بازخوردهای مشتریان یکی از مهم‌ترین منابع اطلاعاتی برای بهبود کیفیت محصولات و خدمات یک شرکت هستند. تعاونی فرتاک به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت ساخت و ساز، همواره در تلاش است تا با دریافت و بررسی بازخوردهای مشتریان، رضایت آنها را جلب کند و بخش‌های توانایی بخش‌های مختلف تعاونی را بهبود بخشد.

تعاونی کاشانه ساز فرتاک به منظور سهولت در دریافت بازخورد و بررسی شکایات و سوالات مشتریان و مراجعان این مجموعه، امکان برقراری ارتباط از طرق مختلف را فراهم آورده است. همچنین نتایج بررسی بازخوردهای مشتریان به صورت دوره‌ای به اطلاع اعضا خواهد رسید.

نحوه جمع‌آوری یا بررسی بازخورد‌ها و نظرات مشتریان در هلدینگ فرتاک به چه صورتی است؟

ما در تعاونی فرتاک همواره به رضایت خاطر و رفع ابهامات ذهنی اعضا و مشتریان خود اهمیت زیادی می‌دهیم به همین منظور در بازه‌های زمانی مختلفی به برگذاری نظر سنجی‌های آنلاین و ارسال فرم‌های نظر سنجی اقدام می‌کنیم، اما در حالت کلی راه‌های ارتباطی مختلفی را نیز برای با مدیران و کارشناسان تعاونی فرتاک قرار داده‌ایم.

در حالت کلی 3 راه ارسال بازخورد و به مجموعه فرتاک وجود دارد که مشتریان و مراجعه کنندگان می‌توانند از این 3 طریق پاسخ سوالات خود را بیابند یا مراتب اعتراضا خود را اعلام کنند تا کارشناسان و مدیران تعاونی فرتاک در اسرع وقت به بررسی و پاسخگویی به آن‌ها بپردازند. این 3 راه برای ارسال بازخورد به شرح زیر هستند:

ارسال بازخورد از طریق فرم‌های شکایت و پیشنهاد موجود در وبسایت

برای طرح سوال و ارسال بازخورد یا ثبت شکایت از طریق وبسایت می‌توانید با پر کردن فرم‌ ثبت شکایت یا تماس با ما، به این کار اقدام کنید. سپس پشتیبان سایت این نظرات و فرم‌ها را به صورت روزانه بررسی می‌کند و گزارش آن‌ را برای کارشناسان یا مدیران فروش ارسال می‌کند.

کارشناسان فرتاک پس از بررسی این گزارشات با درخواست کنندگانی که شماره تماس خود را درج کرده‌اند، تماس می‌گیرند و پاسخگوی شکایات و سوالات آن‌ها خواهند بود.

تماس تلفنی با تیم پشتیبانی فرتاک

پس از تماس مشتری با شرکت فرتاک که شماره تماس‌های آن در وبسایت قرار دارد، مسئول دفتر هلدینگ فرتاک ایشان را به به کارشناسی که در طی فرایند‌‌های فروش راهنمای ایشان بوده است، ارجاع می‌دهد. درصورت غایب بودن کارشناس مربوطه، مدیر فروش تعاونی پاسگوی شکایات و سوالات مراجع خواهد بود.

چنانچه گفت‌وگو با مسئولین فوق به نتیجه‌ای نرسید، قائم مقام مجموعه به صورت تلفنی پیگیری‌های لازم را تا حل مسئله انجام می‌دهد. همچنین می‌توان با تماس تلفنی هماهنگی‌های لازم را برای مراجعه حضوری انجام داد.

مراجعه حضوری به دفتر مرکزی یا دفاتر فروش تعاونی فرتاک

مشتریان می‌توانند با مراجعه به دفتر مرکزی تعاونی و پس از دریافت زمان مشاوره یا رسیدگی به مشکل از منشی مجموعه یا در صورت رزرو بودن زمان از قبل، می‌توانند با کارشناسی که در طی انجام مراحل فروش در کنار ایشان بوده مراجعه نمایند و مشکل خود را بیان کنند.

چنانچه پس از مراجعه و مشورت با کارشناس گروه فرتاک مشکل برطرف نگردد، قائم مقام مجموعه وارد می‌شود و به بررسی و رفع آن چالش اقدام می‌کند.

برای رعایت اصول ارسال بازخورد مناسب، بهتر است نکات زیر را رعایت فرمایید:

  • ذکر کردن کامل نام خود
  • صراحت در بیان بازخورد
  • استفاده از ادبیات رسمی و بی‌طرفانه
  • پرهیز از بکار بردن عبارات و جملات کلیشه‌ای و کنایه‌ای