درحین احداث و تکمیل یا پس ازاتمام عملیات ساختمانی به مالکیت طرف دیگر قرارداد درآید، از نظر مقررات این قانون قرارداد پیش فروش ساختمان محسوب می‌شود.

اگر می‌خواهید در یک تعاونی مسکن مناسب سرمایه گذاری کنید، بایستی مبلغی را به عنوان حق عضویت یا همان حق امتیاز در پیش خرید ملک پرداخت کنید که امتیاز ورود شما به آن پروژه محسوب می‌شود. حق امتیاز سودی است که افراد از مشارکت و سرمایه‌گذاری در ساخت پروژه می‌برند.

امتیاز در واقع حق واگذاری ملک به خریدار می‌باشد که بر اساس روند پروژه ارزش‌گذاری می‌شود و هرچه پروسه ساخت رشد بیشتری داشته باشد، قیمت امتیاز بیشتر خواهد بود.

چنانچه به دنبال کسب درآمد از طریق سرمایه گذاری در ملک یا فرصتی برای سرمایه گذاری هستید، منطقه 22 تهران به دلیل موقعیت خاصی که دارد جزو بهترین مناطق تهران برای سرمایه گذاری و خرید ملک می‌باشد. این منطقه علاوه بر آب و هوای عالی که دارد و همین طور وجود دریاچه چیتگر و مراکز خدماتی و تجاری زیادی که در این منطقه قرار گرفته یکی از مناطق آینده دار سرمایه گذاری در تهران می‌باشد.

در حال حاضر منطقه چیتگر به دلیل نزدیکی به دریاچه چیتگر و اماکن تفریحی و تجاری متعددی که در آن وجود دارد، مورد استقبال زیادی قرار گرفته است و خرید ملک در این محدوده دارای ارزش زیادی برای سرمایه‌گذاری می‌باشد.  

 منطقه چیتگر کجاست؟

منطقه چیتگر کجاست؟

محله چیتگر ازجمله مناطق زیبا و خوش آب و هوا در منطقه 22 تهران است که به دلیل قرارگیری در شمال شهر تهران جزو بهترین مناطق تهران برای خرید و سرمایه گذاری ملک می‌باشد. وجود پوشش گیاهی وسیع و همین طوردریاچه زیبای چیتگرکه دراین منطقه قرارگرفته است سبب شده در این منطقه ساخت‌وسازهای زیادی صورت بگیرد و مکانی مناسب جهت سرمایه گذاری ملک باشد.  

مجموعه تفریحی تجاری بام لند در نزدیکی دریاچه چیتگردر منطقه 22 تهران واقع شده است که یکی از معروف ترین مراکز خرید در تهران می‌باشد در این منطقه قرار گرفته است این مرکز خرید دارای کافه‌ها و رستوران های عالی، شهربازی کیدزگاردن و…  می‌باشد.

دسترسی به محله چیتگر بسیار آسان و رفت و آمد به این منطقه ازطریق خودرو شخصی، اتوبوس و مترو امکان پذیراست. چیتگر یکی از محله های زیبای منطقه 22 تهران است که درشمال غربی تهران قرارگرفته است این محله زیبا از جاذبه های گردشگری زیادی برخورداراست از قسمت شمال به اتوبان شهید همدانی از غرب به آزاد شهر و از شرق به بزرگراه آزادگان و ازجنوب به آزاد راه تهران کرج منتهی می‌شود.

 
پیش فروش ملک در منطقه چیتگر
پیش فروش ملک در منطقه چیتگر

لیست پروژه‌های پیش‌خرید ملک در چیتگر

همانطور که قبلا هم اشاره شد، حدود 90 درصد ساخت‌وسازهای منطقه چیتگر توسط تعاونی‌ها انجام می‌شود. بسیاری از این پروژه‌ها به صورت پیش‌فروش ارائه می‌شوند که در ادامه به معرفی تعدادی از این پروژه‌ها می‌پردازیم.

  • پروژه برج افق

برج افق واقع در میدان المپیک، یکی از پروژه‌های در دست ساخت تعاونی فرتاک است. این پروژه در 21 طبقه شامل 16 طبقه مسکونی، 1 طبقه لابی و 4 طبقه پارکینگ طرح‌ریزی شده است. برج افق با فاصله 17 دقیقه‌ای از چیتگر یکی از پروژه‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری است.

  • پروژه برج دوقلو فرتاک

این پروژه همانطور که از نامش پیدا است شامل دو برج می‌باشد. برج دوقلو در منطقه گرمدره و فاصله 19 دقیقه‌ای از چیتگر واقع شده است و شامل 11 طبقه مسکونی، 1 طبقه لابی و تجاری، 4 طبقه پارکینگ و در مجموع 16 طبقه است.

  • پروژه برج فراز

پروژه برج فراز یکی دیگر از پروژه‌های در حال ساخت تعاونی سازنده فرتاک است که در مروارید شهر و فاصله 13 دقیقه‌ای از چیتگر در حال انجام است. این برج شامل 24 طبقه است که این 24 طبقه به 19 طبقه مسکونی، 1 طبقه لابی و 4 طبقه پارکینگ تقسیم می‌شود.

  • پروژه رومنس حکیم

پروژه رومنس حکیم در بلوار اردستانی واقع شده است و دارای 22 طبقه و 480 واحد است. این پروژه فروش اقساطی ندارد.

  • پروژه نارنجستان 5

پروژه نارنجستان 5، شامل 1 برج 15 طبقه‌ای است که توسط تعاونی ابنیه آکام در شمال بزرگراه خرازی در دست ساخت است.

  • پروژه ساحل 3

این پروژه توسط تعاونی پیشگامان ساحل در حال اجرا است. این پروژه شامل 25 طبقه و 200 واحد است.

برای کسب اطلاعات بیشتر، نسبت به هر یک از پروژه‌ها می‌توانید به صفحه مربوط به پروژه مورد نظر مراجعه کنید.

انواع پیش‌فروش ملک در چیتگر

محدوده چیتگر از جمله نواحی محبوبی است که در منطقه 22 واقع شده است. این محدوده به لحاظ شرایط جوی و جغرافیایی برای سرمایه‌گذاری مورد توجه همگان قرار گرفته است. قیمت ملک در محدوده چیتگر نسبت به دیگر مناطق کمتر است و به همین دلیل دارای شرایطی مناسب برای سرمایه‌گذاری می‌باشد. زیرا روند قیمت‌ها در آینده صعودی می‌باشد. 
پیش‌خرید ملک در محدوده چیتگر یکی از مواردی است که به سرمایه‌داران توصیه می‌شود. معمولا پیش خرید به 3 روش سهامی، امتیازی و قطعی انجام می‌شود که در این بخش به بررسی هریک از این روش‌ها می‌پردازیم:
  • خرید امتیازی

خرید حق امتیاز به این معنی است که شخصی حق امتیاز خود را در استفاده از یک ملک یا واحد می‌فروشد و شخص دیگری آن را خریداری می‌نماید. به عنوان مثال: پروژه‌ها و برج‌های محدوده چیتگر از طریق تعاونی‌ها در اختیار اعضا قرار می‌گیرند. اگر یکی از اعضا قصد فروش امتیاز خود را داشته باشد، یعنی امتیاز خود را فروخته است. 
  • سهامی
در این روش ملک به طور کامل به شخص فروخته نمی‌شود و بخشی از سهام آن را به فروش می‌رسانند. به طور مثال: شما نصفی از سهام یک ملک را خریداری می‌نمایید. بنابراین سند ملک نیز به نام شما نمی‌شود.
  • خرید قطعی
در این شیوه ملک را به صورت قطعی و با قرارداد قطعی خریداری می‌کنید و سند نیز به نام شما می‌شود. 
پیش فروش ملک در منطقه چیتگر
پیش فروش ملک در منطقه چیتگر
پیش فروش ملک در منطقه چیتگر
پیش فروش ملک در منطقه چیتگر m

قوانین پیش فروش ملک در منطقه چیتگر

هنگامی که ملکی در حین ساخت و زمانی که هنوز مراحل تکمیل شدن آن به پایان نرسیده باشد به فروش گذاشته شود به لحاظ قانونی جزء پیش فروش محسوب می‌شود. قانون پیش فروش ساختمان در سال 1389 مشمول بر 25 ماده و 4 تبصره تصویب شده و به اجرا درآمده است.

برای جلوگیری از بروز ضرر و زیان احتمالی لازم است افرادی که قصد پیش فروش ملک را دارند به قوانین پیش فروش ساختمان آشنایی کافی را داشته باشند. لذا ما دراین مقاله قصد داریم درزمینه  تمامی موارد ونکات مهمی که در پیش فروش ملک باید به آن توجه کنید شما را راهنمایی کنیم.

قانون تصویب شده مجلس شورای اسلامی درباره قوانین پیش فروش ساختمان به این شکل است که برای هر کدام از واحد‌ها یک شناسنامه فنی (که حاوی مشخصات ساختمان و تمامی جزئیات مربوط واحد می‌باشد) تنظیم می‌شود. در ادامه مطلب با شناسنامه فنی ساختمان و شرایط صحت معامله بیشتر آشنا می‌شوید.

برای پیش فروش ساختمان در مرحله اول باید فروشنده اقدام به اخذ مجوز انتشار از مراجع ذیربط کند.

موارد مهمی که در قوانین پیش فروش ملک بایستی درج شود عبارت اند از: 

  • مشخصات دو طرف قرارداد اعم از حقیقی و حقوقی
  • پلاک و مشخصات ثبتی و نشانی ملک
  • مشخصات و امکانات واحد ساختمانی مورد معامله؛ از قبیل مساحت، تعداد اتاق ها، طبقات، پارکینگ و انباری
  • مشخصات فنی ومعماری ساختمانی ملک؛ مانند موقعیت، مساحت، تعداد طبقات، نوع مصالح، سیستم گرمایشی، سرمایشی و..
  • بهای ملک؛ از قبیل تعداد اقساط و نحوه پرداخت
  • تاریخ تحویل ملک
  • انتقال سند؛ تنظیم سند رسمی انتقال قطعی
  • معرفی داوران

در ادامه جهت بررسی بیشتر می‌توانید فایل تحلیلی پیش خرید ملک را دانلود نمایید که در زیر برای شما آماده شده است.

فایل تحلیلی بررسی پیش خرید ملک در چیتگر:  دریافت

 

سرمایه گذاری ملک در محدوده چیتگر

سرمایه گذاری ملک در محدوده چیتگر

منطقه 22 تهران و دریاچه چیتگر از جمله بهترین مناطق جهت سرمایه‌گذاری ملک می‌باشد. این منطقه به دلیل آب وهوای عالی و قرارگیری در مجاورت مجموعه بزرگ تجاری و تفریحی ایرانمال و همچنین دریاچه جنگلی چیتگر دارای فرصت‌های عالی برای رشد و سرمایه‌گذاری می‌باشد و قطعا سرمایه‌گذاری در آن سودآور خواهد بود.

به دلیل موقعیت خاص چیتگر، این منطقه از کمترین میزان ریسک‌پذیری در سرمایه‌گذاری برخوردار است و در صورت سرمایه‌گذاری می‌توانید، سود بالایی را کسب کنید. ملک‌های پیش‌فروش شده در این منطقه، دارای ضمانت‌نامه‌هایی 2 الی 10 ساله هستند و برای قراردادهای بازار املاک و مستغلات یک دوره 7 روزه فسخ قرارداد وجود دارد که موجب می‌شود خریدار با اطمینان و آگاهی کامل از متن قرارداد اقدام به خرید ملک نماید.

تنوع بالای املاک در این منطقه سبب شده است که سرمایه‌گذاران از حق انتخاب بیشتری برای سرمایه‌گذاری در پروژه های پرسود و مناسب برخوردار باشند. به‌طور کلی، برای سرمایه گذاری درمنطقه 22 به نکات زیر توجه نمایید:

  • بررسی نرخ ملک و زمین در یک محدوده زمانی
  • استفاده از تعاونی حقیقی و حقوقی معتبر
  • زمان مناسب برای سرمایه‌گذاری

زمانی که اواخر بازه رکود است، یعنی هنگامی که هنوز قیمت‌ها ثابت، ولی خریدهای بازار بیشتر شده است، زمان مناسبی برای خرید ملک می‌باشد. همچنین از این طریق می‌توانید، سود بیشتر و گزینه‌های ایده آل تری را برای خرید ملک پیدا کنید.

پیش فروش ملک در منطقه چیتگر
پیش فروش ملک در منطقه چیتگر

مزایای پیش فروش ملک در منطقه چیتگر

  1. از آنجایی که در پیش فروش، ملک هنوز تکمیل نشده است لذا قیمت آن نسبت به زمانی که آماده تحویل است ارزان تر می‌باشد و در صورت ثبات بازار امکان فروش ملک به قیمت بیشتر و سودآوری وجود دارد.
  2. درمعاملات پیش فروش مبلغ قرارداد مرحله به مرحله و درطی ساخت ملک پرداخت می‌شود. درحالی که دراملاک آماده فروش بایستی مبلغ قرارداد حداکثر ظرف 2ماه براساس توافق طرفین پرداخت شود.
  3. درصورتی که درقرارداد پیش فروش ذکرشود می‌توان طراحی داخلی ملک را بنا به سلیقه خریدارتغییر داد.
  4. در پیش فروش تمامی مراحل ساخت و نوع و کیفیت مصالح به کاررفته توسط خریدار قابل مشاهده است.   
  5. در پیش فروش، امکان خانه دارشدن را در صورت نداشتن پول کافی برای خریدار مقدور کرده است.

پذیره‌نویسی ملک در منطقه چیتگر

پیش خرید ملک در منطقه چیتگر نیازمند طی کردن مراحل پذیره نویسی به درستی است تا بتوان حداکثر رضایتمندی را در این زمینه داشت. در زیر به این مراحل اشاره شده است.

  • ارتباط از طریق سایت یا اینستاگرام با تعاونی مورد نظر
  • کسب اطلاعات پروژه و مشخصات آن از جمله: لوکیشن پروژه، جدول نظام پرداخت، نقشه‌های 3 بعدی و…
  • مراجعه به کارگزاری یا شرکت و هماهنگی برای بازدید از پروژه
  • مراجعه به پروژه و مشاهده وضعیت و جزئیات آن
  • جلسه پرزنت نهایی در شرکت
  • انجام واریزی یا چک به عنوان پیش پرداخت
  • ارائه کاردکس پیش ثبت نام ظرف 4 الی 5 روز

سپس بعد از 10 تا 15 روز کاری، دو طرف به دفتر ثبت اسناد مراجعه کرده و فروشنده وکالت می‌دهد که خریدار به عنوان سرمایه‌گذار وارد پروژه شده است.

پس از طی تمام این مراحل، دوره پرداخت اقساط و میزان آن تعیین می‌شود تا خریدار در زمان مشخص شده، نسبت به پرداخت اقدام نماید.

تنظیم قرارداد پیش فروش ملک در محله چیتگر

قرارداد پیش فروش مسکن یک قرارداد جامع و کامل است که بین دو طرف خریدار و فروشنده منعقد می‌شود تا از بروز هرگونه مشکلات احتمالی در این زمینه پیشگیری شود.  

تنظیم قرارداد پیش فروش آپارتمان جزو قراردادهای بسیار مهم در مبحث ساخت و ساز می‌باشد که نیاز است به شیوه صحیح تهیه وتنظیم شود. به دلیل اینکه در این نوع سرمایه گذاری، ملک ساخته و آماده شده‌ای وجود ندارد و مراحل ساخت به صورت مرحله‌ای آماده و تحویل خریدار می‌شود مستعد تخلف و کلاهبرداری در منطقه 22 می‌باشد.

از آنجایی که بسیاری از تخلفات به دلیل عدم توجه خریداران به نحوه تنظیم قرارداد و بررسی و مطالعه آن می‌باشد لذا بایستی از راهنمایی و مشورت افراد متخصص بهره بگیرید.   

به دلیل نوسانات قیمت ملک در بازار املاک و مستغلات لازم است که شما جهت خرید آپارتمان از تعاونی فرتاک با مشاورین ما تماس برقرار کرده و پس از کسب راهنمایی و مشاوره‌های لازم اقدام به خرید نمایید.

نمونه قرارداد پیش فروش مسکن توسط متخصصان ما در تعاونی تاوه ساز فرتاک تنظیم شده است تا شما عزیزانی که قصد عقد قرارداد پیش فروش ملک را دارید با مراجعه به لینک زیر نمونه این قرارداد تنظیم شده را مشاهده و بررسی نمایید.

در ادامه به معرفی تعدادی از مکان های تفریحی که در محدوده چیتگر واقع شده‌اند اشاره میکنیم :

پارک جنگلی چیتگر، دریاچه مصنوعی شهدای خلیج فارس که دارای امکانات زیادی از قبیل : اسکله قایق رانی ، باشگاه ورزش های آبی ، شهربازی ، رستوران  مجموعه ورزشی و هتل و غیره در این محله واقع شده است.

وجود مجموعه هزار و یک شهر و آسمان خراش های متعدد ایران مال  برج های مسکونی لوکس فراوان در منطقه چیتگر سبب شده این محله از پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری برخوردارباشد.

سایر اماکن گردشگری در منطقه چیتگر عبارت اند از پارک جنگلی خرگوش دره ، پارک جنگلی لتمان کن مرکز خرید رزمال که دارای امکانات رفاهی و تفریحی زیادی است، مجموعه بام لند که یکی از معروف ترین مراکز خرید تهران می‌باشد در این محله قرار گرفته است.

ایران مال یا بازار بزرگ ایران از مراکز مهم تجاری محسوب می‌شود و دارای امکانات رفاهی و تجاری متعددی است، این مجموعه جزو بزرگترین پروژه های تجاری و فرهنگی ایران در خاورمیانه است نیز در این منطقه قرار گرفته است،که دارای شهربازی، پردیس سینمایی، هتل و .. می‌باشد.

برج های دوقلوی فرتاک نیز که دارای طراحی بسیار زیبا ومعماری مدرن است در منطقه 22 تهران قرار گرفته است.

 

امتیاز کاربران:

5/5

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس‌های ما

از ساعت 8:00 الی 18:00
روز سال ۲۴*۳۶۰ ساعت روز در
  • 021-46127729
  • 021-46147943
  • 021-46147967
  • 021-46147907
  • 021-46147885
همیشه در دسترس