تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی سپاه

content
خلاصه محتوا:
5/5
تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی سپاه از تعاونی‌های فعالی در منطقه 22 تهران است که پروژه‌های مختلفی از جمله پروژه خرازی را در کارنامه خود دارد. در این مقاله به بررسی اهداف این تعاونی، پروژه خرازی و روش‌ پیش فروش تعاونی آماد پرداخته‌ایم، در ادامه با ما همراه باشید.

فرتاک Wiki

زمان مطالعه: 4 دقیقه

زمان مطالعه: 4 دقیقه

جدا از تعاونی مسکن ارتش که پروژه‌های زیادی را در طی چند سال اخیر به انجام رسانده است، تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی سپاه نیز پروژه‌های بسیار زیادی را در منطقه 22 تهران انجام داده است.

این تعاونی در منطقه 22 در اطراف دریاچه چیتگر ساخت‌وسازهای زیادی انجام داده که به حالت پیش‌فروش عرضه می‌کند. این سازه‌ها دارای قیمت بسیار مناسبی نیز هستند که توجه اغلب خریداران را به خود جلب کرده است.

ما در تعاونی فرتاک، این مقاله را گردآوری نموده‌ایم و تمامی جزئیات را درباره تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی سپاه در خدمت شما قرار می‌دهیم که البته از طریق وبسایت «fartak-company.com» می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

در ادامه به بررسی زیر مجموعه‌های این تعاونی، موقعیت آن و… می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

آشنایی با پروژه خرازی

آشنایی با پروژه خرازی

این پروژه از جمله نمونه‌های در حال انجام در منطقه 22 تهران است که تحت نظر تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی سپاه مدیریت شده و در حال ساخت است.

پروژه خرازی در قسمت وردآورد در منطقه 22 تهران، در نزدیکی آتی شهر و در قسمت غربی دریاچه چیتگر قرار گرفته است.

از این رو، دسترسی راحت به دریاچه چیتگر، پارک جنگلی، بازار بزرگ ایران مال، بازارهای تجاری منطقه و… از موارد مزایا و مشخصات خاص و عالی این پروژه‌ها می‌باشد.

از طرفی داشتن دسترسی به اتوبان خرازی در قسمت شمالی، اتوبان حکیم در جنوب و اتوبان تهران_کرج، از قسمت‌ها و مسیرهای ارتباطی راحت و آسان این منطقه است.

این پروژه در 44 بلوک، 8032 واحد که وسعت قسمت زیرزمین آن دارای 368،289 مترمربع بوده که زیربنای آن 114،978 مترمربع است.

تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی سپاه دارای 2376 واحد است که شامل بلوک‌های C3، C4، C7،  C8، A4، B3، B4 می‌باشد. این تعاونی در تاریخ 24/08/1371 تاسیس شده است که دارای شماره ثبت 93707 می‌باشد و با شناسه ملی آن 10101378071 ثبت شده است.

تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی سپاه d
تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی سپاه m

اهداف تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی سپاه

به منظور ساخت منزل و مسکن برای کارکنان سپاه؛ تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی سپاه، با انجام فعالیت‌های اقتصادی منجر به تولید در زمینه ثروت ملی می‌شود.

برای تامین منزل و محل سکونت کارمندان سپاه، با قیمت و هزینه‌ای کمتر این تعاونی فعالیت می‌کند.

در حالت کلی زمین را با قیمت مناسب و به صورت قسطی در اختیار کارکنان قرار می‌دهند و در نهایت هزینه ساخت آن را به صورت وام به متقاضیان پرداخت می‌نمایند.

در این تعاونی ملک را با 5 تا 10 درصد از قیمت اصلی قولنامه می‌کنند و بعد از آن مدت زمان یکسال زمان برای پرداخت مابقی هزینه فرصت در نظر گرفته می‌شود.

روش پیش‌فروش پروژه‌های تعاونی مسکن آماد

روش پیش‌فروش پروژه‌های تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی سپاه

 

در ابتدا تعاونی‌های موجود در شهرک شهید خرازی، پروسه نقل‌وانتقال امتیازها را بسته نگه داشتند و صرفا به حالت وکالتی، معاملات انجام می‌شد که شیوه مناسبی نبود.

اغلب پروژه‌های تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی سپاه به صورت متری خرید و فروش می‌شوند که با توجه به موقعیت، جهت، طبقه و… قیمت آن‌ها مشخص می‌شود. البته شما می‌توانید جهت خرید امتیاز این واحدها با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

در این پروژه نیز همانند دیگر تعاونی‌های مسکن، موقعیت دقیق مکانی، طبقه، مسکن، واحد و… در ابتدای امر مشخص نیست و به حالت امتیاز و واریزی خرید و فروش انجام می‌شود.

موقعیت مکانی تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی سپاه

تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی سپاه در منطقه 22 تهران قرار گرفته است و به همین دلیل دارای شرایط جوی بسیار عالی و آب‌وهوای مطلوب است. همانطور که می‌دانید منطقه چیتگر تهران از مناطق جدیدی است که تاسیس شده و دارای بهترین شرایط جوی می‌باشد.

این منطقه پتانسیلی بسیار بالا برای رشد دارد. از نظر راه‌ها و مسیرهای ارتباطی، امکانات رفاهی، تفریحی و… می‌تواند سودآوری بسیار بالایی داشته باشد.

شهرک شهید خرازی در مجاورت آتی شهر قرار دارد و در ناحیه غربی دریاچه چیتگر است. از نظر راه‌های ارتباطی این منطقه به اتوبان خرازی و اتوبان حکیم به ترتیب از قسمت‌های شمال و جنوب متصل است. 

منبع درآمد تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی سپاه

در حالت کلی تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی سپاه از طریق انجام کارهای عمرانی، تجاری و… هزینه‌های مورد نیاز خود را تامین می‌کند و همچنین از طرف دولت تحت حمایت قرار می‌گیرد.

اغلب این تعاونی‌ها با تاخیر در انجام و تحویل پروژه‌های اجرایی کسب سود می‌کنند. به این صورت که در ابتدا 200 واحد را به فروش می‌رسانند و حق امتیاز در پیش خرید آن‌‌‌ها مشخص می‌شود.

هنگامی که ساخت پروژه شروع نمی‌شود، مقدار واریزی افراد قدیمی پس داده می‌شود و همان واحدها با قیمت جدید به فروش می‌رسند.

قیمت واحدهای مسکونی در تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی سپاه

قیمت واحدهای مسکونی در تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی سپاه

در حالت کلی قیمت واحدهای مسکونی در تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی سپاه به عوامل مختلفی همانند؛ متراژ سازه، موقعیت مکانی آن، تعداد طبقات و واحدها و… بستگی دارد.

در این بنیاد وام‌های اختصاصی به افراد به منظور خرید منزل مسکونی تعلق خواهد گرفت که کارکنان سپاه بتوانند حتی در زمان بازنشستگی نیز خانه خود را تهیه نمایند و زندگی راحتی را تجربه کنند.

در حالت کلی در حال حاضر قیمت این پروژه‌ها به صورت هر متر ما بین 20 تا 25 میلیون تومان است که با توجه به مکان و شرایطی که دارند می‌تواند متغیر باشد.

ما در کمپانی فرتاک، این مقاله را گردآوری نموده‌ایم تا شما متقاضیان بتوانید نسبت به خرید این پروژه‌ها اقدام نمایید. همچنین این واحدها را به صورت پیش‌خرید می‌توانید با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در این زمینه می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در صفحه و یا آدرس وبسایت «fartak-company.com» با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

امتیاز کاربران:

5/5

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس‌های ما

از ساعت 8:00 الی 18:00
روز سال ۲۴*۳۶۰ ساعت روز در
  • 021-46127729
  • 021-46147943
  • 021-46147967
  • 021-46147907
  • 021-46147885
همیشه در دسترس