تعاونی مسکن مهندسی ناجا

content
خلاصه محتوا:
5/5
تعاونی مسکن مهندسی ناجا از تعاونی‌های قدیمی و فعال در منطقه 22 تهران است که پروژه‌های شهرک قدس و میرزای شیرازی از بهترین‌های این تعاونی است. در این صفحه به معرفی تعاونی مسکن مهندسی ناجا، پروژه‌های آن و نحوه شرکت در پروژه‌های آن پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید و از این تعاونی و پروژه‌های آن مطلع شوید.

فرتاک Wiki

زمان مطالعه: 7 دقیقه

زمان مطالعه: 7 دقیقه

امروزه بر اساس قیمت‌گذاری‌های بسیار بالایی که در زمینه مسکن وجود دارد، افراد کمتری می‌توانند با روال معمول، صاحب مسکن شوند. به همین جهت شرکت‌های مهندسی- عمرانی، تعاونی‌‌های ویژه‌ای را برای پیش‌خرید واحد‌های ساختمانی به وجود آوردند.

هدف اصلی این تعاونی‌ها کمک به بهبود وضع اقتصادی و رفاه شرکاء ملکی (افرادی که اقدام به خرید واحد می‌نمایند) می‌باشد.

در منطقه 22 نیز تعاونی‌های مسکن زیادی شروع به ساخت ‌و ‌ساز، تهیه زمین و تأمین مسکن برای خریداران و سرمایه‌گذارن کرده‌اند.

 ساخت پروژه‌هایی که در شهرک چیتگر و همچنین بخش‌های مختلف آن قرار دارند، دربردارنده سال‌ها تلاش و علوم مهندسی و معماری بکار گرفته شده تحت نظارت این تعاونی‌هاست.

در منطقه 22 تهران و به ‌خصوص اطراف دریاچه‌ی مصنوعی چیتگر، مجموعه‌های فروانی ساخته شده‌ که در مجموع شهرک چیتگر را پدید آورده‌اند. این شهرک بزرگ دارای 3 پهنه A،B و C می‌باشد.

 پهنه‌ی A را تعاونی بتاجا با 21 برج به وجود آورده و پهنه B به واسطه‌ی تعاونی بنیاد ارتش تشکیل شده است که در قالب 20 برج می‌باشد. در نهایت پهنه C هم تحت فعالیت و نظارت بنیاد تعاونی ارتش در حال ساخت می‌باشد که برج‌های آن با نام برج‌های نیروی زمینی ارتش هم شهرت دارند.

گروه مهندسی فرتاک توانسته است با استفاده از بهترین مصالح و امکانات روز دنیا، سابقه‌ای درخشان را در زمینه ساخت و بهره‌برداری از پروژه‌های تجاری، اداری و مسکونی از خود به ‌جای بگذارد.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا انواع پروژه‌های این تعاونی را ذکر کرده و از نحوه خرید از آنها مطلع شوید.

 به بررسی ویژگی‌ و نحوه خرید‌و‌فروش تعاونی مسکن مهندسی ناجا بپردازیم. 

تعاونی مسکن مهندسی ناجا

تعاونی مسکن مهندسی ناجا

سال تأسیس تعاونی مسکن مهندسی ناجا به سال 1387 باز می‌گردد. این تعاونی هم نقش بسزایی را در ساخت‌و‌ساز و توسعه منطقه چیتگر تهران ایفا کرده و با هدف تأمین مسکن کارکنان نیروی ناجا به وجود آمده است.

از مزایای پروژه تعاونی مسکن مهندسی ناجا می‌توان به تنوع متراژ برای واحد‌های یک، دو و سه خوابه و همچنین موقعیت مکانی آرام و دنج نسبت به پروژه‌های دور دریاچه نیز اشاره کرد.

خریداران عزیز می‌توانند با پرداخت میزان هزینه حداقلی که از طرف تعاونی مشخص می‌شود، حق امتیاز در پیش خرید اولیه‌ در این پروژه فوق‌العاده را داشته باشند و مابقی هزینه را به صورت اقساطی طبق تعرفه‌های تعیین شده، در بازه زمانی خاص پرداخت کنند و صاحب واحدی عالی و ارزشمند شوند.

تعاونی مسکن مهندسی ناجا به تهیه زمین و ساخت‌و‌ساز در آن مطابق با اصول شهرسازی مدرن می‌پردازد. از جمله پروژه‌های مهم این تعاونی، می‌توان برج‌های چهار‌گانه نزاجا واقع در پهنه C را نام برد که در مجموع 4دارای برج با 38 طبقه می‌باشد.

برج‌های چهارگانه نیروی زمینی ارتش، نیمی از برج‌های پهنه C را تشکیل می‌دهند که با توجه به مبلغ واریزی و اقساط متناسب نسبت به دیگر پروژه‌های این پهنه، با اقبال عمومی خوبی مواجه شده است. همچنین افزایش قیمت علی‌الحساب آن نیز نسبت به دیگر پروژه‌ها منطقی‌تر و متعادل‌تر بوده است.

برج‌های چهارگانه نزاجا شامل 4 برج در 40 طبقه می‌باشد که 35 طبقه مسکونی، 4 طبقه پارکینگ و 1 طبقه لابی برج را برای آن‌ها شاهد هستیم.

واحد‌های پروژه تعاونی مسکن مهندسی ناجا (برج‌های چهارگانه نزاجا) شامل متراژ‌های 93، 110، 121، و 135 متری می‌باشد که در هر طبقه از برج‌های مجموعه 14 واحد مجزا مشتمل بر 2 واحد 93 متری، 4 واحد 110 متری، 4 واحد 121 متری و 4 واحد 135 متری تعبیه شده است.

با توجه به تعداد واحد‌های هر طبقه، هر یک از برج‌های نیروی زمینی ارتش دارای 490 واحد مسکونی با تیپ‌های آپارتمانی متفاوت و با تعداد 2 یا 4 اتاق خواب می‌باشند.

پروژه تعاونی مسکن مهندسی ناجا (برج های چهارگانه نزاجا) در پهنه C چیتگر دارای کیفیت ساخت بالایی بوده و به سبب برخورداری از اسکلت فلزی دارای مقاومت بالایی در برابر زلزله می‌باشد. علاوه بر این‌ها امکانات زیر را نیز برای برج‌های چهارگانه نزاجا شاهد هستیم:

  • 1-چشم‌انداز زیبای کوهستان، باغ ملی گیاه‌شناسی و دریاچه چیتگر
  • 2-لابی من 24 ساعته
  • 3-اسکلت فلزی، اتصالات پیچ‌و‌مهره و بتن‌ریزی مهندسی شده
  • 8-4 لاین آسانسور هتلی (سرعت بالا)
  • 5-سالن اجتماعات
  • 6-سالن ورزشی
  • 7-کف‌پوش سرامیک
  • 8-پنجره‌های دوجداره UPVC
  • 9-نمای کامپوزیت

تعاونی مسکن مهندسی ناجا دارای شماره ثبت: 340238، شناسه ملی: 10103874051 و تاریخ تأسیس آن 30/10/1387 می‌باشد.

تعاونی مسکن ناجا d
تعاونی مسکن ناجا m

معرفی پروژه‌های تعاونی مهندسی ناجا

تعاونی مسکن مهندسی نزاجا در منطقه 22 شهرداری تهران در حال ساخت برج‌های چهارگانه جهت کارکنان نیروی زمینی ارتش واقع در پهنه نارنجستان شهرک چیتگر می‌باشد. پروژه برج‌های چهارگانه نزاجا یکی از شاخص‌ترین پروژه‌ها در ‌رزومه‌ی تعاونی مسکن مهندسی ناجا می‌باشد.

تعاونی مسکن مهندسی ناجا علاوه بر ساخت برج‌های چهارگانه نزاجا، برج‌های دیگری را در رزومه‌ی کاری خود دارد که عبارتند از:

پروژه میرزای شیرازی

این پروژه تجاری _ اداری به مساحت 3000 مترمربع در خیابان کریم خان تهران واقع شده است. این مجموعه شامل 7 طبقه می‌باشد که در طبقه همکف واحدهای تجاری و در طبقات بالا واحدهای اداری قرار گرفته‌اند.

پروژه شهرک قدس

این پروژه مسکونی دارای زیربنای 20000 مترمربع و 14 طبقه می‌باشد.

پروژه بنی‌هاشم

این پروژه مسکونی دارای 8 طبقه به متراژهای 128، 135 و 145 متری می‌باشد.

پروژه کرج

پروژه اهواز

پروژه هشتگرد

پروژه مذکور دارای 6 قطعه زمین به متراژ حدودی 4200 متر مربع واقع در فاز 3 شهر جدید هشتگرد به صورت مجزا از یکدیگر و در قالب یک قرارداد واگذاری می‌باشد.

سابقه و رزومه قدرتمند تعاونی مسکن مهندسی نزاجا باعث خوش‌نامی برج‌های در حال ساخت نیرو زمینی ارتش در پهنه c شهرک چیتگر بوده است.

روش پیش‌فروش تعاونی مسکن مهندسی ناجا

روش پیش‌فروش تعاونی مسکن مهندسی ناجا

پروژه تعاونی مسکن مهندسی ناجا (برج‌های چهارگانه نزاجا) به صورت امتیاز و واریزی خرید‌و‌فروش می‌شود.

برحسب اولویتی که فروشنده امتیاز دارد و رتبه آن، قیمت امتیاز متفاوت می‌شود چون در واقع رتبه مشخص می‌کند که شما در کدام برج قرار می‌گیرید. همچنین برحسب واریزی، رتبه جا‌به‌جا می‌شود و در انتها انتخاب واحد برحسب اولویت واریزی صورت می‌گیرد.

امتیاز مبلغی می‌باشد که به فروشنده پرداخت می‌شود برای اینکه عضویت خود را در تعاونی به شما بفروشد.

در واقع امتیاز، سود سرمایه‌گذاری فروشنده از واریزی پرداخت شده به تعاونی مسکن مهندسی ناجا می‌باشد.

همچنین مشارکت اعضای تعاونی در قدرالسهم تجاری پروژه برج‌های چهارگانه نزاجا سبب بالا رفتن ارزش سهام اعضا شده و می‌تواند برای سرمایه‌گذاران و سودآوری آن‌ها بسیار مهم باشد.

موقعیت پروژه تعاونی مسکن مهندسی ناجا

شهرک چیتگر که ساخت ارتش می‌باشد، مربوط به منطقه 22 تهران است و به طور دقیق در بخش غربی دریاچه چیتگر و بخش جنوبی پارک هزار‌و‌یک‌شهر و همچنین در بخش شمالی پارک چیتگر، باغ ملی گیاه‌شناسی و چهارباغ و اتوبان حکیم قرار دارد.

 این شهرک در کنار بازار بزرگ و مشهور ایران‌مال واقع شده است از سمت جنوبی نیز به اتوبان خرازی متصل می‌شود.

شهرک چیتگر ساخت ارتش به سه بخش مهم تقسیم می‌شود که به هر بخش پهنه گفته می‌شود. پهنه‌های A (بوستان) و B (سروستان) و C (نارنجستان) اسامی هستند که بر روی هر قسمت گذاشته می‌شود. پهنه A (بوستان) قدیمی‌ترین قسمت شهرک چیتگر، منطقه 22 است و دارای شرایط مخصوص به خود از نظر ساخت‌و‌ساز است. این شرایط برای پهنه‌های B (سروستان) و C (نارنجستان) نیز دیده می‌شود.

پروژه تعاونی مسکن مهندسی ناجا (برج‌های چهارگانه نزاجا) در پهنه C املاک منطقه 22 واقع است. این پهنه سومین پهنه از شهرک چیتگر است که پروژه نیروی زمینی مابین اتوبان حکیم و اتوبان همت بر بلوار پژوهش قرار دارد.

متراژ و تعداد واحد پروژه تعاونی مسکن مهندسی ناجا

 در تعاونی مسکن مهندسی ناجا (برج‌های چهارگانه) دارای 4 متراژ 93، 110، 121، 135 طراحی شده است.

  • متراژ 93 متری تک خوابه می‌باشد.
  • متراژ 110 و 121 متری 2 خوابه می‌باشد.
  • متراژ 135 متری 3 خوابه می‌باشد.

در زمان انتخاب واحد مقداری تراس به واحد‌ها اضافه می‌شود.

  • 93 متری به 97 تبدیل می‌شود.
  • 110 متری به 121 متری تبدیل می‌شود.
  • ·        121 متری به 141 تبدیل می‌شود.
  • ·        135 متری به 148 متری تبدیل می‌شود.

قیمت خرید خانه در تعاونی مسکن مهندسی ناجا

از عوامل مؤثر بر هزینه ملک در تعاونی مسکن مهندسی ناجا می‌توان به متراژ، موقعیت ملک و… اشاره کرد. در حالت کلی هزینه زمین به عنوان پیش‌پرداخت اولیه از خریدار، دریافت شده و مابقی هزینه به صورت اقساط پرداخت می‌شود.

این مقاله توسط تیم متخصص در کمپانی فرتاک گردآوری شده است. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره رایگان در این زمینه می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در صفحه و یا آدرس وبسایت «fartak-company.com» با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

وضعیت تعاونی مسکن مهندسی ناجا

وضعیت تعاونی مسکن مهندسی ناجا

تعاونی مسکن مهندسی ناجا در وضعیت فعالی است زیرا این تعاونی در کنار پروژه‌های به پایان رسیده همچنان در حال ساخت پروژه‌های متعدد در منطقه 22 تهران می‌باشد. بر همین اساس افرادی که قصد خرید واحدهای این تعاونی را دارند، می‌توانند با اطمینان خاطر در پروژه‌های در حال ساخت تعاونی مسکن مهندسی ناجا سرمایه‌گذاری کنند.

همچنین شما عزیزان می‌توانید تمامی اطلاعات لازم مربوط به شرکت و مراحل انجام پروژه‌ها را به صورت دقیق از سایت تعاونی مشاهده کرده و دنبال کنید.

نحوه انتخاب واحد و طبقه در تعاونی مسکن مهندسی ناجا

واحدهای مسکونی برج‌های چهارگانه نزاجا همانند سایر تعاونی‌های مسکن، در ابتدای کار طبقه و جهت واحدها در آن مشخص نمی‌باشد. نحوه انتخاب طبقه، واحد، جهت و… بعد از ابتدای کار و در طول مسیر ساخت و ساز انجام می‌شود.  سرمایه‌گذاری در این واحدها به صورت واریزی و امتیازی خرید‌و‌فروش می‌شوند و در دفتر تعاونی قابل استعلام و رتبه‌بندی می‌باشند.

تمامی واحد‌ها دارای دفترچه مالکیت بوده و در دفتر تعاونی مسکن مهندسی ناجا قابل نقل ‌و ‌انتقال و واگذاری به صورت قطعی می‌باشند.

سوالات متداول در مورد تعاونی مسکن مهندسی ناجا

پروژه تعاونی مسکن مهندسی ناجا (برج‌های چهارگانه نزاجا) در پهنه C شهرک چیتگر قرار دارد. بر ‌اساس طرح توانمندی‌سازی ارتش اعضا تا‌کنون به فعالیت خود ادامه داده‌اند. سیستم مدیریت برج به صورت هوشمند می‌باشد و همگی مجهز به فناوری روز دنیا هستند. هزینه‌های آب، برق و گاز همگی به صورت جداگانه محاسبه می‌شوند.در ادامه سؤالاتی را که ممکن است درباره این پروژه برایتان پیش بیاید جمع‌آوری کرده و آن را با صبر و حوصله برایتان پاسخ داده‌ایم.

پروژه نیروی زمینی دارای 4 برج است.

برج اول و برج دوم در حال نازک‌کاری می‌باشند.

به باغ ملی گیاه‌شناسی، ایران‌مال، دریاچه چیتگر و پارک جنگلی چیتگر مشرف است.

این برج‌ها در 40 طبقه ساخته می‌شوند. 34 طبقه مسکونی، 5 طبقه پارکینگ انباری و منفی و 1 طبقه لابی

این پروژه دارای امکاناتی مانند: لابی مجلل و سیستم اطفاء و اعلام حریق سیستم حفاظت و مانیتورینگ، سالن اجتماعات چند منظوره سالن ورزشی و بدن‌سازی و فضای بازی کودکان می‌باشد.

‫0/5 ‫(0 نظر)

امتیاز کاربران:

5/5

فهرست مطالب

یک پاسخ

  1. با سلام و تشکر
    برای مالکیت واحد ۳خوابه ازشرکت تعاونی مسکن کارکنان آماد و پشتیبانی ناجا که اتمام وپایان آن در سال ۱۴۰۴میباشددر حال حاضرچقدر باید پرداخت کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس‌های ما

از ساعت 8:00 الی 18:00
روز سال ۲۴*۳۶۰ ساعت روز در
  • 021-46127729
  • 021-46147943
  • 021-46147967
  • 021-46147907
  • 021-46147885
همیشه در دسترس