پیش خرید آپارتمان در گرمدره

content
خلاصه محتوا:
5/5
افزایش قیمت مسکن در تهران موجب شده تا بیشتر افراد قادر به خرید خانه نباشند. به همین جهت ساخت‌وساز در مناطق حومه‌ای تهران مانند گرمدره به دلیل هزینه‌های پایین آن از اهمیت بسزایی برخوردار است. در این مقاله به نحوه پیش‌خرید آپارتمان در گرمدره و دیگر مطالب مربوط به آن می‌پردازیم.

فرتاک Wiki

زمان مطالعه: 12 دقیقه

زمان مطالعه: 12 دقیقه

پیش‌خرید و پیش‌فروش آپارتمان از روش‌های بسیار سودآور و مطلوبی است که در بازار سرمایه و بین سرمایه‌داران بسیار محبوب و پرطرفدار است.

شرکت در پیش‌خرید آپارتمان، به افراد این امکان را می‌دهد که در بازه زمانی تعیین شده و کوتاهی که از سوی تعاونی مسکن تعیین می‌شود، صاحب خانه و آپارتمان شوند.

گرمدره شهری کوچک و خوش آب و هوا از توابع استان البرز است که نزدیک‌ترین شهر از سمت غرب به تهران محسوب می‌شود. به دلیل نزدیکی این شهر به منطقه 22 تهران، برخی به اشتباه این شهر را جزئی از این منطقه می‌دانند.

آب‌وهوای عالی و طبیعت فوق‌العاده این شهر و جاذبه‌های گردشگری آن باعث شده است، سرمایه‌گذاری و به خصوص سرمایه‌گذاری در ملک و مسکن در این منطقه به طور چشمگیری بالا باشد و با استقبال زیادی از سوی سرمایه‌داران روبه‌رو شود.

تیم تحریریه  گروه مهندسی فرتاک «fartak-company.com» این مقاله را به صورت تخصصی تهیه کرده است، تا از این طریق مهم‌ترین جوانب پیش‌خرید آپارتمان در گرمدره را مورد بررسی و تحلیل قرار دهد. پس در ادامه با ما همراه باشید.

میانگین قیمت پیش‌خرید آپارتمان در گرمدره

میانگین قیمت پیش‌خرید آپارتمان در گرمدره عدد ثابتی نیست و در هر پروژه‌ای متفاوت است. البته هزینه پیش پرداخت و اقساط با محاسبه درصدی از قیمت خرید و فروش آپارتمان تکمیل شده، محاسبه می‌شود.

 با وجور اینکه گرمدره جزو استان البرز است، اما از نظر قیمت و آینده ساخت‌وساز بسیار شبیه منطقه 22 تهران است.

میانگین قیمت پیش‌خرید آپارتمان در گرمدره در تاریخ 20 مرداد ماه 1402، معادل 41 میلیون تومان به ازای هر مترمربع می‌باشد. به طور مثال، قیمت یک واحد 100 متری حدود (4200000000 تومان) است.

نمودار میانگین رشد قیمت آپارتمان در گرمدره

گرمدره،مکانی برای رسیدن به خواسته های شما

No Data Found

همانگونه که مستحضر هستید، در دهه اخیر قیمت مسکن نوساناتی داشته است که گاهی این نوسان نزولی نیز بوده است. داشتن اطلاع دقیق از جزئیات این نوسانات می‌تواند، در هنگام سرمایه‌گذاری بسیار کارآمد باشد.

برای این منظور می‌توانید، مقاله بررسی روند قیمت مسکن که توسط تیم تخصصی فرتاک ارائه شده است، را مطالعه فرمایید.

معرفی و بررسی محدوده گرمدره

معرفی و بررسی محدوده گرمدره

گرمدره یکی از شهرستان‌های استان البرز است. این شهر که در نزدیکی منطقه 22 تهران قرار گرفته است، بسیاری از مردم آن را جزوی از این منطقه خوش آب و هوا می‌دانند. در چند سال اخیر این محدوده از پایتخت به دلیل شرایط اقلیمی مناسب، نزدیکی به مرکز شهر، وجود مراکز تفریحی و رفاهی متعدد و مختلف و… مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

شهر گرمدره متشکل از روستاهای کوچکی از قبیل: سعادتیه، کوهک، امیرآباد، ناصریه و… در کنار یکدیگر است. این شهر فوق‌العاده در همسایگی منطقه 22، شهر قدس، وردآورد و شهریار قرار گرفته است و در 25 کیلومتری ناحیه غربی تهران واقع شده است.

این محدوده از هر 4 جهت جغرافیایی دارای دسترسی عالی و مناسب است. از سمت شمال با بزرگراه شهید خرازی، از سمت جنوب با مناطق شهریار، شهرک قدس در ارتباط و از سمت غرب با منطقه 21 و 22 دسترسی دارد؛ درنهایت این منطقه از سمت شرق به اتوبان تهران-کرج بدون هیچ ترافیک و شلوغی متصل است.

این شهر طبق سرشماری سال 1390 برابر با 13,247 نفر برآورد شده است که به نسبت وسعتی که دارد، جمعیت اندکی محسوب می‌شود و یکی از شهرهای آرام و بدون ترافیک  و شلوغی استان البرز است.

تعاونی فرتاک فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1398 آغاز نمود و در منطقه 22 تهران و گرمدره به یکی از بهترین تعاونی‌های فعال این محدوده تبدیل شده است.

 این تعاونی، فعالیت خود را با پروژه برج‌ فرتاک در منطقه گرمدره شروع کرده است که از بهترین و مدرن‌ترین آپارتمان‌های گرمدره محسوب می‌شود.

پیش‌خرید آپارتمان در محدوده گرمدره

گرمدره از لحاظ تقسیم بندی اراضی جزو استان البرز محسوب می‌شود، ولی از نظر توسعه و شهرسازی بسیار شبیه منطقه 22 تهران است. به همین دلیل سرمایه‌گذاران زیادی در این منطقه مشغول به فعالیت هستند و آینده درخشانی در زمینه ساخت‌وساز برای شهر مورد انتظار است.

پیش‌خرید یا پیش‌فروش زمانی است که مراحل ساخت یک ساختمان تکمیل نشده باشد و سازنده آن برای تامین هزینه‌های ساخت، متراژ‌هایی از پروژه را به فروش برساند و در قبال آن متعهد شود که مراحل ساخت را به اتمام برساند.

تمامی جزئیات قرارداد، اعم از شیوه پرداخت، مدت زمان تحویل، جزئیات و امکانات واحد‌ها در هنگام تحویل، خسارت ناشی از تاخیر در تحویل و… در هنگام عقد قرارداد ذکر می‌شود.

تعاونی‌های بسیاری در حال فعالیت در گرمدره هستند که هرکدام از آنها شرایطی را برای همکاری دارند.

در این میان تعاونی فرتاک با بهترین شرایط  در تحویل، پرداخت اقساط و پیش پرداخت، آماده خدمت‌رسانی در این زمینه می‌باشد. این تعاونی در تمامی پروژه‌های خود از بهترین مصالح و تاسیسات استفاده می‌کند، همچنین، در طراحی سازه‌های خود مدرن‌ترین شیوه‌های معماری را به کار می‌برد.

یکی از پروژه‌های این تعاونی در گرمدره، برج‌‎های مجلل دوقلو می‌باشد، در صورت علاقه‌مندی به پیش‌خرید آپارتمان در گرمدره می‌توانید،  حق امتیاز پیش‌خرید آپارتمان  را پرداخت کنید و با بستن قرارداد رسمی و پرداخت اقساط تا زمان تکمیل و تحویل پروژه در این سرمایه گذاری سودآور شرکت نمایید.

فعالیت درخشان فرتاک در پیش‌فروش آپارتمان در گرمدره

mojalal tower

پروژه برج‌های دوقلوی فرتاک

پروژه برج دوقلو در خیابان شهید محسنی در گرمدره واقع شده است. این برج با مساحت 2360 مترمربع  دارای ۳ گذر شمالی، شرقی و جنوبی است که زیربنای کلی آن 32000 مترمربع را شامل می‌شود.

این پروژه در 182 واحد ساخته می‌شود و به متراژهای مختلف تقسیم بندی خواهد شد. متراژهای پروژه از 64 متر شروع و تا 220 متر وجود دارند که در مراحل بعدی کار به طور کامل مشخص می‌شود.

پروژه دارای لابی مجلل با 250 متر است. از دیگر امکانات این پروژه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دارای 2 لاین آسانسور
  • پارکنیگ و انباری مجزا برای هر واحد
  • دارای پارکنیگ مهمان
  • استفاده از مدرن‌ترین تجهیزات رفاهی از جمله: سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • دارای روف گاردن، هلی پد و لابی من 24 ساعته
  • برخورداری از سیستم اطفاء حریق و سیستم‌های امنیتی
  • دارای سالن‌ ورزشی و سالن مجالس و…

موارد بالا بخشی از ویژگی‌های این پروژه ارزشمند است. جهت اطلاع کامل از این پروژه می‌توانید، اینجا کلیک کنید و جزئیات را مطالعه فرمایید

تعاونی فرتاک: بهترین تعاونی منطقه 22

این تعاونی از خوش‌نام‌ترین تعاونی‌های مسکن ساز در منطقه 22 می‌باشد که با توجه به نزدیکی منطقه 22 به گرمدره، فعالیت حرفه‌ای خود را تا گرمدره نیز گسترش داده است. این شرکت با شماره ثبتی 572933 تحت مدیریت مهندس امیر مهدی کاویانی به ثبت رسیده است.

این شرکت مهندسی با چندین پروژه تحویل داده شده موفق، سابقه درخشانی در زمینه ساخت‌وساز و پیش‌فروش آپارتمان دارد و توانسته اعتماد بسیاری را به دست آورد. از پروژه‌های فعال و دردست ساخت این تعاونی که پیش‌فروش آنها نیز در حال انجام است، می‌توان به پروژه افق در میدان المپیک و برج فراز در شهرک مروارید شهر اشاره کرد.

در این تعاونی زمان تحویل پروژه‌ها، معمولا 2 تا 3 ساله است و با حداقل سود دهی 30 تا 40 درصدی که دارد، مورد استقبال سرمایه‌داران قرار گرفته است.

برای پیش‌خرید از پروژه‌های بی‌نظیر این تعاونی می‌توانید، از طریق شماره‌های موجود در وبسایت با مشاورین تعاونی در ارتباط باشید. تیم کارشناسی ما قدم به قدم تا سرمایه‌گذاری امن و سود ده در کنار شما عزیزان خواهد بود.

همچنین در صورت تمایل می‌توانید با مطالعه مقاله پیش‌خرید ملک در گرمدره اطلاعات کافی در این زمینه را نیز کسب کنید.

اهمیت پیش خرید آپارتمان در گرمدره

اهمیت پیش‌خرید آپارتمان در گرمدره

 

اگر تا به حال نام شهر گرمدره را نشنیده‌اید این بخش از مقاله به معرفی این شهر فوق‌العاده می‌پردازد و اهمیت پیش خرید آپارتمان در آن را مورد بررسی قرار می‌دهد.

گرمدره شهری کوچک از توابع استان البرز با جمعیتی رو به رشد که در سال 1383 به عنوان شهر ثبت شده است. این شهر به دلیل نزدیکی زیادی که از سمت غرب به تهران دارد و همجوار بودن با منطقه 22 تهران، برخی به اشتباه این شهر را از محله‌های منطقه 22 می‌دانند.

آب و هوای عالی و طبیعت بکر این شهر، شرایط فوق‌العاده‌ای را مهیا کرده است برای سرمایه‌گذاری و استفاده از پتانسیل بالای گرمدره که در در دراز مدت سوددهی بالایی را نیز به همراه دارد. از دیگر مشخصات این منطقه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آب و هوای چهار فصل گرمدره
  • جابه‌جایی راحت به دلیل وجود 2 ایستگاه قطار (گرمدره و اتمسفر)
  • دسترسی سریع به اتوباه تهران-کرج و بزرگراه شهید خرازی
  • قرارگیری مراکز تفریحی مختلف مانند: دهکده آبی پارس
  • وجود مراکز تاریخی و آثار باستانی مانند: قلعه سالار و کلاه فرنگی
  • رشد جمعیت صعودی در چند سال اخیر

پیش خرید آپارتمان در گرمدره از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری حال حاضر در این شهر بی‌نظیر است که از سوی تعاونی‌های مسکن مختلف که یکی از بهترین آنها تعاونی فرتاک است ارائه می‌شود.

اهمیت پیش فروش آپارتمان در گرمدره را می‌توان در دسترسی سریع به تهران از سمت غرب، پتانسیل عالی و رو به رشد بودن، آب و هوای فوق‌العاده و سوددهی بالا در دراز مدت خلاصه کرد.

معرفی بهترین تعاونی برای پیش‌خرید آپارتمان در گرمدره

پیدا کردن تعاونی معتبر و حرفه‌ای برای پیش‌خرید آپارتمان در گرمدره یکی از دغدغه‌های کلیدی و مهم سرمایه‌دارانی است که تصمیم به سرمایه‌گذاری در این منطقه می‌گیرند.

 سابقه فعالیت تعاونی، تعداد پروژه‌های فعال، میزان رضایت سهام داران و مواردی از این قبیل از جمله ملاک‌های مهم در انتخاب تعاونی مسکن موفق و حرفه‌ای در گرمدره است.

تیم مشاورین تعاونی ما برای تمامی سهام دارانی که قصد دارند در گرمدره اقدام به سرمایه‌گذاری کنند، متناسب با شرایط و برحسب میزان بودجه‌ای که دارند، بهترین پروژه‌های محدوده را جهت پیش‌خرید آپارتمان معرفی می‌کنند و سرمایه‌گذاری در آنها را پیشنهاد می‌دهند.

در ادامه لیستی از تعاونی‌ مسکن‌های فعال در گرمدره را خدمتتان معرفی می‌کنیم.

تعاونی عمران گستر همت

تعاونی کارگران ترابری تهران

تعاونی کاشانه ساز فرتاک

تعاونی کارگران سایپا

تعاونی ابنیه آکام

مشاوره پیش‌خرید آپارتمان در گرمدره

چنانچه به مشاوره در زمینه پیش‌خرید آپارتمان در گرمدره نیاز دارید و یا علاقه‌‌‌‌‌‌مند به پیش‌خرید آپارتمان در گرمدره یا در دیگر پروژه‌های تعاونی فرتاک هستید، با تیم پشتیبانی ما در تعاونی (fartak-company) تماس بگیرید و مشاوره تخصصی در این زمینه دریافت کنید.

همچنین می‌توانید، اطلاعات تماس و سوال خود را در کادر مقابل وارد کنید تا همکاران ما در تیم پشتیبانی در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشند.

برای دریافت مشاوره پیش خرید آپارتمان در گرمدره، سوال خود را برای ما بفرستید.

جهت آشنایی با تعاونی‌های معتبر پیش‌فروش آپارتمان در گرمدره و منطقه 22 تهران اینجا کلیک کنید

چنانچه علاقه‌مند به آشنایی بیشتر با گرمدره هستید و شناخت جاذبه‌های گردشگری، تاریخی، فرهنگی و پتانسیل‌های گرمدره برایتان جالب است، می‌توانید اینجا کلیک کنید.

پیش خرید آپارتمان در گرمدره
پیش خرید آپارتمان در گرمدره

مزایای پیش‌خرید آپارتمان در گرمدره

تمرکز اصلی سرمایه‌داران در پیش خرید آپارتمان و خانه، همواره بر مزایا و معایب احتمالی است که سازندگان مدعی آن هستند.

جدیدا منطقه گرمدره به بستری فوق‌العاده برای سرمایه‌گذاری در بسیاری از حوزه‌ها تبدیل شده است که یکی از پرسودترین آنها پیش‌خرید و پیش‌فروش آپارتمان است.

گرمدره به عنوان شهری تازه‌ساز که موقعیت بسیار مناسبی دارد، از دید تعاونی‌های مسکن بستری آماده و عالی است که سود دهی بالایی را به همراه دارد. در این بخش مزایای پیش‌خرید آپارتمان در گرمدره را برای شما عزیزان به صورت تخصصی مورد ارزیابی قرار داده‌ایم.

  • صاحب خانه شدن در منطقه‌ای عالی و رو به‌ رشد در بازه زمانی کوتاه
  • امکان پرداخت هزینه به صورت قسط‌‌‌ بندی شده
  • استفاده از تمامی پتانسیل‌های گرمدره
  • انتخاب واحد و آپارتمان باتوجه به سلیقه و نیاز خود
  • سوددهی بالای پروژه‌های گرمدره پس از تکمیل شدن

موارد بالا زمانی به شیوه اصولی بازده خوبی را برجای می‌گذارند که سرمایه‌داران در انتخاب تعاونی مربوطه دقت لازم را داشته باشند و در پروژه حرفه‌ای پیش‌خرید انجام دهند.

معایب پیش‌خرید آپارتمان در گرمدره

پیش‌خرید آپارتمان با وجود محاسن بسیاری که دارد، دارای معایبی نیز می‌باشد. در ادامه برخی از معایب احتمالی پیش‌خرید آپارتمان در گرمدره، ذکر شده است که در صورت عدم توجه به آن ممکن است، مشکلاتی را برای خریدار و فروشنده در پی داشته باشد.

  • عدم تحویل آپارتمان در زمان تعیین شده
  • هزینه‌های جانبی غیرمنتظره و بالای پروژه‌ها
  • تاثیر تورم بر افزایش قمیت نهایی
  • امکان کلاهبردای در صورت همکاری با تعاونی غیرمعتبر
  • لغو شدن کل پروژه در صورت پرداخت نکردن منظم سهام داران

در مجموع مزایا و معایبی که برای پیش‌خرید آپارتمان در گرمدره نام برده شدند، اگر مورد ارزیابی قرار بگیرند و سرمایه‌دار متناسب با شرایطی که دارد، اقدام به پیش‌خرید کند، تاثیر مناسبی در بازده نهایی داشته و سوددهی عالی را به همراه خواهد داشت.

قوانین پیش‌خرید آپارتمان در گرمدره

برای مشارکت در پیش‌خرید آپارتمان در گرمدره، توجه به یکسری نکات اولیه که مراحل را به طور کلی توضیح دهد و اقدامات لازم در هر مرحله را یادآور شده باشد، کمک مناسبی است؛ برای سهام داران و کسانی که قصد دارند در این مدل سرمایه‌گذاری شرکت کنند.

در این بخش قوانین پیش‌خرید آپارتمان در گرمدره ذکر شده است که رعایت آنها به شیوه اصولی و درست منجر به بهبود نتیجه نهایی می‌شود. این نکات شامل موارد زیر است:

  • ذکر مشخصات قرارداد و مدل و شرایط آن
  • ثبت دقیق اطلاعات طرفین، مشخصات آپارتمان و…
  • ذکر روش پرداخت، خسارات احتمالی و تمامی جزئیات قرارداد
  • رسمی کردن قرارداد در دفتر اسناد رسمی
  • تنظیم قرارداد باتوجه به مدارک مورد نیاز تعاونی و دفتر اسناد

از آنجایی‌که در هنگام تنظیم قرارداد ملک هنوز کامل نشده است، لذا توجه به این نکته که قوانین و موارد مهم در قرارداد، به شکل درست و اصولی رعایت شده باشد، از اهمیت زیادی برخوردار است.

در واقع توجه به این موارد به شما کمک می‌کند تا پیش‌خریدی مطمئن و با سودآوری بالا را تجربه کنید.

در صورت نیاز می‌توانید مقاله‌ای که به صورت مفصل در آن قوانین پیش‌خرید و پیش‌فروش آپارتمان را شرح داده‌ایم را مطالعه کنید.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت پیش فروش آپارتمان در گرمدره

عوامل تأثیرگذار بر قیمت پیش‌فروش آپارتمان در گرمدره

قیمت پیش‌خرید از جمله مواردی است که به صورت دوره‌ای مشخص و تعیین می‌شود. موضوع قیمت همواره از جمله مباحث مهم در سرمایه‌گذاری ملک بوده است که سرمایه‌داران باهوش و حرفه‌ای به آن توجه لازم و کافی را داشته‌‌اند تا به بهترین سود دهی برسند.

در این بخش از مقاله به بررسی و آنالیز عوامل تاثیرگذار بر قیمت پیش‌خرید آپارتمان در گرمدره پرداخته‌ایم‌. مهم‌ترین این فاکتورها عبارت‌اند از:

  • متراژ واحدهای پیش‌خرید شده
  • موقعیت مکانی آپارتمان و دسترسی‌های آن به مراکز مهم
  • کیفیت ساخت پروژه و استفاده از ابزارها و تجهیزات مدرن ساختمان سازی
  • امکاناتی رفاهی آپارتمان
  • شرایط پرداخت اقساط پیش‌خرید
  • سابقه و رزومه کاری تعاونی سازنده و
  • مدت زمان تحویل پروژه
  • نرخ تورم و تاثیر آن بر نوسانات ب
  • میزان عرضه و تقاضا پروژه، نوع قرارداد، تعاونی سازنده و…
  • هزینه‌های جانبی آپارتمان پیش‌فروش شده

با توجه به عواملی که در قسمت بالا به آن‌ها اشاره کردیم، قیمت نهایی پیش‌فروش آپارتمان در گرمدره مشخص می‌شود. همچنین تعداد اقساط و مدت زمان پرداخت اقساط، امتیازات در پیش‌خرید آپارتمان و… نیز از دیگر موارد مهم و تأثیرگذار بر قیمت نهایی است.

سازندگان منطقه 22 و دیگر تعاونی‌های گرمدره با فعالیت حرفه‌ای در این شهر و با احداث پروژه‌های متعدد خود، روند قیمت پیش‌خرید را در 10 سال گذشته تغییر داده‌اند. روند قیمت در این شهر تقریبا نصف برخی مناطق تهران مانند: منطقه 22 و 5 است و با پیشرفت سریعی که دارد، تخمین زده می‌شود رشد ارزش املاک در آن تا چند سال آینده بیش از 60 درصد باشد.

برای بررسی بیشتر این موضوع و آگاهی از جزئیات آن، می‌توانید با شماره‌های موجود در وبسایت تماس بگیرید  و با تیم کارشناسی تعاونی در ارتباط باشید و به صورت رایگان از مشاوره ما بهره‌مند شوید.

سوالات متداول و پرتکرار کاربران درباره پیش خرید آپارتمان

در نهایت، توجه به پاسخ سوالات پرتکراری که بسیاری از عزیزان از کارشناسان تعاونی پرسیده‌اند می‌تواند دید بسیار بهتری از پیش خرید آپارتمان در گرمدره ایجاد کند. برخی از سوالات مهم و پرتکرار به قرار زیر هستند:

برای اینکه در پیش خرید برج فرتاک شرکت کنید تنها کافیست سرمایه‌ اولیه و مدارک پیش نیاز که تعاونی و دفتر اسناد نیاز دارند را تهیه کرده و با شماره‌های موجود در وبسایت تماس گرفته تا مشاورین ما راهنمایی‌های لازم را به شما عزیزان ارائه دهند.

مشاوره رایگانی که کارشناسان ما به شما عزیزان ارائه می‌دهند کافیست تا با مهم‌ترین بخش‌های پیش خرید آپارتمان در گرمدره آشنا شوید. در مراحل بعدی پیش خرید، جزئیات بیشتری را در پروسه جلسات و مشاوره‌های تخصصی دریافت خواهید کرد.

اکثر پروژه‌های پیش فروش و پیش خرید آپارتمانی که در مناطق تازه تاسیس یا رو به رشد مانند گرمدره شروع به کار می‌کنند، تخمین زده می‌شود در بازده زمانی 2 یا 3 ساله تکمیل شوند.

با احتساب اینکه برخی از پروژه‌ها ممکن است با موانعی در مسیر تکمیل روبه‌رو شوند و یا دارای جزئیات بیشتری باشند و زمان مضاعفی را تا تحویل نیاز داشته باشند، مدت زمان تعیین شده از 2 تا 4 متغیر است.

زمان احتمالی که برای تکمیل پروژه‌های عظیم و بسیار بزرگ تخمین زده می‌شود از پروژه‌های نسبتا بزرگ مانند آپارتمان جدا است و این دو قابل قیاس با هم نیستند.

تعاونی فرتاک از زمانی که شروع به فعالیت در حوزه ساخت و ساز و پروژه‌های تعاونی‌ کرده است، به یکی از بهترین‌های این زمینه در تهران تبدیل شده است که در بازده زمانی کوتاهی پروژه‌های موفق و سودآوری را به مرحله سوددهی رسانده است.

حق امتیاز منطقی و منصفانه، قسط‌بندی متناسب با شرایط سرمایه‌دار، تکمیل پروژه در زمان مشخص و تعیین شده و پیگیری سهام‌داران به صورت دوره‌ای از دلایلی است که ممکن است شما عزیزان را ترغیب کند تا بیشتر با تعاونی فرتاک آشنا شده و همکاری کنید.

فرتاک در گرمدره یکی از بهترین پروژه‌های خود را شروع کرده است که در بازه زمانی کوتاهی و پس از تکمیل می‌تواند سود منطقی و خوبی را داشته باشد و در دراز مدت به یکی از ارزشمندترین آپارتمان‌های منطفه تبدیل شود.

پشتوانه و تضمینی که برای سودآور بودن پروژه پیش فروش آپارتمان در نظر گرفته می‌شود به برخی نکات وابسته است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به موقعیت قرارگیری پروژه، سابقه و اعتبار تعاونی، امکانات پروژه و در نهایت زمان تکمیل آپارتمان اشاره کرد.

چنانچه موارد ذکر شده در یک پروژه از کیفیت بالایی برخوردار باشد، سوددهی و سود آورد بودن آپارتمان بالا بوده در غیر اینصورت پایین است.

گرمدره از مهم‌ترین شهرهای البرز است که در نزدیکی تهران و در همسایگی منطقه 22 قرار دارد که آینده اقتصادی روشن و فوق‌العاده‌ای برای آن پیش بینی شده است.

  •  

نگرانی از این بابت و در دسترس نبودن پاسخ‌های معقول و منطقی ممکن است منجر به دلسرد شدن برخی از سرمایه‌داران عزیز شده باشد.

تعاونی ما سعی دارد بیشترین انعطاف را با سرمایه‌داران و سهام داران خود داشته باشد و چنانچه قسط‌های مشخص شده به درستی پرداخت نشود، مدت زمانی برای جبران در نظر گرفته می‌شود و تا جای ممکن با سهام داران به شفقت و مدارا برخورد می‌شود.

در صورتی که زمانی پرداخت قسط بیشتر از حد با تاخیر همراه باشد، در نهایت پیگیری قانونی و رسمی آغاز می‌شود.

معمولا زمانی که برای تکمیل یک پروژه اعلام می‌گردد سعی شده است تمامی موانع احتمالی و فراز و نشیب‌های حین کار در آن لحاظ شود. پروژه برج فرتاک در گرمدره چنانچه بیشتر از زمان تعیین شده طول بکشد، مجموعه ما اقدامات لازم را اتخاذ می‌نماید و اگر سهام‌داران عزیز متضرر شده باشند به صورت کامل به آنها پرداخت می‌شود.

امتیاز کاربران:

5/5

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس‌های ما

از ساعت 8:00 الی 18:00
روز سال ۲۴*۳۶۰ ساعت روز در
  • 021-46127729
  • 021-46147943
  • 021-46147967
  • 021-46147907
  • 021-46147885
همیشه در دسترس