خرید و فروش برج در محله مروارید شهر

content
خلاصه محتوا:
5/5
ما در تیم مهندسی قصد داریم به بررسی خرید و فروش برج در محله مروارید شهر واقع در منطقه 22 تهران بپردازیم و اهمیت و سودآور بودن آن را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم. با ما همراه باشیید تا بهترین تعاونی برای خرید و فروش برج ها، دسترسی و امکانات رفاهی، قوانین و مقررات پیش فروش برج، مزایا خرید برج مانند رشد قیمتی فراوان و نزدیکی به بهترین مناطق گردشگری و... و تنظیم قرارداد خرید برج در محله مروارید شهر را مورد بررسی قرار دهیم

فرتاک Wiki

زمان مطالعه: 6 دقیقه

زمان مطالعه: 6 دقیقه
خرید و فروش برج در محله مروارید شهر

خرید و فروش برج در محله مروارید شهر

این روزها رواج هر چه بیشتر آپارتمان‌ نشینی و برج‌ نشینینی در جامعه موجب شده است که زندگی و سکونت در آنها با استقبال بسیار زیادی روبه‌رو شود.  

برج‌نشینی و زندگی در برج‌ها با وجود این که خود شما این برج‌ها را نساخته‌اید برای شما مزایا و فواید زیادی دارد، از جمله این فواید؛ مطمئن بودن به اینکه این برج‌ها توسط یک فرد متخصص ساخته شده‌ است و همچنین امنیت بالایی این برج‌ها اشاره کرد.

قیمت به صرفه زندگی در برج‌های واقع در محله مروارید شهر نسبت به ساخت و خرید خانه در این محله موجب شده است که خرید برج‌ از این محله بهترین راه‌حل برای صاحبخانه شدن باشد. به‌ این منظور توصیه می‌شود که با بهترین تعاونی منطقه 22 همکاری داشته باشیم.

تا آخر این مقاله با بررسی تخصصی خرید و فروش برج در محله مروارید شهر همراه ما باشید.

بهترین تعاونی برای خرید و فروش برج در محله مروارید شهر

همانطور که گفته شد محله مروارید شهر یکی از بهترین محلات از لحاظ موقعیت جغرافیایی است که همین امر باعث می‌شود که این محله به یک مکان عالی برای خرید و سرمایه گذاری باشد.

از آنجایی که این محله به طور کامل ساخته نشده است و هنوز در حال ساخت است قیمت املاک آن نسبت به محله‌های مشابه پایین‌تر است.

به دلیل موقعیت خوب منطقه زمانی که ساخت‌وساز این محله به صورت کامل تمام شود، املاک این محله با سود‌دهی و افزایش قیمت فراوانی روبه‌رو می‌شوند که همین امر سود شما را از خرید در این محله چندین برابر می‌کند.

همیشه افراد برای پیش خرید آپارتمان در منطقه 22 از محله‌های خاصی مانند؛ مروارید شهر به تعاونی‌های مسکن مختلفی مراجعه می‌کنند.

بعضی از این تعاونی‌ها قیمت‌های غیرمنصفانه و نجومی را به مشتریان ارائه می‌دهند، همین امر پیدا کردن یک تعاونی حرفه‌ای جهت سرمایه گذاری منصف را به کاری سخت و دشوار تبدیل کرده است.

اما در بین این تعاونی‌ها؛ تعاونی‌های حرفه‌ای و باانصافی هم پیدا می‌شوند، یکی از این تعاونی‌ها، تعاونی فرتاک است که از قضا این تعاونی بهترین و حرفه‌ای‌ترین تعاونی در ایران است.

 این کمپانی به جز کار کردن در زمینه فروش برج‌ها، کار سرمایه‌گذاری در ملک در محله مروارید شهر را هم انجام می‌دهد و شما می‌توانید برای انجام این کارها هم به این تعاونی مراجعه کنید.

دسترسی و امکانات رفاهی برای خرید برج در مروارید شهر

داشتن موقعیت جغرافیایی عالی این محله نسبت به بقیه محلات در منطقه 22 تهران موجب شده است که خرید برج در مروارید شهر با استقبال زیادی مواجه شود.

شهرک مروارید شهر فاصله 7 کیلومتری با دریاچه چیتگر دارد این یعنی نه فاصله آنقدر نزدیک است که ترافیک و شلوغی این مکان گردشگری فوق‌العاده شما را اذیت کند و نه آنقدر دور است که برای دسترسی به این مکان به زحمت بیافتید.

این شهرک بجز نزدیکی به دریاچه چیتگر فاصله نزدیکی با بهترین مراکز خرید تهران مانند ایران مال دارد.

 از دیگر جاذبه‌های گردشگری و تفریحی اطراف شهرک مروارید شهر می‌توان به؛ پارک جنگلی چیتگر شهربازی هزار و یک شهر و دیگر مراکز گردشگری اشاره کرد. همین امر این محله را به بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری و خرید برج تبدیل کرده است.

قوانین پیش فروش برج در محله مروارید شهر

قوانین پیش فروش برج در محله مروارید شهر

خرید برج در محله مروارید شهر هم مانند بقیه مناطق، قوانین و مراحلی داد که رعایت این موارد می‌تواند باعث سهولت کار و از دست نرفتن سرمایه شما شود. در این بخش با معرفی قوانین و خرید برج در این محله با ما همراه باشید.

قانون اول: این است که باید حتما از اصل بودن مدارک و سندهای ملک اطمینان حاصل کنید.

قانون دوم: در خرید برج در محله مروارید شهر این است که باید حتما از پرداخت شدن بدهی‌ها و مالیات‌های ملک، برج و آپارتمان اطمینان حاصل کنید تا بعدا در هنگام انتقال مالکیت اینگونه از معاملات به مشکل بر نخورید.

قانون سوم: این است که باید حتما مشخصات فرد فروشنده را با مشخصات سند ملک و برج تطبیق بدهید و در صورت عدم تطابق معامله را انجام ندهید.

قانون چهارم: این است که باید حتما شرایطی را برای فسخ قرارداد بیان کنید تا بتوانید در صورت بروز هرگونه مشکلی قرارداد را فسخ کنید و بهتر است که شرایط را جوری تعیین کنید که متضرر نشوید.

در نهایت باید حتما انتقال مالکیت ملک را در یک دفتر ثبت اسناد معتبر انجام دهید تا بعدا در فروش و اجاره اینگونه املاک به مشکل نخورید.

خرید و فروش برج در محله مروارید شهر d
خرید و فروش برج در محله مروارید شهر m

مزایا و امتیازات خرید برج در مروارید شهر

همانطور که گفته شد محله مروارید شهر یکی از بهترین محله‌ها برای پیش خرید ملک در منطقه 22 و سرمایه‌گذاری است اما این خرید و سرمایه‌گذاری مزایای هم با خود به همراه دارد که در ادامه با بررسی این مزایا با ما همراه باشید.

از جمله مهم‌ترین مزیت‌های خرید برج در محله مروارید شهر؛ وجود آب‌وهوای خیلی بهتر نسبت به بقیه محلات تهران به واسطه ساخته‌شدن برج‌ها در کوهپایه‌های البرز است.

از دیگر مزایای خرید برج در این محله می‌توان به رشد قیمتی فراوان املاک این ناحیه در بلند مدت اشاره کرد که می‌تواند برای سرمایه‌گذاران سود فراوانی را به همراه داشته باشد.

از دیگر مزایای خرید برج در مروارید شهر می‌توان به نزدیکی مروارید شهر به بهترین مناطق گردشگری و مراکز خرید اشاره کرد که همن امر می‌تواند ارزش ملک را به شدت در دراز مدت و کوتاه مدت بالا ببرد.

یکی دیگر از مزیت‌های فراوان این منطقه می‌توان به تیم حرفه‌ای ماهر و با تجربه در تعاونی فرتاک اشاره کرد که شما با سرمایه‌گذاری در ملک و خرید کردن از پروژه‌های این شرکت می‌توانید سود فراوانی به دست بیاورید.

 تنظیم قرار داد خرید برج در محله مروارید شهر

 تنظیم قرار داد خرید برج در محله مروارید شهر

تنظیم قراردادها در خرید برج‌ها و آسمان‌خراش‌ها در محله‌های مجللی مانند؛ مروارید شهر به واسطه قیمت‌هایی که املاک این مناطق دارند به شدت حائز اهمیت می‌باشد و باید حتما روی آن نظارت و حساسیت زیادی به خرج داد تا اینگونه معاملات با هیچگونه مشکلی روبه‌رو نشود.

شما برای این که در اینگونه معاملات به مشکلی برخورد نکنید باید به یکسری از نکات دقت و توجه لازم را داشته باشید که در ادامه به این نکات می‌پردازیم.

نکته اول این است که باید حتما اینگونه معاملات و قراردادها را در دفاتر اسناد رسمی و قابل اعتمادی انجام دهید.

نکته دوم این است که باید شرایطی را برای فسخ قرارداد بیان کنید که در صورت بروز هر گونه مشکلی قرارداد فسخ شود و شما متوجه ضرر مالی نشوید.

نکته بعدی در پیش خرید آپارتمان در منطقه 22 است که باید حتما از یک تعاونی حرفه‌ای در این زمینه مشورت بگیرید تا بتوانید به بهترین مشاوره‌ها و پیشنهادات دسترسی داشته باشید.

برای خرید برج در محله مروارید شهر، بهترین کارگذاری‌ و تعاونی کمپانی فرتاک است که شما می‌توانید با خرید کردن از این شرکت بهترین مکان ممکن را با بوجه‌ای که دارید انجام دهید و سود خیلی خوبی را از این معامله به دست بیاورید.

سوالات متداول درمورد خرید و فروش برج در محله مرواریدشهر

در این بخش می‌توانید برخی از سوالات پرتکراری را که مشتریان و مراجعان از کارشناسان تعاونی پرسیده‌اند را مشاهده کنید که متداول‌ترین آنها را در زیر به همراه پاسخ برای شما قرار داده‌ایم:

خرید برج در محله مروارید شهر به واسطه این که هنوز در مرحله ساخت‌وساز است، هم در بلندمدت سودهی دارد و هم در کوتاه‌مدت، اما سود بلندمدت در خرید برج در محله مروارید شهر بیشتر است.

خرید برج در محله مروارید شهر شرایطی دارد که یکی از این شرایط این است که واحد‌های آن برج فروخته نشده باشند.

در این‌ باره باید به شما بگوییم که هم بله و هم خیر، شما برای مطلع شدن از اینکه می‌توانید به این شیوه در این محله برج خریداری کنید می‌توانید از کارگذاری‌ها مشورت بگیرید.

امتیاز کاربران:

5/5

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس‌های ما

از ساعت 8:00 الی 18:00
روز سال ۲۴*۳۶۰ ساعت روز در
  • 021-46127729
  • 021-46147943
  • 021-46147967
  • 021-46147907
  • 021-46147885
همیشه در دسترس