تعاونی عرش گستر همت

content
خلاصه محتوا:
5/5
تعاونی عرش گستر همت جزو یکی از این ارگان‌ها محسوب می‌شود. این تعاونی با فعالیت‌های ساختمانی خود، واحدهای آپارتمانی را در منطقه 22 تهران طبق شرایط اعلام شده به تمامی کارکنان بیمارستان عرضه می‌نماید.تعاونی عرش گستر همت از تعاونی‌هایی است که در منطقه 22 تهران فعالیت دارد و جزو تعاونی‌های قدیمی در این حوزه نیز محسوب می‌شود. از پروژه‌های مناسب و در دست و متعلق به این تعاونی در منطقه 22 تهران جهت سرمایه‌گذاری می‌توان به برج پزشکان 1 ،برج پزشکان 2، پروژه های گرمدره این تعاونی اشاره کرد. در ادامه مقاله به بررسی پروژه‌های تعاونی و قیمت تاریخچه و.... که متعلق به این تعاونی هستند پرداخته‌ایم، با ما همراه باشید.

فرتاک Wiki

زمان مطالعه: 5 دقیقه

زمان مطالعه: 5 دقیقه

ارگان‌های موجود در کشور در سال‌های اخیر با هدف تسهیل بیشتر در رفاه و وضعیت کارکنان خود شروع به ساخت‌وسازهای ویژه‌ای کرده‌ و واحدهای ساختمانی را بر اساس دستورالعمل‌های خاص در اختیار آنها قرار دادند.

تعاونی عرش گستر همت نیز جزو یکی از این ارگان‌ها محسوب می‌شود. این تعاونی با فعالیت‌های ساختمانی خود، واحدهای آپارتمانی را در منطقه 22 تهران طبق شرایط اعلام شده به تمامی کارکنان بیمارستان عرضه می‌نماید.

 در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با اطلاعات دقیق‌تری در مورد این تعاونی، پروژه‌های آن و نحوه پیش‌خرید آپارتمان در چیتگر اشنا شوید.

تعاونی عرش گستر همت

تعاونی عرش گستر همت

شرکت انبوه‌سازان تعاونی عرش گستر همت از تعاونی‌هایی محسوب می‌شود که در ساخت انواع برج‌های مسکونی، اداری و تجاری اقدامات مهمی را انجام داده است. تعاونی مذکور در سال 1398 با شماره 548976 و همچنین کدپستی  1445853644 به ثبت رسیده و فعالیت خود را آغاز نموده است.

همچنین این شرکت در منطقه 22 تهران به عنوان تعاونی مسکن و با هدف ساخت، تکمیل و تحویل واحدهایی با تراکم بالا و بر اساس هزینه تمام شده تأسیس گردیده است.

پزشکان، پرستاران و تمامی کارکنان بیمارستان‌ها از بیشترین اعضای این تعاونی به شمار می‌روند.

این تعاونی همچنان مشغول به فعالیت در ساخت‌وساز پروژه‌های جدید مسکونی در کشور می‌باشد. با توجه به استقبال بالایی که در سرمایه‌گذاری ملک در منطقه22از واحدهای پروژه‌های این تعاونی صورت گرفته است، از کارگزاران رسمی و مطمئن در پیش‌خرید و پیش‌فروش این واحدها استفاده می‌شود.

پروژه‌های تعاونی عرش گستر همت

پروژه‌های تعاونی عرش گستر همت

 تعاونی عرش گستر همت با اعمال مهندسی دقیق، توانسته است دو پروژه موفق به نام برج پزشکان 1 و برج پزشکان 2 را در کارنامه خود به ثبت برساند. در زیر با بیان اطلاعات لازم، به بررسی هر یک از پروژه‌های مذکور پرداخته‌ایم:

1-برج پزشکان 1 :

این برج بزرگ دارای 25 طبقه و 200 واحد مسکونی است که در محله مروارید شهر توسط این تعاونی در حال ساخت می‌باشد. دسترسی‌های بسیار عالی این پروژه به امکانات منطقه 22 تهران مانند دریاچه چیتگر، باغ ملی گیاه‌شناسی و مراکز تجاری متنوع، موجب شده تا این برج به یکی از منحصربه‌فردترین ساختمان مسکونی تبدیل شود.

سازندگان این برج واحدهای مسکونی آن را در دو تیپ 117 و 140 متری طراحی کرده‌اند. یکی از ویژگی‌های دیگری که پروژه پزشکان 1 را در این منطقه درخشان کرده است، بهره‌گیری از امکانات مدرن در ساخت آن می‌باشد.

از جمله امکانات موجود در این برج می‌توان به سالن اجتماعات، زمین ورزشی، سیستم مدیریت هوسشمند(zone)، هایپر استار و… اشاره کرد.

با توجه به زمان‌بندی که در ساخت این پروژه انجام شده، زمان تحویل این برج سال 1402 تخمین زده شده است.

2-برج پزشکان 2:

برج پزشکان 2 یکی دیگر از پروژه‌های در حال ساخت تعاونی عرش گستر همت محسوب می‌شود. این پروژه نیز در منطقه مروارید شهر واقع شده است.

 این برج  دارای 12 طبقه می‌باشد که 9 طبقه آن مسکونی بوده و 2 طبقه به پارکینگ و 1 طبقه از آن نیز به لابی اختصاص داده شده است.

آپارتمان‌های این برج از چهار تیپ 100، 115، 125 و 140 متری تشکیل شده‌اند و افراد می‌توانند بر اساس بودجه و سلیقه‌ای که دارند یکی یا بیشتر، از آنها را خریداری نمایند.

همچنین امکانات این برج بزرگ یکی از اصلی‌ترین گزینه‌هایی است که موجب شده است تا این پروژه به عنوان یکی از بهترین برج‌های مسکونی در منطقه شناخته شود. از امکانات فوق‌العاده این برج می‌توان به سالن‌های ورزشی، سیستم هوشمند مدیریتی، سالن اجتماعات، سالن بدنسازی و… اشاره کرد.

لازم به ذکر این نکته است که اگر چه این برج با هدف کمک به کارکنان بیمارستان‌ها احداث شده است؛ سایر افراد نیز می‌توانند امتیاز واحدهای آن را خریداری کرده و با پرداخت اقساط آن از مالکین برج پزشکان 2 محسوب شوند.

تعاونی عرش گستر همت d
تعاونی عرش گستر همت m

از دیگر پروژه‌های موفق تعاونی عرش گستر همت در لیست زیر به اختصار نام برده شده است:

3-پروژه گرمدره :

این پروژه مسکونی دارای 2 برج در 9 طبقه می‌باشد. همچنین این برج مسکونی در انتهای بزرگراه شهید همت غرب با مساحت 5000 متر مربع واقع شده است.

4-پروژه موج :

این پروژه در اطراف دریاچه چیتگر ساخته شده است.

5-پروژه چشمه :

پروژه مذکور از 1 برج و 14 طبقه تشکیل شده است. موقعیت جغرافیایی که این پروژه در آن واقع شده است در اتوبان آزادگان جنوب به شمال در زمینی به مساحت 1600 متر مربع است.

6-پروژه دریاچه :

پروژه فوق به صورت 3 طرح مجزا در ضلع شمالی دریاچه چیتگر واقع شده است.

تمامی پروژه‌های نام برده شده توسط تعاونی عرش گستر همت با بهترین تکنولوژی و طراحی ساخته شده‌اند.

 شما می‌توانید با اخذ مشاوره از کارشناسان این تعاونی و کسب اطلاعات لازم، اقدام به پیش‌خرید آپارتمان ها نمایید.

موقعیت مکانی تعاونی عرش گستر همت

به طور کلی چه پروژه‌هایی که توسط تعاونی عرش گستر همت به پایان رسیده‌اند و چه آنهایی که در حال ساخت هستند در محدوده 22 تهران می‌باشند. پروژه برج‌های پزشکان 1 و2 در منطقه مروارید شهر و در انتهای اتوبان خرازی واقع شده‌اند.

با توجه به پیشرفت روزافزون در این ناحیه، می‌توان گفت که پروژه‌های مسکونی در این تعاونی، بهترین موقعیت را دارا بوده و از ارزش سرمایه‌ای خوبی برخوردارند.

وضعیت تعاونی عرش گستر همت

وضعیت تعاونی عرش گستر همت

این تعاونی با توجه به درج اطلاعات لازم و منظم بر روی وبسایت شخصی، توانسته است، فعالیت مستمر خود را در زمینه ساخت‌وساز به خوبی نشان ‌دهد.

پروژه‌های در حال ساخت این تعاونی نشان‌گر فعال بودن مستمر آن می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت این تعاونی از فعالیت‌های روزانه آن مطلع شوید.

نحوه انتخاب واحد و طبقه در تعاونی عرش گستر همت

نکته‌ای که در اینجا لازم است به آن اشاره شود این است که این تعاونی مانند دیگر تعاونی‌های مسکن، طبقه و جهت آن در ابتدای کار مشخص نمی‌باشد. بلکه این کار در طول مسیر ساخت‌وساز تعیین شده و خریداران آن امکان انتخاب طبقه و جهت آن را خواهند داشت.

خرید و فروش این واحدها بر اساس امتیازی که توسط سرمایه‌گذار خریداری می‌شود و همچنین پرداخت اقساط آن، انجام می‌گردد.

حق امتیاز در پیش خرید در واقع مبلغی است که فروشنده علاوه بر مبلغ واریزی، برای انتقال واحد خود از خریدار می‌گیرد تا حق عضویت خود را به خریدار واگذار کند.

قیمت واحدهای مسکونی در تعاونی عرش گستر همت

قیمت واحدهای مسکونی در این تعاونی متفاوت است. دلیل این اختلاف قیمت‌ها به مواردی مانند میزان متراژ ، موقعیت واحد، امکانات به کار برده شده در آنها (در صورت وجود امکانات متفاوت) و… بر می‌گردد.

خریداران در ابتدا با پرداخت پول زمین می‌توانند حق امتیاز ملک را خریداری کنند. سپس مابقی هزینه‌ها را به صورت اقساط ماهیانه نیز پرداخت می‌نمایند.

در نهایت، این مطلب را می‌توان عنوان کرد که به طور کلی در تعاونی عرش گستر همت هزینه هر متر واحد مسکونی مابین 20 الی 25 میلیون تومان محاسبه می‌شود.

برای کسب اطلاعات دقیق‌تر می‌توانید به وبسایت تعاونی فرتاک به آدرس اینترنتی «fartak-company.com» مراجعه کرده و یا از طریق تماس با شماره‌ تماس‌های مندرج با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

امتیاز کاربران:

5/5

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس‌های ما

از ساعت 8:00 الی 18:00
روز سال ۲۴*۳۶۰ ساعت روز در
  • 021-46127729
  • 021-46147943
  • 021-46147967
  • 021-46147907
  • 021-46147885
همیشه در دسترس