احداث بخشی از کارخانجات نوری تازه

content
خلاصه محتوا:
5/5
تیم مهندسی فرتاک در راستا توسعه بخش دیگری از کارخانجات نوری تازه که در حوزه بلور و شیشه فعالیت ‌می‌کنند با مدیریت جناب آقای مهندس امیر کاویانی و به دستان پرتوان و ماهر مهندسین فرتاک احداث خواهد شد. همچنین فرتاک به رعایت استانداردها و موازین موجود در دنیا در زمینه طراحی و پیاده‌سازی پروژه‌های ساخت‌ و ساز، اهمیت بسیار زیادی می‌دهد . پیشنهاد ما به شما سپردن پروژه های خود به شرکت فرتاک با سابقه دیرینه در طراحی و ارائه خدمات پیمانکاری با تجربه بالای مهندسین خود می باشد .

فرتاک Wiki

زمان مطالعه: 3 دقیقه

زمان مطالعه: 3 دقیقه

احداث بخشی از کارخانجات نوری تازه

شرکت مهندسی فرتاک با بهره گیری از توان فنی و مهندسی، معماران حوزه ساخت و ساز و متخصصین خبره، پتانسیل بسیار بالایی در صنعت ساخت و ساز دارد و توانسته با طراحی های ناب خود، خدمات جالب توجهی را به مشتریان خویش ارائه دهند.

همان‌طور که می‌دانید یکی از گام‌های بسیار مهم در پروژه‌های مختلف تجاری، اداری، مسکونی و… فرایند ساخت و اجرایی کردن پروژه مورد نظر است. مهندسین و معماران شرکت فرتاک، سعی دارند فرایند ساخت و ساز پروژه از گام ابتدائی تا انتها با برنامه زمان‌بندی، پیش برود تا میزان تعهد به قرارداد بین طرفین نیز افزایش پیدا کند و از میزان آسیب و خسارت مالی نیز کم شود.

شرکت مهندسی فرتاک، به رعایت استانداردها و موازین موجود در دنیا در زمینه طراحی و پیاده‌سازی پروژه‌های ساخت‌ و ساز، اهمیت بسیار زیادی داده می‌شود. بنابراین در صورت واگذاری پروژه‌های خود به این شرکت مهندسی، از رعایت استانداردهای موجود در زمینه طراحی و ساخت‌ و ساز ساختمان، خیالتان راحت خواهد بود.لازم به ذکر است که در نظر گرفتن اصول و قواعد مهندسی در زمینه ساخت و ساز، باعث می‌شود تا پروژه‌های تجاری، اداری و مسکونی مورد نظر شما به بهترین شکل ممکن به اجرا در بیاید.

همکاری گروه مهندسی فرتاک  و کارخانجات بلور نوری تازه

کارخانه بلور و شیشه نوری تازه واقع در شهرک صنعتی شمس آباد تهران با زمینی به مساحت حدود ۲۷۰ هزار متر مربع و تحت لیسانس کشور ژاپن و توسط افرادی شروع به فعالیت نمود که خود در زمینه تجارت ظروف بلور سابقه ای چندین ساله داشتند.

 از همان ابتدا، سیاست مدیران این کارخانه توسعه خطوط متعدد تولید و گسترش کارخانه بود تا با  استخدام نیروی ماهر بیشتر و تولید محصولات متنوع و باکیفیت، بتوانند سهمی از بازار بلور ایران را بدست آورند. در این راستا احداث و توسعه بخش دیگری از این کارخانه با همکاری گروه فنی و مهندسی فرتاک با مدیریت جناب آقای مهندس امیر کاویانی و به  دستان پرتوان و ماهر مهندسین فرتاک احداث خواهد شد.

کارخانه بلور نوری تازه از ابتدای فعالیت خود تا سال ۱۳۸۶ تحت لیسانس و نظر یکی از بهترین تولید کننندگان بلور ژاپن یعنی سوگای ژاپن بود اما به مرور زمان و کسب تجربه نیرو های داخلی در امر تولید، اکنون خود یکی از بزرگترین تولید کنندگان ظروف بلور می باشد و در بازار بلورجات ایران به عنوان یکی از باکیفیت ترین تولید کنندگان می باشند.

شرکت بلور نوری تازه متعلق به بخش خصوصی با داشتن بیش از ۷۰۰ نفر پرسنل به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان مظروفات بلوری طرح دار در خاورمیانه محسوب می گردد.اگر قصد ساخت و ساز عمرانی به شکل انبوه و گسترده دارید و می خواهید از وجود معمارهای بسیار حرفه ای و کارکشته بهره مند شوید؛ می توانید درخواست خود را در شرکت فرتاک صورت بخشید

در صورتی که نسبت به ارائه خدمات این شرکت پیمانکاری و زیرمجموعه های آن از جمله تاوه سازه فرتاک و شرکت تعاونی کاشانه ساز فرتاک در شک و تردید هستید؛ کافیست نمونه کارهای موفق شرکت فنی و مهندسی فرتاک را مشاهده کنید تا نسبت به ارائه خدمات بسیار باکیفیت این مجموعه مهندسی اطمینان حاصل کنید.

شرکت فرتاک توانسته است با طراحی های مهندسی خاص خود و برنامه ریزی های بسیار دقیق و خلق و طراحی انواع نقشه های مهندسی شده خود در هر یک از ساخت و سازهای عمرانی و ساختمانی، رضایت مشتریان را به دنبال داشته باشد.

کما اینکه توانسته است با انبوه سازی و به دست گرفتن پروژه های عمرانی بسیار وسیعی در مناطق مختلف سبب رشد آن منطقه شده و جلوه زیبایی خاصی به مناطق مورد نظر ببخشند.در صورتی که نیاز به ساخت و ساز عمرانی منازل مسکونی یا اداری و تجاری زیر نظر افراد ایده پرداز و خلاق داشته باشید و می خواهید پروژه های خود را به دست آن ها بسپارید.

پیشنهاد ما به شما سپردن پروژه های خود به شرکت فرتاک با سابقه دیرینه در طراحی و ارائه خدمات پیمانکاری با تجربه بالای مهندسین خود می باشد که توانسته است در طول این سال ها نمونه های بسیار خلاقانه و جدیدی را برای مشتریان خویش به ارمغان آورد.

امتیاز کاربران:

5/5

فهرست مطالب

59 پاسخ

    1. موافقم.. ساختمون فرتاک رو دیدم و عالی شده بود مطمئنم تمام پروژه ها رو خوب پیش میبرن

  1. من تجربه کار با تیم فرتاک را داشتم و به دوستان عزیزم پیشنهاد میکنم، بسیار مسئولیت پذیر و خوش قول هستند

  2. سابقه شما خودش معرف شماست.. هیچوقت بد قولی و کم کاری از فرتاک ندیدم
    همکاری باهاتون باعث افتخار هست🌹

  3. هیچکس از همکاری و سرمایه‌گذاری با فرتاک پشیمان نمیشه طبق تجربه چند ساله و شناختی که از شخصیت مهندسین فرتاک دارم

  4. برای من باعث افتخار هست که مدتی در کنار شرکت فرتاک بودم به امید همکاری‌های مجدد 💐

  5. بهترین شرکت برج سازی که قابل اعتمادند
    هیچ چی تو این زمونه مهم تر از مسولیت پذیر بودن شرکت نیست که فرتاک اینو بمن ثابت کرده

  6. شرکت فرتاک یکی از بهترین تعاونی های منطقه هست خدا خیرتون بده مارو خونه دار کردین با قیمت عالی از نقشه هم خیلی راضی هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس‌های ما

از ساعت 8:00 الی 18:00
روز سال ۲۴*۳۶۰ ساعت روز در
  • 021-46127729
  • 021-46147943
  • 021-46147967
  • 021-46147907
  • 021-46147885
همیشه در دسترس