تعاونی مسکن شمیم رحمت

content
خلاصه محتوا:
5/5
تعاونی مسکن شمیم رحمت از جمله تعاونی های منطقه 22 تهران است که در سال 1393 تاسیس گردیده است. این تعاونی با هدف تأمین مسکن برای کارکنان هوا و فضای سپاه به وجود آمده است.از پروژه‌های مهم این تعاونی می‌توان به؛ پروژه شمیم رحمت در فاز 1، شمیم رحمت در فاز 2 و شمیم رحمت در فاز 3 اشاره کرد.پروژه تعاونی مسکن شمیم رحمت به صورت امتیاز و واریزی خرید‌و‌فروش می‌شود. برحسب اولویتی که فروشنده امتیاز دارد و رتبه آن، قیمت امتیاز متفاوت می‌شود چون در واقع رتبه مشخص می‌کند که شما در کدام برج قرار می‌گیرید.نام این تعاونی جز یکی از پرآوازه‌ترین تعاونی‌های منطقه 22 می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

فرتاک Wiki

زمان مطالعه: 6 دقیقه

زمان مطالعه: 6 دقیقه

حتماً نام ساختمان و برج‌هایی راشنیده‌اید که به صورت تعاونی‌ساز ساخته‌ شده و خرید‌ و‌ فروش می‌شوند. شرایط سازه‌های این چنینی با ساختمان‌های دیگری که ساخته می‌شوند کمی متفاوت است و این تفاوت در بخش تأمین سرمایه و اجرای آن می‌باشد.

تعاونی‌ها به عنوان یکی از جلوه‌های عدالت اجتماعی شناخته می‌شوند؛ زیرا یک شرکت تعاونی خواستار ایجاد ارتباط بر مبنای مزیت‌های چند‌جانبه می‌باشد.

تعاونی مسکن شمیم رحمت به کارکنان خود وام و تسهیلات ارائه می‌دهد تا در روند خرید خانه به آن‌ها کمک نماید. البته بهتر است بدانید که این تعاونی در زمینه تهیه مسکن فعالیت داشته و گزینه‌ای مناسب برای خرید و سرمایه‌گذاری ملک در منطقه 22 می‌باشد.

در ادامه به بررسی‌ خدمات مختلفی که تعاونی مسکن شمیم رحمت انجام می‌دهد می‌پردازیم. با ما همراه باشید. 

تعاونی مسکن شمیم رحمت

معرفی تعاونی مسکن شمیم رحمت

سال تأسیس تعاونی مسکن شمیم رحمت به سال 1393 باز می‌گردد. این تعاونی نقش بسزایی در ساخت‌و‌ساز و توسعه منطقه 22 ایفا کرده و با هدف تأمین مسکن کارکنان هوا و فضای سپاه به وجود آمده است.   

تعاونی مسکن شمیم رحمت در 15 مرداد سال 93 با شناسه ملی 14004292340، شماره ثبت 458302 و کد پستی 1493765811 تأسیس گردید.

معرفی پروژه‌های تعاونی مسکن شمیم رحمت

از پروژه‌های مهم این تعاونی می‌توان به؛ پروژه شمیم رحمت در فاز 1، شمیم رحمت در فاز 2 و شمیم رحمت در فاز 3 اشاره کرد.

معرفی پروژه‌های تعاونی مسکن شمیم رحمت

شمیم رحمت در فاز 2 معروف به برج امپریال واقع در شهرک گلستان می‌باشد و شمیم رحمت در فاز 3 در کوهک واقع شده است.

شمیم رحمت در فاز 2

این برج از جمله سازه‌های منطقه 22 می‌باشد که از امکانات بسیاری برخوردار است و شما می‌توانید با سرمایه‌گذاری در این پروژه از امکانات و ویژگی‌های آن برخوردار شوید. این پروژه می‌تواند یکی از گزینه‌های عالی برای پیش‌خرید در منطقه 22 به شمار آید.

زیر بنای پروژه شمیم رحمت 2 در حدود 35000 مترمربع می‌باشد و از 25 طبقه تشکیل شده است. و تعداد واحد مسکونی آن 220 و تعداد واحد تجاری آن 75 و دارای 3 پنت هاوس در طبقات انتهایی برج با متراژ 300 متر و 350 مترمربع می‌باشد.

پروژه شمیم رحمت 2 به دلیل موقعیت مکانی خاص یکی از بهترین گزینه‌‌ها برای پیش‌خرید می‌باشد و علاوه بر آن از امکانات بسیاری عالی برخوردار است. از امکانات این پروژه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لابی مجلل
  • روف گاردن
  • سالن ورزشی
  • سالن کنفرانس
  • سالن اجتماعات
  • دارای خواب مستر
  • شش لاین آسانسور
  • دارای سیستم لاندری
  • سیستم هوشمند تنظیم نور
  • سیستم هوشمند تنظیم دما
  • کلید و پریزهای لمسی برای تمامی واحد‌ها
  • سیستم هوشمند درب ورودی دارای سیستم دزدگیر و کدینگ

این سازه به وسیله تعاونی مسکن شمیم رحمت در حال ساخت‌و‌ساز می‌باشد و شما می‌توانید با مراجعه به تعاونی و یا املاکی منطقه 22 تهران به راحتی در این پروژه سرمایه‌گذاری کنید.

شمیم رحمت در فاز 3

پروژه در فاز 3 دارای 4 برج می‌باشد که مجموع آن 900 واحد با کاربری مسکونی را تشکیل داده است و هر برج دارای 225 واحد می‌باشد.

 متراژ واحدها بین 110 الی 210 مترمربع می‌باشد. امتیازها در این پروژه به صورت 10 مترمربع برای هر نفر خرید‌و‌فروش می‌گردد.

پروژه شمیم رحمت در فاز 3 به صورت کلی دارای زیربنای 15383 متر‌مربع و 21 طبقه می‌باشد.

پروژه شمیم رحمت 3 به دلیل موقعیت مکانی خاص، گزینه‌‌ای عالی برای پیش‌خرید آپارتمان می‌باشد و علاوه بر این از امکانات بسیاری برخوردار است. از امکانات این پروژه می‌توان به سالن های اجتماعات ، ورزشی و سینما و..اشاره کرد.

تمامی پروژه‌ها تعاونی مسکن شمیم رحمت را می‌توانید به راحتی از تعاونی فرتاک خریداری کنید. این پروژه‌ها از گزینه‌های بسیار عالی می‌باشد که می‌توانید به راحتی برای خرید‌ و ‌سرمایه‌گذاری  در منطقه22 از آن‌ها استفاده کنید.

روش های پیش‌فروش پروژه‌های تعاونی مسکن شمیم رحمت

روش های پیش‌فروش پروژه‌های تعاونی مسکن شمیم رحمت

پروژه تعاونی مسکن شمیم رحمت به صورت امتیاز و واریزی خرید‌و‌فروش می‌شود. برحسب اولویتی که فروشنده امتیاز دارد و رتبه آن، قیمت امتیاز متفاوت می‌شود چون در واقع رتبه مشخص می‌کند که شما در کدام برج قرار می‌گیرید.

 برحسب واریزی رتبه جا‌به‌جا می‌شود و در انتها انتخاب واحد برحسب اولویت واریزی می‌باشد.

حق امتیاز در پیش خرید آپارتمان مبلغی می‌باشد که به فروشنده پرداخت می‌شود بابت اینکه عضویت خود را در تعاونی به شما بفروشد.

در واقع امتیاز؛ سود سرمایه‌گذاری فروشنده از واریزی پرداخت شده به تعاونی مسکن شمیم رحمت می‌باشد.

تعاونی مسکن شمیم رحمت d
تعاونی مسکن شمیم رحمت m

موقعیت مکانی تعاونی مسکن شمیم رحمت

آدرس این تعاونی در منطقه 22، شهرک گلستان، بلوار کوهک، خیابان شهید بیگدلی، فاز3 شهرک یاس، طبقه فوقانی تجاری _ غربی

وضعیت تعاونی مسکن شمیم رحمت

این که نام یک تعاونی جز یکی از پرآوازه‌ترین تعاونی‌ها باشد کار راحتی نیست.
اولین مسئله‌ای که باید آن تعاونی ثابت کند حسن‌نیت خود است که کمتر تعاونی در منطقه 22 مانند؛ تعاونی مسکن شمیم رحمت چنین حسن‌نیتی به اعضاش دارد .

در اینکه این تعاونی فعال است شکی نیست؛ زیرا این تعاونی در حال ساخت پروژه‌های متعدد در منطقه چیتگر تهران می‌باشد.

نحوه انتخاب واحد و طبقه در تعاونی مسکن شمیم رحمت

خيلی از پیش‌خریداران و سرمایه‌گذاران وقتی پروژه‌ای که توسط تعاونی مسکن‌های مختلف در حال ساخت است را می‌پسندند، اشتیاق زیادی برای خرید آن را پيدا می‌کنند. اشخاصی که از این تعاونی‌ها خرید کرده‌اند و حالا به زمان انتخاب واحدشان نزدیک می‌شود سوالاتی در باب انتخاب واحد در پروژه دارند که بعضاً بی‌جواب می‌مانند.

در اینجا سعی داریم توضيحاتی ارائه کنیم برای اينکه بتوانيد با اطلاع کافی و چشم باز انتخاب واحد خود را انجام دهید:

1-سیستم تعیین امتیاز:

معمولا دغدغه همه‌ی اشخاصی که اطلاع کافی از سيستم انتخاب واحد تعاونی ندارند اين است که در صورت خوش‌حسابی هم طبقه مورد نظر نصیبشان نشود.

خب لازم به توضیح هست که تعاونی‌ها همگی زیر‌نظر وزارت تعاون فعالیت دارند و برای فعالیت خود مؤظف به اخذ مجوزات لازم و تحت نظر بازرسان هستند. همچنین مراحل انتخاب واحد به صورت سیستمی و با شیوه روز ريالی انجام می‌شود و جای هیچگونه تخلفی در آن نيست.

2-خوش‌حسابی:

اگر شما عضو اوليه تعاونی باشید و از روز اول عضویت اقساط خود را در چهارچوب و به موقع پرداخت کرده باشید که جای نگرانی نیست.

ولی اگر از شخصی خریداری می‌کنید بايد این را از فروشنده و مشاور املاک خود بخواهید که استعلام مکتوب از رتبه، خوش‌حسابی و تسویه به‌روز به شما ارائه کنند تا شما بعد از خرید با ادامه‌ی مسیر خوش‌حسابی نفر می‌توانيد خیال خود را از بابت طبقه دلخواه راحت کنید.

3-انتخاب واحد:

معمولاً در پروژه‌های تعاونی مسکن زمان انتخاب واحد با شروع عملیات نازک‌کاری مقارن می‌شود. با زبان ساده‌تر تعاونی‌ها انتخاب واحد و طبقه را به سال آخر ساخت پروژه موکول می‌کنند.

در هر صورت شما در زمان انتخاب‌ واحد بسته به اولویت‌بندی به دفتر تعاونی دعوت می‌شوید و با دیدن نقشه‌ها و پلان چینشی دقیق اقدام به انتخاب واحد می‌نمایید که باز در پروژه‌هایی که در مرحله نازک‌کاری هستند این امکان برای شما مهیا است که داخل واحد‌ها شده و با لمس فیزیکی شرایط، انتخاب واحد نمایید.

قیمت پروژه‌های تعاونی مسکن شمیم رحمت

قیمت پروژه‌های تعاونی مسکن شمیم رحمت

 

اگر در رابطه با قیمت پروژه‌های مسکونی _ تجاری در تعاونی مسکن شمیم رحمت بخواهیم صحبت کنیم دو چیز به ذهن خریداران می‌رسد:

  • قیمت امتیاز
  • قیمت ساخت

قیمت امتیاز به صورت گفتاری می‌باشد و عرضه‌و‌تقاضا، پیشرفت پروژه، موقعیت، تعداد واحد، متراژ آن باعث می‌شود که قیمت امتیاز بالا و پایین برود.

قیمت ساخت پروژه هم با احتساب زمین، تراکم و ساخت متری محاسبه می‌شود.

در حالت کلی واحدهای مسکونی در تعاونی مسکن شمیم رحمت به صورت واریزی و امتیازی خرید‌و‌فروش می‌شوند و در دفتر تعاونی قابل استعلام و رتبه‌بندی می‌باشند.

تمامی واحد‌ها دارای دفترچه مالکیت بوده و در دفتر تعاونی مسکن شمیم رحمت قابل نقل‌و‌انتقال و واگذاری به صورت قطعی می‌باشند.

از عوامل مؤثر بر هزینه ملک در تعاونی مسکن شمیم رحمت می‌توان به؛ متراژ، موقعیت ملک و… اشاره کرد. در حالت کلی هزینه زمین به عنوان پیش‌پرداخت اولیه دریافت شده و مابقی هزینه به صورت اقساط پرداخت می‌شود.

این مقاله توسط تعاونی فرتاک گردآوری شده است و به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره رایگان در این زمینه می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در صفحه و یا آدرس وبسایت «fartak-company.com» با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

امتیاز کاربران:

5/5

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس‌های ما

از ساعت 8:00 الی 18:00
روز سال ۲۴*۳۶۰ ساعت روز در
  • 021-46127729
  • 021-46147943
  • 021-46147967
  • 021-46147907
  • 021-46147885
همیشه در دسترس