تحلیل بازار کنونی مسکن

content
خلاصه محتوا:
5/5
داشتن یک چشم‌انداز درباره وضعیت کنونی بازار ملک به سرمایه‌گذاران در این حوضه کمک فروانی برای تقسیم سرمایه و سرمایه گذاری می‌کند. منطقه 22 الگوی تمام عیاری از توسعه پایدار و مدرن است و آنچه منطقه 22 را از کل تهران متمایز می‌کند، سبکی از زندگی است که به شما ارائه می‌کند. به همین دلیل ما درتیم مهندسی فرتاک در این بخش به قصد تحلیل اخبار بازار کنونی و افزایش های تولید مسکن پرداخته‌ایم که این روز ها بسیار جالب است تا شما عزیزان بتوانید خیلی بهتر و راحت‌تر در این بازار سرمایه گذاری کنید.

فرتاک Wiki

زمان مطالعه: 5 دقیقه

زمان مطالعه: 5 دقیقه

اخبار و اطلاع رسانی مسکن ، منطقه 22

بازار ملک و مسکن این روزها بسیار جالب است. همه بدنبال خرید هستند و تصورشان این است که روی موج بازار سوار هستند، بی خبر از اینکه همان شن های سبکی هستند که در گرداب ناآگاهی گرفتار شده اند و گویی جادو شده اند.

همان ملکی که سال گذشته با یک سوم قیمت و بازار آرام خرید نکرده اند را امروز با قیمت های باور نکردنی می خرند و جالب اینجاست که فروشنده هایی که تا دیروز هر روز پیگیری می کردند که ملک ما را بفروش امروز پای جلسه قرارداد یا نمی آیند یا اینکه می آیند و قیمت شان را از دیروز تا امروز تغییر می دهند و بالاتر می برند و عجبا که خریدار هم قبول می کند و می خرد.

منطقه 22 اما داستان دیگری است. منطقه 22 در تهران به مثابه جزیره ایست که منطقه آزاد نیز هست و با کل استان تهران مختصات و ابعاد بازار مسکن آن فرق دارد. در این جزیره که حول محور دریاچه ای شکل گرفته است بلندمرتبه هایی ساخته و در حال ساخت هستند که شمایل منطقه را به مدرن ترین شهرهای دنیا شبیه کرده است. اینجا زندگی جور دیگری جاریست. وارد که می شوید با تعدد رنگارنگی از گزینه های باورنکردنی روبرو می شوید، چه قصدتان سکونت باشد چه به نیت سرمایه گذاری  در بازار ملک آمده باشید دست خالی برنمی گردید، آنچه منطقه 22 را از کل تهران متمایز کرده است سبکی از زندگی است که به شما ارائه می دهد. وقتی که ساکن یک برج مدرن می شوید الگویی از امنیت و آسایش را تجربه می کنید که نمونه اش را تجربه نکرده اید.

 منطقه 22 الگوی تمام عیاری از توسعه پایدار و شهریت مدرن است. هر چه زمان می گذرد و پروژه های در حال ساخت پیشرفت فیزیکی بیشتری داشته باشند، نمودار خرید و فروش منطقه بالاتر می رود و این درصد پیشرفت جدای در درصد تورم و موج هایی است که کل شهر را درگیر می کند. منطقه 22 تهران همیشه بازار گرم است و آنکه هرگز ضرر نمی کند خریدار است.

افزایش 40درصدی هزینه های تولید مسکن 

ستاریان (کارشناس اقتصاد مسکن) درباره میزان افزایش هزینه‌های تولید در ماه های اخیر بیان کرد: در ماه‌های اخیر هزینه ‌های تولید بین 40 تا 55درصد افزایش یافته است.بنده روند 6 تا 10 درصد افزایش قیمت در ماه را تا پایان سال قطعی می دانم.اما جهش اصلی دربهار سال آینده خواهد بود که جهش بسیار بالایی خواهد بود،وی درباره حداقل هزینه ساخت هر متر مربع مسکن در شرایط فعلی گفت: اگر ساخت مسکن بسیار ساده را ملاک قرار دهیم، ‌حداقل متری یک میلیون و 600 هزار تومان و به طور متوسط 3 میلیون تومان برای ساخت هر متر مسکن باید هزینه کرد.این کارشناس اقتصاد مسکن در پاسخ به این سوال که با توجه به روند فعلی بازار و نوسان قیمت مصالح ساختمانی آیا تا پایان سال بر هزینه ساخت مسکن افزوده خواهد شد یا خیر، اظهار کرد: با توجه به تورمی که پیش بینی می شود باید گفت تا پایان سال به حتم بر هزینه ساخت افزوده خواهد شد .ستاریان در مورد میزان افزایش قیمت مسکن در سال 1400 توضیح داد: بنده روند 6 تا 10 درصد افزایش قیمت در ماه را تا پایان سال قطعی می دانم. اما جهش اصلی دربهار سال آینده خواهد بود که جهش بسیار بالایی خواهد بود.

لب دریا که می روید اگر به بی کرانه ی آبی دریا نگاه کنید موج های کوچک و بزرگی می بینید که به سمت ساحل روانه اند و آنچه به پاهای شما می رسد تنها مرطوبی آب است که تبدیل به کف می شود و روی همان شن های ساحلی محو می شود. گویی اصلا نه موجی بوده است  و نه آب دریایی، اما آنچه موج های دریا را برای ما عادی و جزیی از ماهیت دریا می کند تکرار مکرر موج های دریاست، حال گاهی کمی آرامتر و گاهی طوفانی.

بازار این روزهای ملک و مسکن نیز بی شباهت به دریا و موج هایش نیست. بازار که همیشه بوده و هست و اگر به دریا شبیه اش کنیم اما تحولات بازار یا همان موج های مکرر یک تفاوت اصلی با مثال بالا دارند. موج های دریا طبیعی هستند و جزیی از چرخه ی حیات و به همین دلیل شاید دل انگیزترین صحنه ای باشد که دیده ایم اما… اما موج های بازار را کسانی ایجاد می کنند که احتمالا اتاق فکری دارند و نیتی و منفعتی از این موج سازی و تک تک شن تهای ساحلی را رصد کرده اند و می دانند موج بزرگ تری که پس از یک موج بزرگ به سمت ساحل می فرستند کف نمی شود و در میان شن ها محو نمی شود. اینگونه موج ها شن های سبک را می شویند در گردابی از ناآگاهی گیج می کنند و در اعماق دریا ته نشین می کنند.

بازار ملک و مسکن این روزها بسیار جالب است. همه بدنبال خرید هستند و تصورشان این است که روی موج بازار سوار هستند، بی خبر از اینکه همان شن های سبکی هستند که در گرداب ناآگاهی گرفتار شده اند و گویی جادو شده اند. همان ملکی که سال گذشته با یک سوم قیمت و بازار آرام خرید نکرده اند را امروز با قیمت های باور نکردنی می خرند و جالب اینجاست که فروشنده هایی که تا دیروز هر روز پیگیری می کردند که ملک ما را بفروش امروز پای جلسه قرارداد یا نمی آیند یا اینکه می آیند و قیمت شان را از دیروز تا امروز تغییر می دهند و بالاتر می برند و عجبا که خریدار هم قبول می کند و می خورد.

منطقه 22 اما داستان دیگری است. منطقه 22 در تهران به مثابه جزیره ایست که منطقه آزاد نیز هست و با کل استان تهران مختصات و ابعاد بازار مسکن آن فرق دارد. در این جزیره که حول محور دریاچه ای شکل گرفته است بلندمرتبه هایی ساخته و در حال ساخت هستند که شمایل منطقه را به مدرن ترین شهرهای دنیا شبیه کرده است. اینجا زندگی جور دیگری جاریست. وارد که می شوید با تعدد رنگارنگی از گزینه های باورنکردنی روبرو می شوید، چه قصدتان سکونت باشد چه به نیت سرمایه گذاری آمده باشید دست خالی برنمی گردید، آنچه منطقه 22 را از کل تهران متمایز کرده است سبکی از زندگی است که به شما ارائه می دهد. وقتی که ساکن یک برج مدرن می شوید الگویی از امنیت و آسایش را تجربه می کنید که نمونه اش را تجربه نکرده اید. منطقه 22 الگوی تمام عیاری از توسعه پایدار و شهریت مدرن است. هر چه زمان می گذرد و پروژه های در حال ساخت پیشرفت فیزیکی بیشتری داشته باشند، نمودار خرید و فروش منطقه بالاتر می رود و این درصد پیشرفت جدای در درصد تورم و موج هایی است که کل شهر را درگیر می کند. منطقه 22 تهران همیشه بازار گرم است و آنکه هرگز ضرر نمی کند خریدار است.

در انتها اگر انتظار اتفاق خاصی را می کشید باید بگویم راحت روی کاناپه ی خود لم بدهید و به تماشای سریال مورد علاقه تان بپردازید، به پیش بینی اگر اعتماد ندارید سری به دریا بزنید و دقایقی به دریای مواج نگاه کنید. باور کنید طبیعت آیینه ای تمام نما از آن چیزی است که باید باشیم و انجام دهیم. از موج های بزرگ هم نترسید، محکم روی شن های ساحلی بایستید. 

 “دلیل من را تضعیف می‌کند که با دلیل به زیبایی شما زمزمه می‌کنم؛” یافت یا دوباره، “آسمانهای مرتفع شما را مستحق بیابانی که سزاوار شماست می‌دانند.”

 

 

 

امتیاز کاربران:

5/5

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس‌های ما

از ساعت 8:00 الی 18:00
روز سال ۲۴*۳۶۰ ساعت روز در
  • 021-46127729
  • 021-46147943
  • 021-46147967
  • 021-46147907
  • 021-46147885
همیشه در دسترس