زمان مطالعه: 6 دقیقه

برج افق فرتاک

صفحه رسمی معرفی پروژه برج افق فرتاک، شرایط پیش‌فروش، اطلاعیه‌ها و ویدیو پیشبرد پروژه 

محل پروژه

تهران منطقه 22، اتوبان همت، خیابان المپیک، زیبا دشت بالا، خیابان گل بانگ

مسیرها

از اتوبان حکیم – از اتوبان همت و همچنین اتوبان آزادگان

دسترسی‌های لوکیشن

شهروند، تره‌بار، دریاچه خلیج‌فارس، ایران مال، بوستان جوانمردان، پارک چیتگر، بام‌لند، استادیوم آزادی

مساحت و مشخصات پروژه افق فرتاک

برج‌های افق فرتاک یکی از بهترین پروژه‌های در دست ساخت و اجرا در منطقه 22 تهران است. مساحت کل زمین این پروژه 14995 مترمربع می‌باشد که با 256 واحد در 21 طبقه (شامل: 4 طبقه پارکینگ، 16 طبقه واحد مسکونی و 1 طبقه لابی) طرح ریزی و استارت خورده است.

علاوه بر طراحی لوکس و بی‌نظیر تمامی واحدها، این پروژه به خوبی نیاز مشتریان از بابت تنوع در متراژ را ساپورت و در اختیار آنها قرار می‌دهد. متراژ واحدهای پروژه از 96 تا 112 مترمربع را شامل می‌شود که متقاضیان باتوجه به شرایط و نیاز خود، می‌توانند نسبت به پیش‌خرید آپارتمان اقدام نمایند.

سرمایه‌گذاری با بهترین بازده در برج افق فرتاک

امروزه راه‌های بسیار متنوعی برای برگشت سرمایه و سرمایه‌گذاری وجود دارد؛ افراد باهوش و توانا در حوزه‌های سرمایه‌گذاری و بیزینس، روز‌به‌روز روش‌های جدیدتر که دارای بازده بالاتر می‌باشند را شناسایی و در آن قدم می‌گذارند.

سرمایه‌گذاری در ملک، آپارتمان، واحد‌های مسکونی، تجاری و… یکی از راه‌های پرسود و فوق‌العاده برای علاقه‌مندان به پیشرفت است.

پروژه برج افق فرتاک

پروژه برج افق فرتاک از طرف بهترین و متخصص‌ترین افراد اعم از مهندس اجرایی، مهندسین ناظر، متخصصین ساخت و ساز و… در دست اجرا و ورود به فاز عملی مرحله اول است، قطعا یکی از بهترین و پرسودترین راه‌های سرمایه‌گذاری در منطقه 22 تهران به حساب می‌آید.

عزیزانی که تمایل به سرمایه‌گذاری در این پروژه (برج افق فرتاک) حرفه‌ای و سودآور را دارند، می‌توانند از طریق کمپانی فرتاک اقدام به عضویت در تعاونی و پیش‌خرید واحد‌های آن نمایند.

همچنین می‌توانید با شماره‌های موجود در وبسایت تماس گرفته و با تیم مهندسی فرتاک در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان و راهنمایی‌ متخصصین فروش ما بهره‌مند شوید.

امکانات برچ افق فرتاک

در هر ویدیو: یکی از مراحل کار و پیشبرد پروژه برج افق «Ofogh» را می‌توانید مشاهده نمایید.

مشخصات بیشتر برج افق فرتاک

از دیگر امکانات ویژه برج افق فرتاک باغ‌بام یا روف‌گاردن مجلل و هلی پد جهت امداد رسانی در مواقع اضطراری می‌باشد. از دیگر امکانات پروژه فرتاک:

  1. بروزترین سیستم اتفاء حریق
  2. بروزترین سیستم گرمایش و سرمایش

امکانات و دسترسی‌های پروژه افق فرتاک

یکی از مهم‌ترین معیارهای خرید آپارتمان و منزل در تمامی دنیا، توجه و بررسی موقعیت جغرافیایی، دسترسی راحت به امکانات، فاصله و میزان ترافیک محدوده و… است. پروژه افق فرتاک در زیبادشت بالا واقع در منطقه 22 تهران که یکی از بهترین و رو به ‌رشد‌ترین مناطق پایتخت محسوب می‌شود، قرار داد.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

کف سرامیک درجه ۱ ایرانی

کاشی آشپزخانه و سرویس‌ها درجه ۱ ایرانی

نمای ساختمان سنگ و سیمان شسته

مطابق ظوابط شهرداری گرمدره

پوشش سقف به صورت گچ‌کاری و رابیتس کاری

در سالن پذیرایی و کاذب برای سرویس‌ها

پنجره یو‌پی‌وی‌سی 

دو جداره

نرده‌ها از جنس استیل یا پروفیل رنگی

درب پارکینگ آهنی طرح‌دار با ریموت

جک‌دار یا کرکره برقی

برج افق فرتاک
نمای پشت بام پروژه برج افق فرتاک
روف گاردن و هلی پد برج افق فرتاک

پروژه‌های در دست ساخت

برج فرتاک

پروژه تجاری مسکونی فرتاک واقع در گرمدره (160واحدی)

کارفرما:

(خصوصی) فرتاک

آدرس:

گرمدره، خیابان تاج‌بخش، کوچه محسنی

تاریخ:

شروع: 1399

پایان: 1403

ساخت پروژه مسکونی افق فرتاک واقع در شهرک چشمه با زیر بنای 50 هزارمتر مربع

کارفرما:

(خصوصی) فرتاک

آدرس:

شهرک مرواریدشهر

تاریخ:

شروع: 1402

پایان: 1405

فاصله پروژه برج فرتاک تا اماکن مختلف تهران

میزان فاصله ی زمانی از برج افق تا اماکن رفاهی و مراز مهم و اماکن خدماتی منطقه 22 و تهران رد در لیست زیر می‌توانید بررسی نمایید. پروژه برج افق فرتاک از میزان دسترسی بی‌نظیری برخوردار است و ما به رفاه هرچه بیشتر سرمایه‌گذاران خود می‌اندیشیم.

برج افق فرتاک

پلان‌های برج افق فرتاک

پلن پارکینگ و طبقات برج افق فرتاک
پلن آسانسور و راه پله برج افق فرتاک
اطلاعیه‌های فرتاک ویژه مشترکین

سوال و جواب‌های پرتکرار

پروژه افق فرتاک در سال ۱۴۰۱ شروع شده و با تلاش‌های شبانه روزی گروه مهندسی فرتاک برآورد شده است که تا سال ۱۴۰۴ اتمام یابد.

برای سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ که از بهترین‌های منطقه 22 به حساب می‌آید، سرمایه‌داران عزیز می‌توانند از طریق تعاونی مربوطه اقدام کنند. برای سرمایه‌گذاری، می‌توانید با گروه مهندسی فرتاک که ارائه دهنده این پروژه بی‌نظیر است در ارتباط باشید.

در بین تمامی تعاونی‌هایی که در منطقه 22  پروژه‌های مسکن و سرمایه‌گذاری را ارائه می‌دهد، تعاونی فرتاک، بهترین تعاونی برای سرمایه‌گذاری در میدان المپیک  است. تعاونی فرتاک با پروژه برج مجلل فرتاک گزینه‌های متعدد و پربازدهی جهت پیش خرید آپارتمان را در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

سرمایه‌ لازم و اولیه برای پیش خرید آپارتمان در پروژه افق فرتاک به عوامل مختلفی مانند: نرخ تورم روز، متراژ و واحدهای انتخاب شده و… بستگی دارد. برای آگاهی از شرایط لازم و میزان سرمایه‌ اولیه لازم با مشاورین مجموعه تماس گرفته و از مشاوره رایگان ما بهره بگیرید.

در بین تمامی نکات و موارد قابل توجه به سرمایه‌گذاری در پروژه افق فرتاک که سرمایه‌داران بهتر است مد نظر داشته باشند؛ زمان ورود به پروژه و میزان سرمایه‌گذاری است که در نهایت بر اساس مجموع امتیازات شما می‌توانید بیشترین سود را از طریق سرمایه‌گذاری در ملک کسب نمایید.

میزان سوددهی این پروژه فوق‌العاده که طرفداران زیادی را تا به این لحظه به خود اختصاص داده است، به وضعیت بازار در زمان تحویل پروژه بستگی دارد و از طرف دیگر متراژ واحد، نرخ تورم روز، وضعیت سرمایه‌گذاری در منطقه نیز از موارد تاثیرگذار است. به طور کلی سوددهی این پروژه در مقایسه با سایر پروژه‌ها در همین محدوده، از میزان سوددهی بالا  و بسیار مناسبی تا به امروز  برخوردار بوده‌ است.

بله، همانگونه که در بالاتر لوکیشن پروژه افق فرتاک و پلان‌های آن را برای شما مشخص کرده‌ایم. می‌‍‌توانید بصورت حضوری به محل برج افق فرتاک مراجعه کرده و بازدید به عمل‌آورید.

ما در پیج اینستاگرام فرتاک ویدیو‌های روزانه، و همچنین در وبسایت فرتاک به صورت دوره‌ای ویدیو‌هایی را از فعالیت‌های مهم مانند بتن‌ریزی و… را منتشر می‌کنیم که 

مقالات مرتبط با برج دوقلو فرتاک

پیش خرید آپارتمان در منطقه میدان المپیک
تیم تحریریه فرتاک

پیش خرید آپارتمان در منطقه میدان المپیک

زمان مطالعه: 9 دقیقه همانطور که می‌دانید منطقه 22 تهران یکی از مهم‌ترین مناطق برای سرمایه گذاری در پیش‌خرید و پیش‌فروش ملک محسوب می‌شود. میدان المپیک یکی از مناطق بسیار مناسب در منطقه 22 تهران به شمار می‌آید. از همین رو ما در این بخش به بررسی این ناحیه به عنوان یکی از پر امکانات‌ترین و پرسودترین نواحی منطقه 22 در زمینه پیش‌خرید آپارتمان پرداخته‌ایم.

پیش فروش ملک در میدان المپیک
تیم تحریریه فرتاک

پیش فروش ملک در میدان المپیک

زمان مطالعه: 8 دقیقه منطقه 22 تهران به دلیل داشتن امکانات مناسب به ویژه امکانت ورزشی مورد توجه سرمایه‌گذاران به ویژه سازندگان ملک قرار گرفته است. یکی از محبوب‌ترین مناطق برای ساخت‌ و ساز در منطقه 22 تهران میدان المپیک است. ما در این بخش قصد داریم به بررسی این ناحیه و برخی از اماکن رفاهی همچون دانشگاه علامه طباطبایی، سینما دهکده و…، بعضی از مسائل حقوقی این منطقه، قوانین و مقررات ساختمان، مزایای و معایب پیش فروش در این منطقه، پروژه های مطمئن در این منطقه و چگونگی پیش‌فروش ملک در میدان المپیک بپردازیم.