تعاونی شهید همت

content
خلاصه محتوا:
5/5
امروزه تعاونی‌های مسکن‌ زیادی در منطقه 22 تهران مشغول به ساخت و ساز هستند، یکی از این تعاونی‌ها تعاونی شهید همت است که ما در این بخش به بررسی کلی این تعاونی، معرفی پروژه‌های آن و روش پیش فروش پروژه‌ها در آن پرداخته‌ای تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

فرتاک Wiki

زمان مطالعه: 7 دقیقه

زمان مطالعه: 7 دقیقه

 حتماً نام ساختمان، برج‌ها و پروژه های تعاونی ساز را شنیده‌اید که ساخته‌ شده و خرید‌و‌فروش می‌شوند. شرایط سازه‌های این چنینی با ساختمان‌های دیگری که ساخته می‌شوند، کمی متفاوت است و این تفاوت در بخش تأمین سرمایه و اجرای آن می‌باشد.

تعاونی شهید همت معمولاً به کارکنان خود وام و تسهیلات ارائه می‌دهد تا در روند خرید خانه به آن‌ها کمک نماید. البته بهتر است بدانید که تعاونی شهید همت صرفاً در زمینه تهیه مسکن فعالیت دارد.

تعاونی‌ها به عنوان یکی از جلوه‌های عدالت اجتماعی شناخته می‌شوند؛ زیرا یک تعاونی خواستار ایجاد ارتباط بر مبنای مزیت‌های چند‌جانبه می‌باشد.

در ادامه به بررسی‌خدمات مختلف تعاونی شهید همت می‌پردازیم. با ما همراه باشید. 

تعاونی شهید همت

تعاونی شهید همت

زمان تأسیس تعاونی شهید همت به سال 1370 باز می‌گردد. این تعاونی نقش بسزایی را در ساخت‌و‌ساز و توسعه منطقه 22 ایفا کرده و با هدف تأمین مسکن کارکنان هوا و فضای سپاه به وجود آمده است.  

از جمله پروژه‌های شناخته شده تعاونی شهید همت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

پروژه آرتمیس

پروژه‌ پاسارگاد 1

پروژه پاسارگاد 2

پروژه سرو

تعاونی شهید همت در سال 1370 با شناسه ملی 10101308464، شماره ثبت 86404 تأسیس گردید.

معرفی پروژه‌های تعاونی شهید همت

پروژه‌های تعاونی شهید همت

از پروژه‌های مهم تعاونی شهید همت می‌توان به پروژه آرتمیس (منطقه 22، میدان ساحل)، پروژه سرو (منطقه 22 ، میدان ساحل بلوار جوزانی)، پاسارگاد 1 (شهرک گلستان، میدان ساحل، بلوار جوزانی نبش خیابان شمس تبریزی) و پاسارگاد 2 (شهرک گلستان، خیابان هوانیروز تقاطع گلها، خیابان شهید بیگدلی به سمت شرق) اشاره کرد. 

پروژه آرتمیس

پروژه تجاری اداری آرتمیس نیز در جوار مجتمع مسکونی پارسیا در شمال دریاچه چیتگر در حال احداث می‌باشد. پروژه آرتمیس در زمینی به مساحت 30388 مترمربع و از 5 بلوک مجزا و 6 برج ساخته شده است.

دیگر امکانات این پروژه شامل:

هایپرمارکت

فوکورت

رستوران‌های بین‌المللی

مجموعه‌های ورزشی

استخر و سونا

بدنسازی

شهربازی

سینما

مرکز همایش‌‌های بین‌المللی

تاکسی هوایی

پروژه آرتمیس دارای 25 تا 32 طبقه است که 4 طبقه آن تجاری، 7طبقه پارکینگ و مابقی طبقات اداری هستند. از مزایای این پروژه می‌توان به؛ ویو عالی به دریاچه چیتگر و استفاده از هلی پد اشاره کرد.

پروژه سرو

پروژه سرو از جمله سازه‌های احداث شده در غرب تهران و بلوار تعاون است که از امکانات بسیاری برخوردار است و شما می‌توانید با سرمایه‌گذاری در این پروژه از امکانات آن برخوردار شوید. این پروژه می‌تواند گزینه‌ای عالی برای سرمایه گذاری ملک در منطقه22 و بلوار تعاون به شمار آید.

پروژه سرو به صورت کلی دارای زیربنای 7830 متر‌مربع و از 5 طبقه تشکیل شده است. تعداد واحد‌های مسکونی در این پروژه 61 واحد و تعداد بلوک آن 2 است.

پروژه پاسارگارد 1

پروژه پاسارگارد 1 بین میدان ساحل و میدان دریاچه واقع شده و در همسایگی پروژه ترنج قرار دارد.

پروژه پاسارگاد 1 تک برج و دارای 21 طبقه‌ است که 17 طبقه آن مسکونی، 1 طبقه لابی و 3 طبقه زیرزمین پارکینگ است. در طبقه همکف برج واحدهای تجاری تعبیه شده است.

تعداد واحدهای هر طبقه متفاوت است به این صورت که از طبقه 1 تا 14 برج، 6 واحد در هر طبقه و از طبقه 14 تا 18 دو واحد در هر طبقه با متراژهای 100 تا 200 مترمربع ساخته شده است.

پروژه پاسارگارد 1 با موقعیت مکانی بسیار عالی برای پیش‌خرید از امکانات بسیاری برخوردار است که به آن می پردازیم:

امکانات پروژه پاسارگارد 1

1-لابی بسیار شیک و لابی من 24 ساعته

2-سالن مجهز ورزشی

3-آمفی تئاتر مجلل

4-استخر، سونا و جکوزی

5-هلی پد

6- 4لاین آسانسور باربر – نفربر

7-سیستم اعلام حریق و فایر باکس هوشمند

8-آیفون تصویری

9-درب ریموت‌دار هوشمند

10-سرمایش و گرمایش، از نوع چیلر مرکزی

برج پاسارگاد 1 با موقعیت بسیار خوبی در یکی از میدان‌های مهم منطقه 22 تهران قرار گرفته است و دارای دسترسی راحتی به اتوبان‌های اصلی مانند همت، حکیم و آزادگان می‌باشد. از جمله مراکز رفاهی – تجاری این برج می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • دریاچه چیتگر
  • پارک جنگلی چیتگر
  •   ایران‌مال
  •   رزمال
  •  مجتمع طوبی

این برج علاوه بر مراکز تجاری رفاهی دارای رستوران‌های زنجیره‌ای، کافی‌شاپ و بیمارستان با متخصصین حاذق می‌باشد.

پروژه پاسارگارد 2

پروژه پاسارگارد 2 در شهرک گلستان، بلوار هوانیروز قرار دارد. این پروژه توسط تعاونی شهید همت ساخته شده است و از 3 بلوک 8 طبقه‌ای که هر طبقه شامل 6 واحد می‌باشد تشکیل شده است.

این مجموعه کاربری تجاری مسکونی دارد، به شکلی که هر سهم از این پروژه معادل 90 متر مسکونی و 10 متر تجاری است.

پروژه پاسارگارد 2 با موقعیت مکانی بسیار عالی برای پیش‌خرید در چیتگر از امکانات بسیاری برخوردار است که به آن می پردازیم:

پارکینگ اختصاصی

انباری مجزا

آسانسور

سالن اجتماعات مدرن

لابی لوکس

شوتینگ زباله هر طبقه

آنتن مرکزی برج

سالن ورزشی

سیستم اعلام  و اطفاء حریق

پروژه پاسارگاد 2 در مکان بسیار عالی و دارای دسترسی راحتی به اتوبان‌های اصلی مانند همت، حکیم و آزادگان می‌باشد. از جمله مراکز رفاهی تجاری این برج می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

دریاچه چیتگر

پارک جنگلی چیتگر

ایران‌مال

رزمال

مجتمع طوبی

این برج علاوه بر مراکز تجاری رفاهی دارای رستوران‌های زنجیره‌ای، کافی‌شاپ و بیمارستان با متخصصین حاذق می‌باشد.

 

تعاونی شهید همت d
تعاونی شهید همت m

روش‌های پیش‌فروش پروژه‌های تعاونی شهید همت

پروژه تعاونی شهید همت به صورت امتیاز و واریزی خرید‌و‌فروش می‌شود. برحسب اولویتی که فروشنده امتیاز دارد و رتبه آن، قیمت امتیاز متفاوت می‌باشد چون در واقع رتبه مشخص می‌کند که شما در کدام برج قرار می‌گیرید. 

حق امتیاز در پیش فروش خانه مبلغی است که به فروشنده پرداخت می‌شود بابت اینکه عضویت خود را در تعاونی به شما بفروشد.

در واقع امتیاز، سود سرمایه‌گذاری فروشنده از واریزی پرداخت شده به شرکت تعاونی است.

آدرس و موقعیت مکانی تعاونی شهید همت

تعاونی شهید همت در منطقه 22، شهرک گلستان، بلوار امیرکبیر، بلوار هاشم زاده، نبش سروستان هشتم، پلاک 90، طبقه دوم قرار دارد.

وضعیت تعاونی شهید همت

این که نام یک تعاونی جزو یکی از پرآوازه‌ترین تعاونی‌ها باشد کار راحتی نیست.
اولین مسئله‌ای که باید آن تعاونی ثابت کند حسن‌نیت خود است که کمتر تعاونی در منطقه 22 مانند تعاونی شهید همت چنین حسن‌نیتی به اعضایش دارد .

تعاونی شهید همت از جمله تعاونی‌های فعال در منطقه چیتگر تهران است؛ زیرا این تعاونی در حال ساخت پروژه‌های متعددی در این منطقه می‌باشد.

نحوه انتخاب واحد و طبقه در تعاونی شهید همت

نحوه انتخاب واحد و طبقه در تعاونی شهید همت

خيلی از ‌خریداران و سرمایه‌گذاران وقتی پروژه‌ای که توسط تعاونی مسکن‌های مختلف در حال ساخت است را می‌پسندند و اشتیاق زیادی برای خرید آن را پيدا می‌کنند.

 اشخاصی که از این تعاونی‌ها خرید کرده‌اند و حالا به زمان انتخاب واحدشان نزدیک می‌شود سوالاتی در باب انتخاب واحد در پروژه دارند که بعضاً بی‌جواب می‌مانند.  

در اینجا سعی داریم توضيحاتی ارائه کنیم برای اينکه بتوانيد با اطلاع کافی و چشم باز انتخاب واحد خود را انجام دهید:

1-سیستم تعیین امتیاز :

معمولا دغدغه همه‌ی اشخاصی که اطلاع کافی از سيستم انتخاب واحد تعاونی ندارند اين نگرانی را دارند که در صورت خوش‌حسابی هم طبقه مورد نظر نصیبشان نشود.

خب لازم به توضیح هست که تعاونی‌ها همگی زیر‌نظر اداره تعاون و وزارت تعاون فعالیت دارند و برای فعالیت خود مؤظف به اخذ مجوزات لازم و تحت‌نظر بازرسان هستند و مراحل انتخاب واحد به صورت سیستمی و با شیوه روز ريالی انجام می‌شود و جای هیچگونه تخلفی در آن نيست.

2- خوش حسابی :

اگر شما عضو اوليه تعاونی باشید و از روز اول عضویت اقساط خود را در چهارچوب و به موقع پرداخت کرده باشید که جای نگرانی نیست.

ولی اگر از شخصی خریداری می‌کنید بايد این را از فروشنده و مشاور املاک خود بخواهید که استعلام مکتوب از رتبه، خوش‌حسابی و تسویه به‌روز به شما ارائه کنند و شما بعد از خرید با ادامه‌ی مسیر خوش‌حسابی نفر می‌توانيد خیال خود را از بابت طبقه و جهت دلخواه راحت کنید.

3-انتخاب واحد :

معمولاً در پروژه‌های تعاونی مسکن زمان انتخاب واحد با شروع عملیات نازک‌کاری مقارن می‌شود. با زبان ساده‌تر تعاونی‌ها انتخاب واحد و طبقه را به سال آخر ساخت پروژه موکول می‌کنند.

در هر صورت شما در زمان انتخاب‌ واحد بسته به اولویت‌بندی به دفتر تعاونی دعوت می‌شوید و با دیدن نقشه‌ها، پلان چینشی دقیق اقدام به انتخاب واحد می‌نمایید که باز در پروژه‌هایی که در مرحله نازک‌کاری هستند این امکان برای شما مهیا است که داخل واحد‌ها شده و با لمس فیزیکی شرایط، انتخاب واحد نمایید.

قیمت خرید خانه در تعاونی شهید همت

اگر بخواهیم در رابطه با قیمت پروژه‌های مسکونی تجاری در تعاونی شهید همت صحبت کنیم دو چیز به ذهن خریداران می‌رسد:

قیمت امتیاز

قیمت ساخت

قیمت امتیاز به صورت گفتاری می‌باشد و عرضه‌و‌تقاضا، پیشرفت پروژه، موقعیت، تعداد واحد، متراژ آن باعث می‌شود که قیمت امتیاز بالا و پایین برود. قیمت ساخت پروژه هم با احتساب زمین، تراکم و ساخت متری محاسبه می‌شود.

در حالت کلی واحدهای مسکونی در این تعاونی به صورت واریزی و امتیازی خرید‌و‌فروش می‌شوند و در دفتر تعاونی قابل استعلام و رتبه‌بندی می‌باشند.

تمامی واحد‌ها دارای دفترچه مالکیت بوده و در دفتر تعاونی شهید همت قابل نقل‌و‌انتقال و واگذاری به صورت قطعی می‌باشند.

از عوامل مؤثر بر هزینه ملک در تعاونی شهید همت می‌توان به متراژ، موقعیت ملک و… اشاره کرد. در حالت کلی هزینه زمین به عنوان پیش‌پرداخت اولیه دریافت شده و مابقی هزینه به صورت اقساط پرداخت می‌شود.

این مقاله توسط تعاونی فرتاک گردآوری شده است و به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره رایگان در این زمینه می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در صفحه و یا آدرس وبسایت «fartak-company.com» با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

امتیاز کاربران:

5/5

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس‌های ما

از ساعت 8:00 الی 18:00
روز سال ۲۴*۳۶۰ ساعت روز در
  • 021-46127729
  • 021-46147943
  • 021-46147967
  • 021-46147907
  • 021-46147885
همیشه در دسترس