پروژه‌های پیش خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران تا سقف 2 میلیارد

content
خلاصه محتوا:
5/5
پروژه‌های مسکونی، رفاهی متعددی که در این منطقه در حال ساخت است، افراد را برای پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران، بیش از پیش ترغیب می‌کند.پروژه‌های زیادی در طی این سال‌ها برای پیش‌خرید آپارتمان، توسط شرکت‌های مختلف در منطقه 22 ساخته شده‌اند که برخی از این پروژه‌ها مناسب و موفق بوده‌اند و برخی دیگر در سطح پایینی قرار گرفته‌اند.به دنبال جریان رشد اقتصادی در این منطقه، هرگونه سرمایه‌گذاری به ویژه پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران تا سقف 2 میلیارد تومان سودآور خواهد بود.

فرتاک Wiki

زمان مطالعه: 4 دقیقه

زمان مطالعه: 4 دقیقه

پیش‌خرید آپارتمان یکی از راه‌های پرطرفدار سرمایه‌گذاری در منطقه 22 تهران محسوب می‌شود. بر همین اساس ساخت‌وسازهای زیادی در سال‌های اخیر در این منطقه صورت گرفته است.

در میان پروژه‌های مختلف مسکونی، پروژه‌های پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران تا سقف 2 میلیارد تومان دارای محبوبیت بالایی هستند. مناسب بودن قیمت و امکانات مدرن این واحدهای آپارتمانی از دلایل جذب سرمایه‌گذاران و خریداران این واحدهای آپارتمانی می‌باشد.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی تخصصی پروژه‌های پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران تا سقف 2 میلیارد تومان و سود حاصل از آنها بپردازیم.

پیش خرید آپارتمان در منطقه 22

پیش‌خرید آپارتمان در معنای لغوی آن، به قبل از خرید کردن اشاره دارد و نوعی از سرمایه‌گذاری و خرید ملک محسوب می‌شود.

امروزه به دلیل بالا رفتن قیمت‌ مسکن در تهران بیشتر افراد به دنبال سرمایه‌گذاری امن و مناسب در این حوزه هستند. به همین خاطر پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22 به عنوان یکی از راه‌های مطمئن در سرمایه‌گذاری مسکن شناخته شده است.

منطقه 22 به دلایل زیادی از جمله؛ آب‌وهوای مساعد، امکانات متنوع و پیشرفته و اماکن تجاری گردشگری مورد استقبال سرمایه‌گذاران قرار گرفته است.

علاوه بر این دسترسی سریع و آسان این منطقه به سه بزرگراه اصلی؛ شهید خرازی، شهید همدانی و تهران-کرج موجب شده است تا پروژه‌های پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران جذابیت خاصی برای سرمایه‌گذاران داشته باشد.

در کنار این موارد، ساخت‌وسازهایی که طی سال‌‌های اخیر در این منطقه انجام شده است دلیل محکم دیگری برای جذب سرمایه‌گذاری و تکمیل بیشتر پروژه‌های پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22 محسوب می‌شود.

نوع ساخت واحدهای مسکونی و موقعیت خانه و آپارتمان، در میزان سرمایه‌گذاری و خرید‌وفروش آنها حائز اهمیت است. بر همین اساس پروژه‌های پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران براساس مدرن‌ترین معماری و زیباترین نما طراحی و ساخته شده‌اند.

 اگر قصد دارید با بودجه تا سقف 2 میلیارد تومان در مکان مناسبی از منطقه 22 تهران، آپارتمان پیش‌خرید کنید، توصیه می‌کنیم که از طریق تعاونی‌های معتبر جهت سرمایه گذاری در این زمینه اقدام کنید.

مزایا پیش خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران تا سقف 2 میلیارد چیست؟

پروژه‌های مسکونی، رفاهی متعددی که در این منطقه در حال ساخت است، افراد را برای پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران، بیش از پیش ترغیب می‌کند.

پروژه‌های زیادی در طی این سال‌ها برای پیش‌خرید آپارتمان، توسط شرکت‌های مختلف در منطقه 22 ساخته شده‌اند که برخی از این پروژه‌ها مناسب و موفق بوده‌اند و برخی دیگر در سطح پایینی قرار گرفته‌اند. با این اوصاف مزایا پروژه‌های پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران تا سقف 2 میلیارد تومان به قرار زیر می‌باشند:

  • قیمت مناسب نسبت به هزینه‌های تمام شده
  • طراحی و معماری زیبا و استاندارد
  • استفاده از مصالح و مواد با کیفیت
  • بهره‌گیری از مهندسین خبره و پرسنل ساختمانی مجرب
  • تعهد بالا و تکمیل و تحویل به موقع واحدها بر اساس قرارداد
  • امکان پشتیبانی و پاسخ‌گویی به سوالات اعضا تعاونی
  • امکان پیگیری اعضا از روند ساخت‌وساز

بیش از 90 درصد ساخت‌وسازها و پروژه‌های پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران توسط تعاونی‌های خصوصی و یا دولتی صورت گرفته است.

در پروژه‌های پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران تا سقف 2 میلیارد تومان که توسط تعاونی‌های معتبر ساخته شده‌اند، امکان پیگیری و بررسی پروسه ساخت نیز مقدور می‌باشد.

معرفی پروژه‌های پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران تا سقف 2 میلیارد

همانطور که قبلا گفتیم، منطقه 22 قطب گردشگری شهر تهران است که به دلایل زیادی مناسب‌ترین مکان تهران برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

در این ناحیه از تهران همچنان سرمایه‌گذارای‌های کلانی در حال انجام است که موجب رونق بیشتر منطقه 22 در آینده خواهد شد.

 به دنبال جریان رشد اقتصادی در این منطقه، هرگونه سرمایه‌گذاری به ویژه پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران تا سقف 2 میلیارد تومان سودآور خواهد بود. برای کسب سود در هنگام پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران بهتر است که از معتبر بودن تعاونی اطمینان حاصل کنید.

یکی از معتبرترین تعاونی‌های منطقه 22 است که پروژه‌های موفقی را در کارنامه کاری خود دارد. پروژه برج فراز و برج‌ افق فرتاک از جمله پروژه‌های پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران تا سقف 2 میلیارد تومان هستند که توسط این تعاونی در حال ساخت می‌باشند.

پروژه افق فرتاک

در زیبا دشت بالا واقع شده است که یکی از بهترین پروژه‌های مسکونی در منطقه 22 به شمار می‌رود. اتوبان حکیم، همت و آزادگان، مسیرهای دسترسی به این پروژه هستند. ساکنان این واحدهای مسکونی به مکان‌هایی همچون؛ بام‌لند، ایران مال، بوستان جوانمردان، پارک چیتگر و غیره دسترسی دارند.

مساحت کل زمین پروژه افق فرتاک 14995 متر‌مربع است که دارای 256 واحد در 21 طبقه می‌باشد. 4 طبقه از این برج به پارکینگ، 1 طبقه به لابی و 16 طبقه نیز به واحدهای مسکونی اختصاص داده شده است.

واحدهای این پروژه از 96 تا 112 متر‌مربع را در بر می‌گیرند. با توجه به متراژ مناسب این واحدها، ساکنین می‌توانند، متراژ مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

پروژه برج فراز فرتاک

در شهرک مرواریدشهر واقع در شمال منطقه 22 تهران می‌باشد. مساحت این برج به 1687 مترمربع است که دارای 112 واحد یک خوابه و سه خوابه در متراژهای 110 تا 235 متر می‌باشد.

همچنین این برج دارای 24 طبقه است که 19 طبقه مسکونی، 1 طبقه لابی و 4 طبقه آن پارکینگ می‌باشد. مسیر‌های این پروژه مسکونی مابین اتوبان همت و حکیم با فاصله 10 متری از اتوبان حکیم است.

ساکنین برج فراز دارای یک ویو ابدی با آب‌وهوایی مناسب هستند و می‌توانند به بهترین مراکز تجاری و تفریحی در کم‌ترین زمان دسترسی داشته باشند. این پروژه نیز دارای امکانات مختلفی مانند؛ آسانسور دو لاین، کارواش مرکزی و .. می‌باشد.

این برج‌های آپارتمانی از طریق امکانات خوب، معماری مدرن و موقعیت مکانی عالی، توانسته‌اند، انتظارات سرمایه‌گذاران خود را به خوبی برآورده سازند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این پروژه‌ها و همچنین پیش‌خرید واحدهای آپارتمانی در آنها می‌توانید به وبسایت فرتاک به آدرس اینترنتی «fartak-company.com» مراجعه کنید.

امتیاز کاربران:

5/5

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس‌های ما

از ساعت 8:00 الی 18:00
روز سال ۲۴*۳۶۰ ساعت روز در
  • 021-46127729
  • 021-46147943
  • 021-46147967
  • 021-46147907
  • 021-46147885
همیشه در دسترس