پیش فروش آپارتمان در منطقه 22 تهران

content
خلاصه محتوا:
5/5
منطقه 22 تهران یکی بهترین مناطق برای سرمایه گذاری در ملک و پیش‌فروش آپارتمان است. اما پیش‌فروش آپارتمان در این منطقه نکات خاص خود را دارد که دانستن این نکات کمک شایانی در پیش‌فروش آپارتمان به شما عزیزان می‌کند به همین دلیل ما در این بخش به معرفی این منطقه و نکات مهم در پیش‌فروش ملک در این منطقه پرداخته‌ایم

فرتاک Wiki

زمان مطالعه: 11 دقیقه

زمان مطالعه: 11 دقیقه

امروزه پیش فروش و پیش خرید آپارتمان یکی از راه‌های سرمایه‌گذاری در املاک است که به سوددهی عالی ختم می‌شود. سرمایه‌داران از افراد حرفه‌ای گرفته تا عزیزانی که تازه قدم در این مسیر پرپیچ و خم می‌گذارند به دنبال سوددهی اصولی و جمع کردن رزومه‌ای قوی در کارنامه کاری خود هستند.

از طرفی عده زیادی از سرمایه‌گذاران نیز صرفا برای اینکه صاحب واحدی شیک و مجلل شوند و از امکانات رفاهی عالی و جالب پروژه‌ها استفاده کنند به سمت قراردادهای یاد شده می‌آیند. در این مقاله یکی از بهترین مناطق تهران را به شما معرفی کرده‌ایم که بنا به آمار و ارقام و شرایط حال حاضر، در چند سال آینده به یکی از قطب‌های سرمایه‌گذاری و بهترین و مرفه‌‌ترین مناطق پایتخت تبدیل خواهد شد.

منطقه 22 تهران با داشتن موقعیت عالی و بی‌نظیری که دارد، پروژه‌های زیادی را در خود جای داده است که از نظر اقتصادی اهمیت بالایی دارند. از مهم‌ترین این پروژه‌ها می‌توان به برج فراز اشاره کرد که در مرحله فنداسیون قرار دارد.

در ادامه به بررسی منطقه، قوانین پیش فروش آپارتمان و شرایط و جزئیات آن، قیمت و عوامل تاثیرگذار بر آن و در نهایت معرفی بهترین پروژه‌های گروه مهندسی فرتاک در منطقه برای سرمایه‌گذاری، به صورت تخصصی پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید و از مطالب ذکر شده مطلع شوید.

میانگین قیمت پیش‌فروش آپارتمان در منطقه 22 تهران

معمولا قیمت پیش‌خرید آپارتمان ممکن است، تفاوت داشته باشد. به منظور پیش‌خرید خانه و آپارتمان، شما باید مبلغ پیش‌پرداخت را واریز نمایید و مابقی هزینه را به صورت اقساطی پرداخت کنید که تورم نیز بر روی میزان اقساط تاثیر دارد.

در حالت کلی میانگین قیمت پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22 در تاریخ 24 مرداد ماه سال 1402 برابر با 80 میلیون تومان برای هر مترمربع است.

نمودار میانگین رشد قیمت ملک منطقه ۲۲

خاک چیتگر. سرمایه‌‌ای بهتر از جواهر

No Data Found

طبق نمودار فوق، قیمت پیش‌خرید آپارتمان روندی صعودی داشته است. شما می‌توانید به منظور بررسی این موضوع با جزئیات کامل به مطالعه مقاله “روند حرکت قیمت ملک در سال آتی 1402” بپردازید.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت پیش فروش آپارتمان در منطقه 22 تهران

همانطور که می‌دانید قراردادهای ساختمان و سرمایه‌گذاری در آن‌ها دارای حساسیت ویژه و مخصوص به خود هستند که افرادی که به دنبال کسب سود از این راه هستند، باید از تمامی بخش‌های آن مطلع باشند.

قیمت پیش‌فروش آپارتمان در منطقه 22 تهران

موضوع قیمت، همواره در حوزه‌‌های مختلف مورد توجه ویژه‌ای بوده و کسانی که به دنبال خرید، سرمایه‌گذاری، استفاده از خدمات و… هستند، این فاکتور را بیشتر از دیگر موارد در نظر می‌گیرند.

پیش‌خرید آپارتمان از پرسودترین قراردادهای ملک در تهران است که قیمت آن از فاکتورهای متعددی پیروی می‌کند. از جمله این موارد می‌توان به: متراژ پروژه، زمان مورد نیاز برای تحویل، هزینه‌ جانبی حین کار و… اشاره کرد. برخی از مهم‌ترین فاکتورهای قیمت پیش‌فروش در تعاونی فرتاک عبارت‌اند از:

  • مساحت و متراژ پروژه
  • تاثیر نرخ تورم بر قیمت نهایی
  • هزینه‌های اضافی در حین تکمیل پروژه
  • زمان نهایی تحویل پروژه
  • شیوه پرداخت و اقساط تعیین شده
  • نرخ مالیات پروژه

با در نظر گرفتن موارد بالا شما عزیزان می‌توانید، سرمایه‌گذاری هوشمندانه‌تر و بهتری داشته باشید و از مواردی که قیمت نهایی را دستخوش تغییر قرار می‌دهند، مطلع شوید و در نهایت با برنامه اصولی و متناسب با شرایط خود سرمایه‌گذاری کنید.

همچنین می‌توانید، در این مسیر از راهنمایی افراد و سازمان‌های حرفه‌ای نیز استفاده کرده و قبل از نهایی کردن قرارداد از تمامی جوانب آگاه‌ شوید. برای دریافت مشاوره رایگان تیم کارشناسان ما، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در وبسایت فرتاک با ما در ارتباط باشید.

تعاونی فرتاک: بهترین تعاونی منطقه 22

منطقه 22 تهران، از جمله بهترین موقعیت‌های حال حاضر پایتخت است که روند رشد بسیار مناسبی برای پیش‌خرید و پیش‌فروش آپارتمان دارد. برای سرمایه‌گذاری در این منطقه، انتخاب تعاونی مناسب از اقدامات مهم قبل از بستن هرگونه قرارداد است.

جهت پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران می‌توانید به تعاونی معتبری همانند تعاونی فرتاک مراجعه نمایید تا بتوانید معامله پرسودی را تجربه کنید. این تعاونی یکی از تعاونی‌های موفق منطقه 22 تهران است که در سال 1399 با شماره 572933 به ثبت رسید. مدیریت این تعاونی را مهندس امیر مهدی کاویانی برعهده دارد. 

 تعاونی فرتاک دارای رزومه بسیار مناسب و درخشانی در منطقه 22 تهران است. پروژه فراز، افق فرتاک، برج دوقلو و… از جمله پروژه‌های درحال ساخت این تعاونی هستند.

این تعاونی، پروژه‌های خود را براساس برنامه زمانی تعیین شده، پیش می‌برد که این امر خود موجب جلب رضایت اعضا و سهامداران شده است.

مشاوره پیش‌خرید خانه در منطقه 22 تهران

در صورتی که شما خریداران محترم در زمینه پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22 نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید، می‌توانید با تیم تخصصی پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

به منظور دریافت مشاوره رایگان در خصوص پیش خرید آپارتمان در منطقه 22 فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

برای دریافت مشاوره پیش خرید آپارتمان در تهران، سوال خود را برای ما بفرستید.

پیش فروش و پیش‌ خرید آپارتمان چیست؟

با افزایش جمعیت و رشد و توسعه شهرها، ساخت برج و آپارتمان نیز رشد چشمگیری داشته است. در این بین قراردادهای سرمایه‌گذاری که روز‌به‌روز به تعداد شرکت‌‌کنندگان آن افزوده می‌شود و محبوبیت زیادی را به دست آورده است، می‌توان به پیش‌خرید و پیش‌فروش آپارتمان اشاره کرد.

به‌طور کلی به آپارتمان‌هایی که قبل از تکمیل و ساخته‌شدن می‌توان در آن‌ها سرمایه‌گذاری کرد، پیش‌فروش (پیش‌خرید) می‌گویند. این املاک و آپارتمان‌ها یا در مرحله فونداسیون هستند و یا در مراحل پایانی تکمیل پروژه قرار دارند که تعاونی‌های سازنده، قراردادهای سرمایه‌گذاری را در قالب قرارداد پیش‌فروش به سرمایه‌داران ارائه می‌دهند.

به دلیل پرداخت اقساطی در بازه زمانی مختلف، سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها بسیار سودآور است و برای طرفین قرارداد یکسری مزایا را به همراه دارد.

پیش‌فروش آپارتمان در منطقه 22 تهران

با افزایش قیمت بازار و بالا رفتن تورم در چند سال اخیر، یکی از حوزه‌هایی که خود را به خوبی با آن وفق داده و سعی در برآورده‌ کردن رضایت مشتریان داشته است؛ بازار املاک و سرمایه‌گذاری در خرید آپارتمان و خانه می‌باشد. تهران به عنوان پرجمعیت‌ترین شهر ایران از یک طرف و پایتخت بودن از طرف دیگر، به عنوان مرکز سرمایه‌گذاری در بسیاری حوزه‌ها، از جمله املاک همیشه مورد توجه سرمایه‌داران بوده است.

یکی از پرطرفدارترین روش‌های سرمایه‌گذاری در ملک که سود دوطرفه خوبی را برای خریدار و فروشنده به دنبال دارد؛ پیش‌فروش آپارتمان در منطقه 22 تهران است. منطقه 22 تهران از مناطق تازه تاسیسی است که درحال حاضر بهترین شرایط سرمایه‌گذاری را به نسبت مناطق دیگر دارد.

تعاونی‌های مختلفی در این منطقه در حال فعالیت هستند که سرمایه‌داران می‌توانند به آن‌ها مراجعه کرده و از این فرصت بی‌نظیر برای کسب سود بیشتر و صاحب‌خانه شدن با شرایط عالی استفاده کنند.

پیش فروش آپارتمان در منطقه 22 تهران d

بهترین تعاونی پیش فروش آپارتمان در منطقه 22 تهران

بهترین تعاونی منطقه 22 برای پیش فروش آپارتمان

تعاونی‌های زیادی در منطقه 22 تهران فعالیت دارند که ما در این بخش تعدادی از معتبرترین نمونه‌ها را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید با مراجعه به آن‌ها معاملات مناسبی را انجام دهید.

  1. تعاونی فرتاک
  2. تعاونی ابنیه همت
  3. تعاونی ابنیه آکام
  4. تعاونی شمیم رحمت
  5. تعاونی مسکن مهرآفرین
  6. تعاونی بنیاد تعاون ارتش
  7. تعاونی عرش گستر همت
  8. تعاونی مسکن آرین سازه
  9. تعاونی نامی اریکه پارسیان
  10. تعاونی نیکان سازه سدید

جهت بررسی لیست بهترین تعاونی‌های پیش فروش آپارتمان می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید

پیش‌فروش آپارتمان در منطقه 22 به چه روش‌هایی انجام می‌شود؟

در حالت کلی تعاونی‌‌ها، از شیوه‌های مختلفی به منظور پیش‌فروش آپارتمان در منطقه 22 استفاده می‌کنند. به‌طور کلی 3 روش زیر از موارد محبوبی هستند که اغلب تعاونی‌ها از آن برای پیش فروش خانه و آپارتمان استفاده می‌کنند.

  1. قطعی
  2. سهامی
  3. حق امتیاز

جهت مطالعه کامل و دقیق انواع روش‌های پیش خرید آپارتمانو بررسی مزایا و معایب آن‌ها روی لینک زیر کلیک کنید

بهترین منطقه جهت پیش‌خرید آپارتمان در تهران

در حال حاضر با افزایش تورم و قیمت‌های ساخت‌وساز، انتخاب یک منطقه مناسب جهت سرمایه‌گذاری کاری سخت و دشوار به نظر می‌رسد. منطقه‌ای که علاوه بر دارا بودن امکانات رفاهی وگردشگری از موقعیت آب و هوایی عالی نیز برخوردار باشد.

اگر به دنبال سرمایه‌گذاری در یکی از بهترین مناطق 22گانه تهران هستید، ما پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران را که با بیشترین میزان سوددهی جهت سرمایه‌گذاری همراه است به شما معرفی می‌کنیم. منطقه 22 تهران با قرارگیری در قسمت شمال غرب شهر تهران، دارای موقعیت بسیار مناسبی جهت سرمایه‌گذاری و پیش‌خرید آپارتمان است.

منطقه 22 یکی از جدیدترین مناطق تهران به شمار می‌رود که تعاونی‌های انبوه‌ساز معتبر در آن بیشترین میزان فعالیت را دارند و به پیشرفت و توسعه این منطقه کمک می‌کنند. از همین رو می‌توان منطقه 22 تهران را به عنوان بهترین گزینه جهت پیش‌فروش آپارتمان معرفی کرد.

منطقه 22 تهران و اهمیت آن برای سرمایه‌گذاری

منطقه 22 تهران در غربی‌ترین نقطه از تهران واقع شده است و یکی از بزرگ‌ترین مناطق شهر تهران است. این منطقه در قسمت پایینی رودخانه کن و وردیچ قرار دارد. منطقه 22 از شمال به ارتفاعات البرز، از شرق به رودخانه کن و از جنوب به آزادراه تهران-کرج و از سمت غرب به دشت‌های وردآورد ختم می‌شود.

این منطقه با مناطق 5 و 21 تهران همجوار است و 6200 هکتار را به خود اختصاص داده است. بخش عمده‌ای از مساحت این منطقه به فضای سبز اختصاص دارد که تاثیر به‌سزایی در زیبایی و پاک‌بودن هوای آن دارد. موقعیت فوق‌العاده منطقه و تازه‌ساز بودن آن، شرایطی مناسب و ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری را فراهم کرده است. جهت سرمایه‌گذاری در این منطقه می‌توانید به شرکت تعاونی مراجعه فرمایید.

مجموعه ما به عنوان یکی از حرفه‌ای‌ترین تعاونی‌های انبوه‌ساز در منطقه 22 تهران، پروژه‌های مختلفی از جمله: برج‌های دوقلو، برج فراز، پروژه افق و… را به صورت پیش‌فروش آپارتمان ارائه‌ می‌دهد.

بهترین پروژه‌های پیش‌خرید خانه در منطقه 22 تهران

بهترین پروژه‌های پیش خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران

جالب است، بدانید بسیاری از عزیزانی که در تهران به دنبال کسب سود از طریق سرمایه‌گذاری در خانه و یا آپارتمان هستند، حداقل یکبار به منطقه 22 و اهمیت آن برای سرمایه‌گذاری فکر کرده‌اند و به دنبال اقدام عملی آن نیز بوده‌اند. پروژه‌های متعدد و مختلفی در این منطقه ساخته شده‌ و یا درحال ساخت هستند که سرمایه‌داران می‌توانند در آن‌ها شرکت کرده و سوددهی مناسبی را از آن به دست آورند.

اگر بخواهیم بهترین پروژه‌های این منطقه را معرفی کنیم، قطعا می‌توان به پروژه‌های در دست احداث و یا تکمیل شده گروه مهندسی فرتاک اشاره کرد. تعاونی ما در این منطقه با ارائه پروژه‌های بسیار عالی در قالب قراردادهای پیش‌فروش و پیش‌خرید توانسته است بازار سرمایه‌گذاری آپارتمان در این منطقه را با رشد و ترقی چشمگیری همراه کند.

از جمله بهترین پروژه‌های پیش‌خرید و پیش‌فروش آپارتمان در این منطقه فوق‌العاده با امکانات رفاهی و تفریحی می‌توان به پروژه‌های زیر اشاره کرد که برخی از آن‌ها آماده و برخی دیگر در مرحله ساخت و فونداسیون قرار دارند. این پروژه‌ها شامل موارد زیر می‌باشند:

  1. پروژه برج دوقلو فرتاک

برج دوقلو در 2 کاربری تجاری و مسکونی که متراژ واحدهای آن بین 70 تا 130 مترمربع ساخته شده است. این برج در گرمدره قرار دارد و به عنوان یکی از پروژه‌های محبوب شناخته شده است.

  1. پروژه افق فرتاک

این پروژه در 21 طبقه و 220 واحد طراحی شده است که متراژ  واحدهای آن شامل 55 تا 220 مترمربع است.

  1. پروژه برج فراز (ویو فراز)

برج فراز در 21 طبقه و 174 واحد طراحی شده است که متراژ واحدهای آن 60 و 120 مترمربعی می‌باشد. این پروژه در مرحله فونداسیون بوده و در مرواریدشهر واقع شده است.

  1. پروژه مدیران شهرداری

این پروژه توسط تعاونی منابع انسانی شهرداری در منطقه 22 تهران در حال ساخت است. این پروژه در21 طبقه و 144 واحد طراحی شده است.

  1. پروژه ساحل 3

پروژه ساحل 3 تحت مدیریت تعاونی پیشگامان ساحل در حال ساخت است و در مرواریدشهر واقع شده است. در واقع این پروژه در 25 طبقه و 200 واحد طراحی شده و نحوه پرداخت هزینه آن به صورت اقساطی است.

  1. پروژه پزشکان 1

این پروژه که در 25 طبقه و 200 واحد طراحی شده است، طبق برنامه در سال 1404 آماده می‌شود. متراژ واحدهای این پروژه 117 و 140 مترمربع است.

  1. پروژه زاگرس

این پروژه تحت مدیریت تعاونی ابنیه همت در حال ساخت است. پروژه زاگرس دارای 28 طبقه و 322 واحد است.

  1. پروژه هما پارسه

از جمله پروژه‌های خاص در منطقه است که دارای موقعیتی مناسب می‌باشد. این پروژه در واحدهای 110 تا 160 متری طراحی شده است.

موارد بالا از مهم‌ترین و پرسودترین پروژه‌هایی هستند که سرما‌یه‌گذاران می‌توانند در آن‌ها شرکت کرده و جهت پیش‌خرید آپارتمان اقدام نمایند.

پیش خرید خانه در چیتگر و منطقه 22
پیش خرید خانه در چیتگر و منطقه 22

قوانین پیش‌فروش آپارتمان در منطقه 22

توصیه می‌شود، حین عقد قرارداد پیش‌فروش آپارتمان به برخی نکات توجه داشته باشید. زیرا دقت در این موارد می‌تواند، تاثیر زیادی بر روند امر داشته باشد. از جمله این قوانین و نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قید کامل و دقیق مشخصات طرفین قرارداد
  • نوشتن پلاک، مشخصات و آدرس دقیق آپارتمان
  • قید تمامی امکانات از جمله: تعداد اتاق‌ها، کابینت و کمد، سرمایش و گرمایش و…
  • نوشتن زمان تحویل آپارتمان
  • قید نحوه پرداحت پیش‌پرداخت و اقساط
  • بررسی کد پیگیری

با توجه به موارد ذکر شده در فوق می‌توانید، در امر پیش‌خرید و پیش‌فروش ملک عملکرد خوبی داشته باشید و همچنین در آینده دچار مشکل و دردسر نشوید.

مزایای پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران

پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران، دارای مزیت‌های زیادی است. زیرا در این شیوه از خرید، طرفین به هدف خود می‌رسند. به این معنی که خریدار آپارتمان را با قیمتی مناسب خریداری کرده و فروشنده نیز با میزان هزینه‌ای که خریدار پرداخت کرده، ساختمان را ساخته است.

از دیگر مزایای این امر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان پرداخت به صورت اقساط وجود دارد.
  • خریدار می‌تواند نظرات خود را در مراحل تکمیل نمای داخلی اعمال کند.
  • از آنجایی‌که آپارتمان هنوز ساخته نشده است، خریدار می‌تواند بر روی مراحل ساخت نظارت داشته باشد و از کیفیت متریال مطمئن شود.
  • پس از تکمیل شدن آپارتمان، قیمت آن با نمونه‌های مشابه برابر است.

با توجه به محاسنی که در قسمت فوق برای این منطقه شرح داده شد، می‌توانید از این مزایا بهره‌مند شوید و پیش‌خریدی عالی داشته باشید.

 

معایب پیش فروش آپارتمان در منطقه 22

معایب پیش فروش آپارتمان در منطقه 22

 توجه به برخی نکات و موارد مهم در سرمایه‌گذاری باعث می‌شود، افراد دید بهتری داشته باشند و از زاویه‌های مختلف به کاری که انجام می‌دهند نگاه کنند. معایب پیش‌فروش آپارتمان می‌تواند، طول کشیدن زمان تحویل پروژه، داشتن هزینه‌ اضافه، افزایش تورم و بالا رفتن نرخ آن در قرارداد و برخی دیگر از این موارد باشد.

به‌طور کلی با در نظرگرفتن معایب پیش‌فروش آپارتمان در یک منطقه و یا معایب یک قرارداد خاص، سرمایه‌گذار می‌تواند، مسیر بهتری برای خود تنظیم کند و تمامی چالش‌ها و موانع مسیر را به خوبی شناسایی کرده و تاثیر آن‌ها بر نتیجه نهایی را در نظر بگیرد.

برای آگاهی بیشتر از معایب سرمایه‌گذاری در پیش‌فروش خانه می‌توانید با ما تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید تا تیم مشاوره ما، شما عزیزان را به بهترین شیوه راهنمایی کنند.

مراحل پذیره‌نویسی پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22

در پیش‌خرید آپارتمان مراحل پذیره‌نویسی وجود دارد که ممکن است در هر تعاونی متفاوت باشد، اما در حالت کلی مراحل آن به شرح زیر می‌باشد:

  1. برای برقراری ارتباط اولیه مشتریان می‌‌توانند، از طریق وبسایت، شبکه‌های اجتماعی همانند: اینستاگرام و… اقدام نمایند.
  2. سپس در ارتباط با مشاورین، تمامی اطلاعات آپارتمان از جمله نقشه سه بعدی برای مشتری ارسال می‌شود.
  3. در صورت تمایل، مشتری می‌تواند به تعاونی مراجعه کرده و به صورت حضوری از پروژه دیدن نماید.
  4. مشتری پس از بازدید از آپارتمان و تمایل به خرید، در جلسه پرزنت نهایی شرکت می‌کند.
  5. سپس طرفین در شیوه پرداخت، میزان پیش‌پرداخت و اقساط به توافق می‌رسند.
  6. پس از توافق، خریدار مبلغ پیش‌پرداخت را واریز می‌کند و بعد از آن، کاردکس پیش ثبت‌نام بعد از 5 روز به مشتری تحویل داده می‌شود.
  7. سپس بعد از حدود 15 روز کاری، مشتری گواهی پیش ثبت‌نام را دریافت کرده و به همراه تعاونی به دفتر ثبت اسناد مراجعه می‌کنند تا تعاونی وکالت عضویت خریدار را در پروژه تایید کند.

 

نتیجه‌گیری

در این مقاله به بررسی پیش فروش آپارتمان در منطقه 22 تهران از زوایای مختلف پرداختیم. این منطقه به دلیل برخورداری از امکانات رفاهی و گردشگری متنوع و آب‌وهوای عالی، یکی از بهترین مناطق تهران جهت سرمایه‌گذاری یا سکونت است.

همانطور که اشاره شد، پیش‌خرید خانه و آپارتمان از طریق تعاونی‌ معتبر در این منطقه می‌تواند، سودآوری بالایی داشته باشد. تعاونی فرتاک یکی از تعاونی‌های خوش نام در منطقه 22 تهران است. این تعاونی به دلیل تعهد در اجرای برنامه زمانی، امکان پرداخت قسطی و ارائه گزارش دوره‌ای از وضعیت پیشرفت پروژه‌های خود از محبوبیت بالایی برخوردار است که می‌تواند انتخابی مناسب جهت پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران باشد.

جهت پیش‌خرید خانه و آپارتمان در منطقه 22 از طریق تعاونی فرتاک می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده با کارشناسان ما در تیم پشتیبانی در ارتباط باشید.

 

امتیاز کاربران:

5/5

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس‌های ما

از ساعت 8:00 الی 18:00
روز سال ۲۴*۳۶۰ ساعت روز در
  • 021-46127729
  • 021-46147943
  • 021-46147967
  • 021-46147907
  • 021-46147885
همیشه در دسترس