پیش خرید آپارتمان در دریاچه شهدای خلیج فارس

content
خلاصه محتوا:
5/5
محدوده دریاچه شهدای خلیج فارس یکی از مهم‌ترین مکان‌های گردشگری تهران است. همین امر موجب ایده‌آل شدن این منطقه برای سرمایه‌گذاری و پیش‌خرید آپارتمان شده است. ما در این بخش به بررسی دقیق پیش‌خرید آپارتمان در این منطقه پرداخته‌ایم.

فرتاک Wiki

زمان مطالعه: 8 دقیقه

زمان مطالعه: 8 دقیقه

این روزها افزایش تورم و بالا رفتن قیمت‌ها افراد زیادی از جامعه ما را درگیر خود کرده است. هزینه‌های بالای اجاره بها و ملک سبب شده افراد زیادی دچار سردرگمی شوند و به دنبال راهی آسان برای خانه دار شدن باشند.

اگر به دنبال یک منطقه خوش آب وهوا و عالی برای خرید ملک می‌باشید، تا با پرداخت هزینه مناسب و معقول خانه دار شوید، پیشنهاد ما به شما خرید ملک در محدوده دریاچه چیتگر می‌باشد.

این منطقه زیبا علاوه بر نوساز بودن، ویو و دید عالی که به دریاچه دارد از جمله مناطق رو به رشد و آینده‌دار تهران جهت سرمایه گذاری و خرید ملک می‌باشد.

تعاونی فرتاک یکی از تعاونی‌های معتبر جهت سرمایه گذاری است، که با انجام پروژه‌های متعدد در منطقه 22 تهران آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می‌باشد. تا سرمایه گذاری آسان و بی دردسری را تجربه کنید و خاطره ای خوش از سرمایه گذاری را برای شما به ارمغان بیاورد.

در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با تمامی نکات و قوانینی که درحوزه ساخت و ساز وجود دارد آشنا کنیم.

پیش خرید آپارتمان چیست؟

پیش خرید آپارتمان چیست؟

امروزه افزایش تورم و قیمت آپارتمان‌ها سبب کاهش قدرت خرید افراد در جامعه ما شده است. همین امر موجب روی آوردن افراد زیادی به پیش خرید ملک شده است.

پیش خرید زمانی است که ملک قبل از تکمیل شدن و قابلیت سکونت در آن خریداری می‌شود. اگر شما قبل از تکمیل شدن ملکی را بخرید در واقع پیش خرید انجام داده اید.

در پیش خرید افراد با داشتن سرمایه ای اندک و زیر قیمت بازار می‌توانند، صاحب خانه شوند. در این شیوه خرید، ملک قابل رویت نیست تا تمام افراد آن را مشاهده کنند.

افراد بایستی به تمامی شرایط و قوانینی که در این حوزه وجود دارد آشنایی کافی داشته باشند. تا بتوانند تصمیم درستی را بگیرند.

ما در این مقاله سعی داریم شما را با تمامی مواردی که در پیش خرید آپارتمان باید به آن توجه کنید، آشنا نمائیم. در ادامه با ما همراه باشید..

دلایل انتخاب مجموعه فرتاک برای پیش خرید آپارتمان

پیش خرید آپارتمان از مجموعه فرتاک یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه گذاری و خرید ملک می‌باشد. تیم حرفه ای فرتاک با بهره گیری از مهندسین و طراحان باتجربه و ماهر تا کنون توانسته اند پروژه های متعددی از قبیل:

      • مجتمع تجاری اداری کانتراست مال (یاس 3 ) که در قسمت شمال شرق دریاچه خلیج فارس (چیتگر) واقع شده است. یکی از خاص ترین مجتمع های تجاری اداری مجموعه فرتاک به لحاظ طراحی و معماری می‌باشد.

      • برج افرا که در ضلع شمال غربی دریاچه خلیج فارس واقع شده است. این برج دارای 11 طبقه اداری و 10 طبقه مسکونی می‌باشد.

      • برج تجاری مسکونی فرتاک 1 در فاصله 12 کیلومتری غرب دریاچه خلیج فارس قرار گرفته است. این برج زیبا دارای امکانات متعددی همچون هلی پد و روف گاردن می‌باشد.

    تعاونی فرتاک جزء بهترین شرکت‌های مهندسی است. که در منطقه 22 تهران مشغول به طراحی و اجرای پروژه های عمرانی زیادی می‌باشد. این شرکت با برخورداری از سالها سابقه در زمینه اجرای پروژه‌های متعدد توانسته است یکی از برترین تعاونی‌ها در زمینه ساخت و ساز باشد.

    تعاونی فرتاک  دارای مجوز قانونی از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است. شما عزیزان می‌توانید با مشاورین و کارشناسان ما در این تعاونی تماس بگیرید و با خیال آسوده پیش خرید آپارتمان خود را انجام دهید.   

    انواع پیش خرید آپارتمان در محدوده دریاچه شهدای خلیج فارس

    شیوه خرید ملک در پیش خرید آپارتمان به این صورت است؛ که ابتدا خریدار مبلغ مشخصی را تحت عنوان پیش پرداخت به فروشنده ملک پرداخت می‌کند و مابقی هزینه‌ها در طی مراحل ساخت ملک به صورت مرحله به مرحله از خریدار دریافت می‌شود. روش‌های مختلفی که برای پیش خرید آپارتمان در محدوده دریاچه خلیج فارس وجود دارد عبارت اند از:

        • خرید سهام

        • خرید امتیاز

        • خرید از شخصی ساز

      خرید سهام : یکی از روشهای امن برای سرمایه‌ گذاری است. که با رشد پروژه و افزایش قیمت آن سهامداران نیز سود می‌برند. افزایش ساخت و ساز در منطقه 22 موجب شده است که خرید امتیاز واحد‌های مسکونی در این منطقه رشد چشمگیری داشته باشد.

      اگر می‌خواهید در یک تعاونی سرمایه گذاری کنید بایستی مبلغی را به عنوان حق عضویت یا همان حق امتیاز پرداخت کنید، که امتیاز ورود شما به آن پروژه محسوب می‌شود.

      حق امتیاز :سودی است که افراد ازمشارکت و سرمایه گذاری درساخت پروژه می‌برند.

      امتیاز پیش فروش ملک در واقع حق واگذاری مالک به خریدار می‌باشد که براساس روند پروژه ارزش گذاری می‌شود و هرچه پروسه ساخت رشد بیشتری داشته باشد قیمت امتیاز بیشتر خواهد بود.

      مزایای پیش خرید آپارتمان در دریاچه خلیج فارس (چیتگر)

      این روزها افراد زیادی به دنبال راهی هستند تا با پرداخت قیمت پایین و مناسب صاحب خانه شوند. افزایش تورم و بالا رفتن قیمت ها موجب شده هزینه‌های اجاره بها و رهن مسکن افزایش چشمگیری پیدا کند.

      از آنجایی که در پیش خرید ملک پرداخت هزینه‌ها به صورت مرحله به مرحله می‌باشد، در حالی که در خرید ملک آماده پرداخت هزینه‌ها به صورت یکجا انجام می‌شود. به همین دلیل افرادی زیادی جذب پیش خرید ملک شده اند.

      این شیوه خرید به عنوان راهی آسان جهت خرید ملک برای افرادی که مشکل مسکن دارند، تبدیل شده است. در زیر به تعدادی از مزایای پیش خرید آپارتمان اشاره شده است:

          • امکان خانه دار شدن زمانی که افراد پول کافی برای خرید خانه ندارند.

          • خرید آپارتمان با مبلغ بسیار کمتر از خانه‌های آماده به فروش

          • امکان پرداخت هزینه‌ها به صورت قسطی و مرحله به مرحله

          • اعمال نظر در روند ساخت پروژه و قبل از تکمیل شدن آن

        معایب پیش خرید آپارتمان در محدوده دریاچه شهدای خلیج فارس 

            • عدم تحویل به موقع پروژه در زمان تعیین شده

            • با افزایش تورم و افزایش هزینه های ساخت، خریدار موظف به پرداخت مابه التفاوت می باشد.

            • برای فروش حق امتیاز پروژه در زمان ساخت و یا تحویل، خریدار باید به دفتر تعاونی فرتاک مراجعه نماید.

            • عدم رضایت خریدار از ملک آماده شده پس از ساخت

            • عدم اتمام پروژه توسط فروشنده 

          در صورتی که از شرکت‌های تعاونی معتبر در حوزه ساخت و ساز پیش خرید نمایید. دیگر نیازی به نگرانی و استرس از بابت مواردی که در بالا ذکر شد، وجود ندارد.

          در تعاونی فرتاک به دلیل اینکه ما با بهترین معماران و طراحان در تهران در ارتباط هستیم، اکثر پروژه‌های در دست اجرا، را به موقع و با بالاترین کیفیت تحویل خریداران عزیز می‌نماییم.

          قوانین پیش خرید آپارتمان در منطقه دریاچه خلیج فارس

          افزایش قیمت آپارتمان و کاهش قدرت خرید افراد سبب شده تا عده زیادی به پیش خرید ملک روی بیاورند و جذب این شیوه خرید ملک شوند.

          به دلیل اینکه در این گونه معاملات ملک قابل مشاهده ای وجود ندارد، از این رو قوانین پیش خرید ملک و ثبت آنها به صورت دقیق و صحیح از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. تا راه هرگونه سوءاستفاده و ضرر و زیان احتمالی بسته شود.

          روی آوردن عده زیادی از افراد به پیش خرید ملک راه را برای کلاهبرداری افراد زیادی باز کرده است، از همین رو توجه به قوانین پیش فروش ملک بسیار حائز اهمیت است.

          صرفا توضیح شفاهی در این زمینه کافی نیست و بایستی تمامی ابهامات رفع شود. چرا که بعدها می‌تواند زمینه ساز اختلافات زیادی بین خریدار و فروشنده شود. در زیر به تعدادی از موارد مهمی که در قرارداد پیش خرید ملک باید مشخص شود، اشاره شده است..

              • مشخصات دو طرف قرارداد اعم از حقیقی و حقوقی

              • پلاک و مشخصات ثبتی و نشانی ملک

              • مشخصات و امکانات واحد ساختمانی مورد معامله؛ از قبیل مساحت، تعداد اتاق ها، طبقات، پارکینگ وانباری

              • مشخصات فنی ومعماری ساختمانی ملک؛ مانند موقعیت، مساحت، تعداد طبقات، نوع مصالح، سیستم گرمایشی و سرمایشی و..

              • بهای ملک؛ از قبیل تعداد اقساط و نحوه پرداخت

              • تاریخ تحویل ملک

              • انتقال سند؛ تنظیم سند رسمی انتقال قطعی

              • معرفی داوران

            تعاونی فرتاک با داشتن سالها سابقه در حوزه ساخت و سازو انجام پروژه‌های متعدد درمنطقه 22 تهران در خدمت شما عزیزان می‌باشد، تا با خیال آسوده انجام پروژه‌های خود را به ما بسپارید.

            تنظیم قرارداد پیش خرید آپارتمان در فرتاک

            تنظیم قرارداد پیش خرید آپارتمان در فرتاک

            در قسمت پایین به مهمترین مواردی که در تنظیم قرارداد پیش خرید آپارتمان در منطقه دریاچه خلیج فارس ذکر می‌شود اشاره شده است:

                • ثبت مشخصات طرفین قرارداد به صورت کامل و جامع و بررسی و تطبیق آن

                • تعیین وضعیت و سمت  فروشنده به عنوان مالک زمین یا سازنده ملک قابلیت انتقال ملک را دارد.

                • بررسی وضعیت فروشنده برای داشتن سند رسمی یا وکالت نامه رسمی جهت فروش ملک  

                • ذکر جزییات مشخصات مورد معامله

                • درج مشخصات ملک

                • ذکر مشخصات فنی و معماری ساختمان

                • تعیین بهای ملک و نحوه پرداخت آن

                • تعیین و مشخص نمودن تاریخ تحویل ملک

               از آنجایی که بسیاری از مشکلات در زمینه پیش خرید ملک به دلیل عدم توجه خریداران به قوانین پیش خرید ملک و ناآشنایی آنها اتفاق می‌افتد.

               از این رو داشتن اطلاعات کافی و آگاهی کامل در این زمینه لازم و ضروری به نظر می‌رسد. بسیاری از افراد بدون مطالعه و بررسی اطلاعات مندرج در متن قرارداد اقدام به پیش خرید می‌کنند که این امر خود می‌تواند موجب بسیاری از اختلافات و سوء استفاده‌ها در این زمینه شود.

              شما به عنوان خریدار نیاز است که با مطالعه و بررسی کامل اطلاعات مندرج شده در متن قرارداد اقدام به پیش خرید ملک نمایید.

              در مساله دیگری که خریدار ملک باید به آن توجه داشته باشد تاریخ تحویل ملک می‌باشد. عدم تحویل به موقع  ملک در تاریخ توافق شده می‌تواند تمام برنامه‌ریزی‌های شما را برای تحویل ملک در زمان مشخص شده را بر هم بزند و موجب ضر وزیان مالی شما شود. از این رو مراجعه به شرکت‌های تعاونی معتبر بسیار حائز اهمیت است.

              ما در تعاونی فرتاک با دارا بودن مجوز رسمی از اداره کل تعاون،  کار و رفاه اجتماعی و انجام پروژه متعدد در منطقه 22 آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می‌باشیم.

              برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به کارشناسان ما درتعاونی فرتاک مراجعه نموده و راهنمایی و مشاوره‌های لازم را دریافت نمایید.

              بهترین مکان برای پیش خرید آپارتمان در محدوده دریاچه خلیج فارس

              پیش خرید ملک به دلیل اینکه پرداخت هزینه‌ها درآن به صورت مرحله ای و تدریجی صورت می‌گیرد گزینه ای مناسب برای افرادی است که قصد خانه دار شدن را دارند.

               انتخاب بهترین منطقه جهت سرمایه گذاری ملک یکی از دغدغه های افراد جهت سرمایه گذاری  و خرید ملک می‌باشد. یکی از نکات مهم در زمینه خرید ملک و سرمایه گذاری توجه به آینده و رشد آن منطقه می‌باشد. ساخت پروژه‌های متعدد و بافت نوساز منطقه دریاچه خلیج فارس موجب شده که این منطقه یکی از مناطق آینده دار برای سرمایه گذاری و خرید ملک باشد.

               در حال حاضر منطقه 22 تهران یکی از مناطق آینده دار و عالی جهت سرمایه گذاری و خرید ملک می باشد. پروژه های مدرن و لوکس زیادی در این منطقه در حال ساخت و اجرا است. از جمله  بهترین مناطق جهت پیش خرید آپارتمان در این منطقه میتوان به محدوده دریاچه شهدای خلیج فارس چیتگر اشاره کرد.

              آیا پیش خرید آپارتمان در محدوده دریاچه شهدای خلیج فارس سودآوراست؟

              دریاچه خلیج فارس یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری در منطقه 22 تهران می‌باشد. نزدیکی به مراکز تجاری و رفاهی متعدد نیز از جمله دلایل محبوبیت این منطقه جهت سرمایه گذاری و پیش خرید ملک می‌باشد.

              میزان بالای سودآوری سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران سبب شده این منطقه یکی از بهترین مناطق جهت پیش خرید و سرمایه گذاری ملک باشد. برخی از دلایل سودآوری سرمایه گذاری ملک در محدوده دریاچه خلیج فارس:

                  • پایین بودن میزان ریسک درسرمایه گذاری

                  • بالا بودن نرخ رشد قیمت و حاشیه سود خوب

                  • عدم نوسانات و تغییرات در سرمایه گذاری املاک

                  • میزان بالای سودآوری در سرمایه گذاری

                  • تنوع بالای املاک در منطقه چیتگر

                  • دسترسی آسان و سریع  به مراکز تجاری و رفاهی متعدد

                قیمت پیش خرید ملک و آپارتمان در منطقه دریاچه خلیج فارس

                قیمت پیش خرید ملک و آپارتمان در منطقه دریاچه خلیج فارس

                این روزها افزایش نرخ تورم و رشد قیمت مسکن سبب شده که افراد زیادی به پیش خرید آپارتمان روی بیاورند. شرایط خاص محدوده دریاچه خلیج فارس و جذابیت‌های این منطقه موجب شده پروژه‌های زیادی دراین منطقه حال اجرا باشد و جزء مناطق آینده دار تهران جهت سرمایه گذاری و خرید ملک باشد.

                تعاونی فرتاک یکی از برترین شرکت‌های مهندسی است که در منطقه 22 تهران  پروژه‌های عمرانی زیادی را در دست اجرا دارد. 

                داشتن مجوز قانونی از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهره گیری از کارشناسان و مهندسین با تجربه در تعاونی فرتاک سبب انتخاب این شرکت توسط افراد مختلف برای پیش خرید ملک شده است.

                تعاونی فرتاک پروژه های خود را با رعایت تمام استاندارد های موجود انجام می‌دهد تا آنها را به موقع و در تاریخ تعیین شده درقرارداد به خریدار تحویل نماید.

                شرکت تعاونی فرتاک با مدیریت جناب مهندس امیر کاویانی که جزء مهندسین معتبر و خوش نام منطقه  تهران 22 می‌باشند. تا کنون توانسته پروژه های متعددی را به بهترین شکل ممکن به مرحله اجرا در بیاورد.

                امتیاز کاربران:

                5/5

                فهرست مطالب

                دیدگاهتان را بنویسید

                نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

                شماره تماس‌های ما

                از ساعت 8:00 الی 18:00
                روز سال ۲۴*۳۶۰ ساعت روز در
                • 021-46127729
                • 021-46147943
                • 021-46147967
                • 021-46147907
                • 021-46147885
                همیشه در دسترس