تعاونی توسعه ابنیه همت

content
خلاصه محتوا:
5/5
در این صفحه به بررسی یکی از این تعاونی‌ها به نام تعاونی توسعه ابنیه همت پرداخته‌ایم. این تعاونی با بهره‌بردن از خدمات تخصصی و ویژه با رعایت نکات قانونی، پروژه‌های خود را به انجام می‌رساند.تاریخ تاسیس این تعاونی در 21 فروردین ماه سال 1391 است. در ادامه که پروژه به شرکت دوان ایرانیان واگذار شد، اسم پروژه به لکسون تغییر یافت.می‌توان به می‌توان به پروژه های زاگرس -پروژه فرزانگان- پروژه آرتمیس این تعاونی اشاره کرد. تا پایان مقاله با ما همراه باشید و از بررسی این تعاونی، معرفی پروژه‌های آن، قیمت و متراژ واحدها و...به طور کامل مطلع شوید.

فرتاک Wiki

زمان مطالعه: 6 دقیقه

زمان مطالعه: 6 دقیقه

منطقه 22 تهران به دلیل داشتن شرایط مناسب از نظر فضا، آب‌وهوا، موقعیت و… توانسته است، توجه تعاونی‌های زیادی را به خود جلب کند. این تعاونی‌ها بعضا دولتی بوده و برخی نیز شخصی و مردمی هستند.

قبل از انتخاب یک تعاونی بهتر است که درباره آن اطلاعات کاملی داشته باشید. زیرا بعضا تعاونی‌ها، مربوط به ارگان‌های دولتی خاصی هستند و افراد عادی نمی‌توانند از طریق این تعاونی‌ها اقدام به خرید نمایند.

تعاونی توسعه ابنیه همت یکی از تعاونی‌های منطقه 22 تهران است که پروژه‌های زیادی را در این منطقه به انجام رسانده است و در توسعه آن نقش موثری داشته است.

در ادامه این مطلب که توسط تیم تحریریه تعاونی فرتاک گردآوری شده است با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی این تعاونی، اهداف آن، پروژه‌ها و… بپردازیم.

معرفی تعاونی توسعه ابنیه همت

تعاونی توسعه ابنیه همت به شماره ثبت 424074 در تاریخ 22 فروردین ماه سال 1391 تاسیس شد و فعالیت خود را در منطقه 22 تهران آغاز کرد. تعاونی ابنیه همت با داشتن 11 سال سابقه درخشان توانسته است، رضایت سهامداران خود را جلب نماید.

این تعاونی با هدف عمران_توسعه و آبادانی فعالیت خود را شروع کرده است و با اجرای پروژه‌های مختلف توانسته به این هدف خود دست پیدا کند.

تعاونی ابنیه همت در شهرک گلستان، بلوار امیرکبیر، خیابان گلفام، پلاک 7، واحد 3 و 5 واقع شده است و در منطقه 22 پروژه‌های زیادی را مدیریت نموده است. از جمله پروژه‌های این تعاونی می‌توان به زاگرس، لکسون، فرزانگان، آسمان آبی و… اشاره کرد که دارای امکانات فوق‌العاده‌ای می‌باشند.

اهداف تعاونی توسعه ابنیه همت

تعاونی توسعه ابنیه همت

این تعاونی پیش از شروع فعالیت خود، اهدافی را تعیین کرده است که طی یک دهه فعالیت توانسته است به این اهداف دست یابد. از جمله این اهداف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • عمران، توسعه و آبادانی
  • تامین نیازهای جدید اعضا
  • کمک به تحقق عدالت اجتماعی
  • رواج مشارکت، همکاری و تعاون عمومی
  • تامین نیازهای اقتصادی و فرهنگی اعضا
  • معرفی پروژه‌های تعاونی توسعه ابنیه همت
  • بهره بردن از تکنولوژی روز دنیا در طراحی کردن و اجرا کردن پروژه

با توجه به این اهداف می‌توان، متوجه شد که این تعاونی می‌تواند گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری در ملک باشد.

تعاونی توسعه ابنیه همت d
تعاونی توسعه ابنیه همت m

اطلاعات تعاونی توسعه ابنیه همت

در سال 1392 تعاونی توسعه ابنیه همت از اتحادیه رسا مستقل شد و به صورت یک تعاونی عمرانی جداگانه شروع به فعالیت کرد. این تعاونی در ابتدا با خرید یک زمین به پلاک 2060 و نام‌گذاری ساحل شرقی، کار خود را در زمینه عمران و ساخت پروژه آغاز کرد.

در ادامه که پروژه به شرکت دوان ایرانیان واگذار شد، اسم پروژه به لکسون تغییر یافت. این پروژه به مساحت 5400 متر و زیربنای 100000 مترمربع ساخته شده است که تا سال 1400 به مرحله نازک‌کاری و مراحل نهایی ساخت و تکمیل رسید.

تاریخ تاسیس این تعاونی 21/01/1391 است که به عنوان یک شرکت فعال به شماره ثبت 424074 و شناسه ملی 10320750413 ثبت شده است و در حال فعالیت می‌باشد.

معرفی پروژه‌های تعاونی توسعه ابنیه همت

پروژه‌های تعاونی توسعه ابنیه همت

تعاونی توسعه ابنیه همت یکی از تعاونی‌های معتبر و خوش‌نام است که در حال انجام و اجرای پروژه‌های تجاری، اداری، مسکونی و… می‌باشد که برای سرمایه‌گذاری ملک در منطقه22 مناسب هستند. در این قسمت به شرح پروژه‌های این تعاونی می‌پردازیم.

پروژه‌های تعاونی توسعه ابنیه همت:

تعاونی توسعه ابنیه همت پروژه‌های زیادی را در رزومه خود دارد که در این بخش به بررسی و معرفی این پروژه‌ها می‌پردازیم.

  1. پروژه لکسون

این پروژه در قسمت شرقی دریاچه چیتگر قرار دارد و دارای طراحی بی‌نظیری می‌باشد که توسط مهندس فرزاد دلیری اجرا شده است. برج لکسون شامل 30 طبقه است که 8 طبقه آن منفی، 1 طبقه همکف و 21 طبقه مثبت است.

کاربری این برج اداری_تجاری است که از طبقه 7 تا 21 آن اداری است و شامل 188 واحد و طبقات منفی 1 تا 3 یعنی 60 واحد نیز تجاری می‌باشد. این پروژه در باغ آرامش به مساحت 18 هکتار ساخته شده است و در نزدیکی دریاچه چیتگر قرار دارد.

  1. پروژه آسمان آبی

این برج در منطقه 22 میدان ساحل، بلوار جوزانی، خیابان تبریزی واقع می‌باشد و در زمینی به مساحت 991 مترمربع ساخته شده است. برج آسمان آبی در 16 طبقه طراحی شده است که 12 طبقه از آن مسکونی، 1 طبقه همکف و 3 طبقه پارکینگ می‌باشد.

این پروژه یکی از برج‌های کم واحد است که در 11 طبقه، فقط 20 واحد مسکونی را پوشش داده است که متراژ آن‌ها 150 و 180 مترمربع می‌باشد. واحدهای این برج دارای تراس 12 متری، پنجره‌های قدی از 3 طرف با ویوی فوق‌العاده هستند.

از امکانات این پروژه می‌توان به: پارکینگ و انباری، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، 2 لاین آسانسور و… اشاره کرد.

  1. پروژه مسکونی فرزانگان

این برج در منطقه 22 تهران، انتهای خیابان کاج و پشت سرای محله در محدوده پارک جنگلی چیتگر قرار گرفته است و مساحت آن نیز 4 هزار مترمربع می‌باشد. با توجه به لوکیشنی که دارد، دارای دسترسی مناسبی به اتوبان آزادگان، بزرگراه تهران_کرج و مترو می‌باشد. این پروژه در 26 طبقه طراحی شده است.

  1. پروژه تجاری_اداری آرتمیس

این پروژه دارای 360هزار مترمربع زیربنا است که کاربری آن تجاری_اداری می‌باشد. طراحی این پروژه به شکل بدنه کشتی است و چشم‌انداز آن دریاچه چیتگر می‌باشد.

در واقع 4 طبقه از این پروژه بدنه کشتی است و 6 طبقه از آن بر روی بدنه ساخته شده است.

  1. پروژه البرز

یکی دیگر از پروژهای تعاونی ابنیه همت، برج البرز است که در کوهک واقع شده است. این پروژه شامل 1 طبقه تجاری و 7 طبقه مسکونی است که به اعضا واگذار شده است. هر سهم از این پروژه شامل 50 متر مسکونی و 7 متر تجاری است.

پروژه البرز(کوهک)

  1. پروژه زاگرس

زاگرس یا لکسون 2 در لاین دوم دریاچه چیتگر قرار دارد و به همین دلیل دارای چشم‌اندازی فوق‌العاده است. متراژ واحدهای این پروژه 30 متر تا 120 متر است که متراژهای پایین مربوط به واحدهای تجاری می‌باشد.

این پروژه در قالب 28 طبقه طراحی شده است که 19 طبقه از آن مسکونی، 1 طبقه لابی، 6 طبقه پارکینگ و 2 طبقه تجاری است. طراحی این برج نیز توسط مهندس فرزاد دلیری انجام شده است.

  1. پروژه الوند

پروژه الوند با کاربری تجاری_مسکونی از جمله پروژه‌های محبوب است که در بین میدان موج و ساحل واقع شده است. این پروژه شامل 7 طبقه است که 2 طبقه پارکینگ، 1 طبقه تجاری و چهار طبقه نیز مسکونی است.

طبقات این برج شامل 4 واحد هستند که 3 واحد از آن 120 متری و 1 واحد نیز 180 متری می‌باشد.

برای سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها می‌توانید از طریق وبسایت رسمی با تعاونی توسعه ابنیه همت در ارتباط باشید.

قیمت پیش‌خرید آپارتمان در برج‌های تعاونی توسعه ابنیه همت

قیمت پیش‌خرید آپارتمان در برج‌های تعاونی توسعه ابنیه همت

فاکتورهای مختلفی در تعیین قیمت پروژه‌های پیش‌خرید نقش دارند. قیمت واحدهای پروژه‌ها در این تعاونی نیز همانند نمونه‌های دیگر به عواملی از قبیل: موقعیت مکانی، متراژ، امکانات، نحوه پرداخت و… بستگی دارد.

تعاونی ابنیه همت که به عنوان یکی از معتبرترین تعاونی‌ها در منطقه 22 شناخته شده است، پروژه‌های زیادی را ساخته و یا در دست ساخت دارد که می‌توانید برای پیش‌خرید و سرمایه‌گذاری از این طریق اقدام نمایید.

برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های این تعاونی می‌توانید، از طریق وبسایت رسمی به صورت مستقیم با تعاونی در ارتباط باشید.

آدرس تعاونی توسعه ابنیه همت

شرکت تعاونی توسعه ابنیه همت به یکی از بهترین تعاونی‌های منطقه 22 بدل شده است که دارای سابقه‌ای عالی و درخشان در ساخت سازه‌ها و برج‌های مجلل می‌باشد. تاریخ ثبت این شرکت 21/01/1391 است که به شماره ثبت 424074 و کدپستی 1494813665 در شهرک گلستان، بلوار امیرکبیر، خیابان گلفام، پلاک 7 واحد 3 و 5 به ثبت رسیده است.

معمولا قیمت سازه‌های این تعاونی به عواملی همچون موقعیت، متراژ، طبقه و… بستگی دارد. همچنین شما می‌توانید این واحدها را به صورت پیش‌خرید تهیه نمایید تا در بهترین موقعیت، بهترین مکان را تهیه کنید.

گردآورنده این اطلاعات کمپانی فرتاک است. این کمپانی می‌تواند در پیش‌خرید و پیش‌فروش آپارتمان، واحدها و امتیازات به شما کمک کند.(منظور از امتیاز در پیش خرید و پیش فروش)

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در زمینه تعاونی توسعه ابنیه همت، می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در صفحه و یا آدرس وبسایت «fartak-company.com» با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

امتیاز کاربران:

5/5

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس‌های ما

از ساعت 8:00 الی 18:00
روز سال ۲۴*۳۶۰ ساعت روز در
  • 021-46127729
  • 021-46147943
  • 021-46147967
  • 021-46147907
  • 021-46147885
همیشه در دسترس