قیمت برج‌های اطراف دریاچه چیتگر

content
خلاصه محتوا:
5/5
با توجه به افزایش قیمت ملک در اغلب مناطق تهران، بسیاری از افراد به خرید خانه در شهرک چیتگر روی آورده‌اند. قیمت برج‌های اطراف دریاچه چیتگر به دلیل تازه تاسیس بودن شهرک، نسبت به دیگر مناطق مناسب‌تر است.به منظور پیش‌بینی قیمت برج‌های اطراف دریاچه چیتگر ، باید میزان تورم را مورد بررسی قرار داد. همانطور که می‌دانید در سال 1400 بازار املاک دچار جهش شد و پس از آن قیمت ملک افزایش زیادی را تجربه کرد.از این رو نتیجه می‌گیریم که قیمت برج‌های اطراف دریاچه چیتگر در آینده روندی صعودی داشته و به همین دلیل بسیار سودآور است.

فرتاک Wiki

زمان مطالعه: 5 دقیقه

زمان مطالعه: 5 دقیقه

با توجه به افزایش قیمت ملک در اغلب مناطق تهران، بسیاری از افراد به پیش خرید آپارتمان در شهرک چیتگر روی آورده‌اند. قیمت برج‌های اطراف دریاچه چیتگر به دلیل تازه تاسیس بودن شهرک، نسبت به دیگر مناطق مناسب‌تر است.

این مقاله توسط کارشناسان تعاونی فرتاک گردآوری شده که در آن به بررسی قیمت برج‌های اطراف چیتگر، قیمت برج‌ها و عوامل موثر بر آن، مزیت زنگی در این برج‌ها و… می‌پردازیم.

جهت اطلاع از چشم‌انداز قیمت این برج‌ها در آینده تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی برج‌های اطراف دریاچه چیتگر

پروژه‌ها و برج‌های اطراف دریاچه چیتگر بسیار زیاد است که شمار بالایی از آنها ساخته شده و یا در حال ساخت هستند. در ادامه به معرفی پروژه‌ها و برج‌های اطراف دریاچه چیتگر پرداخته‌‌ایم.

پروژه افق فرتاک

پروژه افق فرتاک

از دسته بهترین پروژه‌های در حال ساخت است که در دریاچه چیتگر قرار دارد. مساحت کلی این پروژه 14995 مترمربع است و دارای طراحی بی‌نظیر و عالی می‌باشد.

پروژه افق فرتاک در 21 طبقه با 256 واحد طراحی شده است که 16 طبقه از آن مسکونی می‌باشد و 4 طبقه پارکینگ و 1 طبقه لابی است.

پروژه الماس چیتگر

برج الماس یکی از برج‌های مهم چیتگر است که در پهنه B قرار دارد. این برج 40 طبقه است که 32 طبقه از آن مسکونی می‌باشد و باقی طبقات شامل پارکینگ، لابی و… است.

این برج تحت نظارت حفاظت ارتش در حال ساخت است.

برج میعاد

این پروژه دارای 84 واحد است که تمامی واحدها مسکونی می‌باشند و همه آن‌ها مالک دارند. کسانی که قصد خرید واحدهای برج میعاد را دارند باید از طریق صاحبان آن اقدام نمایند.

پروژه پدافند هوایی ارتش

پروژه پدافند هوایی ارتش C

از دسته پروژه‌های بی‌نظیر در پهنه C است که مساحت زمین آن 225000 متر مربع است و توسط تعاونی‌های خاتم الانبیا و شرکت آرین سازه در حال ساخت می‌باشد.

این پروژه شامل 2 برج، 32 طبقه و 40 طبقه است که 27 طبقه مثبت و 4 طبقه منفی دارد.

پروژه پالیز شرکت نفت

یکی از برج‌های ساخته شده توسط شرکت نفت است. این پروژه شامل 2 برج 23 طبقه است که 19 طبقه از آن مسکونی بوده و مابقی طبقات شامل لابی، پارکینگ و… است.

امکانات این برج شامل استخر، باشگاه بدنسازی، جکوزی، 4 لاین آسانسور و… می‌باشد.

مواردی که در این قسمت به آن‌ها اشاره کردیم، جزو پروژه‌های مطمئن اطراف دریاچه چیتگر هستند. شما جهت سرمایه‌گذاری در پروژه افق فرتاک می‌توانید، از طریق شماره تماس‌های درج شده در صفحه با ما در ارتباط باشید.

مزیت زندگی در برج‌های اطراف دریاچه چیتگر

مزیت زندگی در برج‌های اطراف دریاچه چیتگر

زندگی در یک مکان با امکانات بالا می‌تواند، مزایای بسیار زیادی داشته باشد. اطراف دریاچه چیتگر به دلیل داشتن امکانات عالی، شرایط و موقعیت خاص، محاسن زیادی دارد.

از جمله مزایای زندگی در برج‌های اطراف دریاچه چیتگر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 1-چشم انداز فوق‌العاده

افرادی که ساکن برج‌های دریاچه چیتگر هستند، ویوی بسیار عالی دارند. آپارتمان‌های این برج‌ها به مناظر خاصی اشراف دارند که هم از نظر ویو و هم از نظر نورگیری بی‌نظیر هستند.

  • 2-دارای امکانات عالی

امکاناتی که در ساخت برج‌های اطراف دریاچه چیتگر به کار رفته است، به روز هستند و مطابق با استاندارد جهانی می‌باشند. از طرفی نیز اصول ساخت‌وساز رعایت شده است.

از جمله امکانات این برج‌ها می‌توان به؛ لابی، سالن ورزشی، فضای بازی برای کودکان، سالن اجتماعات، استخر و سونا، جکوزی، روف گاردن، رستوران، شوتینگ زباله و.. اشاره کرد. بهره‌مندی از این امکانات، تنها قسمتی از مزایای زندگی در برج‌های اطراف چیتگر می‌باشد.

  • 3-بالا بودن امنیت

در ساخت برج‌های اطراف‌چیتگر از مصالح و وسایل باکیفیت و درجه یک استفاده شده است و استاندارد بالایی دارند. از طرفی نیز همه اصول مربوط به ساخت‌‌وساز رعایت شده است که موجب افزایش امنیت می‌شود.

امکانات افزایش امنیت در این برج‌ها شامل؛ ردیاب دود،  سیستم اطفاء حریق، آیفون تصویری با سیستم کدینگ، درب ضد سرقت و موتورخانه می‌باشد. با زندگی در این برج‌ها خیال شما از بابت خانواده و کودکان راحت است.

  • 4-مقررات خاص

مکتوب شدن قوانین و مقررات خاص موجب می‌شود که علاوه بر افزایش امنیت ساکنین، دغدغه آن‌ها نیز کاهش پیدا کند. در این برج‌ها لابی من شبانه‌روزی در حال کار و محافظت از ساختمان است و مسئول نظارت بر رعایت قوانین نیز می‌باشد.

  • 5-دسترسی به مسیرهای اصلی

دریاچه چیتگر دارای دسترسی به مسیرهای اصلی است. این منطقه از قسمت شمال به اتوبان همدانی، از جنوب به آزادراه تهران_کرج، از بخش شرقی به بزرگراه آزادگان و از غرب به پیکان‌شهر و آزادشهر منتهی می‌شود.

  • 6-بهره‌مندی از امکانات تفریحی

 اطراف دریاچه چیتگر، دارای امکانات تفریحی زیادی از جمله: پیست دوچرخه سواری، قایق‌سواری، شهربازی، کارتینگ و… می‌باشد که شما با زندگی در این منطقه به تمامی این امکانات به راحتی دسترسی دارید.

با توجه به مزایایی که به آن‌ها اشاره کردیم، قیمت برج‌های اطراف دریاچه چیتگر بسیار مناسب است و شما می‌توانید از طریق تعاونی‌های فعال در منطقه نسبت به خرید خانه اقدام نمایید.

عوامل موثر بر قیمت برج‌های اطراف دریاچه چیتگر

عوامل موثر بر قیمت برج‌های اطراف دریاچه چیتگر

می‌دانید که پارامترهای زیادی بر قیمت برج‌های اطراف دریاچه چیتگر تاثیر دارند. از جمله این پارامترها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-موقعیت مکانی: لوکیشن از موارد بسیار مهمی است که بر قیمت برج‌ها موثر است. دسترسی به مسیرهای اصلی از طریق یک لوکیشن عالی بر قیمت‌ها تاثیر دارد.

2-منظره و چشم‌انداز: دارا بودن ویوی مناسب نیز از عوامل موثر بر قیمت است. قاعدتا داشتن یک ویوی ابدی از مواردی است که می‌تواند تاثیر زیادی بر قیمت برج‌های اطراف دریاچه چیتگر دارد.

3-طبقه واحد: می‌دانید که واحدهای طبقات بالاتر قیمت بیشتری نسبت به واحدهای طبقات همکف دارند. از این رو براساس میزان سرمایه، طبقه مناسب را می‌توانید انتخاب کنید.

4-متراژ: از عوامل موثر بر قیمت برج‌ها و واحدها متراژ آن‌ها است. می‌دانید که با افزایش متراژ، قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند.

5-تسهیلات بانک: برخی از تعاونی‌ها تسهیلات بانکی منطقی به همراه ملک ارائه می‌دهند که این امر موجب افزایش توان خرید افراد و در نتیجه افزایش قیمت برج‌های اطراف دریاچه چیتگر می‌شود.

فاکتورهای زیادی بر قیمت برج‌های اطراف دریاچه چیتگر تاثیر دارند. شما می‌توانید برای انجام یک معامله پرسود و موفق با یک تعاونی معتبر در این منطقه ارتباط داشته باشید و از آن طریق اقدام به سرمایه‌گذاری نمایید.

قیمت برج‌های اطراف دریاچه چیتگر d
قیمت برج‌های اطراف دریاچه چیتگر m

قیمت برج‌های اطراف دریاچه چیتگر

این روزها ساخت‌وساز برج‌ها و پروژه‌های لوکس بسیار رایج شده است و مهندسان تمایل به ساخت برج‌های بزرگ دارند که در مناطق بکر قرار داشته باشد.

برج‌های اطراف دریاچه چیتگر با وجود امکانات بالایی که دارند، قیمت پایینی دارند. از همین رو اطراف دریاچه چیتگر برای افرادی که در پی سرمایه‌گذاری هستند، گزینه بسیار مناسبی می‌باشد.

از آنجاییکه قیمت‌ها در این منطقه مناسب است، افراد زیادی تمایل به سرمایه‌گذاری در برج‌های اطراف دریاچه چیتگر پیدا کرده‌اند.

طبق آخرین آمار که مربوط به اوایل سال 1402 است، قیمت هر متر ملک در دریاچه چیتگر حدود 44 میلیون تومان بوده، این در حالی است که در همان زمان قیمت هر متر ملک در مناطق 1، 2 و… حدود 2 برابر این قیمت بوده است.

در قسمت‌ بعدی به بررسی روند قیمت‌ها در این منطقه می‌پردازیم تا سرمایه‌گذار بتواند براساس آن اقدام به سرمایه‌گذاری نماید.

روند قیمت برج‌های اطراف دریاچه چیتگر در آینده

به منظور پیش‌بینی قیمت برج‌های اطراف دریاچه چیتگر ، باید میزان تورم را مورد بررسی قرار داد. همانطور که می‌دانید در سال 1400 بازار املاک دچار جهش شد و پس از آن قیمت ملک افزایش زیادی را تجربه کرد.

این رشد قیمتی در سال 1401 به نسبت کمتر بود. کارشناسان براساس این روند قیمتی پیش‌بینی می‌کنند که قیمت‌ها در سال 1402 نیز با همین روند ادامه داشته باشد. همانطور که در قسمت فوق اشاره کردیم، قیمت هر متر آپارتمان در برج‌های اطراف چیتگر نسبت به مناطق 1، 2 و… حدودا یک دوم است.

از این رو نتیجه می‌گیریم که قیمت برج‌های اطراف دریاچه چیتگر در آینده روندی صعودی داشته و به همین دلیل بسیار سودآور است.

امتیاز کاربران:

5/5

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس‌های ما

از ساعت 8:00 الی 18:00
روز سال ۲۴*۳۶۰ ساعت روز در
  • 021-46127729
  • 021-46147943
  • 021-46147967
  • 021-46147907
  • 021-46147885
همیشه در دسترس