پیش خرید آپارتمان در منطقه میدان المپیک

content
خلاصه محتوا:
5/5
همانطور که می‌دانید منطقه 22 تهران یکی از مهم‌ترین مناطق برای سرمایه گذاری در پیش‌خرید و پیش‌فروش ملک محسوب می‌شود. میدان المپیک یکی از مناطق بسیار مناسب در منطقه 22 تهران به شمار می‌آید. از همین رو ما در این بخش به بررسی این ناحیه به عنوان یکی از پر امکانات‌ترین و پرسودترین نواحی منطقه 22 در زمینه پیش‌خرید آپارتمان پرداخته‌ایم.

فرتاک Wiki

زمان مطالعه: 9 دقیقه

زمان مطالعه: 9 دقیقه

یکی از راه‌های سرمایه‌‌گذاری در ملک و رسیدن به سود بالا و زیاد، پیش خرید آپارتمان است. زمانی که پروژه ساختمانی به مرحله بهر‌ه‌ برداری و بازدید می‌رسد، شرکت‌های تعاونی شروع به پیش خرید آپارتمان می‌کنند.

از جمله مزایای پیش خرید آپارتمان از میدان المپیک واقع در منطقه 22 تهران می‌توان به؛ کیفیت بالای واحد‌های مسکونی و همچنین تحویل سریع پروژه اشاره کرد.

 پیش خرید آپارتمان دارای مدل‌های مختلفی است که یکی از رایج‌ترین این روش‌ها، پیش خرید آپارتمان از شرکت‌های تعاونی معتبر است.

شرکت فرتاک با سالها سابقه حرفه‌ای در حوزه ساختمان سازی و سرمایه‌گذاری در املاک، دارای پروژه‌های متنوع و متعددی برای پیش‌خرید و پیش‌فروش در این منطقه می‌باشد.

در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی تخصصی پیش‌خرید آپارتمان در منطقه میدان المپیک بپردازیم.

 

معرفی منطقه میدان المپیک

میدان المپیک در منطقه 22 تهران قرار دارد. این منطقه در جهت شمال به اتوبان همت و از جنوب به اتوبان رسالت ختم می‌شود. به علاوه ضلع شمالی میدان المپیک به بلوار دهکده المپیک و ضلع جنوبی میدان به بلوار صدرا می‌رسد.

معرفی منطقه میدان المپیک

دهکده المپیک، بوستان بزرگ جوانمردان، برج‌های دوقولوی المپیک، شهرک صدرا از مهمترین و تاثیرگذارترین اماکن در پیرامون میدان المپیک به شمار می‌آیند.

محدوده میدان المپیک به دلیل همجواری با منطقه دهکده المپیک و نزدیکی با منطقه چیتگر از آب‌وهوای خوب و مساعدی برخوردار است. همچنین قرارگیری میدان المپیک در منطقه 22 تهران به‌عنوان، قطب توجه سرمایه‌گذاران، موجب شده‌ است تا میدان المپیک نیز رشد شهری بسیار مناسبی پیدا کند.

میانگین قیمت پیش‌خرید آپارتمان در منطقه میدان المپیک

قیمت پیش‌خرید آپارتمان در منطقه المپیک ممکن است، متفاوت باشد. همچنین قیمت خانه باتوجه به متراژی که دارد متغیر است. میانگین  قیمت یک واحد 110 متری در میدان المپیک در سال 1402،  مابین 8 الی 13 میلیارد تومان است.

نمودار میانگین رشد قیمت ملک در میدان المپیک

میدان المپیک بهترین انتخاب جهت سرمایه گذاری.

No Data Found

جهت بررسی دقیق روند قیمت در چند سال اخیر می‌توانید، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

پیش‌خرید آپارتمان در منطقه میدان المپیک

پیش خرید آپارتمان چیست؟

پیش‌خرید آپارتمان در منطقه میدان المپیک، زمانی اتفاق می‌افتد که آپارتمان قبل از ساخته شدن یا تکمیل شدن خریداری شود. در این صورت خریدار می‌تواند، آپارتمان را به قیمت کمتر از قیمت تکمیل شده آن خریداری کند.

بر اساس آمار منتشر شده، درصد بالایی ممکن است، مشکلات و اختلافاتی میان فروشنده و خریدار بر سر معامله ملکی پیش بیاید. در این صورت احتمال متضرر شدن خریدار یا فروشنده وجود دارد.

برای جلوگیری از ایجاد این ‌چنین مشکلاتی که در معاملات ملکی وجود دارد، بهترین گزینه مشورت و کمک گرفتن از افراد باتجربه و یا مراجعه به تعاونی‌های معتبر در این زمینه است.

انواع روش پیش‌فروش آپارتمان در منطقه میدان المپیک

تعاونی‌ها با روش‌های مختلفی پروژه‌هایشان را پیش‌فروش می‌کنند، تا شما مشتریان عزیز بتوانید به راحتی صاحب خانه خود شوید و یا سرمایه‌گذاری نمایید.

مشاوره پیش‌خرید آپارتمان در منطقه میدان المپیک

اگر سوالاتی در زمینه پیش‌خرید خانه در منطقه میدان المپیک را دارید، می‌توانید سوالات خود را درج نمایید؛ تا تیم حرفه‌ای فروش ما بعد از دریافت سوال، به‌طور تخصصی آن را آنالیز نموده و در اسرع وقت پاسخگوی شما می‌باشند.

 برای ارائه سوال خود و دریافت پاسخ می‌توانید، فرم زیر را پر کنید.

برای دریافت مشاوره پیش خرید آپارتمان در تهران، سوال خود را برای ما بفرستید.

تعاونی معتبر برای پیش‌خرید آپارتمان در منطقه میدان المپیک

برای پیش‌خرید خانه در منطقه میدان المپیک، بهتر است با یک تعاونی معتبر در ارتباط باشید. ویژگی‌های یک تعاونی معتبر عبارت‌است از:

  • فعال بودن تعاونی
  • برخورداری تعاونی از برنامه زمانبندی برای اتمام به‌موقع پروژه
  • شفافیت در مسائل مالی و حقوقی
  • رضایت اعضای تعاونی و سهامداران
  • برخورداری از تیم مهندسی، فنی و کادر پشتیبانی فعال
  • فعالیت در مناطق روبه‌رشد و درحال توسعه

همچنین علاوه‌بر ویژگی‌های ذکر شده، یک تعاونی خوب و معتبر، نقل‌وانتقال قرارداد را در دفتر ثبت اسناد رسمی از طریق وکالت دادن انجام می‌دهد.

بهتر است، بدانید که تعاونی فرتاک از تمام ویژگی‌های ذکر شده برخوردار است. 

تعاونی‌های بسیاری در منطقه 22 وجود دارند که به ساخت‌وساز خانه و آپارتمان مشغول هستند. این تعاونی‌ها واحدهای خود را در متراژهای مختلف با در نظر گرفتن وضعیت مالی افراد، پیش‌فروش می‌کنند تا بیشتر افراد توانایی خرید را داشته باشند.

جهت بررسی لیست تعاونی‌های معتبر و فعال منطقه 22 تهران روی دکمه زیر کلیک کنید.

لیست پروژه‌های پیش‌خرید آپارتمان در منطقه میدان المپیک

پروژه‌های متنوع و معتبر زیادی در منطقه 22 و میدان المپیک وجود دارند که می‌توانید، جهت پیش‌خرید آپارتمان انتخاب کنید. در زیر به مهم‌ترین این پروژه‌ها اشاره شده است.

پروژه برج افق فرتاک

Ofogh Fartak

۱.

پروژه افق فرتاک

پروژه افق فرتاک در زمینی به مساحت 14995 مترمربع در حال ساخت می‌باشد. این پروژه، در 2 برج 21 طبقه طراحی شده است که 16 طبقه از آن مسکونی و 5 طبقه دیگر شامل پارکینگ و لابی می‌شود.

این پروژه دارای 256 واحد است که متراژ آن‌ها 55 تا 220 مترمربع می‌باشد و امکانات متعددی از قبیل: سالن ورزشی و سالن بازی کودکان، 3 لاین آسانسور، پارکینگ مهمان و و کارواش مرکزی و… برای آن در نظر گرفته شده است.

فرتاگ گارگذاری رسمی پیش فروش پروژه المپیا

olympia center

۲.

پروژه المپیا سنتر

 از جمله پروژه‌های مهم تجاری_اداری که در میدان المپیک منطقه 22 واقع شده است، پروژه المپیاسنتر است. این پروژه دارای دسترسی مناسبی به بزرگراه‌های همت-خرازی و آزادگان می‌باشد.

Pardis olampic

۳.

پروژه پردیس المپیک

پروژه پردیس زیر نظر تعاونی بانک مسکن ساخته شده است. این پروژه شامل 22 طبقه مسکونی می‌باشد که 4 طبقه از آن پارکینگ و 1 طبقه لابی است. متراژ واحدهای این پروژه بین 105 تا 142 مترمربع  طراحی شده است.

Khatam Olampic

۴.

پروژه خاتم المپیک

این پروژه تحت مدیریت تعاونی مسکن قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در حال ساخت است که در قالب 2 برج 20 طبقه طراحی شده است. متراژ واحدهای این پروژه بین 150 تا 270 مترمربع می‌باشد.

با توجه به پروژه‌هایی که در بالا ذکر شد، شما می‌توانید، پروژه مناسب خود را جهت پیش‌خرید انتخاب نمایید و به سودآوری مناسب و دلخواه خود برسید.

جهت آشنایی بیشتر با منطقه میدان المپیک، اینجا کلیک کنید.

مفهوم حق امتیاز چیست؟

اگر قصد پیش‌خرید آپارتمان در منطقه میدان المپیک را دارید لازم است، درمورد اینکه حق امتیاز در پیش‌خرید چیست؟ آگاهی کافی را داشته باشید.

از آنجایی که بیش از 90% از پروژه‌های مسکونی ساخته ‌شده در منطقه 22 و همچنین میدان المپیک توسط تعاونی‌های مسکن‌ انجام می‌شود، می‌توان حق عضویت را از طریق همین تعاونی‌‌ها دریافت کرد.

هریک از اعضای تعاونی که قصد فروش داشته‌ باشند، تمامی هزینه‌هایی که بابت ساخت ملک به تعاونی پرداخت کرده‌اند (واریزی) و همچنین مزایایی که به‌عنوان عضو پروژه در اختیار دارند، را تحت عنوان حق امتیاز می‌فروشند.

شخص خریدار با دریافت حق امتیاز به جای فروشنده به‌عنوان عضو پروژه محسوب می‌شود.

آیا پیش خرید آپارتمان در منطقه میدان المپیک سودآور است؟

همانطور که پیش‌تر گفته‌شد، محدوده میدان المپیک یک محله قدیمی در منطقه 22 تهران است که از آب‌وهوایی خوب و مناسب برخوردار است.

همچنین با توجه به رشد گردشگری و اقتصادی که در منطقه 22 وجود دارد؛ تقاضای زیادی از جانب سرمایه‌داران برای پیش‌خرید آپارتمان انجام شده‌ است. تمامی این عوامل تاثیرگذار باعث می‌شوند تا در منطقه میدان المپیک پروژه‌های مسکونی سودآوری ایجاد شوند.

با این اوصاف با قطعیت می‌توان، گفت که منطقه میدان المپیک جزو مناطق مناسب، برای سرمایه‌گذاری مسکونی و پیش‌خرید خانه و آپارتمان است که موجب سودآوری خوبی در درازمدت می‌شود.

نکات و قوانین پیش فروش آپارتمان در میدان المپیک

پیش‌خرید آپارتمان، شامل یکسری از قوانین می‌باشد که جهت انجام یک معامله صحیح، لازم است از آن‌ها به طور دقیق پیروی کرد.

نکات و قوانین پیش‌خرید آپارتمان در منطقه میدان المپیک

در هنگام تنظیم قرارداد پیش‌خرید، باید موارد زیر به صورت کامل و شفاف ثبت شود:

  • ثبت اسم و مشخصات طرفین قرارداد اعم از حقیقی یا حقوقی
  • ذکر تمامی امکانات و جزئیات واحد مسکونی مورد معامله، مانند: مساحت اعیانی، تعداد اتاق‌ها، شماره طبقه، شماره واحد، توقفگاه (پارکینگ) و انباری
  • مشخصات فنی و معماری ساختمانی که واحد در آن احداث می‌شود، مانند: موقعیت، کاربری و مساحت کل و زیربنا، تعداد طبقات و کل واحدها، نما، نوع مصالح مصرفی ساختمان بایستی ثبت شود.
  • سیستم گرمایش و سرمایش و قسمت‌های مشترک و سایر مواردی که در پروانه ساخت و شناسنامه فنی هر واحد قید شده یا عرفا در قیمت موثر است، نیز باید درج شود.
  • بها یا عوض در قراردادهای معوض، تعداد اقساط و نحوه پرداخت
  • شماره قبوض اقساطی برای بها، تحویل و انتقال قطعی
  • زمان تحویل واحد ساختمانی پیش‌فروش‌ شده و تنظیم سند رسمی انتقال قطعی
  • تعیین تکلیف راجع به خسارات، تضمین‌ها و قرارداد بیمه‌ای، تغییر قیمت و تغییر مشخصات مورد معامله
  • تعهدات پیش‌فروشنده به مرجع صادرکننده پروانه و سایر مراجع قانونی
  • معرفی داوران

توجه به مواردی که در بالا ذکر شد به شما کمک می‌کند تا بتوانید، پیش‌خرید آپارتمان در منطقه میدان المپیک را به بهترین شیوه انجام دهید و رضایتمندی بیشتری از انجام آن داشته باشید.

پیش خرید آپارتمان در منطقه میدان المپیک d
پیش خرید آپارتمان در منطقه میدان المپیک m

مزایا و امتیازهای پیش خرید آپارتمان در میدان المپیک

مزایا و امتیازهای پیش‌خرید آپارتمان در منطقه میدان المپیک

پیش‌خرید آپارتمان در منطقه میدان المپیک، منافع متعددی را برای خریدار در پی دارد که در زیر به شرح آن‌ها پرداخته‌ایم.

  • افرادی که بودجه کافی برای خرید خانه‌های آماده را ندارند، پیش‌خرید آپارتمان بهترین گزینه برای آن‌ها محسوب می‌شود. با این کار خریداران پول کمتری را در فواصل زمانی نسبتا مناسب پرداخت می‌کنند.
  • با پرداخت قسطی در پیش‌خرید ملک، کار برای خریدار آسان شده و برای وی به‌صرفه‌تر می‌باشد.
  • در این شیوه از خرید به ‌دلیل آماده نبودن ساختمان، خریدار می‌تواند، در روند ساخت واحد خود نظر داده و در طراحی داخلی ساختمان از سلیقه خود استفاده کند.
  • پیش‌خرید کردن آپارتمان علاوه بر صاحب‌خانه کردن افراد، برای اشخاصی که وجه نقد دارند و نمی‌خواهند از ارزش آن کم شود و یا افرادی که قصد سرمایه‌گذاری دارند و می‌خواهند پولشان در جریان باشد، بسیار مناسب و سودده است.

با پیش‌خرید کردن آپارتمان از افراد و مراکز معتبری چون «فرتاک» شما می‌توانید، بهترین و مناسب‌ترین پیش‌خرید آپارتمان را انجام دهید. این شرکت، با دارا بودن تعاونی‌های مسکن معتبر، پروژه‌های عظیم و موفقی را با مدیریت مهندس امیر کاویانی انجام داده ‌است.

همچنین با استفاده از بهترین طراحان کشور، طراحی‌های نوین و بسیار زیبایی را در پروژه‌های ماندگار خود برجای گذاشته ‌است.

معایب پیش خرید آپارتمان در میدان المپیک

با وجود محاسنی که پیش‌خرید آپارتمان در منطقه میدان المپیک دارد؛ اما با این حال ممکن است، مشکلاتی نیز در صورت عدم آگاهی خریدار در هنگام پیش‌خرید به وجود آید که در ادامه به شرح آن‌ها پرداخته‌ایم.

  • در هنگام پیش‌خرید آپارتمان از افراد و تعاونی‌های غیرمعتبر ممکن است، اغلب اختلافاتی میان خریدار و فروشنده ایجاد شود. این اختلافات ممکن است به جاهای باریکی کشیده شود. در این شرایط ریسک  کلاهبرداری در خرید خانه وجود دارد.
  • در هنگام  پیش‌خرید آپارتمان‌ از مراکز غیرمعتبر در صورتی که پلن نهایی مشخص نباشد، به دلیل عدم تکمیل بودن، معایب آن به چشم نمی‌آید.
  • بدلیل نوسانات بازار املاک و مستغلات، بازار ملک می‌تواند، بالا و پایین برود. در چنین شرایطی خریداران، همچنان باید در پی تکمیل کردن پرداخت‌های ملکی خود باشند. (اما این بهترین راه حل صاحب خانه و آپارتمان شدن برای افرادی است که از نظر مالی ضعیف هستند)

لازم به ذکر است در صورتی که افراد از طریق شرکت‌ها و تعاونی‌ های معتبر جهت سرمایه‌گذاری در آپارتمان اقدام ‌کنند، از تمامی معایب پیش‌خرید ساختمان مبرا خواهند بود.

بهترین مکان پیش خرید ملک در محدوده میدان المپیک

قیمت و ثبت نام پیش خرید آپارتمان در منطقه میدان المپیک

به‌طور کلی هر تعاونی‌‌ مسکن ممکن است، استراتژی متفاوتی در پیش‌خرید آپارتمان داشته‌ باشد. تعاونی‌ها‌ی مسکن در پیش‌فروش آپارتمان‌ها، هزینه زمین را به‌عنوان پیش پرداخت از خریدار دریافت می‌کنند. سپس مابقی هزینه را خریدار، طبق برآوردهای تعاونی مسکن به صورت اقساطی پرداخت خواهد کرد.

برای مثال، تصور کنید یک واحد 100 متری را متری 15 میلیون تومان، یعنی یک میلیارد و نیم خریداری می‌کنید. از این مبلغ 50% معادل 750 میلیون تومان هزینه زمین است که به صورت پیش پرداخت از خریدار دریافت خواهد شد.

مابقی پول را تقسیم بر ما‌ه‌هایی که قرار است، پروژه تحویل داده شود می‌کنیم. برای مثال، فرض کنید که پروژه قرار است 36 ماهه به اتمام برسد، در این صورت ماهی 20 میلیون پرداخت خواهد شد.

همچنین در پایان هر سال، صنف انبوه سازان نرخ تورم را مشخص کرده و به تمامی تعاونی‌های مسکن اعلام می‌کنند. سپس تعاونی‌ها نرخ تورم معین شده را به اقساط باقی مانده خریداران اضافه می‌کنند.

اما در این میان برخی از تعاونی‌های مسکن به دلایل مختلفی همچون؛ سال روز تاسیس و… حق امتیاز از خریدار را دریافت نمی‌کنند و یا تعداد اقساط را بیشتر و فواصل زمانی پرداخت آن را بیشتر می‌کنند.

این تعاونی، جهت اطمینان دادن بیشتر به مشتریان خود و همچنین در جریان قرار گرفتن آنان در روند ساخت وساز در پروژه‌های ملکی، پیج اینستاگرام خود را راه‌اندازی کرده‌ است. شما می‌توانید با مراجعه به آدرس اینستاگرام فرتاک انواع پروژه‌های در حال ساخت را مشاهده کرده و همچنین با نحوه و روند ساخت آنان آشنا شوید.

سوالات متداول در مورد پیش خرید آپارتمان در میدان المپیک

در این بخش می‌توانید برخی از سوالات پرتکراری را که مشتریان و مراجعان در مورد پیش خرید آپارتمان در میدان المپیک از کارشناسان تعاونی پرسیده‌اند را مشاهده کنید که متداول‌ترین آنها را در زیر به همراه پاسخ برای شما قرار داده‌ایم:

در پاسخ به این سوال باید بگوییم، اگر شما نزد افراد و شرکت‌های معتبر و مطمئن مانند؛ فرتاک پیش فروش خود را انجام دهید به طور قطع شما سود خواهید کرد.

در تمامی پروژه‌های مربوط به پیش‌خرید، خریداران حق اظهارنظر و اعمال سلیقه در طراحی داخلی ساختمان را خواهند داشت.

پیش خرید کردن آپارتمان دارای قوانین خاصی است که برای انجام درست و اصولی آن بهتر است از متخصصین آن کمک گرفت.

بله. گروه مشاوران املاک اجازه دارند، تنظیم قراردادهای پیش‌خرید را انجام دهند و اطمینان خاطر را برای شما فراهم سازند. 

برای دقیق بودن تنظیم سند و درست بودن معامله لازم است تمامی اطلاعات فنی آپارتمان به طور دقیق در سند ذکر شود.

امتیاز کاربران:

5/5

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس‌های ما

از ساعت 8:00 الی 18:00
روز سال ۲۴*۳۶۰ ساعت روز در
  • 021-46127729
  • 021-46147943
  • 021-46147967
  • 021-46147907
  • 021-46147885
همیشه در دسترس