سرمایه‌گذاری ملک در منطقه 22

content
خلاصه محتوا:
5/5
سرمایه‌گذاری در ملک به یکی از رایج‌ترین راه‌ها برای بالا بردن و نگه‌داشتن ارزش سرمایه تبدیل شده است که سوددهی بسیار عالی و بالایی به همراه دارد که در عین حال روشی ایمن و معتبر است. به همین دلیل ما در این مقاله به بررسی کامل وضعیت سرمایه‌گذاری ملک در منطقه 22 تهران، مزایا آن مانند نرخ رشد عالی و دسترسی های خوب و...، بهترین روش های آن همچون پیش خرید و...، اهمیت سرمایه گذاری آن و بررسی بهترین محله های این منطقه را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار داده‌ایم.

فرتاک Wiki

زمان مطالعه: 8 دقیقه

زمان مطالعه: 8 دقیقه

بازار سرمایه‌گذاری در تهران در چند سال اخیر تغییر و تحولاتی را تجربه کرده است که در نتیجه آن، برخی مناطق بیشتر رشد و ترقی پیدا کرده‌اند. احداث پروژ‌ه‌های مختلف سرمایه‌گذاری ملک در منطقه 22 تهران نمونه عینی و عالی برای این موضوع است.

سرمایه‌گذاری ملک یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری در منطقه 22 تهران است که سوددهی بسیار عالی و بالایی را به همراه دارد و در عین حال روشی ایمن و معتبر برای افزایش سرمایه اولیه محسوب می‌شود.

روش‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری ملک در این منطقه وجود دارد که قراردادهای پیش فروش و پیش خرید ملک دارای سوددهی بالاتری هستند به نسبت سایرین بوده و محبوبیت بیشتری نیز دارد.

بازده نهایی سرمایه‌گذاری ملک به صورت دوره‌ای قابل رصد و ارزیابی است و به طور معمول در بازه 4 ساله به خوبی قابل نمایش است و نمودارهای آن تحلیل پذیر است که باتوجه به آمارها سوددهی این حوزه در چند سال آینده به صورت صعودی است.

منطقه 22 تهران به عنوان منطقه‌ای تازه تاسیس و رو به رشد که تعاونی‌های مسکن مختلفی را در خود جای داده است، یکی از بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری ملک محسوب می‌شود. تعاونی کاشانه سازه فرتاک در منطقه 22 تهران، عضوگیری‌ پروژه‌های سرمایه‌گذاری ملک را با شرایط عالی و مناسب انجام می‌دهد و متناسب با شرایط افراد پروژه سرمایه‌گذاری پیشنهاد می‌دهد.

در ادامه با ما همراه باشید و از بررسی تخصصی سرمایه‌گذاری در منطقه 22 تهران، مزایا سرمایه‌گذاری و بهترین محله‌های آن جهت سرمایه‌گذاری به طور کامل مطلع شوید.

سرمایه‌گذاری املاک در منطقه 22 تهران

منطقه 22 بزرگ‌ترین و در عین حال تازه سازترین منطقه تهران است که در قسمت غربی پایتخت واقع شده است. این منطقه از سمت غرب به جنگل‌های وردآورد منتهی می‌شود و از سمت شرق به رودخانه کن؛ این در حالی است که شمال منطقه 22 را کوهستان‌های البرز مرکزی احاطه کرده است و از سمت جنوب به راحتی به آزاد راه تهران-کرج دسترسی دارد.

همانطور که پیش‌تر نیز به آن اشاره شد، منطقه 22 به دلیل موقعیت بسیار مناسبی که به لحاظ قرارگیری در شهر تهران دارد، از جهت‌های مختلف اهمیت سرمایه‌گذاری ملک را بالا می‌برد. از جمله مواردی که سرمایه‌گذاری ملک در منطقه 22 را مهم و دارای اهمیت می‌کند عبارت‌اند از:

  • آب و هوای عالی منطقه به دلیل رودخانه کن، کوهستان‌های البرز و جنگل
  • و سیع بودن منطقه و پتانسیل رشد و ترقی در چند سال آینده
  • وجود مراکز تفریحی، رفاهی و تجاری اداری مختلف مانند: ایران مال، بام لند و… در منطقه
  • احداث پروژه‌های پیش خرید و پیش فروش ملک متعدد از سوی تعاونی‌ها
  • وجود بیمارستان‌ها و سازمان‌های مهم در منطقه مانند: بیمارستان پروفسور سمیعی
  • دسترسی سریع و بدون ترافیک منطقه 22 به اتوبان‌ و آزاد راه‌های شهید همت، تهران-کرج و…

باتوجه به موارد بالا و نرخ رشدی که این منطقه در 5 سال گذشته داشته است، یکی از بهترین تصمیماتی که سرمایه‌داران می‌توانند اتخاذ کنند، سرمایه‌گذاری ملک در منطقه 22 تهران است.

با سرمایه‌گذاری ملک در این منطقه است که می‌توانید از پتانسیل‌های حال حاضر این منطقه استفاده کرده و در آینده نیز که رشد و پیشرفت منطقه بیشتر می‌شود، همچنان از این مزایا بهره‌مند شوید.

روش‌های مختلفی از سرمایه‌گذاری وجود دارد مانند: خرید و فروش خانه و آپارتمان، پیش خرید و پیش فروش ملک و… که در ادامه به بررسی بهترین روش سرمایه‌گذاری ملک در منطقه 22 تهران پرداخته‌ایم.

سرمایه‌گذاری ملک در منطقه 22
سرمایه‌گذاری ملک در منطقه 22

مزایا سرمایه‌گذاری ملک در منطقه 22 تهران

سرمایه‌گذاری روش‌های بسیار متنوع و مختلفی دارد به همین دلیل در این بخش به مزایا که سرمایه‌گذاری در اختیار سرمایه‌داران قرار می‌دهد و پرداخته‌ایم و به صورت تخصصی درباره مزایا سرمایه‌گذاری ملک در منطقه 22 تهران توضیح داده‌ایم.

سرمایه‌گذاری به طور کلی شامل موارد بسیار گسترده‌ای می‌شود که در بین آنها سرمایه‌گذاری ملک به میزان بالاتری سوددهی دارد و از امنیت بیشتری نیز برخوردار است.

منطقه 22 تهران به دلیل موقعیت بسیار عالی و امکانات گوناگونی که دارد، برای سرمایه‌گذاری ملک دارای امتیاز و برتری بیشتری است به نسبت سایر مناطق که در لیست زیر مزایا سرمایه‌گذاری ملک در منطقه 22 را قرارداده‌ایم:

  • وضعیت رو به رشد و در حال ترقی منطقه 22 به نسبت سایر مناطق تهران
  • دسترسی راحت تمامی محله‌ها به اتوبان و آزادراه بدون تجربه ترافیک و شلوغی
  • قرارگیری مراکز درمانی و بیمارستان‌های مهم در این منطقه
  • نرخ رشد عالی و بالای سرمایه‌گذاری ملک در چند سال اخیر در این منطقه
  • شانس برابر سرمایه‌گذاری ملک برای تمامی افراد به دلیل وجود تعاونی‌های متعدد
  • ثبات تقریبی بازار ملک در بلند مدت در مقایسه با روش‌های دیگر سرمایه‌گذاری
  • امکان استفاده از وام و تسهیلات بانک‌ها جهت سرمایه‌گذاری ملک

با مد نظر قراردادن مزایا بالا و استفاده از مشاوره اصولی و تخصصی در حوزه سرمایه‌گذاری ملک در منطقه 22 تهران، تمامی افراد می‌توانند اقدام به سرمایه‌گذاری کرده و از بابت سوددهی خیالی آسوده و راحت داشته باشند.

برای سرمایه‌گذاری در این منطقه عالی و رو به رشد شما عزیزان احتیاج به دانش مدرک یا دانش پیچیده‌ای ندارید و تنها کافیست با متخصصین در حوزه سرمایه‌گذاری ملک در ارتباط باشید.

بهترین روش سرمایه‌گذاری ملک در منطقه 22 تهران کدام است؟

به همان اندازه که انتخاب محله و منطقه درست و مناسب برای سرمایه‌گذاری ملک مهم و ضروری است، توجه به روش سرمایه‌گذاری نیز از اهمیت برخوردار است. با انتخاب روش صحیح سرمایه‌گذاری ملک است که شانس سوددهی و تضمین سرمایه به طور چشمگیری بالا می‌رود.

به طور کلی روش‌هایی که برای سرمایه‌گذاری ملک موجود است و افراد می‌توانند در آنها شرکت کرده و از سوددهی احتمالی که دارند بهره‌مند شوند، می‌توان به پیش خرید و پیش فروش ملک، خرید و فروش ملک و آپارتمان، شرکت در پروژه‌های تعاونی به صورت سهامی، بازسازی خانه‌های قدیمی و… اشاره کرد.

برای سرمایه‌گذاری ملک در منطقه 22 تهران، بهترین روش شرکت در پروژه‌های تعاونی است که در حال ساخت هستند و یا در مرحله ثبت اعضا و ثبت حق امتیاز قرار دارند است و با استعلام  از تعاونی مسکن چیتگر یک تعاونی مناسب جهت سرمایه گذاری را انتخاب کنید.

تعاونی کاشانه سازه فرتاک یکی از بهترین تعاونی‌های فعال در منطقه است که با ساخت و اجرای پروژه‌های متعدد در محدوده‌های گوناگون و مختلف منطقه 22 تهران، روشی امن با سوددهی بالا و عالی را به سرمایه‌داران پیشنهاد می‌دهد که با شرکت در قراردادهای پیش فروش و پیش خرید آپارتمان امکان پذیر است.

پیش فروش و پیش خرید ملک بهترین روش سرمایه‌گذاری ملک در منطقه 22 تهران محسوب می‌شود که بازگشت سرمایه‌ آن در بازده زمانی 2 تا 3 ساله به خوبی مشخص و قابل ارزیابی است.

نرخ تورم و هزینه‌های جانبی حین کار از معایب احتمالی این مدل سرمایه‌گذاری است، اما به دلیل مزایا عالی که دارد همچنان بهترین روش سرمایه‌گذاری ملک است.

با شرکت در قراردادهای پیش فروش و پیش خرید ملک در این منطقه به راحتی می‌توانید از پتانسیل‌های آینده منطقه بهره‌مند شوید و بعد از تکمیل پروژه شاهد سود حاصله آن باشید.

برای دریافت اطللاعات بیشتر درباره پیش خرید و پیش فروش ملک و آگاهی از بهترین روش سرمایه‌گذاری، می‌توانید با تیم مشاورین ما در گروه مهندسی فرتاک «fartak-company.com» در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان و تخصصی این عزیزان بهره‌مند شوید.

اهمیت سرمایه‌گذاری ملک در منطقه 22 چیست؟

چرا سرمایه‌گذاری ملک در منطقه 22 اهمیت دارد؟ چرا بین تمامی مناطق تهران منطقه 22 را برای سرمایه‌گذاری ملک انتخاب کنیم؟ چرا سرمایه‌گذاری ملک می‌تواند سوددهی بالایی به سرمایه‌دارد بدهد؟

سوالات بالا و سایر سوالاتی که درباره اهمیت سرمایه‌گذاری ملک در منطقه 22 برای افراد پیش می‌آید، به این موضوع برمی‌گردد که چگونه می‌توان اهمیت یک منطقه را به نسبت سایر مناطق بررسی و ارزیابی کرد و نقطه تمایز منطقه مد نظر چیست؟

در این بخش به اهمیت سرمایه‌گذاری ملک در منطقه 22 تهران پرداخته‌‌ایم و تمایز اصلی منطقه را به نسبت سایر مناطق ذکر کرده و در ادامه اهمیت اصلی را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

از آنجایی که منطقه 22 تهران تازه ساز و رو به رشد است، سرمایه‌گذاری ملک در بازه کوتاه مدت ممکن است سوددهی بالایی نداشته باشد، اما در پروسه طولانی مدت و چند ساله این سوددهی به مراتب افزایشی است و سوددهی بالایی را برای سرمایه‌داران به همراه دراد.

تفاوت منطقه 22 تهران به نسبت سایر مناطق پایتخت، موقعیت قرارگیری مناسبی است که دارد و توجه افراد مرفه و سرمایه‌داران بزرگ است.

افراد بسیار زیادی به دنبال ساخت ملک و آپارتمان در منطقه‌ای خوش آب و هوا با دسرسی سریع به امکانات رفاهی، تفریحی و اداری هستند؛ که منطقه 22 گزینه‌ای عالی و مناسب برای این کار است و در چند سال گذشته توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

علاوه بر تمایز این منطقه به نسبت سایر مناطق، اهمیت اصلی که منطقه 22 برای سرمایه‌گذاری ملک در دارد در لیست زیر خلاصه شده است:

  • پروژه‌های تعاونی مختلفی که پس از تکمیل شدن، قیمت ملک منطقه 22 را به شدت بالا می‌برند
  • آب و هوا عالی و دسترسی‌های منطقه 22 از هر 4 جهت دارای اهمیت و پتانسیل اقتصادی است
  • پیش بینی بسیاری تبدیل منطقه 22 تهران به قطب سرمایه‌گذاری ملک در چند سال آینده

سرمایه‌گذاری ملک به تنهایی و بدون استفاده از دانش تخصصی حوزه و کمک گرفتن از افراد خبره، ممکن است سوددهی مدنظر را در اختیار شما قرار ندهد و در برخی موارد با افت سرمایه و یا متضرر شدن همراه باشد.

از این رو پیشنهاد اصلی برای سرمایه‌گذاری ملک همکاری و شرکت در پروژه‌های تعاونی و استفاده از دانش تخصصی آنها است. در ادامه بهترین محله‌های منطقه برای سرمایه‌گذاری معرفی شده‌اند.

سرمایه‌گذاری ملک در منطقه ۲۲
سرمایه‌گذاری ملک در منطقه ۲۲m

بهترین محله‌های منطقه 22 تهران برای سرمایه‌‌گذاری ملک کدام‌اند؟

قطعا در بین محله‌های یک منطقه مهم نیز برخی از محله‌ها و بخش‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار هستند و شانس سرمایه‌گذاری در آنها بالاتر است.

بهترین محله‌های منطقه 22 تهران برای سرمایه‌گذاری ملک در ادامه معرفی شده‌اند و به پروژه‌‌های سودآور و مناسبی که در این مناطق برای سرمایه‌گذاری وجود دارند نیز اشاره شده است:

  1. سرمایه‌گذاری ملک در محدوده گرمدره منطقه 22 تهران

یکی از بهترین پروژه‌هایی که برای سرمایه‌گذای ملک در محدوده گرمدره وجود دارد، پروژه برج مجلل فرتاک است که ما در تعاونی کاشانه سازه فرتاک این پروژه فوق‌العاده را به تمامی عزیزانی که قصد سرمایه‌گذاری دارند پیشنهاد می‌دهیم. در زیر مشخصات این پروژه را می‌توانید مشاهده فرمایید.

  1. سرمایه‌گذاری ملک در مراورید شهر منطقه 22 تهران

برای سرمایه‌گذاری ملک در محدوده مروارید شهر پروژه برج فراز فرتاک که در مرحله اولیه قرار دارد، بهترین پروژه موجود برای سرمایه‌گذاری ملک و آپارتمان است که توسط تعاونی کاشانه سازه فرتاک ساخته می‌شود و حق امتیاز آن ارائه می‌شود. در زیر مشخصات این پروژه‌ قرار گرفته است.

  1. سرمایه‌گذاری ملک در میدان المپیک منطقه 22 تهران

میدان المپیک از محله‌های اصلی و مهم منطقه 22 است که پروژه‌های گوناگونی برای سرمایه‌گذاری در آن قرار دارد که یکی از بهترین آنها، پروژه برج افق فرتاک است. جزئیات این پروژه و مشخصات اصلی آن که توسط تعاونی فرتاک ساخته می‌شود، در ادامه قرار گرفته است.

محله‌های که معرفی شدند جزو بهترین مناطق جهت سرمایه‌گذاری ملک در منطقه 22 تهران هستند که با سرمایه‌گذاری در پروژه‌های موجود در این مناطق، سوددهی و تضمین سرمایه اولیه از شانس بالاتر و بهتری برخوردار است.

سرمایه‌گذاری ملک در منطقه 22 با تعاونی کاشانه سازه فرتاک

برای شرکت در سرمایه‌گذاری ملک در میان تعاونی‌ها و سازندگان منطقه 22 تهران، بهترین کاری که می‌توان انجام دارد همکاری با شرکت تعاونی‌های فعال در منطقه است.

تعاونی کاشانه سازه فرتاک با شروع فعالیت از سال 1399 تا به امروز در حوزه ساخت پروژ‌ه‌های تعاونی، از بهترین‌‌های حوزه تعاونی و ساخت و ساز محسوب می‌شود. برای سرمایه‌گذاری ملک در منطقه 22 با سوددهی بالا، تنها کافیست با بخش پشتیبانی گروه مهندسی فرتاک «fartak-company.com» تماس گرفته و از جزئیات پروژه‌های تعاونی و چگونگی شرکت در آنها به طور کامل مطلع شوید.

مجموعه ما پروژه‌های سرمایه‌گذاری ملک در منطقه 22 را به صورت قراردادهای پیش فروش و پیش خرید ارائه می‌دهد که در آن وظایف 2 طرف قرارداد (پیش خریدار و پیش فروشنده)، مزایا و معایب احتمالی پروژه و سایر جزئیات به خوبی مشخص شده است.

لیست زیر برخی از مزایا سرمایه‌گذاری ملک از طریق همکاری با مجموعه ما را برای سرمایه‌داران ذکر کرده است که عبارت‌اند از:

  • تحویل به موقع و دقیق پروژه‌های تعاونی به سرمایه‌داران
  • بررسی و ارزیابی دقیق سود و زیاد احتمالی پروژه سرمایه‌گذاری ملک
  • تعیین حق امتیاز به صرفه و مناسب جهت شانس برابر تمامی افراد(منظور از حق امتیاز در پیش خرید خانه چیست؟)
  • دادن اطلاع و آگاهی هفتگی و ماهانه به سرمایه‌داران از پروسه کار و روند پیشرفت پروژه‌ها
  • قسط بندی پروژه‌ها متناسب با شرایط سرمایه‌دارن

تیم تحریریه گروه مهندسی فرتاک در این مقاله موارد مهم سرمایه‌گذاری ملک در منطقه 22 تهران را به صورت کلی مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و بهترین پروژه‌ها برای سرمایه‌گذاری را به سرمایه‌داران معرفی و پیشنهاد داده است.

برای دریافت اطلاعات تخصصی‌تر و دریافت مشاوره رایگان،می‌توانید با مشاورین ما از طریق شماره‌های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید.

امتیاز کاربران:

5/5

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس‌های ما

از ساعت 8:00 الی 18:00
روز سال ۲۴*۳۶۰ ساعت روز در
  • 021-46127729
  • 021-46147943
  • 021-46147967
  • 021-46147907
  • 021-46147885
همیشه در دسترس