قیمت آپارتمان در دریاچه چیتگر

content
خلاصه محتوا:
5/5
چیتگر یکی از مناطقی است که در حال حاضر مورد توجه افراد برای سرمایه‌گذاری قرار دارد. ما در این مقاله به بررسی عوامل موثر بر قیمت آپارتمان در دریاچه چیتگر، روند قیمت‌ها در آیند و ….می‌پردازیم.عوامل بسیار زیادی برای تعیین قیمت آپارتمان در دریاچه چیتگر در نظر گرفته می‌شوند. شما می‌توانید با بررسی این عوامل یک آپارتمان را با بهترین شرایط خریداری نمایید.می‌دانید که دریاچه چیتگر به دلیل آب‌وهوایی که دارد و همچنین موقعیت مکانی و دسترسی به مناطق مختلف و مسیرهای اصلی، مورد توجه تعاونی‌ها و همچنین افراد برای سرمایه‌گذاری در ملک قرار گرفته است.قیمت آپارتمان در دریاچه چیتگر، در مقایسه با سایر مناطق بسیار کمتر است. اما پیش‌بینی می‌شود که با توجه به شرایط و امکانات این منطقه، قیمت آپارتمان در آینده رشد زیادی داشته باشد.

فرتاک Wiki

زمان مطالعه: 6 دقیقه

زمان مطالعه: 6 دقیقه

افراد زیادی به دنبال قیمت مناسب برای خرید آپارتمان هستند. معمولا مردم به کیفیت و قیمت توجه زیادی نشان می‌دهند. توجه به مناطق تازه تاسیس مانند چیتگر برای خرید خانه گزینه مناسب و عالی است.

می‌دانید که در این مناطق قیمت آپارتمان نسبت به دیگر مناطق بسیار به صرفه و مناسب‌تر است، از این رو ما در این مقاله به بررسی قیمت آپارتمان در دریاچه چیتگر پرداخته‌ایم که شما بتوانید تصمیم بهتری برای خرید اخذ کنید.

چیتگر یکی از مناطقی است که در حال حاضر مورد توجه افراد برای سرمایه‌گذاری قرار دارد. ما در این مقاله به بررسی عوامل موثر بر قیمت آپارتمان در دریاچه چیتگر، روند قیمت‌ها در آینده و… می‌پردازیم.

این مقاله توسط تیم کارشناسی تعاونی فرتاک گردآوری شده است و در ادامه به بررسی قیمت آپارتمان و عوامل موثر بر آن می‌پردازیم. همچنین برای شفافیت بیشتر قیمت هر متر ملک را در دریاچه چیتگر با دیگر مناطق مقایسه می‌کنیم.

دریاچه چیتگر در یک نگاه

شهرک امام رضا که با اسم عمومی شهرک چیتگر شناخته شده است، در منطقه 22 تهران واقع شده و طی چند سال اخیر به دلیل موقعیت مکانی عالی و مناسب، مورد توجه تعاونی‌های انبوه‌ساز قرار گرفته است.

در این شهرک مراکز تجای، اداری، مسکونی و تفریحی زیادی ساخته شده است که همین امر نیز موجب افزایش جذب مردم به این منطقه شده است.

دریاچه چیتگر در شمال غربی تهران قرار گرفته است. این شهرک از سمت شمال به اتوبان همدانی، از جنوب به آزادراه تهران-کرج، از شرق به بزرگراه آزادگان و از قسمت غرب نیز پیکان‌شهر و آزادشهر دسترسی دارد.

در این منطقه امکانات تفریحی زیادی همانند؛ قایق‌سواری، شهربازی، اسکیت هوایی، پیش دوچرخه سواری و… نیز قرار گرفته است که موجب جذابیت دوچندان آن شده است.

همچنین مجتمع بزرگ تجاری رزمال، باغ گیاه‌شناسی، سینمای شش بعدی و… نیز از مناطق گردشگری دریاچه چیتگر است. با توجه به این موقعیت و امکانات این منطقه، گزینه‌ای مناسب برای خرید آپارتمان و سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود. می‌توانید در ادامه این مقاله قیمت آپارتمان در دریاچه چیتگر را مطالعه نمایید.

عوامل موثر بر قیمت آپارتمان در دریاچه چیتگر

عوامل موثر بر قیمت آپارتمان در دریاچه چیتگر

عوامل بسیار زیادی برای تعیین قیمت آپارتمان در دریاچه چیتگر در نظر گرفته می‌شوند. شما می‌توانید با بررسی این عوامل یک آپارتمان را با بهترین شرایط خریداری نمایید. از جمله عوامل موثر بر قیمت آپارتمان در دریاچه چیتگر می‌توان موارد زیر را شرح داد:

1. ویو و منظره آپارتماناینکه یک واحد دارای ویو ابدی باشد یا اینکه روبروی ساختمان قرار گرفته باشد، تاثیری مستقیم بر قیمت آن دارد. شما می‌توانید واحد آپارتمانی با منظره دریاچه خریداری نمایید که قیمتی به مراتب بیشتر دارد و همچنین سوددهی بالاتری در آینده نیز دارد.

2. عوامل اقتصادی: رشد اقتصادی موجب افزایش اشتغال، درآمد و به دنبال آن تقاضا برای خرید خانه می‌شود. زمانی که تقاضا افزایش یابد بالطبع قیمت آپارتمان نیز افزایش پیدا می‌کند.

3. متراژ آپارتمان: متراژ آپارتمان از عوامل مهم و موثر بر قیمت است. طبیعتا هرچه متراژ آپارتمان بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است و شما بسته به نیاز خود می‌توانید متراژ مناسب را خریداری نمایید.

4. متریال به کار رفته در ساخت: در ساخت و تکمیل یک واحد معمولا باید از امکانات و وسایل باکیفیت و درجه یک استفاده شود. میزان کیفیت متریال نیز بر قیمت آپارتمان تاثیر دارد.

5. افزایش و رشد جمعیت منطقه: با افزایش جمعیت نیاز به مسکن افزایش می‌یابد و با بالا رفتن میزان تقاضا برای مسکن، قیمت آپارتمان افزایش پیدا می‌کند.

6. نرخ سود وام: اغلب افراد برای خرید آپارتمان وام دریافت می‌کنند. به همین دلیل با افزایش نرخ بهره بانکی، میزان تقاضا برای وام کاهش یافته و در پی آن با کاهش تقاضا برای خرید خانه، رقابت کم شده و قیمت آپارتمان کاهش می‌یابد.

7. تسهیلات بانکی: با ارائه تسهیلات بانکی منطقی و بهتر به همراه یک ملک، توان خرید افراد برای خرید افزایش پیدا می‌کند و در نتیجه موجب بالا رفتن تقاضا برای خرید خانه و بیشتر شدن قیمت آپارتمان می‌شود.

8. طراحی و معماری داخلی آپارتمان: طبقه آپارتمان، عرضه و تقاضا و…نیز از دیگر عوامل موثر بر قیمت آپارتمان در دریاچه چیتگر هستند. با در نظر گرفتن این موارد می‌توانید قیمت ملک را پیش‌بینی کنید.

قیمت هر متر آپارتمان در دریاچه چیتگر

قیمت هر متر آپارتمان در دریاچه چیتگر

افرادی که قصد خرید آپارتمان دارند، معیارهای مختلفی را در نظر می‌گیرند. از جمله این معیارها می‌توان به دسترسی، داشتن پارکینگ، انباری و… اشاره کرد. اما یکی از موارد حائز اهمیت متراژ آپارتمان است.

مسئله مهمی که وجود دارد، تفاوت متراژ آپارتمان در پروانه ساخت با متراژ ذکر شده در سند است و شما باید به این نکته توجه داشته باشید تا این دو متراژ با هم مطابقت داشته باشند.

همانطور که اشاره کردیم عوامل مختلفی بر قیمت هر متر آپارتمان در دریاچه چیتگر تاثیر دارند. اما شما می‌توانید قیمت روز را از طریق وبسایت فرتاک پیگیری نمایید و با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

معمولا یکی از عواملی که بر این قیمت تاثیر دارد، موقعیت مکانی آن است. شما می‌توانید یک آپارتمان را در یک منطقه با قیمتی کمتر نسبت به منطقه دیگر خریداری نمایید. اما موقعیت مکانی آن مناسب نباشد و در فروش آن با مشکل مواجه شوید.

اینکه شما یک آپارتمان را به صورت پیش‌خرید یا نقدی خریداری نمایید، موجب تفاوت در قیمت هر متر آپارتمان می‌شود. معمولا زمانی که شما آپارتمان تکمیل شده را خریداری می‌کنید قیمت بیشتری دارد.

 اما در زمان پیش‌خرید شما یک آپارتمان تکمیل نشده را خریداری می‌کنید و در این شرایط قیمت هر متر آپارتمان در دریاچه چیتگر کمتر از حالت عادی می‌شود.

در زمان پیش‌خرید شما یک متر از آپارتمان را با قیمتی حدود 10 تا 30 درصد کمتر خریداری می‌کنید، در حالی که پس از آماده شدن آپارتمان، قیمت آن برابر با آپارتمان‌های دیگر است.

البته به طور کلی قیمت هر متر ملک در دریاچه چیتگر در ابتدای سال 1402 حدود 43,628,900  میلیون تومان بوده است که دارای رشدی 4 برابری نسبت به کمتر از 5 سال پیش می‌باشد.

با توجه به وضعیت اقتصادی، نوسانات بازار و تورم‌ سیر قیمت آپارتمان رو به افزایش است و این روند افزایشی براساس بررسی آمار، ادامه‌دار خواهد بود.

مقایسه قیمت هر متر آپارتمان در دریاچه چیتگر با دیگر مناطق

مقایسه قیمت هر متر آپارتمان در دریاچه چیتگر با دیگر مناطق

می‌دانید که دریاچه چیتگر یکی از مناطق تازه تاسیس است و برج‌های ساخته شده در این منطقه جدید و لوکس هستند. همچنین کیفیت ساختمان‌های این منطقه به دلیل وجود تعاونی‌های زیاد و رقابتی بودن، دارای کیفیت بسیار بالایی است.

حتی با وجود کیفیت بالا، جدید بودن منطقه و امکانات رفاهی زیاد، قیمت هر متر آپارتمان در دریاچه چیتگر نسبت به مناطق 1، 2، 3، 4 و… کمتر است. از این رو ما رشد قیمت چشم‌گیری را در آینده برای آپارتمان‌های این منطقه پیش‌بینی می‌کنیم.

قیمت هر متر ملک در منطقه 1 چیزی حدود 2 برابر منطقه 22 است. با اینحال و مقایسه کیفیت آپارتمان‌ها و میزان سرمایه، می‌توانید منطقه 22 را برای سرمایه‌گذاری در آپارتمان انتخاب کنید. شما می‌توانید با هزینه‌ای بسیار کمتر و از طریق پیش‌خرید آپارتمان در دریاچه چیتگر، یک آپارتمان باکیفیت و با متراژ بالا خریداری نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت هر متر آپارتمان در دریاچه چیتگر و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید از طریق تعاونی فرتاک اقدام نمایید. برای این منظور می‌توانید با شماره تماس‌های موجود در قسمت پایین صفحه تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

پروژه‌های پیش‌فروش آپارتمان اطراف دریاچه چیتگر

پروژه‌های پیش‌فروش آپارتمان اطراف دریاچه چیتگر

پروژه‌های زیادی در اطراف دریاچه چیتگر ساخته شده‌اند که مربوط به تعاونی‌های مختلف هستند. در این بخش برخی از این پروژه‌های را معرفی می‌کنیم:

  1. پروژه بازنشستگان ارتش: یکی از ساختمان‌های زیبا در منطقه چیتگر است که دارای اشراف بر مناظر، طبیعت اطراف و دسترسی به مسیرهای مهم‌ می‌باشد.
  2. پروژه نگین ساحل: با مدیریت تعاونی بازنشستگان ارتش ساخته شده است. این برج در مرکز چیتگر قرار گرفته و تمامی واحدهای آن تحویل داده شده است.
  3. پروژه پاسارگاد 2: با مدیریت تعاونی شهید همت ساخته شده است و یکی از برج‌های محبوب دریاچه چیتگر به شمار می‌رود. این پروژه شامل 3 بلوک و 9 طبقه است که 6 طبقه آن مسکونی بوده و 1 طبقه لابی و 2 طبقه پارکینگ و انباری می‌باشد.
  4. برج‌های لوکس پارلمان: پروژه پارلمان یکی از مجتمع‌های مسکونی در دریاچه چیتگر است که شامل 6 برج است. این برج‌ها متعلق به نمایندگان مجلس دوره ششم شورای اسلامی می‌باشند.
  5. برج تریتیوم 1: این پروژه در اطراف دریاچه چیتگر قرار دارد. این برج از نظر موقعیت جغرافیایی در قسمت غربی دریاچه قرار گرفته است. این پروژه به مساحت 5150 مترمربع شامل 26 طبقه می‌باشد.
  6. برج‌های پدافند نیروی زمینی: این پروژه در پهنه c شهرک چیتگر قرار گرفته است که شامل 4 بلوک است و هر بلوک دارای 35 طبقه مسکونی می‌باشد.
  7. برج افق فرتاک: از بهترین پروژه‌های در حال ساخت در دریاچه چیتگر می‌توان به برج‌های افق فرتاک اشاره کرد. مساحت این پروژه 14995 مترمربع است که شامل 256 واحد در 21 طبقه می‌باشد.

واحدهای آپارتمانی این پروژه را می‌توانید به صورت پیش‌خرید از طریق وبسایت رسمی تعاونی فرتاک خریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان، در زمینه قیمت آپارتمان در دریاچه چیتگر می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در صفحه با تیم کارشناسی ما در ارتباط باشید.

امتیاز کاربران:

5/5

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس‌های ما

از ساعت 8:00 الی 18:00
روز سال ۲۴*۳۶۰ ساعت روز در
  • 021-46127729
  • 021-46147943
  • 021-46147967
  • 021-46147907
  • 021-46147885
همیشه در دسترس