تعاونی نوین ساز ابنیه آکام

content
خلاصه محتوا:
5/5
امروزه منطقه 22 تهران به یکی از بهترین مناطق برای ساخت و ساز تبدیل شده است، همین امر موجب فعالیت تعاونی‌های مسکن زیادی در این بخش از شهر شده است. یکی از تعاونی‌هایی که در این منطقه فعالیت می‌کند تعاونی نوین ساز ابنیه آکام است که ما در این بخش به بررسی کلی این تعاونی، پروژه‌های آن و قیمت واحد‌های مسکونی در پروژه‌های این تعاونی خواهیم پرداخت پس تا پایان با ما همراه باشد.

فرتاک Wiki

زمان مطالعه: 5 دقیقه

زمان مطالعه: 5 دقیقه

تعاونی نوین ساز ابنیه آکام 

تعاونی نوین ساز ابنیه آکام یکی از تعاونی‌هایی است که توانسته در چندسال اخیر با به انجام رساندن چندین پروژه موفق، خود را در بین تعاونی‌های مسکن محبوب در منطقه 22 جا کند. این تعاونی در سال 1396 تاسیس شد و تا کنون تحت نظارت مهندس پرهیزکار مدیریت شده است. این شرکت تعاونی مهندسی، شعار خود را در (ما می سازیم آن گونه که دوام  داشته باشد) قرار داده است.

از الزامات ورود به هر سرمایه‌گذاری داشتن اطلاعات کافی درباره وجوه مختلف آن حوزه و همچنین شرکت‌های فعال در آن است. در ادامه این مقاله به بررسی پروژه‌ها، کیفیت ساخت آنها، اهداف تعاونی، مراحل پیش فروش و سایر اطلاعات مورد نیاز راجع به تعاونی ابنیه آکام خواهیم پرداخت. کمپانی فرتاک این مطالب را جمع‌آوری نموده است تا شما متقاضیان گرامی بتوانید اطلاعات لازم را از آن دریافت نمایید، سپس نسبت به خرید یا فروش امتیاز خود اقدام کنید.

 

اهداف تعاونی نوین ساز ابنیه آکام

این شرکت با هدف دستیابی به ساختن ایرانی آباد شروع به کار کرده است و در این زمینه از متخصصان خبره، افراد توانمند، اشخاص مشتاق به کار و… بهره برده است. پروژه‌های این تعاونی تحت نظارت مهندسین مجرب و با سابقه کاری عالی و درخشان در حال ساخت هستند. برای اینکه بتواند با تحویل خانه‌هایی با کیفیت که در شان و منزلت خانواده ایرانی است، گامی در تهیه مسکن برای هموطنان عزیز بردارد.

اطلاعات تعاونی نوین ساز ابنیه آکام

تعاونی نوین ساز ابنیه آکام

تعاونی نوین ساز ابنیه آکام در منطقه چیتگر تهران، در شهرک گلستان، بلوار کاج، سروستان نهم، پلاک g8، واحد پنجم  واقع شده است. سازه‌های این تعاونی به استحکام بالا مشهور هستند. همین ویژگی، باعث محبوبیت زیاد پروژه‌های آن در بین خریداران خانه شده است به طوری که هنگام پیش فروش اغلب برج‌ها، در همان ساعات ابتدایی تمامی واحد‌ها از طرف سرمایه‌گذاران پیش خرید می‌شوند.

گروه مهندسی این تعاونی، در طرح‌ریزی نقشه ساخت پروژ‌ه‌ها، از جدیدترین روش‌های مهندسی سازه استفاده می‌کند. سازه‌های ساخته شده توسط این تعاونی با در نظر داشتن، تمامی نکات لازم ساخته یا تکمیل شده‌اند.

زمانی که این تعاونی شروع به ساخت‌وساز نمود، با شعار “ما می‌سازیم آنگونه که با دوام باشد” کار خود را آغاز کرد. سابقه و رزومه عالی مدیر مجموعه تاثیر بسزایی در پیشبرد اهداف این مجموعه داشته است.

این شرکت در تاریخ  30/11/1396 به شماره ثبت 523177 و کدپستی 1494988664 به ثبت رسیده است و در حال حاضر نیز از تعاونی‌های فعال در منطقه 22 تهران می‌باشد.

معرفی پروژه‌های تعاونی نوین ساز ابنیه آکام

تعاونی ابنیه آکام چندین پروژه بزرگ را با عنوان کلی نارنجستان به انجام رسانده است. برج‌های نارنجستان در نقاط مختلفی از منطقه 22 تهران واقع شده‌اند. همین امر به سرمایه‌گذاران امکان انتخاب واحد بر اساس موقعیت مکانی می‌دهد. 

اسکلت تمامی برجهای نارنجستان بتنی بوده که نسب به اسکلت آهنی دارای مزایا و معایبی می‌باشد. برخی از این پروژه‌ها به تمام رسیده‌اند و برخی دیگر نیز در حال تکمیل هستند.

 

تعاونی نوین ساز ابنیه آکام d
تعاونی نوین ساز ابنیه آکام m

لیست پروژه‌های تعاونی نوین ساز ابنیه آکام:

پروژه‌های تعاونی نوین ساز ابنیه آکام

  • پروژه نارنجستان 1:

این پروژه دارای تنوعی بالا در متراژ است که خریداران می‌توانند، متراژ دلخواه خود را انتخاب و پیش خرید نمایند. پروژه نارنجستان 1 یکی از پروژه‌های کم واحد در منطقه 22 تهران است که موقعیت آن در قسمت شرقی دریاچه چیتگر بر روی بلوار علوم و فنون می‌باشد.

این دو ساختمان همچنین، دارای دسترسی به مسیرهای اصلی همانند؛ اتوبان‌های حکیم و همت، آزادگان و آزادراه تهران کرج است. این پروژه در تاریخ 1/06/1397 آغاز به پذیره نویسی کرد و در 11 طبقه ساخته شد.

این سازه شامل 3 طبقه زیرزمین، 7 طبقه مثبت 1 و یک طبقه لابی است که ساخت آن در آذر 1398 آغاز و در سال 1401 به اتمام رسید. نارنجستان 1 مجموعا شامل 87 واحد است.

  • پروژه نارنجستان 2:

زمین این پروژه چند پلاک دورتر از نارنجستان 1 قرار گرفته است و در 2 بلوک 14 طبقه‌ای با واحدهای 100 متری ساخته شده است. نارنجستان 2 امکانات رفاهی خوبی را به ساکنان خود ارائه می‌کند. از این موارد می‌توان به 4 لاین آسانسور، سالن بازی کودکان، آنتن مرکزی، و تاسیسات پیشرفته و با کیفیت در ساختمان اشاره کرد.

هر بلوک از این پروژه دارای 66 واحد و هر طبقه شامل 6 واحد مسکونی است که در تاریخ اسفند 1397 شروع و در تاریخ اسفند 1400 تکمیل شد. قیمت هر متر مربع از این پروژه حدود 95 میلیون تومان برآورد می‌شود که متناسب با هر طبقه می‌تواند متفاوت باشد.

  • پروژه نارنجستان 3:

این سازه در قسمت شمال غربی اتوبان همت، در نزدیکی مسیر روستای وردیچ و واریش و کنار کوه ساخته شده است که دسترسی عالی به اتوبان‌های همت، حکیم و آزادراه تهران کرج دارد.

نحوه ساخت این پروژه از نوع بتنی بوده و با بهره‌بردن از بهترین مصالح ساختمانی در دست احداث است. پیش بینی می‌شود، ساخت این پروژه تا پایان سال 1402 به اتمام برسد به همین دلیل گزینه خوبی جهت سرمایه‌گذاری است.

  • پروژه نارنجستان 4:

این پروژه در جنوب شهرک مروارید شهر و در غرب دریاچه چیتگر در ضلع غربی خیابان آرش کمانگیر قرار گرفته است. نارنجستان 4 همانطور که از نامش پیدا است، چهارمین پروژه‌ای است که توسط تعاونی نوین ساز ابنیه آکام در منطقه 22 تهران ساخته شد.

 پذیره‌نویسی این پروژه در مرداد سال 1399 در 8 ساعت تکمیل شد و تحویل واحدهای آن بعد از 36 ماه انجام گرفت. متراژ واحدهای این پروژه شامل 70، 80، 93، 104، 114، 130 و 144 مترمربع است که هریک دارای یک تا 3 اتاق خواب می‌باشند.

روش پیش‌فروش پروژه‌های تعاونی نوین ساز ابنیه آکام

روش پیش‌فروش پروژه‌های تعاونی نوین ساز ابنیه آکام

انتقال دادن سهام به شخص خریدار در پروژه‌های این تعاونی، بعد از سپری کردن مراحل بررسی‌های مالکیتی و حقوقی به طور کامل انجام می‌شود.

خرید و فروش در پروژه‌های تعاونی نوین ساز ابنیه آکام به صورت دفترچه‌های 1.5، 3، 4.5 و 6 دانگی انجام می‌شود و قیمت هر واحد بر طبق قیمت تمام شده و در نظر گرفتن مرغوبیت مصالح به کار رفته در پروژه مد نظر، تعیین می‌شود.

خریداران در این پروژه‌ها علاوه بر پرداخت هزینه برای پیش پرداخت و اقساط، باید مبلغی نیز به عنوان حق امتیاز پیش خرید خانه به فروشنده پرداخت نمایند.

آدرس تعاونی نوین‌ ساز ابنیه آکام

جهت خرید و فروش در پروژه تعاونی نوین ساز ابنیه آکام می‌توانید به صورت حضوری به دفتر این تعاونی که در شهرک گلستان، بلوار کاج واقع است مراجعه نمایید.

محدوده تخصصی فعالیت این تعاونی در منطقه 22 تهران می‌باشد. این منطقه در چند سال اخیر شاهد رشد چشمگیری در زمینه ساختمان سازی بوده است.

قیمت واحدهای مسکونی در تعاونی نوین ساز ابنیه آکام

معمولا قیمت خرید در پروژه‌های تعاونی نوین ساز ابنیه آکام به عواملی همچون؛ موقعیت مکانی، متراژ، طبقه، واحد و… بستگی دارد. مبلغ خرید و فروش پروژه‌ها در نارنجستان 1 و 2 نسبت به نارنجستان 3 و 4 بیشتر است. زیرا نارنجستان 1 و 2 از نظر موقعیت مکانی در شرایطی بهتر قرار دارند و امکان پیشرفت در آن‌ها بالاتر است.

شما با سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها سود بسیار زیادی کسب می‌کنید، زیرا پیش خرید آپارتمان یک سرمایه‌گذاری عاقلانه و آتیه‌دار است.

تعاونی فرتاک اطلاعات موجود در این مقاله را گردآوری نموده است. این شرکت تعاونی نیز دارای پروژه‌های بسیار عالی با قیمت مناسب است که تمامی افراد می‌توانند، نسبت به پیش‌ خرید آپارتمان در منطقه چیتگر اقدام نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در زمینه تعاونی نوین ساز ابنیه آکام، می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در صفحه و یا آدرس وبسایت «fartak-company.com» با تیم کارشناسی ما در ارتباط باشید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

امتیاز کاربران:

5/5

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس‌های ما

از ساعت 8:00 الی 18:00
روز سال ۲۴*۳۶۰ ساعت روز در
  • 021-46127729
  • 021-46147943
  • 021-46147967
  • 021-46147907
  • 021-46147885
همیشه در دسترس