بهترین محله های منطقه 22 جهت سرمایه‌گذاری در ملک

content
خلاصه محتوا:
5/5
منطقه 22 تهران یکی از بهترین مناطق تهران برای سرمایه‌گذاری ملک است که محله‌های مختلفی را شامل می‌شود. در این صفحه به بررسی بهترین محله‌های این منطقه مانند چیتگر، شهرک راه آهن، مروارید شهر و شهرک دهکده المپیک و... برای سرمایه‌گذاری ملک پرداخته شده است ، مزایا نظیر رشد صعودی، وجود مناظر طبیعی و عدم ترافیک سنگین و... ، معایب همچون بالا بودن هزینه برای برخی از برج ها و زمستان های سخت و... و امکانات موجود در هر محله اشاره شده است؛ در ادامه با ما همراه باشید.

فرتاک Wiki

زمان مطالعه: 6 دقیقه

زمان مطالعه: 6 دقیقه

منطقه 22 تهران یکی از پر رونق‌ترین بخش‌های تهران از نظر اقتصادی و رشد سرمایه‌گذاری در ملک به شمار می‌رود. این ناحیه از تهران به دلایل متعدد گردشگری، تجاری و… یکی از بهترین گزینه‌ها جهت سرمایه‌گذاری می‌باشد.

این منطقه از تهران شامل محلات مختلفی می‌شود که برخی از آنها مکانی بسیار مناسب جهت سرمایه‌گذاری محسوب می‌شوند.

شما می‌توانید جهت اقدام به یک سرمایه‌گذاری مطمئن و معتبر در منطقه 22 تهران به آدرس اینترنتی «fartak-company.com» مراجعه کنید. در ادامه به بررسی ویژگی‌های هر یک از بهترین محلات منطقه 22 تهران می‌پردازیم.

منطقه 22 تهران کجاست؟

منطقه 22 تهران یکی از مناطق نوپا در تهران محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر رشد روز افزون و صعودی را در زمینه‌های مختلفی من جمله اقتصادی تجربه کرده است. منطقه 22 تهران در شمال غرب تهران واقع شده است. این منطقه از شمال به ارتفاعات البرز، جنوب به تهرانسر و  اتوبان تهران کرج، شرق به منطقه 5 شهرداری تهران و از غرب به وردآورد شمالی متصل می‌شود.

موقعیت‌های مناسبی که در بهترین محله‌های منطقه 22 تهران وجود دارد، سبب شده است تا شرایط بسیار عالی برای سرمایه‌گذاری در زمینه‌های ساخت واحدهای مسکونی، تفریحی- رفاهی و تجاری نیز فراهم آید.

از همین رو جهت سرمایه‌گذاری مناسب در این منطقه می‌توانید به پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22 اقدام نمایید. در ادامه با بهترین محلات منطقه 22 تهران بیشتر آشنا شوید.

بهترین محله‌های منطقه 22 تهران برای سرمایه‌گذاری ملک

با اینکه خیلی زیاد از پایه‌گذاری منطقه 22 نگذشته است در سال‌های اخیر رشد سرمایه‌گذاری بسیار بالایی در آن صورت گرفته است. سوالی که در این راستا وجود دارد، این است که چرا این مکان‌ها به‌عنوان بهترین محله‌های منطقه 22 تهران از محبوبیت بالایی برخوردارند؟

در جواب به این پرسش، در زیر به بررسی هر یک از این محلات پرداخته‌ایم:

1_ معرفی منطقه چیتگر جهت سرمایه‌گذاری

منطقه چیتگر از بین تمامی محلات 22 تهران به عنوان یک الماس ارزشمند در سرمایه‌گذاری شناخته شده است. این محله یکی از بزرگترین و بهترین محله در منطقه 22 تهران به شمار می‌آید.

منطقه چیتگر از شمال به اتوبان شهید همدانی، از جنوب به آزاد راه تهران- کرج، از شرق به بزرگ‌راه آزادگان و  از غرب به پیکان شهر و آزادشهر متصل می‌شود.

دلیل شهرت این منطقه ساخت شهرک‌های مسکونی نوساز و مدرن و همچنین مراکز تفریحی و تجاری آن است.

یکی دیگر از دلایلی که منطقه چیتگر را به بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری در تهران تبدیل کرده است، جاذبه‌های گردشگری فوق‌العاده نظیر پارک‌های جنگلی چیتگر، وردآورد، خرگوش دره، لتمان کن، دریاچه مصنوعی شهدای خلیج فارس، مراکز خرید تهران مال، رزمال، باملند و اماکن تفریحی همچون ایران مال می‌باشد.

این قسمت با توجه به موقعیتی که دارد و همچنین آب‌ و هوای مناسب آن، بهترین محله در منطقه 22 تهران برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. همچنین شما می‌توانید جهت پیش‌خرید خانه در چیتگر اقدام نمایید.

2_ سرمایه‌گذاری در ملک شهرک راه‌آهن

شهرک راه‌آهن نام یکی دیگر از محلات مهم در منطقه 22 تهران است که امروزه با نام شهرک گلستان شناخته می‌شود. این محله از شمال به بزرگ‌راه شهید خرازی و بلوار آبشار، از جنوب به بلوار کوهک و پارک جنگلی چیتگر، از شرق به بزرگراه آزادگان و دهکده المپیک و از غرب به دریاچه چیتگر متصل می‌شود.

همچنین این ناحیه به‌عنوان یکی از بهترین محله در منطقه 22 تهران، به دلیل مجاورت با کوه‌های البرز جنوبی و پارک جنگلی چیتگر دارای آب و هوای مناسب و مطبوعی می‌باشد. علاوه بر این وجود امکاناتی نظیر  مسجد، میادین میوه و تره بار، مراکز خرید، اماکن تفریحی و گردشگری فراوان موجب شده تا مکان مناسبی جهت خرید ملک باشد.

3_ سرمایه‌گذاری در مروارید شهر

مروارید شهر یکی دیگر از قسمت‌های منطقه 22 تهران است که مرز استان البرز و تهران را تشکیل داده است. این منطقه را می‌توان به‌عنوان یکی از پرتراکم‌ترین محلات در منطقه 22 تهران به شمار آورد.

 بزرگراه خرازی، بزرگراه حکیم، آزاد راه تهران کرج و بلوار اردستانی از جمله دسترسی‌های مهم منطقه مروارید شهر به حساب می‌آیند.

در مروارید شهر حدود 50 برج مدرن در حال ساخت وجود دارد که علاوه بر اعمال امکانات اختصاصی در آنها، امکانات دیگری نظیر مراکز آموزشی، خدماتی، بهداشتی و… در سطح شهر نیز در حال بهره‌برداری می‌باشد.

این ویژگی از مروارید شهر باعث شده تا پتانسیل رشد ساخت‌و‌ساز و همچنین سرمایه‌گذاری در این منطقه روز افزون شود و از جمله بهترین محله‌های منطقه 22 تهران برای سرمایه‌گذاری در ملک ‌باشد.

4_ معرفی شهرک دهکده المپیک (میدان المپیک)

منطقه دهکده المپیک در گذشته جزو اراضی منطقه 5 تهران محسوب می‌شد؛ اما بعد از پایه‌گذاری منطقه 22 تهران، در زمره این ناحیه قرار گرفت. بخشی از ساختمان‌های این شهرک در گذشته مرکز اصلی اسکان ورزشکاران داخلی و خارجی بوده و پس از آن به کارکنان سازمان تربیت بدنی واگذار شد.

این شهرک به دلیل وجود امکانات خوبی که در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی، مذهبی، سینما، بانک، مرکز بهداشتی درمانی و مرکز جراحی دارد، محل مناسبی برای سرمایه‌گذاری و سکونت در منطقه 22 تهران محسوب می‌شود. شما می‌توانید جهت سرمایه‌گذاری از پیش‌خرید ملک در منطقه دهکده المپیک اقدام نمایید.

5_ سرمایه‌گذاری در پیکان شهر

این شهرک که در محدوده جنوبی منطقه 22 تهران واقع است در ابتدا به منظور سکونت کارکنان شرکت صنعتی ایران خودرو احداث شد. سپس این واحدهای مسکونی در سال 1383 در طی یک مزایده به فروش رسیدند.

این محله به دلیل دسترسی‌های مناسبی که به اتوبان‌های تهران- کرج ، شهید خرازی و ایستگاه مترو ایران خودرو دارد از جمله محلات برگزیده منطقه 22 تهران به شمار می‌‌رود.

علاوه بر این محله پیکان شهر دارای مراکز خرید متنوع، فضای سبز شهری مناسب، باغ گیاه‌شناسی، بازارچه پیکان شهر، رستوران باغ ایرانی و پارک قنبر می‌باشد. تمام این امکانات موجب شده است تا این منطقه به یکی از بهترین محله‌های منطقه 22 تهران برای سکونت و سرمایه‌گذاری تبدیل شود.

مزایای سرمایه‌گذاری در بهترین محله‌های منطقه 22 تهران

منطقه 22 تهران به‌عنوان یکی از موفق‌ترین و رو به رشدترین مناطق تهران به شمار می‌رود. دلیل پیشرفت و توسعه در بهترین محلات منطقه 22 تهران می‌تواند به موارد زیادی وابسته باشد که در زیر به برخی از آنها اشاره کرده‌ایم:

  1. رشد صعودی در زمینه نرخ سرمایه
  2. امکانات رفاهی- تفریحی مناسب و کافی
  3. امکان اجاره دادن ملک با نرخ بالا
  4. بهره‌مندی از آب و هوای مناسب
  5. دسترسی آسان به سراسر نقاط تهران
  6. وجود مناظر طبیعی
  7. عدم وجود ترافیک‌های سنگین
  8. امکان خرید و فروش آسان در این منطقه

به طور کلی امکانات رفاهی- توریستی، نقاط دسترسی و مراکز تجاری همگی پکیج کاملی برای سرمایه‌گذاری موفق و رو به رشد؛ در بهترین محله‌های مناطق 22 تهران هستند.

شما می‌توانید جهت انجام  یک سرمایه‌گذاری مطمئن و امن در منطقه 22 تهران به کمپانی فرتاک مراجعه نمایید تا همکاران ما در تیم پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات شما در این زمینه باشند.

معایب سرمایه‌گذاری در بهترین محله‌های منطقه 22 تهران

در قسمت فوق مزایای بسیاری را برای سرمایه‌گذاری در بهترین محله‌های منطقه 22 برشمردیم اما در کنار مزایا، سرمایه‌گذاری در این محلات از معایبی نیز برخوردار است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

بالا بودن قیمت برخی از برج‌ها

عدم دسترسی به سیستم حمل‌ونقل عمومی

نداشتن جای پارک کافی برای ماشین

شلوغ بودن در برخی از اوقات

زمستان‌های نسبتا سخت

با توجه به لیستی از مزایا و معایب که برای شما قرار دادیم می‌توانید نسبت به سرمایه‌‌گذاری در بهترین محله‌‌های منطقه 22 تهران اقدام نمایید.

بهترین محله های منطقه 22 جهت سرمایه‌گذاری در ملک
بهترین محله های منطقه 22 برای سرمایه گذاریmobile

هزینه لازم برای سرمایه‌گذاری در منطقه 22 تهران

اغلب میزان سرمایه‌ای که برای خرید آپارتمان و ملک مورد نیاز است به پارامترهای زیادی بستگی دارد. متراژ ملک، موقعیت مکانی، امکانات و تجهیزات، دسترسی‌ها، سازنده و… از جمله فاکتورهای موثر بر میزان هزینه لازم برای سرمایه‌گذاری در منطقه 22 تهران می‌باشند.

شما بهتر است برای سرمایه‌گذاری روش پیش‌خرید را انتخاب کنید. زیرا در این روش می‌توانید هزینه را به صورت اقساط پرداخت نمایید. همچنین قیمت در پیش خرید کمتر از واحد آماده می‌باشد و در نهایت سودآوری بیشتری دارد.

برای انجام یک سرمایه‌گذاری مطمئن در منطقه 22 توصیه می‌شود از طریق یک تعاونی معتبر جهت سرمایه گذاری نیز اقدام نمایید. زیرا خیال شما از بابت سرمایه خود راحت می‌شود. فرتاک یکی از تعاونی‌های معتبر منطقه 22 است که شما می‌توانید از این طریق اقدام به سرمایه‌گذاری نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در صفحه با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

امتیاز کاربران:

5/5

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس‌های ما

از ساعت 8:00 الی 18:00
روز سال ۲۴*۳۶۰ ساعت روز در
  • 021-46127729
  • 021-46147943
  • 021-46147967
  • 021-46147907
  • 021-46147885
همیشه در دسترس