پیش فروش ملک در گرمدره

content
خلاصه محتوا:
5/5
گرمدره از جمله مناطق حومه‌ای مهم در تهران به شمار می‌آید که در سال‌های اخیر در زمینه سرمایه‌گذاری ملک رشد بالایی داشته است. ما در این قسمت به بررسی تخصصی پیش‌خرید ملک در محدوده گرمدره می‌پردازیم.

فرتاک Wiki

زمان مطالعه: 11 دقیقه

زمان مطالعه: 11 دقیقه

با توجه به فاکتور‌های مختلف پیش خرید ملک در گرمدره دارای ارزش و قیمت متفاوت است. اما این نکته هم قابل توجه است که گرمدره به دلیل قرارگیری جزو استان البرز قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر مناطق دارد.

همچنین گرمدره به دلیل نزدیکی به منطقه 22 آینده روشنی از بابت ساخت و ساز و افزایش ارزش ملک خواهد داشت. به طور کل می‌توان گفت میانگین قیمت ملک به صورت تقریبی در محدوده گرمدره در تاریخ 25 مرداد 1402 به ازای هر متر معادل 41.000.000 تومان بوده؛ و برای خرید ملک سرمایه‌ای در حدود 3.700.000.000 تومان لازم است.

میانگین قیمت پیش‌خرید ملک در محدوده گرمدره

با توجه به فاکتور‌های مختلف، پیش‌خرید ملک در محدوده گرمدره دارای ارزش و قیمت متفاوت است. اما این نکته هم قابل توجه است که گرمدره به دلیل قرارگیری در استان البرز قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر مناطق دارد. همچنین گرمدره به دلیل نزدیکی به منطقه 22 آینده روشنی از بابت ساخت‌وساز و افزایش ارزش ملک خواهد داشت.

به‌طور کلی می‌توان گفت، میانگین قیمت ملک به صورت تقریبی در محدوده گرمدره در تاریخ 25 مرداد ماه 1402 به ازای هر مترمربع معادل 41.000.000 تومان است و برای خرید ملک سرمایه‌ای در حدود 3.700.000.000 تومان لازم است.

نمودار میانگین رشد قیمت ملک در منطقه گرمدره

خرید ملک در گرمدره، یک سرمایه گذاری عالی

No Data Found

در سال‌های اخیر روند قیمت ملک با سرعت بسیار زیادی صعودی و رو به بالا بوده است. این بازار ممکن است مدت زمان کوتاهی سیر نزولی طی کند ولی نهایتا باز هم صعودی خواهد شد. از این بهترین گزینه برای سرمایه گذاری است.

در صورت علاقه به اطلاع از روند قیمت ملک در سال جاری می‌توانید با کلیک بر روی لینک زیر به مقاله مختص به این موضوع مراجعه کنید.

پیش‌خرید ملک در محدوده گرمدره

پیش‌خرید ملک در واقع به خرید ملک قبل از تکمیل فرآیند ساخت‌وساز و قابل سکونت شدن آن گفته می‌شود. امروزه پیش‌خرید ملک به دلیل سوددهی مناسب و به صرفه بودن از محبوبیت خاصی برخوردار می‌باشد.

اما برای اینکه پیش‌خرید ملک در گرمدره سودآوری مناسبی را برای شما در پی داشته باشد، لازم است که به مواردی از قبیل: انتخاب پروژه مناسب، موقعیت مکانی پروژه و رو به رشد آن، همکاری با تعاونی معتبر و … را مورد توجه قرار دهید.

گرمدره شهری سرسبز در سمت غربی تهران است که در استان البرز و بین دو کلان‌شهر تهران و کرج قرار گرفته است و یک شهر کوهپایه‌ای به شمار می‌رود که سمت شمال آن ارتفاعات البرز و قسمت جنوبی به باغ‌ها و کوچه باغ‌های سرسبز منتهی می‌شود.

گرمدره دارای آب‌وهوای مطبوع و 3 تا 8 درجه خنک‌تر از تهران و کرج است. همچنین این شهر در همسایگی شهر‌های قدس، وردآور، شهریار و تهران قرار دارد.

از محور‌های مهم ارتباطی این شهر می‌توان به: بزرگراه تهران کرج و جاده مخصوص کرج اشاره کرد. وجود تمامی این موارد و مزیت‌ها، موجب شده است که پیش‌خرید ملک در گرمدره انتخابی درست و مطمئن جهت صاحب‌خانه شدن و یا سرمایه‌گذاری باشد.

دلایل انتخاب تعاونی فرتاک برای پیش‌خرید ملک در گرمدره

تعاونی فرتاک: بهترین تعاونی منطقه 22

برای پیش خرید ملک اولین نکته‌ای که باید مدنظر قرار داده و به آن توجه کنید، انتخاب تعاونی معتبر و قابل اطمینان است. نکات مهم در انتخاب تعاونی معتبر برای پیش‌خرید ملک در گرمدره شامل موارد زیر است:

  • رضایت بالای سهام داران از تعاونی
  • سابقه فعالیت تعاونی
  • پروژه‌های موفق و در دست اجرا
  • ارائه حق امتیاز مشخص
  • ارائه زمان مشخص برای تحویل پروژه‌ها
  • تعیین قسط‌ ماهیانه به صورت دقیق
  • محاسبه حق امتیاز به صورت منصفانه
  • ارائه مشاوره حرفه‌ای متناسب با شرایط سرمایه‌داران و ….

شرکت تعاونی فرتاک به عنوان یکی از معتبرترین و موفق‌ترین تعاونی‌های فعال در حوزه پیش فروش ملک در منطقه 22 تهران و اطراف آن است که با توجه به موارد برشمرده می‌توان به اعتبار آن اعتماد کرد.

ما در تعاونی فرتاک از سابقه درخشان و تیم متخصص، حرفه‌ای و کار بلد برخورداریم که در روند ارائه خدمت تمام تلاش خود را برای کسب رضایت مشتریان انجام می‌دهند.

همچنین پروژه‌های در دست ساخت تعاونی ما به صورت فعال مشغول انجام فعالیت بوده و مشتریان گرامی می‌توانند در صورت تمایل به آن‌ها مراجعه کرده و از چگونگی روند اجرای پروژه دیدن کنند.

مشاوره پیش‌خرید ملک در گرمدره

در صورتی که با وجود مطالعه مقاله ارائه شده، سوالات و ابهامات شما درباره پیش خرید ملک در گرمدره به صورت کامل رفع نشده است، می‌توانید با پر کردن فرم زیر و ارسال آن درخواست پاسخگویی به سوالات خود را از مشاوران حاضر در سایت ما داشته باشید.

تیم فروش حرفه‌ای ما پس از دریافت سوالات شما آنها را به صورت کاملا تخصصی آنالیز کرده و در کوتاه‌ترین زمان به پاسخگویی شما می‌پردازند.

برای دریافت مشاوره پیش خرید ملک در گرمدره، سوال خود را برای ما بفرستید.

لیست تعاونی‌های معتبر پیش‌فروش ملک در گرمدره

تعاونی‌ها برای سرمایه‌داران از اهمیت بالایی برخوردار هستند. با سرمایه گذاری در تعاونی معتبر می‌توان با آرامش خیال از صاحب خانه شدن لذت برد. در این قسمت برای انتخاب راحت‌تر شما چند نمونه از تعاونی‌های معتبر در محدوده گرمدره را معرفی کرده‌ایم:

  • تعاونی تاو سازه فرتاک

شرکت تعاونی فرتاک موفق‌ترین و معتبرترین تعاونی منطقه 22 می‌باشد که دارای سابقه درخشان در ارائه پروژه‌های مجللی از جمله: مجتمع تجاری اداری فرتاک، پروژه افرا، پروژه یاس 3 و…. می‌باشد.

  • تعاونی خانه گستر

خانه گستر یک شرکت عمرانی است که در زمینه طراحی، مدیریت، تدارک و اجرای پروژه‌های عظیم فعال است و جزو زیر مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار می‌گیرد. از جمله پروژه‌های موفق این شرکت می‌توان به پروژه‌های: پردیس، صدف، آجودانیه، و… اشاره کرد.

  • تعاونی مسکن کارگران سایپا

شرکت تعاونی مسکن کارگران سایپا با شماره 41553 در اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری در تاریخ 2 شهریور 1360 به ثبت رسیده است. این شرکت در زمینه تهیه زمین و احداث خانه و آپارتمان و انجام امور تأسیسات عمومی درحال فعالیت است.

جهت  انتخاب یک تعاونی مناسب برای سرمایه گزاری و آشنایی بیشتر با تعاونی‌های معتبر در گرمدره و منطقه 22 می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

انواع روش‌های پیش خرید ملک در گرمدره

پیش خرید در منطقه گرمدره به دلایل مختلف مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. پیش خرید به صورت معمول به 3 شیوه انجام می‌شود. در زیر به نام بردن این روش‌ها می‌پردازیم:

  • خرید امتیازی

خرید امتیازی به این شکل است که یک سهامدار امتیاز خود در یک پروژه را با دریافت مبلغی به شخص دیگری را منتقل می‌کند.

  • خرید سهامی

در این روش بخشی از سهام ملک بر اساس میزان سرمایه خریدار به وی منتقل می‌شود.

  • خرید قطعی

در این شیوه ملک به صورت قطعی و با قرارداد قطعی به خریدار منتقل می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روش‌های نام برده می‌توانید با مراجعه به لینک زیر مقاله تهیه شده در این باره را مطالعه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روش‌های نام برده شده، می‌توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

گرمدره پتانسیل رشد فراوانی را دارا است که این موضوع سبب، جلب توجه تعاونی‌ها و سازندگان به این منطقه شده است. به همین دلیل تعداد پروژه‌های موفق در این منطقه بسیار زیاد است که در این قسمت به معرفی تعدادی از آن‌ها می‌پردازیم.

یکی از پروژه‌های موفق درمنطقه گرمدره، برج دو قلوی فرتاک است که در مساحت 2360 متر مربع در حال ساخت می‌باشد. این پروژه توسط تعاونی کاشانه سازه فرتاک درحال ساخت است.

 پروژه برج دوقلو، دارای 2 لاین آسانسور، پارکینگ و انباری، هلی پد، لابی مجلل، سیستم مانیتورینگ و… است. این پروژه دسترسی آسان و سریع از طریق اتوبان تهران کرج و جاده مخصوص کرج دارد.

  • مجتمع مسکونی آسمان البرز

این پروژه دارای 208 واحد مسکونی در 4 بلوک است که 2 بلوک آن 6 طبقه و 2 بلوک دیگر 7 طبقه است. از جمله ویژگی‌های این پروژه می‌توان به: دسترسی سریع از طریق بزرگراه لشکری و فتح، نزدیکی به مترو، دسترسی سریع به امکانات تجاری، خدماتی و رفاهی، فضای سبز و…. اشاره کرد.

  • آپارتمان معراج

این پروژه یکی دیگر از پروژه‌های در دست ساخت در منطقه گرمدره است که امکاناتی از قبیل: 2 بالکن، 2 خواب نورگیر، آسانسور، پارکینگ، انباری و…دارد و دارای 6 طبقه 2 واحدی است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره پروژه‌ها می‌توانید به صفحه مرتبط با هر پروژه مراجعه کنید.

قوانین پیش‌خرید ملک در محدوده گرمدره

در صورتی‌ که پیش از تکمیل فرآیند ساخت‌وساز، ملک برای فروش گذاشته شود به لحاظ قانونی جزو پیش‌فروش محسوب شده و شامل 25 ماده و 4 تبصره قانون پیش‌فروش می‌شود.

بر اساس قانون تصویب شده مجلس شورای اسلامی، لازم است هر یک از واحد‌های پیش‌فروش شده، یک شناسنامه فنی (که شامل مشخصات و جزئیات واحد می‌باشد) را داشته باشند.

موارد مهمی که در شناسنامه فنی واحد باید درج شود و در هنگام پیش‌خرید ملک در گرمدره به آن‌ها دقت داشته باشید، شامل موارد زیر است.

  • مشخصات دو طرف قرارداد اعم از حقیقی و حقوقی
  • پلاک و مشخصات ثبتی و نشانی ملک
  • امکانات و مشخصات ملک مورد معامله، از قبیل: مساحت، تعداد اتاق ها، طبقات، پارکینگ و انباری
  • مشخصات فنی ومعماری ملک مانند: موقعیت، مساحت، تعداد طبقات، نوع مصالح، سیستم گرمایشی، سرمایشی و…
  • بهای ملک، از قبیل: تعداد اقساط و نحوه پرداخت آن
  • تاریخ تحویل ملک
  • انتقال سند، تنظیم سند رسمی انتقال قطعی
  • معرفی داوران

توجه به این قوانین موجب می‌شود تا بتوانید به درستی یک قرارداد را تنظیم کنید. برای جلوگیری از ضرر و زیان لازم است که افراد با این قوانین آشنایی داشته و آنها رعایت کنند.

مزایای پیش‌خرید ملک در منطقه گرمدره

یکی از نکاتی که در پیش‌خرید ملک بسیار مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است، توجه به مزایا و معایب احتمالی آن است. با توجه به تازه‌ساز بودن شهر گرمدره تعاونی‌های مسکن آن را یک بستر مناسب برای پیش‌خرید و پیش‌فروش با سوددهی بالا می‌دانند.

در این قسمت به صورت تخصصی مزایای پیش‌خرید ملک در گرمدره را برای شما بیان کرده‌ایم.

  • صاحب خانه شدن در منطقه رو به رشد
  • امکان پرداخت بهای ملک به صورت اقساطی
  • امکان تغییر نقشه ملک به خواست مشتری
  • نظارت بر روند اجرای پروژه
  • نظارت بر مصالح و متریال مورد استفاده در ساخت
  • سوددهی بالای پروژه‌های گرمدره پس از طی فرآیند تکمیل
  • قیمت کمتر نسبت به پروژه‌های تکمیل شده

البته تمامی موارد بالا به این مورد بستگی دارند که یک تعاونی معتبر را جهت پیش‌خرید ملک در گرمدره انتخاب کنید.

معایب پیش‌خرید ملک در محدوده گرمدره

در کنار تمامی مزایای ذکر شده، همانند تمامی روش‌های دیگر سرمایه‌گذاری، پیش‌خرید ملک در گرمدره نیز معایبی دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

  • عدم تحویل آپارتمان در زمان مقرر شده در قرارداد
  • هزینه‌های جانبی غیرمنتظره
  • تاثیر تورم بر افزایش قیمت نهایی
  • امکان کلاهبردای در صورت انتخاب تعاونی‌ غیرمعتبر
  • لغو شدن فرآیند ساخت پروژه درصورت عدم پرداخت اقساط به صورت منظم توسط سهام داران

البته به این نکته هم توجه داشته باشید که، با انتخاب تعاونی معتبر تقریبا درصد وقوع این معایب بسیار کم است. با این حال دانستن این معایب به شما کمک می‌کند که پیش‌خرید سودآور و رضایت‌بخشی را تجربه کنید.

مراحل پذیره‌نویسی ملک در گرمدره

پذیره نویسی قراردادی است که به منظور خرید سهام، توسط افراد از برخی از شرکت‌ها انجام می‌شود. براساس این قرارداد افراد متعهد می‌شوند به ازای خرید سهام، مبلغ مشخصی را به حساب شرکت واریز کنند.

پذیره نویسی مراحل مختلفی دارد که در این قسمت به بیان این مراحل می‌پردازیم.

  • در مرحله اول، برقراری ارتباط با تعاونی مورد نظر از طریق: سایت، اینستاگرام یا سایر راه‌های ارتباطی
  • کسب اطلاعات در رابطه با پروژه مورد نظر از جمله: محل پروژه، جدول نظام پرداخت، نقشه‌های 3 بعدی و ….
  • هماهنگی با شرکت برای بازدید از پروژه
  • مراجعه به محل پروژه و مشاهده جزئیات و وضعیت پیشرفت آن
  • شرکت در جلسه پرزنت نهایی
  • انجام واریز یا چک به عنوان پیش پرداخت
  • ارائه کاردکس پیش ثبت نام طی 4 تا 5 روز
  • مراجعه به دفتر اسناد رسمی و کسب وکالت از تعاونی به عنوان سرمایه‌گذار پس از طی 10 تا 15 روز

در صورتی که قصد پیش‌خرید ملک در منطقه گرمدره را دارید، لازم است که این مراحل را به ترتیب در زمان مقرر توسط تعاونی پشت سر بگذارید.

عوامل موثر بر قیمت پیش‌خرید ملک در گرمدره

قیمت پیش‌خرید ملک در محدوده گرمدره با توجه به عوامل مختلفی، تعیین و مشخص می‌شود. اگر قصد پیش‌خرید ملک در این منطقه را دارید، لازم است پیش از اقدام، به یکسری فاکتورها توجه کافی داشته باشید.

از جمله عوامل تأثیرگذار بر قیمت پیش‌خرید ملک در منطقه گرمدره می‌توان موارد زیر را نام برد.

  • لوکیشن ملک
  • امکانات ملک
  • تعداد طبقات
  • تعداد واحد‌های موجود در هر طبقه
  • کیفیت مصالح و متریال استفاده شده
  • میزان دسترسی به امکانات رفاهی- تفریحی

موارد ذکر شده، بخشی از عوامل موثر بر قیمت گذاری ملک در گرمدره است که شما می‌توانید برحسب میزان نقدینگی که در دست دارید و با توجه به این موارد اقدام به پیش‌خرید ملک کنید.

پیش فروش اقساطی برج‌های مجلل فرتاک

برج‌های دوقلو مجلل فرتاک (پروژه فرتاک) در قسمت غربی تهران واقع در شهر گرمدره قرار دارند. برج‌های فرتاک از طریق مسیرهای اتوبان تهران – کرج و همچنین جاده مخصوص کرج قابل دسترسی هستند.

گرمدره در بخش مرکزی استان البرز است که با افزایش بی رویه جمعیت در تهران و افزایش قیمت آپارتمان، ساکنان  شهر  تهران به سوی منطقه گرم دره آمده و شروع به سرمایه‌گذاری و پیش فروش آپارتمان کردند.

همچنین آنان با پیش فروش آپارتمان در منطقه گرمدره به ویژه گرمدره جنوبی، توانستند از امکانات و آب و هوای مساعد آن نیز بهره بگیرند.

طراحی لابی به متراژ 250 متر مربع به سبک مدرن:

قسمت لابی ساختمان متراژ قابل توجهی از طبقه همکف را به خود اختصاص داده ‌است. به همین علت طراحی آن به گونه‌ای است که فضاهای گوناگونی همچون فضای نشینمن، فضای انتظار و فضای عبور و مرور ساکنان را فراهم می‌آورد.

 از این رو در بدو ورود و در دید مستقیم ناظر، فضای ارتباطی طبقات و آسانسورها جای‌گذاری شده است و در طرفین، فضاهای نشیمن در نظر گرفته شده است.

 همچنین میز Reception جهت راهنمایی و کنترل به شکلی کاملا مشخص و متفاوت در قسمت لابی طراحی و ساخته‌شده‌است.

موارد دیگر طراحی در قسمت لابی:

استفاده از متریال سنگ با اسلب های بزرگ در کف دیوارهای لابی،استفاده از متریال چوب در ترکیب با سنگ های مدرن،طراحی سقف به شکل ترکنبی از چوب و کناف همراه با نورپردازی خاص به طریقی که به تقسیم بندی فضاهای مورد نیاز لابی کمک نماید.

به علاوه استفاده از تجهیزات لوکس متناسب با برج فرتاک اعم از دو ست مبلمان جهت انتظار و جانمایی تلویزیون، اشیاء دکوری و همین طور فلاور باکس های متناسب با طراحی، آبنمای خاص در لابی جهت افزایش زیبایی بصری فضای مشاعات ساختمان، نورپردازی فضا و استفاده از تجهیزات روشنایی خاص در دیوارها، هالوژن های متناسب با طرح سقف و  لوسترهای آویز شکیل.

پیش خرید ملک در محدوده گرمدره پیش خرید ملک در محدوده گرمدره

کاربری تجاری و مسکونی پروژه برج‌های مجلل فرتاک:

    • 10 طبقه
    • به متراژ 70 تا 130  مترمربع
    • جدول زیر برخی از مشخصات پروژه را به خوبی برای مشتریان عزیز مشخص می‌کند:
تعداد بلوک 2
نوع اسکلت بتنی
تعداد طبقات زیر زمین 4
تعداد پارکینگ تامین شده 225
تعداد واحد تجاری 8
بازه مساحت واحد تجاری 35 -120 متر مربع
سالن بدنسازی 980 متر مربع
بازه مساحت واحد ورزشی 1000 مترمربع
سالن اجتماعات 100 متر مربع
   

این پروژه عظیم درحال ساخت طبق زمان‌بندی دقیق انجام شده و پیش می‌رود. در فروردین 1401 این پروژه به طبقه همکف رسیده‌ و همچنان در حال ساخت و پیشروی بیشتر می‌باشد.

آب و هوای خوب و مساعد دلیل واضح و روشنی برای زیبنده بودن برج فرتاک برای پیش فروش کردن آن می‌باشد.

گروه املاک فرتاک از طریق تعاونی کاشانه سازه فرتاک شروع به عضوگیری و پیش فروش واحدهای برج فرتاک کرده‌است. شما عزیزان می‌توانید جهت پیش فروش واحدهای فرتاک با شماره‌های درج شده بر روی وبسایت ما تماس حاصل نمایید همچنین شما میتوانید با استعلام تعاونی مسکن منطقه22 به انتخاب یک تعاونی مناسب برای سرمایه گزاری اقدام نماید.

سوالات متداول در مورد پیش خرید ملک در محدوده گرمدره

در این بخش می‌توانید، برخی از سوالات پرتکراری را که مشتریان و مراجعان درباره پیش‌خرید ملک در محدوده گرمدره از کارشناسان تعاونی پرسیده‌اند، را مشاهده کنید که تعدادی از آن‌ها را در زیر به همراه پاسخ برای شما قرار داده‌ایم.

به طور قطع بله. شما با پیش‌خرید ملک، خود را در یک سرمایه‌گذاری بزرگ سهیم کرده‌اید و در آینده‌ای نه چندان دور می‌توانید، از فروش آن سودی کلانی بدست آورید.

خیر. تنظیم این قرارداد در دفتر مشاورین املاک ممنوع بوده و غیرقانونی به حساب می‌آید. در صورتی که قصد پیش‌خرید ملکی را دارید، لازم است به تعاونی‌های معتبر مراجعه کنید.

بلی. برای اجرای این قوانین به صورت دقیق و همچنین انجام یک معامله پیش فروش مطمئن و درست می‌توانید به پروژه فرتاک اعتماد کرده و از آن آپارتمان خریداری نماید.

بله. برای انجام یک معامله درست و تنظیم قرارداد دقیق و اصولی، لازم است تا تمامی اطلاعات فنی و مشخصات مربوط به ملک در قرارداد مندرج شود.

بلی. برای انجام یک معامله درست و تنظیم قرارداد دقیق و اصولی، لازم است تا تمامی اطلاعات فنی و مشخصات مربوط به ساختمان در قرارداد مندرج شود.

امتیاز کاربران:

5/5

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس‌های ما

از ساعت 8:00 الی 18:00
روز سال ۲۴*۳۶۰ ساعت روز در
  • 021-46127729
  • 021-46147943
  • 021-46147967
  • 021-46147907
  • 021-46147885
همیشه در دسترس