بهترین پروژه‌های تعاونی ساز در منطقه 22 کدام‌اند؟

content
خلاصه محتوا:
5/5
تعاونی‌های متعدد و مختلفی در منطقه 22 تهران فعالیت دارند که پروژه‌های گوناگونی را جهت سرمایه‌گذاری تا به حال ارائه داده‌اند. در این مقاله به بررسی بهترین پروژه‌های تعاونی ساز در منطقه 22 نظیر پروژ برج دوقلوی فرتاک، پروژه آرتمیس و پروژه برج فراز و...، مزایای آن ها مانند تحویل به موقع و سریع، موقعیت عالی و...و معایب آنها همچون نیاز به نقدینگی بالا، مستهلک شدن ساختمان و... پرداخته شده است. این مقاله راهنمای مناسبی برای آشنایی بهتر و انتخاب بهترین پروژه تعاونی ساز در منطقه 22 تهران است .

فرتاک Wiki

زمان مطالعه: 9 دقیقه

زمان مطالعه: 9 دقیقه

امروزه با توجه به رشد ساخت و سازها در منطقه 22، پیش ‌خرید و پیش ‌فروش انواع ملک در این ناحیه از تهران به اوج خود رسیده است. از همین‌رو تعاونی‌های مسکن بسیاری اقدام به ساختمان‌سازی و بنای پروژه‌های تعاونی‌‌ساز کرده‌اند و عضوگیری در پروژه‌های پیش خرید و پیش فروش را شروع کرده‌اند.

سرمایه‌گذاری در بهترین پروژه‌های تعاونی ساز در منطقه 22 با مناسب‌ترین شرایط را می‌توانید از طریق بهترین تعاونی منطقه 22 انجام دهید که در ادامه مقاله معرفی شده‌‌اند.

در این مقاله به اهمیت منطقه 22 تهران جهت سرمایه‌ گذاری در ملک، معرفی بهترین پروژه‌های تعاونی‌ساز، مزایا و معایب سرمایه‌گذاری و… پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید تا با ارائه اطلاعات کافی و مناسب بتوانید از میان بهترین پروژه‌های تعاونی ساز در منطقه 22، مناسب‌ترین انتخاب را جهت سرمایه‌گذاری داشته باشید.

ویژگی بهترین پروژه‌های تعاونی ساز در منطقه 22

در منطقه 22 تهران که شرایط رو به رشدی را تجربه می‌کند، سازندگان مسکن به سرعت در حال انجام پروژه‌های خود هستند. سازندگان فعال در این منطقه با توجه به پیشرفت و آینده‌دار بودن منطقه، پروژه‌های متعددی در حال اجرا و یا آماده جهت سرمایه‌گذاری دارند.

از جمله ویژگی‌های یک پروژه تعاونی ساز خوب، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • موقعیت مناسب
  • کامل بودن اسناد و مدارک پروژه‌ای
  • تعهد در اخذ سند پروژه به سرمایه‌گذار
  • جریمه دیرکرد برای زمان تحویل پروژه
  • فعال بودن پروژه و امکان پیگیری از طرف سرمایه‌گذار
  • دارای پروانه و جواز ساخت رسمی
بهترین پروژه‌های تعاونی ساز در منطقه ۲۲
بهترین پروژه‌های تعاونی ساز در منطقه 22

لیست بهترین پروژه‌های تعاونی ساز در منطقه 22

در منطقه 22 تهران تعاونی‌های بسیاری در حال فعالیت هستند که پروژه‌های بسیاری را در دست ساخت دارند و یا ساخته‌اند. در این بخش ه معرفی بهترین پروژه‌های تعاونی ساز منطقه 22 می‌پردازیم:

1-پروژه تعاونی ساز برج دوقلو فرتاک

این پروژه دارای کاربری تجاری-مسکونی  است. این برج دوقلو در گرمدره نزدیک‌ترین موقعیت به منطقه 22 تهران قرار داشته و فاصله بسیار کوتاهی تا این منطقه و امکانات رفاهی آن از جمله مجموعه ایران مال، دریاچه چیتگر و آبشار تهران دارد.

برج‌های دوقلو فرتاک در قالب 2 برج به هم چسبیده اجرا خواهند شد که از طراحی و معماری زیبایی برخوردار می‌باشد. طراحی این مجموعه به گونه‌ای است که امکانات بسیاری برای آن در نظر گرفته شده است و دارای نقاط مثبت بسیاری می‌باشد.

این مجموعه همان‌طور که بیان شد، دارای کاربری تجاری و مسکونی به صورت همزمان می‌باشد که در طبقه همکف مجموعه واحدهای تجاری را با 1000 مترمربع شاهد هستیم. بخش تجاری مجموعه دارای 8 واحد با زیر بنای 35 تا 120 مترمربع است.

عملیات ساخت و اجرای این پروژه توسط شرکت تاوسازه فرتاک در حال انجام بوده و به صورت پیش خرید امکان سرمایه‌گذاری در آن وجود دارد. شرکت تاوسازه فرتاک با استفاده از خبره‌ترین کارشناسان در عرصه ساخت‌وساز و تولید مسکن مشغول به فعالیت است.

2-پروژه تعاونی ساز آرتمیس

پروژه تجاری-اداری آرتمیس در بخش مرکزی منطقه 22 و بهترین نقطه از حاشیه دریاچه چیتگر و در بافتی نو از شهر که مبتنی بر اصول شهرسازی ساخته شده، قرار گرفته است. این پروژه از شمال رو‌به کوهستان، از جنوب چشم‌اندازی زیبا و بدیع از دریاچه آبی چیتگر دارد و از غرب و جنوب غربی آن، طبیعت سرسبز پارک جنگلی چیتگر چشم‌انداز آن می‌باشد.

شرایط ممتاز فیزیکی، زیست محیطی، تفریحی و اقتصادی، موقعیت ویژه جغرافیایی را برای این پروژه تجاری اداری ایجاد کرده است. موقعیت خاص این پروژه در محور تجاری اداری چهارباغ نیز باتوجه به اینکه محلی برای جذب و سامان‌دهی اصناف تهران انتخاب شده‌است، می‌تواند تاثیر به‌سزایی در افزایش ارزش افزوده آرتمیس داشته باشد.

پروژه آرتمیس یکی از بهترین پروژه‌های تعاونی ساز منطقه می‌باشد که متعلق به شرکت توسعه ابنیه همت است. این شرکت به عنوان یک تعاونی عمرانی تاسیس شد و فعالیت خود را به شماره 424074 در اداره ثبت شرکت‌های تهران به ثبت رسانیده است. این تعاونی یکی از سازندگان معتبر ساختمانی در منطقه چیتگر به شمار می‌آید.

3-پروژه تعاونی ساز برج فراز

یکی از پروژه‌های تازه‌ساز گروه مهندسی فرتاک که در مراحل اولیه ساخت قرار دارد، برج فراز در منطقه 22 تهران است که دارای مشخصات ویژه و شرایط پیش فروش مناسب برای سرمایه‌گذاری است.

این پروژه از فعالیت‌های برجسته و درخشان است که در شهرک مروارید شهر واقع شده است و با فندانسون قوی و مستحکم از جمله برج‌هایی است که در برابر زلزله بسیار مقاوم است.

 از مشخصات بارز و مهم این پروژه‌ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که دارای اهمیت است، این مشخصات عبارت‌اند از:

  • 24 طبقه، 114 واحد و هر طبقه 6 واحد
  • مجهز به 3 لاین آسانسور مجزا
  • دارای لابی و روف گاردن
  • دارای 4 طبقه منفی و پارکینگ بی‌نهایت
  • دسترسی به سالن ورزشی و سالن مراسمات
  • به کارگیری سیستم اطفاء حریق در کل برج
  • دارای باکیفیت‌ترین سیستم سرمایش و گرمایش
  • داشتن متراژهای مختلف برای سرمایه‌گذاری
  • دسترسی به اتوبان در کمترین زمان

برای آگاهی از سایر مشخصات این پروژه، می‌توانید با مشاورین مجموعه فرتاک تماس بگیرید و از مشاوره رایگان تیم پشتیبانی بهره‌مند شوید. این تعاونی  در منطقه 22 تهران مشغول به فعالیت و اجرای پروژه‌های عمرانی  متعددی است.

4-پروژه تعاونی ساز پاسارگاد 2

پروژه یا برج پاسارگاد 2 در موقعیت مکانی بسیار مناسب، در خیابان هوانیروز شهرک گلستان (شهرک راه آهن سابق) قرار دارد. این شهرک شامل؛ آپارتمان‌های 3 طبقه و 4 طبقه می‌باشد. از این ‌رو واحدهای پروژه مذکور بدون مشرف و دارای چشم‌اندازی ابدی به سمت شهر می‌باشند.

دسترسی بسیار آسان به بزرگراه آزادگان، اتوبان شهید همت و همچنین دسترسی سریع به مراکز تجاری، درمانگاه و .. دارد. این پروژه یکی از بهترین پروژه‌های تعاونی‌ساز منطقه 22 به حساب می‌آید.

پروژه پاسارگاد 2 تحت نظارت و مدیریت تعاونی مسکن شهید همت می‌باشد. این تعاونی یکی از شرکت‌های معتبر جهت سرمایه گذاری با رزومه‌ای درخشان در منطقه 22 است. تعاونی مسکن شهید همت پس از تحویل پروژه پاسارگاد 1 در ضلع شرقی دریاچه چیتگر، شروع به ساخت پروژه جدید خود به‌ نام پروژه پاسارگاد 2 کرده است.

5-پروژه تعاونی ساز افق فرتاک

این پروژه در یکی از بهترین لوکیشن‌های منطقه 22، محله زیبا دشت، میدان لاله، بلوار گلبانگ توسط شرکت تعاونی کاشانه ساز فرتاک که زیر نظر اداره تعاون کشور می‌باشد، درحال ساخت است.

این پروژه یکی از پروژه‌های بسیار عالی است که در منطقه 22 واقع شده است. از جمله ویژگی‌های این پروژه می‌توان به لوکیشن آن اشاره کرد به همین دلیل یک موقعیت‌ استثنایی برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود.

پروژه افق فرتاک شامل 21 طبقه و مجموعا 256 واحد می‌باشد. همچنین یکی از ده‌ها پروژه‌ای‌ است که در منطقه 22 درحال انجام بوده و با نظارت تعاونی کاشانه ساز فرتاک درحال ساخت‌وساز می‌باشد. این تعاونی از جمله تعاونی‌هایی منطقه 22 تهران است که سابقه درخشانی در این زمینه دارد.

این شرکت با شماره ثبت 433160 با بهره‌گیری از کارشناسان حرفه‌ای در ارائه خدمات فنی و اجرایی در حوزه ساختمان مشغول به فعالیت است.

از طریق این تعاونی می‌توانید در بهترین پروژه‌های ساختمانی و عمرانی واقع در منطقه 22 تهران سرمایه‌گذاری کنید و بالاترین سود را کسب کنید.

همچنین از طریق تعاونی کاشانه ساز در انواع املاک مسکونی مانند؛ برج و آپارتمان و.. سرمایه‌گذاری و مشارکت داشته باشید. برای بهره‌مندی از یک سرمایه‌گذاری مناسب و موفق می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده با مشاوران حرفه‌ای و مجرب فرتاک در ارتباط باشید.

6-پروژه تعاونی ساز شهرک شهید خرازی

طراحی شهرک خرازی به‌گونه‌ای می‌باشد که در مجموع 44 بلوک را برای آن شاهد هستیم که با نام‌های ABC نام‌گذاری شده‌اند. برج‌های شهرک خرازی در 5 ردیف قرار گرفته است و در هر ردیف اعداد برج‌ها متفاوت می‌باشد.

این پروژه به اتوبان‌های حکیم و همت دسترسی دارد و همچنین فاصله 500 متری آن تا ایستگاه مترو وردآورد و ایرانمال سبب افزایش میزان تقاضا در این شهرک گردیده است.

پروژه خرازی یکی از پروژه‌هایی است که توسط بنیاد تعاون سپاه پاسداران در غرب تهران با بهترین امکانات در وسعت بسیار بالا در حال ساخت می‌باشد.

این سازمان دولتی، زیر مجموعه سپاه پاسداران است که در سال 1365 تاسیس شد و در زمینه وام و مسکن، همچنین ساخت املاک و مستغلات برای پرسنل سپاه پاسداران و سازمان بسیج فعالیت می‌کند.

7-پروژه تعاونی ساز نارنجستان 1

نارنجستان 1 در محله کوهک منطقه 22 تهران یک پروژه مسکونی است، که امکانات رفاهی عالی در طراحی آن در نظر گرفته شده است. برج نارنجستان 1 دارای 2 برج 11 طبقه مجزا است که در کنار هم قرار دارند.

در هر یک از این دو ساختمان، تعداد 7 طبقه مسکونی وجود داشته و 1 طبقه هم برای لابی در هر بلوک تعبیه شده است. هر برج دارای 3 طبقه پارکینگ در زیر طبقه لابی بوده و در هر طبقه این مجموعه 6 واحد مسکونی قرار دارد. بدین ترتیب هر برج 7 طبقه در نارنجستان 1 دارای 42 واحد مسکونی است.

طراحی و اجرای این پروژه توسط یکی از سازندگان منطقه 22 به نام تعاونی نوین ساز ابنیه آکام انجام شده و در تمام مراحل ساخت از متریال و مصالح با کیفیت استفاده شده است.

این شرکت با شروع پذیره‌نویسی در منطقه 22 تحت عنوان نارنجستان در سال 1397 واقع در منطقه 22 تهران آغاز به کار کرد. تعاونی نوین ساز ابنیه آکام در فاصله زمانی کوتاهی، طی چند سال اخیر توانست با انجام پروژه‌های موفق نام خود را به لیست شرکت‌های برتر سازه اضافه نماید.

8- پروژه تعاونی ساز کوثر

پروژه تعاونی ساز کوثر

این پروژه تحت نظارت تعاونی مسکن نظام مهندسی در شهرک مروارید شهر واقع شده است. این پروژه دارای دسترسی به بزرگراه‌های خرازی، همدانی و تهران کرج است. از طرفی نیز به بام لند و ایران مال بسیار نزدیک است.

9- پروژه تعاونی ساز پزشکان 1

پروژه تعاونی ساز پزشکان 1

پروژه پزشکان 1 متعلق به تعاونی عرش گستر همت است که در قالب برج 30 طبقه با 25 طبقه مسکونی طراحی شده است.

این پروژه در بخش غربی مرواریدشهر قرار گرفته است و به اتوبان تهران-کرج دسترسی دارد.

10- پروژه تعاونی ساز دیپلمات سپاشهر

پروژه تعاونی ساز دیپلمات سپاشهر

این پروژه در نزدیکی دریاچه چیتگر قرار گرفته است و توسط تعاونی سپاشهر در حال ساخت می‌باشد. پروژه دیپلمات در 14 طبقه 90 واحدی طراحی شده است که متراژ واحدها حدودا مابین 70 تا 140 مترمربع است.

سرمایه‌گذاری در آپارتمان و اهمیت منطقه 22 تهران

سرمایه‌گذاری در آپارتمان و اهمیت منطقه 22 تهران

منطقه 22 تهران از نظر جغرافیایی وسیع‌ترین بخش در غرب تهران به‌شمار می‌آید. از آن‌جایی که قیمت ملک در مرکز تهران بسیار افزایش پیدا کرده‌ است، افراد به مناطق دیگری همچون منطقه 22 تهران روی آورده‌اند و پروژه‌های تعاونی ساز نقش ویژه‌ای را در روند پیشرفت و رونق این منطقه ایفا کرده‌اند.

همان‌طور که گفتیم در سال‌های اخیر پروژه‌های مختلفی در زمینه‌های مسکونی، تجاری اداری، تفریحی و… در این منطقه ساخته شده‌اند. به‌ دلیل امکانات متفاوت در این منطقه، عده زیادی از سرمایه‌داران به دنبال سرمایه‌گذاری و کسب سود از این منطقه هستند.

در منطقه 22 میزان ساخت‌وساز بسیار بالا است و پروژه‌های موجود در این منطقه یا به مرحله اتمام و تحویل رسیده‌اند و یا در حال ساخت هستند و هر روزه پروژه‌های جدیدی نیز شروع می‌شوند.

برای سرمایه‌گذاری در این منطقه رو به رشد و عالی، روش‌های مختلفی مانند: پیش‌خرید، پیش‌فروش، خرید و… وجود دارد که از طریق تعاونی‌های معرفی شده در این مقاله می‌توانید، مناسب‌ترین روش با شرایط خود را انتخاب کنید.

نقش تعاونی‌ها در منطقه 22 تهران

تعاونی‌هایی که کار ساخت‌وساز انجام می‌دهند معمولا نقش موثری در رشد و توسعه منطقه 22 دارند. به عنوان مثال تعاونی‌ها از طریق افزایش میزان ساخت‌وساز، موجب رشد اقتصادی می‌شوند.

همچنین این تعاونی‌ها فضایی سالم برای رقابت ایجاد می‌کنند که با رعایت قوانین و مقررات، به ارتقای شرایط بازار کمک می‌کنند.

تعاونی‌ها در منطقه 22 برای افراد این شرایط را فراهم می‌کنند که بتوانند به راحتی صاحب خانه شوند و یا سرمایه‌گذاری انجام دهند.

علاوه بر این تعاونی‌ها می‌توانند در بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی هم تاثیر زیادی داشته باشند.

مزایا و معایب سرمایه‌گذاری در بهترین پروژه‌های تعاونی ساز منطقه 22

در دنیای کسب و کار و سرمایه‌گذاری در ملک و مسکن، تعداد افرادی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در پروژه‌های پیش فروش آپارتمان هستند کم نیست، به دلیل شرایط مناسبی که این مدل سرمایه‌گذاری در اختیار کارفرما و سرمایه‌گذار قرار می‌دهد محبوبیت زیادی داشته و طرفداران قابل توجه‌ای را به خود اختصاص داده است.

مزایای سرمایه‌گذاری در بهترین پروژه‌های تعاونی ساز منطقه 22

از مزایای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های تعاونی ساز می‌توان به میزان سوددهی عالی، موقعیت بسیار مناسب برج، قسط‌بندی به‌صرفه و… اشاره کرد. در زیر برخی دیگر از مزایا سرمایه‌گذاری در این نوع پروژه را برای شما قرار داده‌ایم که عبارت‌اند از:

  • ارائه چند متراژ مختلف برای سرمایه‌گذاری و پیش فروش
  • داشتن تعرفه‌های گوناگون جهت راحتی سرمایه‌گذاران
  • تحویل به موقع و سریع پروژه
  • دسترسی به تمامی امکانات رفاهی برج
  • موقعیت عالی پروژه در منطقه

همانطور که در بالا به آن اشاره شد، سرمایه‌گذاری در پروژه‌های تعاونی ساز منطقه 22 در قیاس با سرمایه‌گذاری‌های دیگر معایب آن بسیار کم‌تر و سود آن بیش‌تر است.

معایب سرمایه‌گذاری در پروژه‌های تعاونی ساز منطقه 22

سرمایه‌گذاری در هر حوزه‌ای دارای مزایا و معایب مختص به خود است. در ادامه به معرفی معایب سرمایه‌گذاری در پروژه‌های تعاونی ساز در منطقه 22 پرداخته‌ایم:

  • نیاز به نقدینگی بالا
  • قدیمی شدن نقشه‌ها و مدل‌ها
  • مستهلک شدن ساختمان
  • وقوع بلایای طبیعی
  • هزینه‌ها و پیگیری‌های اداری

همان‌طور که ملاحظه فرمودید، مجموعه فرتاک تمامی معایب سرمایه‌گذاری در بهترین پروژه‌های تعاونی ساز منطقه 22 را به همراه مزایای آن ارائه کرده است. سرمایه‌داران می‌توانند از طریق تعاونی‌های نام برده اقدام به سرمایه‌گذاری در این منطقه کنند.

امتیاز کاربران:

5/5

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس‌های ما

از ساعت 8:00 الی 18:00
روز سال ۲۴*۳۶۰ ساعت روز در
  • 021-46127729
  • 021-46147943
  • 021-46147967
  • 021-46147907
  • 021-46147885
همیشه در دسترس