پیش‌ فروش خانه و آپارتمان در تهران

content
خلاصه محتوا:
5/5
پیش خرید خانه و آپارتمان یکی از بهترین راه‌حل‌ها جهت سرمایه‌گذاری و صاحب خانه شدن در شهر تهران است. شما در ادامه این مقاله نمودار میانگین قیمت پیش خرید آپارتمان در شهر تهران را مشاهده خواهید کرد. در این برگه شما اطلاعات لازم جهت پیش خرید موفق خانه و آپارتمان را مطالعه خواهید کرد. همچنین می‌توانید درخصوص پیش خرید آپارتمان مشاوره دریافت کنید و لیست معتبرترین تعاونی‌های مسکن و پروژه‌های پیش فروش را ارزیابی نمایید.

فرتاک Wiki

زمان مطالعه: 10 دقیقه

زمان مطالعه: 10 دقیقه

امروزه با افزایش نرخ تورم و گرانی مسکن، بسیاری از مردم به پیش‌خرید آپارتمان روی آورده‌اند. ما در تعاونی فرتاک به هدف اینکه شما توانایی خرید خانه برای خود یا سرمایه‌گذاری داشته باشید. در تهران و منطقه 22 پروژه‌هایی را در دست ساخت داریم و درحال پیش‌فروش آن‌ها هستیم.

در ادامه مطالب با ما همراه باشید تا به بررسی پیش‌فروش خانه در تهران، مزایای پیش‌خرید خانه در تهران، قیمت پیش‌فروش خانه و آپارتمان در تهران بپردازیم.

میانگین قیمت پیش‌فروش آپارتمان در تهران

میانگین قیمت پیش‌فروش آپارتمان در تهران و شمال غربی تهران ممکن در هر منطقه آن متفاوت باشد، میانگین قیمت خانه و آپارتمان در منطقه 22 تهران در تاریخ 29 تیر 1402 بصورت تخمینی هر یک متر مربع حدودا 61,000,000 تومان و قیمت تخمینی یک واحد خانه متوسط 6 میلیارد تومان می‌باشد.

 

نمودار میانگین رشد قیمت ملک منطقه ۲۲

خاک چیتگر. سرمایه‌‌ای بهتر از جواهر

No Data Found

 به فروش آپارتمان قبل از تمام شدن فرایند ساخت یا بازسازی پیش‌فروش گفته می‌شود.

این روزها با توجه به افزایش تقاضا برای مسکن در تهران، شرکت‌های تعاونی برای ساخت آپارتمان‌ها و برج‌های مسکونی اقدام کرده‌اند. در بازار املاک پیش‌فروش  خانه و ملک به روشی مطمئن برای سرمایه‌گذاری تبدیل شده است. پیش‌فروش مساوی است با سود چند بیشتر از حالت معمول در بازه زمانی کم‌تر.

همانطور که مشاهده می‌نمایید روند قیمت در چند سال اخیر صعودی بوده است و گهگداری ممکن است نزولی باشد. برای آشنایی بیشتر با چگونگی روند قیمت مسکن می‌توانید اینجا را کلیک نمایید و با مطالع آن اطلاعات خود رادر زمینه قیمت خانه در تهران افزایش دهید.

چرا تعاونی فرتاک را برای پیش‌خرید خانه انتخاب کنیم؟

شما باید جهت پیش‌خرید خانه یک تعاونی معتبر و فعال را انتخاب نمایید تا با خیالی راحت بتوانید، آپارتمان مورد نظر خود را به بهترین شیوه خریداری کنید. تعاونی فرتاک یکی از بهترین شرکت‌های ساخت‌وساز در زمینه املاک می‌باشد. برای مشاهده سابقه و پروژه‌های این تعاونی معتبر می‌توانید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعاونی فرتاک: بهترین تعاونی منطقه 22

 شرکت تعاونی فرتاک از موفق‌ترین تعاونی‌های منطقه 22 تهران می‌باشد که جزو برترین تعاونی‌ها به شمار می‌آید. این تعاونی در سال 1399 به شماره ثبت 572933، با مدیریت مهندس امیر مهدی کاویانی تاسیس شده است.

همچنین به دلیل داشتن تعهد در اجرای برنامه زمانی، به یکی از محبوب‌ترین تعاونی‌های منطقه مبدل شده است. این تعاونی پروژه‌های بسیاری همانند؛ افق فرتاک، برج مجلل دوقلو، فراز و .. را درحال ساخت دارد.

 از مزیت‌های وجود این تعاونی می‌توان به؛ امکان پرداخت قسطی، گزارش دوره‌ای از وضعیت پیشرفت پروژه‌ها به مشتریان، تحویل سریع و به موقع پروژه‌ها، قسط‌بندی باتوجه به وضعیت مالی افراد و … اشاره نمود.

این تعاونی علاوه‌بر مزایا ممکن است گه‌گداری معایبی را هم داشته باشد. امکان بروز هزینه‌های جانبی در پروژه‌ها به دلیل نوسانات قیمت بازار، رزرو سریع حق امتیاز در پیش خرید و جایگاه سرمایه‌گذاران در این تعاونی به دلیل کیفیت بالای پروژه‌ها می‌توانند، معایب این تعاونی به حساب آیند.

مشاوره پیش‌خرید خانه و آپارتمان در تهران

اگر سوالاتی در زمینه پیش‌خرید خانه در تهران دارید قطعا به صفحه مناسبی مراجعه نموده‌اید. تیم حرفه‌ای ‌فروش ما بعد از دریافت سوال، به صورت تخصصی آن را آنالیز نموده و در اسرع وقت پاسخگو می‌باشند.

برای ارائه سوال خود و دریافت پاسخ آن می‌توانید، اینجا کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره پیش خرید آپارتمان در تهران، سوال خود را برای ما بفرستید.

لیست تعاونی‌های معتبر و فعال تهران

شرکت های تعاونی‌ بسیاری در شهر تهران وجود دارند که به ساخت‌وساز خانه، مسکن، ملک و… می‌پردازند. این تعاونی‌ها با در نظر گرفتن وضعیت مالی مشتریان و تورم بسیاری از واحدها را پیش‌فروش می‌کنند تا اکثر افراد توان خرید داشته باشند.

services-icon-4

جهت بررسی لیست تعاونی‌های معتبر و فعال تهران می‌توانید، بر روی دکمه زیر کلیک کنید:

تعاونی فرتاک

تعاونی بنیاد تعاون ارتش

تعاونی ابنیه همت

تعاونی ابنیه همت

تعاونی ابنیه آکام

تعاونی مسکن آرین سازه

تعاونی مسکن مهرآفرین

تعاونی نامی اریکه پارسیان

انواع پیش‌فروش خانه در تهران

شرکت‌های تعاونی، روش‌های متعددی را برای پیش‌خرید خانه توسط شما مشتریان عزیز ارائه می‌دهند. قبل از تشریح انواع متدهای پیش‌خرید خانه بهتر است با خود اصطلاح پیش‌خرید آپارتمان آشنا شوید.

پیش‌خرید آپارتمان: به خرید آپارتمان قبل از تمام شدن فرایند ساخت یا بازسازی پیش‌خرید گفته می‌شود. به عبارت دیگر بهتر است بدانید که پیش‌خرید مساوی با سود چند برابر در مدت زمانی کوتاه می‌باشد.

شما مشتریان عزیز برای اینکه بتوانید، در این وضع تورم سرمایه‌گذاری نمایید و یا صاحب خانه شوید بهتر است با انواع متدهای پیش‌خرید آپارتمان آشنا شوید. جهت بررسی انواع روش‌های پیش‌خرید آپارتمان می‌توانید روی دکمه زیر کلیک نمایید.

لیست پروژه‌های پیش‌خرید خانه در تهران

در تهران به دلیل ازدیاد جمعیت، پروژه‌های بسیاری وجود دارند که توسط تعاونی‌ها پیش‌فروش می‌شوند. برای مشاهده لیستی از پروژه‌های تهران بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

۲۵۶ واحد

شهرک چشمه

۱۶۰ واحد

گرمدره 

۱۱۲ واحد

شهرک مروارید شهر

  1. رومنس حکیم: پروژه رومنس حکیم در غرب دریاچه چیتگر بلوار اردستانی واقع شده است. رومنس حکیم در 22 طبقه 480 واحده درحال ساخت است. این پروژه فروش اقساطی ندارد و نحوه پرداخت آن نامشخص است.
  2. پروژه نارنجستان 5: این پروژه در 1 برج 15 طبقه توسط تعاونی ابنیه آکام در شمال بزرگراه خرازی ابتدای جاده وردیج-واریش شهرک مهسان بلوک 56 واقع شده است.
  3. پروژه بقیه الله 5: پروژه بقیه‌الله در 20 طبقه مسکونی که هر طبقه آن دارای 9 واحد می‌باشد. این پروژه توسط شرکت اریکه پارسیان در غرب دریاچه بلوار اردستانی درحال ساخت است.
  4. پروژه پلازا پالاس چیتگر: این پروژه که در مروارید شهر جنوبی واقع شده است، توسط عمارت مدرن ایرانیان درحال ساخت می‌باشد. پروژه پلازا پالاس در 4 بلوک 15 طبقه درحال اجرا می‌باشد.
  5. پروژه مدیران شهرداری: پروژه مدیران شهرداری توسط تعاونی منابع انسانی شهرداری در منطقه 22 محله کوهک درحال ساخت می‌باشد. این پروژه در 21 طبقه 144 واحده اجرا شده است.
  6. پروژه کامرانیه k2 سپاشهر: این پروژه در مروارید شهر توسط تعاونی سپاشهر درحال ساخت می‌باشد. پروژه کامرانیه دارای 27 طبقه 220 واحده می‌باشد که شیوه پرداخت اقساطی آن هر 3 ماه یکبار می‌باشد.
  7. پروژه ساحل 3: این پروژه توسط تعاونی پیشگامان ساحل درحال ساخت می‌باشد. پروژه ساحل در شهرک مروارید شهر واقع شده است. این پروژه دارای 25 طبقه 200 واحدی می‌باشد. نحوه پرداخت قسطی دارد و سر رسید آن هر 3 ماه یکبار می‌باشد.
پیش فروش خانه در تهران
پیش فروش خانه در تهران

پیش‌فروش یا پیش‌خرید آپارتمان در تهران

قبل از هر چیزی بهتر است با شهر تهران آشنا شوید. تهران جزو پرجمعیت‌ترین شهرها و پایتخت ایران می‌باشد. تهران کانون اقتصادی ایران است و نخستین منطقه صنعتی کشور به حساب می‌آید.

پایتخت از شهرها و مناطق متعددی تشکیل شده است که از جاذبه‌های تفریحی و گردشگری بسیار برخوردار می‌باشند.

پیش‌خرید آپارتمان در تهران، زمانی اتفاق می‌افتد که یک خانه یا آپارتمان کامل نشده، خریداری شود. پروژه‌های زیادی در تهران، توسط تعاونی‌ها پیش‌فروش می‌شوند.

شما می‌توانید از طریق تعاونی‌های معتبر اقدام به پیش‌خرید آپارتمان در تهران کنید و از این طریق به سودآوری برسید.

همچنین جهت پیش‌خرید آپارتمان در تهران باید عواملی همانند؛ قیمت آپارتمان، شرایط پروژه، تعاونی سازنده و زمان تحویل آن را مدنظر داشته باشید.

پیش‌ فروش خانه در تهران

قوانین پیش‌فروش و پیش‌خرید آپارتمان در تهران

براساس قانون مصوب شده توسط مجلس شورای اسلامی شروع فرایند معامله پیش‌فروش مسکن به این نحو است که پس از صدور پروانه ساختمان توسط شهرداری، طبق قانون مذکور، تنظیم قرارداد پیش‌فروش باید در دفتر ثبت اسناد رسمی صورت گیرد.

قوانین پیش ‌فروش آپارتمان در تهران

طبق این قانون مشاورین املاک نمی‌توانند، اقدام به تنظیم قرارداد و دریافت ثمن کنند. در غیر این صورت شرایط صحت معامله دچار اختلال شده و طبق قانون معامله باطل اعلام خواهد شد.

بهتر است در قرارداد پیش‌فروش و پیش‌خرید همانند هر نوع قرارداد دیگری برخی از موارد مهم و تاثیرگذار بر قیمت و کیفیت ذکر گردد. برخی از این عوامل مهم عبارت‌اند از:

  • مواردی که در پروانه ساخت و شناسنامه فنی هر واحد قید شده یا عرفا در قیمت موثر است.
  • اسم و مشخصات طرفین قرارداد اعم از حقیقی یا حقوقی
  • پلاک و مشخصات ثبتی و نشانی وقوع ملک
  • اوصاف و امکانات واحد ساختمانی مورد معامله مانند؛ مساحت اعیانی،

تعداد اتاق‌ها، شماره طبقه، شماره واحد، پارکینگ و انباری

  • بها یا عوض در قراردادهای معوض، تعداد اقساط و نحوه پرداخت
  • شماره قبوض اقساطی برای بها، تحویل و انتقال قطعی

 همچنین علاوه‌بر موارد ذکر شده، بهتر است مشخصات فنی و معماری ساختمانی که واحد در آن احداث می‌شود؛ مانند موقعیت، کاربری و مساحت کل عرصه و زیر بنا، تعداد طبقات و .. در قرارداد ذکر گردد.

معایب پیش‌خرید خانه در تهران

مزایا و امتیازهای پیش ‌فروش ملک در تهرانهمانطور که می‌دانید، هر معامله‌‌ای علاوه‌بر مزیت، معایبی نیز دارد که در ادامه به بررسی برخی از این معایب خواهیم پرداخت:

  • ابهام در قرارداد: در قراردادهای پیش‌فروش و پیش‌خرید، ممکن است با افزایش قیمت خانه، ارزش قرارداد آن هم افزایش یابد و به نفع خریدار تمام شود.
  • امکان فروش خانه به چند نفر: ممکن است سازنده از اعتبار لازم برخوردار نبوده و قصد کلاهبرداری در خرید خانه داشته باشد و آپارتمان مورد نظر را به چند نفر همزمان فروخته باشد. در این صورت مشکلات حقوقی گریبان گیر خریدار می‌شود.
  • عدم تحویل به موقع: دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است، سازنده نتواند به تعهدات خود عمل کند و پروژه را در زمان تعیین شده، تحویل دهد.
  • عدم اخذ مجوزهای مورد نیاز: گاهی اوقات ممکن است که سازنده مجوزهای لازم از قبیل؛ مجوزهای شهرداری، پایان کار و.. دریافت نکند و مبالغ آنها را نپرداخته باشد. در این صورت پرداخت آنها بر عهده خریدار است.

برای اینکه از مشکلات و معایب پیش‌خرید خانه در امان باشید، بهتر است که از طریق تعاونی‌های معتبر جهت سرمایه گذاری اقدام نمایید.

شرکت فرتاک با مدیریت مهندس امیر کاویانی، دارای سابقه فعالیت حرفه‌ای در حوزه ساخت‌وساز، پیش‌فروش و پیش‌خرید املاک و.. است.

 این شرکت چندین پروژه آماده و تعداد زیادی طرح و برنامه در دست احداث دارد که برای عزیزانی که تمایل به سرمایه‌گذاری در بهترین منطقه تهران دارند، می‌تواند تصمیمی عاقلانه و استراتژیک باشد.

مراحل پذیره‌نویسی آپارتمان در تهران

مراحل پیش‌فروش یا پیش‌خرید آپارتمان در تهران توسط تعاونی فرتاک به صورت زیر می‌باشد:

  1. در قدم اول مشتریان عزیز از درگاه‌هایی همانند؛ اینستاگرام، سایت، کارگزاران و .. ورود پیدا کنند.
  2. مشتریان از طریق ارتباط با مشاورین از مشخصات و نقشه پروژه‌های موجود اطلاعات لازم را به دست می‌آورند.
  3. مشتری‌ها به 2 صورت می‌توانند، پروژه را حضوری مشاهده کنند، یا از طریق خود تعاونی و یا اینکه با کارگزاران ارتباط داشته باشند.
  4. مشتری پس از بازدید و تطابق دادن جدول نظام پرداخت با بودجه خود به مرحله پرزنت نهایی می‌رسد.
  5. سپس درصورت توافق مشتری، مبلغ پیش‌پرداخت را به فروشنده از طریق فیش واریزی از بانک و یا چک پرداخت می‌نماید.
  6. پس از انجام واریزی و تایید نهایی کاردکس، پیش ‌ثبت‌نام پس از 4 الی 5 روز به مشتری تحویل داده می‌شود.

 در نهایت پس از گذشت 10 الی 15 روز، مشتری با دریافت گواهی پیش ثبت‌نام، همراه سازنده به دفتر ثبت اسناد مراجعه می‌کند و تعاونی وکالت می‌دهد که شما به عنوان سرمایه‌گذار وارد پروژه انتخابی شده‌اید.

امروزه با وضع بد تورم، سرمایه‌گذاری در خانه و ملک به عنوان، بهترین گزینه برای نگهداری از پول و سرمایه به‌شمار می‌رود. باتوجه به آینده عالی تهران و به خصوص منطقه 22، پیش‌خرید آپارتمان می‌تواند، یکی از متدهای خوب سرمایه‌گذاری باشد.

به دلیل پتانسیل رشد بالای ساخت‌وساز در تهران، سرمایه‌گذاری از طریق پیش‌خرید آپارتمان می‌تواند، سودآور باشد. جهت پیش‌خرید آپارتمان در تهران می‌توانید، از طریق تعاونی‌های معتبر اقدام نمایید.

عوامل موثر بر قیمت پیش‌فروش آپارتمان در تهران

عوامل مختلفی بر قیمت پیش‌خرید آپارتمان در تهران تاثیرگذار است به همین دلیل قیمت یک خانه ثابت نمی‌باشد. برخی از فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت عبارت‌اند از:

  • موقعیت مکانی: قطعا هر آپارتمانی که از دسترسی‌های لازم همانند؛ بزرگراه‌ها، مترو و .. برخوردار باشد، قیمت بالاتری دارد.
  • متراژ: هرچه آپارتمان متراژ بیشتری داشته باشد، قیمت آن نیز گران‌تر است.
  • شرایط پرداخت: شیوه پرداخت براساس نقد یا اقساطی بودن نیز بر قیمت تاثیر دارد.
  • وضعیت بازار مسکن: قطعا در بازاری که نرخ رشد قیمت‌ها بالا باشد، قیمت پیش‌خرید آپارتمان هم بیشتر است.

علاوه‌بر موارد ذکر شده، وجود امکانات در آپارتمان هم می‌تواند، بر قیمت تاثیرگذار باشد. یعنی بدین صورت که؛ آپارتمانی که از آپشن‌ها و امکانات بهتری برخوردار باشد، قیمت بالاتری دارد.

 

پیش فروش اقساطی واحدهای مسکونی

پیش فروش اقساطی واحدهای مسکونی

یکی دیگر از مزایای همکاری با شرکت فرتاک ارائه واحدهای مسکونی به صورت اقساطی می‌باشد.
شما عزیزان می توانید در تهران با پرداخت کمی از پول خانه، آپارتمان و یا برج صاحب خانه شوید…

در واقع امروزه خرید آپارتمان قسطی به یکی از بهترین روش‌های خانه دار شدن در بین مردم تبدیل شده است و افرادی که از قدرت خرید پایینی برخوردارند با این روش می توانند به راحتی خانه دار شوند.

در این راستا گروه فرتاک یک از بهترین و معتبر‌ترین شرکت‌هایی است که با همکاری بانک و مشاورین املک، امکان خرید اقساطی را برای شما فراهم آوده است که بتوانید به صورت اقساطی و خیلی راحت صاحب خانه شوید.

 

سوالات متداول پیش خرید خانه

در این بخش می‌توانید برخی از سوالات پرتکراری را که مشتریان و مراجعان در خصوص پیش خرید آپارتمان در تهران از کارشناسان تعاونی پرسیده‌اند را مشاهده کنید که متداول‌ترین آنها را در زیر به همراه پاسخ برای شما قرار داده‌ایم:

بله. با توجه به عدم تکمیل شدن ملک مسلما قیمت پیش خرید یک آپارتمان از قیمت همان آپارتمان در حالت آماده مقداری ارزان تر است.

 

بله. در پیش خرید، طراحی و اجزای داخل ملک بر اساس سلیقه خریدار است.

 

 

بله. ما به طور کامل قوانین پیش‌خرید را برای شما در وبسایت شرح داده‌ایم، برای آگاهی از قوانین پیش‌خرید می‌توانید، اینجا کلیک کنید.

 

خیر. تنظیم قرارداد پیش خرید باید در یکی از دفاتر اسناد رسمی صورت می‌گیرد.

بله. مشخصات فنی و معماری ساختمانی که واحد در آن احداث می‌شوند؛ مانند موقعیت، کاربری و مساحت کل عرصه و زیربنا، تعداد طبقات و کل واحدها، نما، نوع مصالح مصرفی ساختمان، سیستم گرمایش و سرمایش و قسمت‌های مشترک و سایر مواردی که در پروانه ساخت و شناسنامه فنی هر واحد قید شده یا عرفا در قیمت موثر است

امتیاز کاربران:

5/5

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس‌های ما

از ساعت 8:00 الی 18:00
روز سال ۲۴*۳۶۰ ساعت روز در
  • 021-46127729
  • 021-46147943
  • 021-46147967
  • 021-46147907
  • 021-46147885
همیشه در دسترس