تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش

content
خلاصه محتوا:
5/5
تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش با استفاده از مصالح باکیفیت به پیاده سازی پروژه‌های عالی بپردازد و سابقه‌ای درخشانی را در زمینه ساخت و بهره‌برداری از پروژه‌های تجاری، اداری و مسکونی از خود به‌جای بگذارد.تعاونی مسکن ارتش با شروع فعالیت از سال 1392 تا کنون، یکی از تعاونی‌‌های مسکن در منطقه 22 است که پروژه‌ برج مرجان متعلق به آن است. برای آگاهی کامل از نحوه شرکت در پروزه‌های این تعاونی، شرایط پیش فروش و پیش خرید و ارتباط با آنها در ادامه این مقاله با ما باشید.

فرتاک Wiki

زمان مطالعه: 7 دقیقه

زمان مطالعه: 7 دقیقه

حتماً نام ساختمان ، برج‌ و پروژه های تعاونی ساز  را شنیده‌اید که  ساخته شده و خرید‌و‌فروش می‌شوند. شرایط سازه‌های این چنینی با ساختمان‌های دیگر کمی متفاوت است و این تفاوت در بخش تأمین سرمایه و اجرای آن می‌باشد.

برج مرجان پهنه C که مربوط به پروژه تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش است یک برج دوقلوی بسیار شیک و مجلل است که از کیفیت ساخت بسیار بالایی بهره می‌برد. این برج امکانات رفاهی بسیار زیادی دارد و از معدود برج‌های هوشمند در تهران است. ویوی زیبا از رشته‌ کوه‌های البرز این برج را به یک انتخاب ویژه بدل کرده است.

تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش با استفاده از مصالح باکیفیت به پیاده سازی پروژه‌های عالی بپردازد و سابقه‌ای درخشانی را در زمینه ساخت و بهره‌برداری از پروژه‌های تجاری، اداری و مسکونی از خود به‌جای بگذارد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی ویژگی‌ و نحوه خرید‌و‌فروش تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش بپردازیم.  

تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش

تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش

پروژه تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش در شهرک چیتگر و در پهنه C در حال ساخت و اجرا می‌باشد. پروژه تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش که به نام برج مرجان شناخته می‌شود در 42 طبقه طراحی گردیده است و می‌توان آن را مرتفع‌ترین برج در منطقه چیتگر تهران دانست. به دلیل این که تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش (برج مرجان) دارای اعتبار بالایی در منطقه می‌باشد، برج مرجان فرصتی بسیار خوب برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود.

پروژه تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش (برج مرجان) از دو برج در کنار هم با طراحی خاص و بی‌نظیری تشکیل شده است. که هر دو برج به یکدیگر متصل شده‌اند.

برج مرجان از نظر معماری با برج‌های منطقه 22 دارای تفاوت‌های زیادی می‌باشد. هر یک از این برج‌ها شامل 35 طبقه‌ای مسکونی، یک طبقه لابی و 5 طبقه منفی به عنوان پارکینگ می‌باشد.

هر طبقه از این برج‌ها دارای 8 واحد جداگانه می‌باشد که در کل تعداد واحد‌های برج مرجان به 474 واحد مسکونی می‌رسد.

پروژه تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش (برج مرجان) دارای مخزن آب می‌باشد که برای هر عضو و واحد بالغ بر 50 لیتر ذخیره آب تعبیه شده است که این مخزن در زمان قطعی آب و اتفاقات طبیعی، از طریق لوله‌کشی نیاز هر یک از واحد‌ها را برطرف می‌کند.

 امکانات برج مرجان نسبت به دیگر برج‌های پهنه C شامل امکانات و امتیازات خاصی می‌باشد. مهمترین امتیاز این مجموعه نیروگاه برق اختصاصی برج مرجان می‌باشد. که برای تأمین برق و حرارت واحدهای برج ایجاد شده است.

با ایجاد نیروگاه اختصاصی هزینه‌های مصرف برق و انرژی برای ساکنین برج مرجان به صورت رایگان محاسبه می‌شود. از دیگر امکانات پروژه تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش (برج مرجان) می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

لابی لوکس و مجلل

سالن ورزشی

سالن اجتماعات

طراحی اسکلت فلزی به صورت پیچ و مهره

سیستم‌های مدیریت هوشمند ساختمان

سیستم اعلام و اطفاء حریق

دفاتر اداری و تجاری

سیستم هوشمند مانیتورینگ و امنیت ساختمان

روش‌های پیش‌خرید در تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش

روش‌های پیش‌خرید در تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش

تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش اعلام نموده است که هر یک از اعضا فرم تعهد را امضاء کرده باشند، می‌توانند از وام برج مرجان استفاده نمایند.

مبلغی که برای این وام‌ها در نظر گرفته شده است با توجه به متراژ هر واحد بین 230 تا 400 میلیون تومان می‌باشد.

تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش این مبلغ را بر‌اساس میزان پیشرفت فیزیکی پروژه دریافت می‌نماید.  

بازپرداخت این وام به صورت 7 ساله بوده و فاقد دوره‌ی تنفس می‌باشد. در واقع پس از این که پرونده مربوط به دریافت وام تکمیل می‌گردد، بازپرداخت اقساط وام نیز آغاز خواهد شد. موعد تحویل پروژه تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش (برج مرجان) برای نیمه دوم سال 1402 اعلام گردیده است.

متراژ و تعداد واحد پروژه تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش

قیمت و شرایط پرداخت در پروژه برج مرجان

تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش (برج مرجان) 8 متراژ دارد که شامل؛ 105، 80، 130، 120، 75، 150، 158 می‌باشد.

     

      • متراژهای 105 متری:

    تعداد واحدها 112، تقریباً در هر طبقه 4 واحد وجود دارد به جز طبقات متصل که کمتر است.

       

        • متراژهای 80 متری :

      برج 35 طبقه مسکونی می‌باشد که در هر طبقه 2 واحد 80 متری موجود است که در کل می‌شود 70 واحد

         

          • متراژهای 130 متری :

        در طبقات متصل وجود دارد در هر طبقه 2 واحد، پس در مجموع 24 تا موجود است.

           

            • متراژهای 120 متری :

          تعداد واحدها 140 تا و در هر طبقه 4 واحد موجود می‌باشد.

             

              • متراژهای 75 متری :

            تعداد واحد مشخص نمی‌باشد.

               

                • متراژهای 150 متری :

              در طبقات منفصل 4 واحد و در طبقات متصل 3 واحد موجود است.

              موقعیت مکانی پروژه تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش

              شهرک چیتگر که ساخت ارتش می‌باشد، مربوط به منطقه 22 تهران است و به طور دقیق در بخش غربی دریاچه چیتگر و بخش جنوبی پارک هزار و یک شهر و همچنین در بخش شمالی پارک چیتگر، باغ ملی گیاه‌شناسی و چهارباغ و اتوبام حکیم قرار دارد.

              این شهرک در کنار بازار بزرگ و مشهور ایران‌مال واقع شده است از سمت جنوبی نیز به اتوبان خرازی متصل می‌شود.

              شهرک چیتگر ساخت ارتش به سه بخش مهم تقسیم می‌شود که به هر بخش پهنه گفته می‌شود. پهنه‌های A (بوستان) و B (سروستان) و C (نارنجستان) اسامی هستند که بر روی هر قسمت گذاشته می‌شود.

              پهنه A (بوستان) قدیمی‌ترین قسمت شهرک چیتگر، منطقه 22 است و دارای شرایط مخصوص به خود از نظر ساخت‌و‌ساز است و این شرایط برای پهنه های B (سروستان) و C (نارنجستان) نیز دیده می‌شود.

              حال ما به پهنه C شهرک چیتگر بیشتر می‌پردازیم:

              پهنه C (نارنجستان) شهرک چیتگر متعلق به تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش است و در حال حاضر چندین تعاونی های مختلف زیر‌نظر ارتش در این منطقه مشغول به ساخت‌و‌ساز هستند. نامی که برای این پهنه در نظر گرفته شده است نارنجستان است. در این پهنه 8 برج در حال ساخت است.

              از نظر جغرافیایی این پهنه در جوار باغ‌ موزه گیاه‌شناسی قرار دارد و وضعیت ‌آب‌و‌‌هوایی عالی دارد. این برج به‌طور کلی با ویوی باغ ملی گیاه‌شناسی ارزیابی شده است.

              واحدهای این پهنه؛ 93 متری، 110 متری و 135 متری هستند و دارای یک الی سه اتاق خواب می‌باشند.

              امکانات سازه‌ای برای این پهنه (پهنه C نارنجستان) شامل سالن اجتماعات، سالن ورزشی، خشکشویی، دوربین مداربسته، لابی شیک و شوتینگ زباله و جاروبرقی مرکزی است. همین‌طور این بخش شامل انباری، پارکینگ و بالکن است.

              موقعیت مکانی برج مرجان در شهرک گلستان و ضلع غربی دریاچه چیتگر واقع شده است. این برج در پهنه C پروژه شهرک چیتگر (نارنجستان) قرار گرفته است.

              شرایط پیش فروش تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش

              شرایط پیش فروش تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش

              برج مرجان از لحاظ سرمایه‌گذاری، سودآوری بسیار خوبی برای اعضای خود به ارمغان می‌آورد. حال عواملی که سبب سودآوری پروژه مرجان می‌شود را توضیح می‌دهیم.

              اولین عامل ارزنده که سبب سودآوری این پروژه خواهد شد موقعیت آن است. این پروژه در موقعیتی قرار گرفته است که به بزرگ‌ترین مرکز تجاری، اداری، تفریحی خاورمیانه ایران مال نزدیک است.

              قبل از عنوان کردن شرایط پیش‌فروش واحدهای پروژه برج مرجان باید این نکته را متذکر شویم که پروژه تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش (برج مرجان) یک ویژگی بسیار بارز دارد و آن هم اینکه واحدهای برج دارای کاربری مسکونی و تجاری هستند. بدین معنی که هر یک از اعضای تعاونی از هر دو امتیاز مسکونی و امتیاز تجاری پروژه برخوردار خواهند بود و در آن مشارکت دارند.

              همچنین مشارکت اعضای تعاونی در قدرالسهم تجاری پروژه برج مرجان، سبب بالا رفتن ارزش سهام اعضا شده و می‌تواند برای سرمایه‌گذاران و سودآوری آن‌ها بسیار مهم باشد.

              پروژه مرجان جزو پروژه‌های تعاونی‌ساز می‌باشد که دارای واریزی و امتیاز می‌باشد.

              امتیاز مبلغی می‌باشد که به فروشنده پرداخت می‌شود بابت اینکه عضویت خود را در تعاونی به شما بفروشد.

              در واقع امتیاز پیش خرید آپارتمان، سود سرمایه‌گذاری فروشنده از واریزی پرداخت شده به تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش می‌باشد.

              نحوه خرید‌ و‌ فروش در تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش

              نحوه خرید‌و‌فروش در تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش

              تمامی واحد‌‌های پروژه تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش (برج مرجان) به صورت واریزی و امتیاز خریدو‌فروش می‌شود و تمامی واحدها دارای دفترچه مالکیت می‌باشند.

              دفترچه مالکیت واحد‌ها در دفتر تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش به صورت قطعی قابل نقل‌و‌انتقال بوده و اعضا می‌توانند امتیاز واحد‌های خود را به فروش برسانند.

              پروژه تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش که جزو برج‌های اطراف دریاچه چیتگر است با مساحتی حدود 7000 متر ساخته می‌شود.

              سیستم مدیریت برج به صورت هوشمند می‌باشد و همگی مجهز به فناوری روز دنیا    (ip bms.media) هستند. در نتیجه هزینه آب، برق و گاز جداگانه محاسبه می‌شود.

              سوالات متداول درمورد تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش

              در این بخش می‌توانید برخی از سوالات پرتکراری را که مشتریان و مراجعان از کارشناسان تعاونی پرسیده‌اند را مشاهده کنید که متداول‌ترین آنها را در زیر به همراه پاسخ برای شما قرار داده‌ایم:

              بله پروژه مرجان برجی ضد زلزله است که دارای سیستم هوشمند می‌باشد.

              پروژه مرجان برجی 42 طبقه است. که اولین برج سازه فلزی ایران می‌باشد.

              بله، یک برج دوقلو می‌باشد که از 3 طبقه متصل و 4 طبقه منفصل است و در کل دارای 42 طبقه برج می‌باشد.

              وام پروژه مرجان از 220 میلیون تا 400 میلیون است.

              وام پروژه 7 ساله با سود 8 درصد است.

              تحویل پروژه مرجان 6 سال است که 3 سال آن سپری شده است.

              پروژه مرجان دارای 2 دفترچه مالکیت است که یک دفترچه داخل تعاونی مسکن نیروی دریای ارتش و دفترچه دیگر آن نزد صاحب امتیاز است. در زمان انتقال یک مبایعه‌نامه داخل املاک نوشته می‌شود. پس از کسب استعلام از تعاونی به دفتر اسناد رسمی رفته و وکالت و اقرار انجام می‌گیرد. بعد از طی این مراحل داخل تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش نقل و انتقال صورت می‌گیرد.

              این برج به صورت دوقلو در حال ساخت می‌باشد و دارای 42 طبقه است که 35 طبقه آن مسکونی، 1 طبقه تجاری و 1 طبقه لابی و 5 طبقه منفی می‌باشد.

               این برج در سه نقطه متصل است و 4 بخش منفصل دارد تعداد طبقات هر بخش متصل 12 طبقه می‌باشد و هر بخش منفصل 23 طبقه دارد در هر طبقه هر بال این برج 7 واحد موجود است و مجموع واحدهای این برج 474 واحد است.

              ‫0/5 ‫(0 نظر)

              امتیاز کاربران:

              5/5

              فهرست مطالب

              دیدگاهتان را بنویسید

              نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

              شماره تماس‌های ما

              از ساعت 8:00 الی 18:00
              روز سال ۲۴*۳۶۰ ساعت روز در
              • 021-46127729
              • 021-46147943
              • 021-46147967
              • 021-46147907
              • 021-46147885
              همیشه در دسترس